גם באישה רעה של טלמונדו ארגוס מזכירים את טראמפ

evglev1

Well-known member
מנהל
גם באישה רעה של טלמונדו ארגוס מזכירים את טראמפ

דמות שנאנסה על ידי האבא של החבר שלה שסימם אותה ואנס אותה כדי שהבן שלו יראה אותם ביחד כדי להפריד ביניהם, רוצה לעבור לארה"ב ששם נמצאים הוריה. עכשיו כשהאנס שלה ברח מהכלא היא מתעקשת על זה יותר, אז החבר שלה או בעצם כבר החבר לשעבר מזהיר אותה שזה מסוכן כי עלולים לירות בה כי בארה"ב לא חסרים מטורפים שחושבים שמה שטראמפ אומר זו האמת. ואחר כך כשהוא מספר על התכניות של חברתו, החבר החדש של אימו שהוא גם משפטן שואל אם הסברת לה שזה המצב נהיה יותר מסוכן עם הטמבל שרוצה להקים חומה.
 

faery18

New member
בארצות הברית יש מספר מטורף של מהגרים לא חוקיים לטיניים

מיליונים. באמת שאני לא מבינה מה הם רוצים מטראמפ, עם כל חיבתי לתרבות הלטינית לדעתי זכותו להקים חומה. בלי קשר למה שאנחנו רואים עכשיו בטלנובלות הגירה בלתי חוקית זו עבירה לכל דבר ועניין. אם הם רוצים לעבור לארצות הברית שיעברו את התהליך הדרוש כדי לקבל ויזה ולא כמו גנבים בלילה לחצות גבול של מדינה בלי שום אישור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הבנתי שהגבול כל כך גדול שחומה תעלה מילארדים

בגלל זה גם טראמפ העלה את זה שמקסיקו תממן את החומה, לא שזה ריאלי.

אבל העניין הוא שאנשי העסקים האמריקאים אוהבים להעסיק מהגרים לא חוקיים, לשלם להם שכר רעב, ואם יעזו לגהק להלשין עליהם ולהביא לגירושם.

מצד שני האמריקאים מקבלים רק מי שמוכן לתרום לכלכלה האמריקאית ולכן לא ייתנו גרין קארד למשפחות עניות. אבל רואים איך כל אפריקה רוצים לישראל, כך מן הסתם כל אמריקה הלטינית תרצה לעבור לארה"ב וארה"ב לא חייבת לקבל כל אחד.
 
למעלה