שאלה שתמיד עניינה אותי ב״מישהו צופה בך״

NivB2712001

New member
שאלה שתמיד עניינה אותי ב״מישהו צופה בך״

היי! ב-2011 שודרה בויוה הטלנובלה המצליחה של טלמונדו, "מישהו צופה בך", שאני אישית צפיתי בה, וכל מי שלא צפה בה אני ממליץ בחום! מותחת ומסתורית, וכל פרק מפתיעה מחדש! סוחפת אותך לעוד פרק ועוד פרק ועוד ועוד!
אך יש לי שאלה שתמיד עניינה אותי: למה בעצם חוליאן רצח את כל הנשים האלה? הוא היה ממש אכזרי בכל הרצחים שלו! בין אם זה לערוף את הראש של מאוריסיו, לכריתת הלב של העורכת דין ברצח המשולש! למה הוא בעצם עשה את זה? בגלל שרודריגו חזר? זה תמיד עניין אותי. תודה!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חוליאן עבר התעללות מינית מצד אימו

שאנסה אותו לצלילי המוסיקה כשהיה ילד אפילו לא נער. לכן הוא יצא לפעול נגד כל האימהות הרעות לדעתו ולכל הנשים שהשקיעו בקריירה ולא היו עם הילדים כל הזמן הוא עקר את הלב.

למה הוא התחיל בדיוק כשרודריגו חזר, את זה אני לא יודע.
 

NivB2712001

New member
תודה!

שחכתי לציין ששמעתי כמה הערות בנושא, ואמרו משהו על ״התעללות״, ואפע״י אני גם זוכר סצנה מהפרקים האחרונים (לא ידוע לי בדיוק) כשפיאדד הייתה קשורה וחטופה במרתף, והוא סיפר לה שהכול התחיל מאימא שלו, וגם היה קטע שהראו... אף פעם לא חשבתי על זה, אבל אתה צודק בהחלט! הוא רצח באכזריות רבה! זה היה ממש מגעיל, הייתה גם תביעה על ויוה ששידרה את הפרקים הראשונים בצהריים? - ואז העבירו ללילה בהמשך? - זה נכון? תודה!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ויוה תמיד שידרו בכל השעות

רק רסיסטירה שהייתה עוד בתקופת ויוה פלטינה דאגו ששני השידורים שלה יהיו אחרי עשר בלילה. איימו לתבוע את ויוה לאחר שהפרקים שודרו גם בצהריים וגם בבוקר וזאת אחת הסיבות שויוה לא הביאו את הסדרה לשידור חוזר. אגב היחידה של כריסטיאן מאיר ששודרה רק פעם אחת.
 
למעלה