החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו - פרקי השבוע בכורה

Renat Zeitune

New member
החיים הכפולים של אסטלה קריז'ו - פרקי השבוע בכורה


בקרוב אפתח ספיישל פתיחה כראוי בינתיים ארשום את התרשמויותיי מהסדרה.

 

Renat Zeitune

New member
ראיתי פרק ראשון באתר יוניביסיון ולמזלי בפרק השני גיליתי

שמקצצים בסצינות כך שמהפרק השני ראיתי בויוה, וסיימתי היום להשלים את הפרק האחרון של השבוע. הטלנובלה ממש לא צפויה, לא קלאסית, מלאת הפתעות ומקורית לא רק מבחינת גרסה אלא גם מבחינת סיפור שתפס חזק את נושא המגרים בארה"ב אצל המקסיקנים מאז טראמפ עלה לשלטון. הנושא נמצא גם בבאה מאהבה אך לא מקורית כמו פה שבעצם יש לנו ראשית שקנתה זהות, והשתמשה בו, זהות מזוייפת. אין פה ראשית מתייפייפת צנועה ומתחסדת, היא שיקרה בעדות משפט וזייפה זהות ובזה חתמה את גזר דינה. היא לא מושלמת, היא חטאה והולכת לשלם על כך. יש לה עבר מסתורי ואפל שלצערי אני יודעת מה הוא, לאחר שהתחלתי לקרוא על הדמות שלה בשביל הספיישל, אבל מבטיחה לכם שאתם תופתעו. הדבר היחיד הלא מפתיע הוא שלראשי יש אימא לא סימפטית במיוחד, יש מצב שבגדה בבעלה, עם גבר שבעלה הציל, שבעזות מצח הוא חברו הטוב של בנה ואף נשוי, לא מאשימה אותה שבגדה בבעלה כי גם הוא לא צדיק תמים ואף הביא בן מחוץ לנישואין אך הבחור ג'ו שמתיימר להיות הנאמן לוולטר סתם צבוע ששוכב עם אישתו של הבנאדם שהגן עליו והציל את חייו.
&nbsp
מצטערת לא מתחברת למשחק של דנילו קררה, הוא לא אמין כרשע, ובינתיים מתנהג כליצן דווקא ממה שראיתי בתשוקה וכח הוא טוב כרע, פה הוא חלש מאוד גם אמא שלי לא התרשמה ממנו פה מרוב ליצנות בניגוד למורגן, שפה היא אמינה כלא מתחסדת, וכמאהבת של דנילו שמנצלת את הנשיות שלה כדי להצליח שזה די מציאותי, כיום יש מעט מפורסמים עם כישרון כמו שאמרה מרסי צצים כל מיני מפורסמים אבל רק למעט יש כישרון ותאכלס זה נכון.
&nbsp
אריקה בואנפיל הפעם לא שה תמים, לא יודעת אם הייתה אי פעם רעה אם כי בינתיים היא לא ממש מפלצת פשוט היא לא טלית שכולה תכלת כמו שראינו בטלנובלות שלה, היא מתנשאת וסנובית, אמנם היא אוהבת את בנה, ריאן, אבל מתייחסת רע לדנילו ומפקפקת באסטלה. אם בנוסף מנהלת רומן עם גבר שיכול להיות בנה.
&nbsp
דויד זפדה תענוג לראות אותו מאז אנה כפול שלוש, שחקן חמוד, יפה, שלאחרונה הוכיח את כשרונו עוד מאשת הברזל ששמתי עליו עין לאחר שנהיה טוב. וגם נראה שבטלנובלה הזאת ישיר כמו שניתן לראות בקליפ סיום.
&nbsp
וכמובן הדובדבן שבקצפת, מרקו מנדז כרשע כאסטרובל משחק את איש המאפיה ועושה זאת מעולה וממשיך להיות חתיך וכריזמטי. אגב טליסמן שיחק בלהתעורר לצידך כחברו הטוב של פבלו(דניאל ארנס).
 

faery18

New member
עדיין תקועה בפרק הראשון


לגבי טראמפ, אריאדנה אמרה באחד הראיונות שזה מקרי שהטלנובלה עוסקת בהגירה לארצות הברית בדיוק כשטראמפ בשילטון כי כשהיא תוכננה הוא עדיין לא התמנה לנשיא. נראה שהם פשוט אוהבים לעסוק בנושא הזה כי כמו שציינת גם יין האהבה עוסקת בזה

&nbsp
הדמות של אריאדנה אכן נאלצה לפעול שלא כחוק אבל מחוסר ברירה, כדי להציל את חייה וחיי ביתה אבל באמת מסקרן אותי כל מה שעברה אפשר ספויילר?

&nbsp
 

Renat Zeitune

New member
לא ממליצה לך לקרוא זה יהרוס לך


בכל אופן היא נוצלה מינית בבית בושת, בגלל זה היא מפחדת לחזור למקסיקו.
 

faery18

New member
היו קצת רמיזות לגבי זה

לזה התכוונת ב"עבר אפל"? כי זה מזכיר קצת את הסיפור של הדמות של אפריקה באקאסיה, הייתה בבית בושת אבל לא ממש מרצונה. אני מניחה שגם פה זה ככה?
 

Gina101

New member
מה קשור סניור בלייק לאסטלה/לאורה? האם פספסתי משהו??

 

evglev1

Well-known member
מנהל
באיזה פרק את?

נראה לי שהוא קשור לאלה שרצו לקחת ממנה את פלומה התינוקת.
 
למעלה