Alem do tiempo "מעבר לזמן" היא המחליפה הברזילאית

Renat Zeitune

New member
אני נעזרת בגוגל

זה מוצא לי כמה אתרים לצפייה ישירה. לגבי הספרדיות לגבי הברזילאיות אני צריכה דיבוב לספרדית
 

faery18

New member
זה כי לאחרונה ויוה מראים שהם קשובים לקהל הצופים שלהם

וזה ניכר ברכישות האחרונות. פעם הם היו הרבה יותר מקובעים.
אני מאמינה שהם מסתכלים על הצלחה רייטינג וביקוש, פעם זה לא היה ככה. פעם הרבה טלנובלות שביקשו פשוט התפספסו. אבל לאחרונה ויוה מפתיעים ובאמת כל הכבוד להם

&nbsp
ממליצה לך להמשיך עם באה מאהבה היא ממש טובה. אני מקווה שבימים הקרובים אצליח לצמצם קצת את הפער עם אסטלה
 

Renat Zeitune

New member
זה מפתיע שהביאו טלנובלה שמתוכננת לה עונה שנייה

אני מקווה שויוה לא יפקששו ויפספסו את השנייה כי הולך להיות עליה ביקוש. עם אין שטוחות בגן עדן הם כבר פיספסו פשוט לא היה ידוע מראש שמתוכנן עוד שני חלקים אבל עם אסטלה קריז'ו כן לפחות בהתחלה כאפשרות. וויוה ענו לי שכן מאמינים שיביאו את העונה השנייה, כמו שעשו עם קרדאיי שרכשו אותה מוקדם ונאלצו להמשיך אחרי הפסקה.
&nbsp
בבאה מאהבה אני בפרק 5 יכול להיות שאהיה בפער משמעותי מאוד לפחות אחרי שתיגמר אבאל'ה היא קצרה יחסית ובאה מאהבה ארוכה יחסית אבל יש אותה באתר וגם הבנתי שלא מתוכנן הרבה פרקים לטלנובלה של רולי ואני הולכת לצפות בכל יום למחרת בערב אגב זה עוד כמה שבועות זה מתחיל במקסיקו, הלוואי וייצא טריילר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן 100 שעות הקלטה זאת בדיחה בשביל לנצל את כל ההיצע הטוב

של ויוה וויוה פלוס או אפילו רק של ויוה כמו אצל הדר. 100 שעות הקלטה בלבד זה מתכון בטוח לוויתור על טלנובלות טובות. והעיקר שהוט דופקים את הלקוחות שלהם ו-בVOD של הוט אין שום דבר מערוץ ויוה ובטח לא מויוה פלוס. וגם באתר של ויוה החליפו את המסך של התרגום ועכשיו התרגום באתר ויוה הוא עוד יותר קטן, כך שאם להדר אני יכול להציע לראות את באה מאהבה באתר בקצב שלה בלי להקליט, אז לך בכלל בדיוק לפני שבוע חשבתי איזה כיף צפייה באתר והתרגום ממש באותיות גדולות והנה פתחתי פה לשטן, עם העלייה של גונול לאתר, קודם הם הדריכו איך לפתוח את התרגום לעברית כי הוא הפסיק להיות אוטממאטי ועכשיו גם מסך רחב עם טקסט של התרגום פי 2 או פי 3 קטן מי שהיה קודם.
 

Don Nirtin

New member
אפשר להגדיל את הכתוביות בהגדרות.


פשוט עושים שם משחקים ו-וואלה. זה עובד. תעביר את העכבר על subbitles settings ותשחק קצת עם מה שיש שם עד שתגיע לגודל, צבע וגופן שנוח לך.
 

Don Nirtin

New member
זה יעזור לי מאוד להחליט אם לצפות או לא


כי כרגע - רפאל קרדוסו יכול לקפוץ לי עם הזקן המכוער הזה שלו.
 
למעלה