פשוט נהדרת - מתקרבים לסוף

Don Nirtin

New member
פשוט נהדרת - מתקרבים לסוף


הרגשתי קצת קטיעה בסצנה של קרולינה ואליזה אבל העיקר התנצלה. לא בדיוק הייתה שם סליחה מכל הלב אבל קרולינה ספגה את מה שמגיע לה.

ו..... למי אכפת מליילה/רפאל?
 

faery18

New member
בדקתי ונראה שחתכו לנו רק את הכניסה של קרולינה

"באתי להתנצל ולספר מה באמת קרה באורוגוואי" ואז ראינו את ההמשך איך שאליזה הייתה בשוק, גם במקורי משום מה וויתרו על הסצנה שקרולינה מספרת אלא הראו רק את התגובה של אליזה. בכל אופן גם לי זו לא נראית התנצלות כנה ואמיתית אלא רק לצאת ידיי חובה כדי שאוגו לא יפטר אותה מהמגזין
אבל העיקר שאליזה לא סלחה-לא לה(אהבתי איך ששפכה עלייה את המים
)ולא לארתור, ושעכשיו היא שוב מתקרבת לז'ונטאס
רק לא ייאמן כמה פלוריסבל הזה ממשיך להיות תקוע
רק בגללו ז'ונטאס לא יכל להיפגש עם אליזה
חבל שרוזנז'לה סלחה לו, לא מגיע לו שהיא תסלח לו אחרי כל הבגידות שלו


ולגבי רפאל ולילה..גמאני תהיתי בעניין..את מי הם מעניינים? חח
סבבה שיסיימו ביחד באמת מתאימים ולא במובן הטוב, רק למה לבזבז על שני אילה זמן מסך-מיותר
יותר טוב שימשיכו להתמקד בז'ונטאס ואליזה-שיצ'פרו אותנו על זמן המסך היקר שארתור קיבל בכל התקופה האחרונה שלא כצדק
 

faery18

New member
175 פרקים

אני תמיד בעד השידור המלא - מצדי שהיו משאירים את כל הפרקים, לא אוהבת שמחסירים מאיתנו סצנות במיוחד שמדובר בטלנובלה טובה כמו זו שממש לא בא להפסיד קטעים וזה גם מורגש, החיתוך נעשה בצורה לא הכי חכמה גם בהקשר לבחירת הקטעים שחותכים.
 

faery18

New member
אוליביה טורס(דבורה)משחקת את האחות של_גם בזמן לאהובֻ:]


גם שם בתפקיד חמוד ביותר, נחמד לראות אותה גם פה וגם שם
אגב גם ליידי גאגא הפציעה בהופעת אורח זה היה קצת מוזר. אוקיי קצת הרבה מוזר




 

faery18

New member
טוב אפשר לומר שהפעם חתכו לנו משהו כמו חצי פרק


אם תהינו מה ארתור עשה בסט הצילומים של אליזה אז יותר מנחמד לדעת שהוא הגיע במפתיע ואליזה התעצבנה עליו, ושלושה השוטים שהספיקו לתמונה של אליזה שתהינו מתי בדיוק הם היו אז כן אליזה לא סתם ישבה שם בכיסא וסידרה את השיער, הנשיקה שחשבנו שז'ילדה דמיינה שהייתה לה עם אוגו כשסיפרה עלייה לאליזה אכן קרתה, והסצנות המהממות של ז'ונטאס ואליזה בפארק היו "קצת" יותר מהסצנה וחצי שהראו לנו! אה כן וקרולינה לא סתם לקחה את הדברים ועזבה את מקום העבודה שלה מזה שנים אלא ערכה ישיבת פרידה מכובדת לפני כן שבה היא מינתה את פייטרו למחליף שלה. ותודה לגלובו פליי. חח הגזימו לגמרי


בגדול קרולינה קיבלה בסופו של דבר עונש יותר מידי קיצוני-גילתה שהיא עקרה

אבל מה שכן, מאותו הרגע ראו שהיא באמת מתחרטת על כל מה שעשתה ושהיא מוכנה להשתנות עד כדי התפטרות מהמגזין שכ"כ אהבה. ז'ונטאס ואליזה כרגיל מושלמים
ואמא של דבורה וקסנדרה הרגה אותי איזו קרועה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מילא ליילה ורפאל אבל להקדיש 60% מהפרק

לחיזורים של פלורסיבל אחרי רוזנז'לה? מזל לפחות שהדברים המעניינים בפרק קראו בהתחלה. פלא שז'ואנטס אפילו מוותר על פגישה עם אליזה כדי לקיים את הבטחתו לעזור לאביו החורג.

זה לא מצדיק את קרולינה בשום אופן, אבל היא עשתה לאליזה טובה שהפרידה בינה לבין ארתור וחשפה מה ארתור שווה בזה היא צודקת, אבל זה לא רק ארתור בגלל הרצון של רפאל להרגיז את ג'רמנו כל העיתונות לכלכלה על אליזה שהיא בוגדת בבן הזוג שלה. וקרולינה מספיק כנה כדי להודות בפני ליילה ואליזה שהיא מתנצלת וחושפת את עצמה לדרישת הבוס שלה אוגו, כך שאחרי ששומעים את זה, באמת קשה להאמין שההתנצלות באה מהלב.

נחמד שאליזה זכרה להתנצל לפני ליילה, אם כי ציפיתי גם מליילה לאיזושהי מחווה של הזדהות לאחר ששמעה כמה קרולינה התעללה באליזה בתחרות ועל הסימום, היא אמנם לא פרסמה את התמונות, אבל ישר שפטה את אליזה כמו כמעט כולם.
 
למעלה