אבאל'ה - פרקי פתיחה+דיעה עליה ועל באה מאהבה

Renat Zeitune

New member
אבאל'ה - פרקי פתיחה+דיעה עליה ועל באה מאהבה

אני הולכת להפתיע אותכם וגם אותי האמת אבל בכנות מצאתי את עצמי נשאבת לטלנובלה הזאת, לא יודעת איך המקור ולא מעניין אותי איך תהיה המקסיקנית אבל צפיתי בשני פרקים של אבאל'ה והטלנובלה ממש נחמדה, קלילה כזאת וחורחה זבלטה מראה פן קומי אצלנו(ראיתי אותו בעבר קצת בטלנובלה קומית פחות ריאליסטית) לאחר שגילם את הרע בלמראית עין, והוא מעולה.

פרנסיסקו מאלו ראינו רק במחפשים את אליסה כגבר בוגד ופה בין שני נשים תמרניות, גרושתו שלא מפסיקה לנדנד לו ואישתו שהפכה להיות אם בתו. הוא לגמרי מגלם את הגבר האידיוט מושלם.

האחרון חביב שהכי קל להתחבר אליו, האלמן הצעיר שאוהב באמת את בנו, ונאלץ להלחם בשיניים עליו נגד הסבים שלו שנראה שהם די קשוחים בחינוך, במיוחד הסבא שבטעות ספליירתי לי עליו והוא כנראה הרע. הילד גם אוהב את אביו וגידל אותו כל חייו.

יש גם סיפור רומנטי, בין חורחה זבלטה לאמה, שבטעות דרסה אותו ומדריכה או סגנית גננת בגן של בנו, יוני או יונתן(דווקא שם יהודי).

האלמן שברח לי שם דמותו שאנונימי לנו, יש מצב שיתאהב בשכנה שלו, עו"ד במקצועה, שבהתחלה הייתה קשוחה אליו בשל מסיבות וחגיגות שהפריעו לה לשאר השכנים והטילה עליו קנס אך נראה שכעת ליבה מתחיל להתרכך לאחר שראתה אותו במצב דיכאוני שהיה שרוי בו לאחר שנלקח ממנו בנו. נראה לי זה הסיפור שהכי קל להתחבר אליו ולהזדהות או מינימום להבין אותו.

לא ידוע מי הבת זוג הפוטנציאלית של דמותו של פרנסיסקו מאלו אם הצ'ילאנים לא יפתיעו הבת הזוג המיועדת לו תהיה אישתו החדשה.
כמו כן אני לא תולה תקוות רבות על Papá a toda madre לא לגבי רכישתה ולא לגבי הצלחתה, בשל הגרסה המקסיקנית, שלפי מה שאני רואה דמותו של סבסטיאן, מזכירה מאוד את חורחה זבלטה( ויקטור גונזלס המקביל שלו?) באבאל'ה וויוה עלולים לראות את זה כקופי למרות שהטלנובלה מקורית, אחלה תזמון וטלנובלה מצאו להביא ועוד צ'ילאנית אבל הטלנובלה עלתה על הציפיות שלי.

לא יודעת אם אמשיך עם יין האהבה, זה קלאסי וצפוי, ולא בא לי וגם רוע אכזרי של אזלה רובינסון הספיק לי עד כמה שהיא שחקנית מדהימה. הסצינות של אלחנדרו אבילה עם לוסיאנה ברשויות והפעלת כח של השוטר היה נורא, אבל ההתנהגות של לוקרסיה לא אמין לגילה לדעתי. העדפתי את לאס אמזונס אבל לא משנה, יש לי הרבה מה לראות בעיקר חדשות מויוה+לראות את הסדרה של סבסטיאן רולי ומאייטה פרוני שלא אפספס כי אני יודעת שלא תגיע.

 

Don Nirtin

New member
לוסיאנה


לא יודע מה נתפסת ללוקרסיה המסכנה שאין לה קשר

&nbsp
הצצתי קצת לאבא'לה אבל החלטתי שמספיק לי העומס שיש לי ככה שחייב איזו סדרה אחת שתיפול לעזאזל

&nbsp
לגבי יין האהבה- הם מעבירים מסר על מהגרים מקסיקנים בכוונה. בעיקר בגלל טראמפ המחורבן אז זו הדרך שלהם להעביר ביקורת.
אסלה רובינסון מדהימה בתור המרשעת וגם לקימברלי דוס ראמוס לא חסר
 

Gina101

New member
את ממליצה לראות שאת הטלנובלה ??

ראיתי חצי פרק ראשון וממש לא התחברתי אליו.
עד כה לא ראיתי אף טלנובלה מצ'ילה
 

Renat Zeitune

New member
אני התלהבתי

אבל זאת קומדיה צ'ילאנית ועד כמה שידוע לי לא הביאו קומדיות משם חוץ ממכושפות שלא ראיתי. צריך לתת צ' אנס. חוץ מזה שאני אוהבת את חורחה זבלטה, ויש לי סימפטיה לצ'ילאניות. תנסי מקסימום לא תאהבי, לא תראי. והרבה קיטרו עליה מבלי לנסות(אם להיות כנה גם אני) אבל זה לא מפתיע אותי כי בפייסבוק של ויוה יש שם רק קיטורים, תלונות ובקשות סוריאליסטיות אך החלטתי בכל זאת לנסות עד שמגיעה צ'ילאנית.
 

Renat Zeitune

New member
וחורחה זבלטה זה הרווק שנפל עליו ילד

ולא מת על זה בכלל(פשוט לא זוכרת את שמו).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם פאפי ריקי הייתה קומדיה

רק שבחרו לסיים את זה בצורה טראגית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן מששת הצ'יליאניות ששודרו 3 סוף טראגי

2 עם סוף טוב ואחת עם ראשי שמתגלה כרשע שאני לא יודע איך לקרוא לזה. אבל כנראה שסוף טוב כי אותו תסריאטי שיחזר את זה כשכתב לטלמונדו את סנטה דיאבלה, וסנטה דיאבלה לא נחשבת לסוף טראגי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני לא סובל את המבטא הזה

בפאפי ריקי הילדה כבשה את ליבי, ואז ראיתי שאפילו הפורטוז אבל בסך הכול לא הסגנון ולא המבטא זה לא כוס התה שלי. אבל אם העלילה מעניינת אותך, לא כדאי לוותר בגלל המבטא, גם הספרדית המקורית באיסבל נראתה מאוד שונה, אבל התרגלתי.
 
למעלה