אז ויוה הודיעו שדילה הטורקית חוזרת

Don Nirtin

New member
אז ויוה הודיעו שדילה הטורקית חוזרת


והתפתח דיון בפייסבוק שלא האמנתי שהרמת האינטליגנציה של הגולשות שם התדרדר לכדי איבוד הIQ שלהן.

הן לא מבינות, גבירותיי ורבותיי, איך ייתכן שויוה פלוס כבר ללא סדרות ספרדיות ומאיימות להתנתק מויוה פלוס.

הן לא עושות טובות לאף אחד באיומים האלה כי מלכתחילה היה ברור שערוץ ויוה הרגיל הוא לדרום אמריקה+ברזיל+צ'ילה ואילו ויוה+ הוא עבור הטורקיות והקוריאניות.

לא האמנתי לרמת הריב והויכוחים שהן ירדו אליו. פשוט ילדות בנות 5.

אגב, הטענה המגוחכת שלהן זה שיש פחות סדרות "רגילות". יבגני, למיטב זכרוני, גם בויוה פלוס לא היה כל כך "רגיל", נכון?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני נדהמתי מרמת הריב באמת

פשוט גועל נפש וזאת רק מה שהיה למעלה גם היו הקיטורים הרגילים שיש כל כך הרבה סדרות חדשות ומביאים שידור חוזר. שבטח אותה בכיינות צפויה גם כשיודיעו על המחליפה של אקאסיה. ממש לא ייאמן שעדיין מצפים לסדרות חדשות במשבצת חוזרת ועוד יותר שלאוהבי הטורקיות לא מספיק 3 טורקיות חדשות, והם מתבכיינים על שיש אחת חוזרת ב-22:55.

אני לא יודע למה הכוונה רגיל. כשויוה פלטינה הפך לויוה פלוס היו 4 לטיניות ו-2 קוריאניות. ובאמת במספר הסדרות הייתה ירידה כי בויוה פלטינה בזמנים הרגילים שלו היו ארבע טלנובלות חדשות, אחת קוריאנית ושני שידורים חוזרים. למרות שלקראת גסיסתו של הערוץ התחילו להציף אותו בשידורים חוזרים.
 

Don Nirtin

New member
גם על סדרה חדשה הם מתלוננים שהייתה כבר.


זה מגוחך!
&nbsp
ערוץ ויוה נמצא בזמנים מאוד טובים - הוא מקשיב לקהל. פעם - הוא היה עושה מה שבא לו. היום - הוא עושה בדיוק מה שהקהל מבקש פחות או יותר. זה ידוע שיש משבצות שידור חוזר על מנת -
א. לאפשר לאנשים כמוני להשלים סדרות שלא ראו בסבב א'.
ב. לחסוך כסף.
&nbsp
זה הכל.
&nbsp
והתכוונתי לויוה פלטינה זצ"ל.......
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ויוה פלטינה בהתחלה היה ערוץ עם שש משבצות לטיניות

4 חוזרות ו-2 חדשות. אחר כך הם החזירו את הסדרה האהובה על רנת קח אותי רודריגו על חשבון משבצת חדשה, וכדי לרצות את כולם ולא לעצור באמצע למי שלא ראה בויוה וגם לא להסתפק בשלוש סדרות חזרות, תפרו משבצת נוספת. כמובן כל משבצת הייתה שלושה פרקים ברצף פעם בשבוע. אחר כך אחרי הניסיון המוצלח של סאם המתוקה עשו משבצת אחת קוריאנית שבגלל שמשבצת קוריאנית היא 70 דקות למרות שלאחרונה רוב הדרמות הם של שעה ברוטו או נטו אז רק שני פרקים קוריאנים לשבוע, שהבנתי שזה גם המינון בדרום קוריאה. והיא הייתה גם עבור חדשות וגם עבור חוזרות, אחר כך פתחו את הלטיניות החוזרות גם לחוזרות קוריאניות. אבל המינון בדרך כלל היה חמש חדשות ושני חוזרות, כמובן עם הקוריאניות החוזרות זה חרג מזה הרבה פעמים, אבל הייתה רק משבצת קוריאנית אחת קבועה.
 

Renat Zeitune

New member
מאז ומתמיד האייקיו שלהם לא היה בשמיים

כשלמשל הודיעו שמעלים סדרה לאתר התלוננו עם הש.ח ואיימו להתנתק מהערוץ או כשהודיעו שמורידים לדוגמה אנה כפול שלוש כמעט כולם הגיבו למה להחזיר, אף אחד לא ביקש אותה, טלנובלה מיותרת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
במקרה של אנה כפול שלוש ייתכן והם רק הסתכלו על התמונה

ולא ניסו אפילו לקרוא את הטקסט.
 

faery18

New member
חח עם אנה כפול שלוש זה היה השיא


שם הם ממש המציאו לעצמם ידיעה שלא הייתה ולא נבראה

שפשוט יפקחו את העיניים ויתחילו לראות מה הולך סביבם, ואז אולי יחסכו מויוה לקרוא מאה תלונות חסרות שחר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז מסביר למה הנובחים האלה

מצפים כל פעם מחדש שסדרה חדשה תחליף סדרה בשידור חוזר. האי קיו כל כך נמוך שהם לא מסוגלים להבין שהמשבצת הזאת היא משבצת חוזרת קבועה. וגם יש להם ציפיות שיעלו לאתר סדרות חדשות שאנשים יצפו בהן רק באינטרנט. ולכן ברור למה ויוה תמיד מעדכן בפייסבוק ובפורום על ירידה של סדרות, כי הוא מבין שיש לו צופים שלא טורחים להיכנס למועדי עלייה וירידה של סדרות באתר.
 

faery18

New member
אין הם מקרה אבוד


מדהים לראות איך אנשים שעוקבים קבוע אחרי הערוצים עדיין לא קולטים איך ויוה מתנהלים, ויותר מזה אפילו לא טורחים לנסות להבין. גם לגבי האתר. ככה שכל פעם זה אותן התלונות בלי קשר לכלום העיקר להתלונן
 
למעלה