שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבת שלום


 

elall

Member
מנהל
גלובו הכינו סדרה תקופתית קומית

'Filhos da Pátria' היא סדרה קומית של גלובו על חיי משפחה פורטוגזית ממעמד הביניים במאה ה19 לאחר שברזיל זכתה לעצמאות. את ראש המשפחה משחק (איך לא
) אלשנדרי נרו.
הסדרה עלתה עכשיו לצפיה ב"גלובו Play" (סוג של נטפליקס של גלובו) ובאוקטובר תעלה גם בערוץ גלובו עצמו.















 

Renat Zeitune

New member
תקופתית קומית?

פעם ראשונה שאני שומעת על שילוב כזה אם כי היו נגיעות במלון הסודות אבל זה נחשב דרמת מתח.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שגלובו יכולים להפוך כל דבר לקומי

עובדה שבשקר היופי היה סיפור מאוד דרמטי אך רבים חושבים שזאת טלקומדיה ובאמת היו בה הרבה קטעים מצחיקים. וגם מאימפריה לא חסכו מאיתנו בידור.
 

faery18

New member
נראה שלמות!המאה ה19 התקופה הכי שווה של התקופתיות


והאמת שאלשנדרי מתאים ויזואלית לשחק דמות תקופתית

חייבים לשכנע את ויוה להתחיל להביא מהרצועה התקופתית.
תמיד כיף לשמוע על הנובלות התקופתיות המושקעות והיפות שלהם,
אבל מצד שני זה מעצבן לראות כמה אנחנו מפסידים

&nbsp
 

Renat Zeitune

New member
אחת הדמויות הרעות באין שטוחות בגן עדן בחלק שלישי


עברה אונס לסבי והתעללות קשה. הסצינות השאירו רושם רב לצופים ואחת הגיבה שהיא ריחמה עליה. בחלק השלישי קטלינה הגדולה( כאמור בחלק השני הסיפור היה סביב קטלינה הקטנה, בתה של הילדה ודמותו של פביאן ריוס שההיתה ההפך מאחותה הגדולה) מצאה אהבה ופתחה דף חדש והתחתנה עם ילדים עד שהחליטה לחזור לעבר שם יצוצו רגשות מאהבה הראשונה שלה.
&nbsp
הדמיות הרעות שהיו בחלק השני היו לה דיאבלה ובתה. בסוף העונה השנייה קטלינה הגדולה הופיעה והכניסה את לה דיאבלה לכלא ובחלק השלישי ניתן לראות את הסבל שלה בכלא ביניהם אינוס לסבי. בתה הרעה ממשיכה את דרכה חופשייה עושה את המוות למשפחה של קטלינה.
&nbsp
מחלק השני הסדרה שינתה את שמה מSin senos no hay paraíso לsin senos si hay paraíso. הצוות הקבוע בכל החלקים הם פביאן ריוס וקטרין סיאצ'וקה(תקנו אותי אם יש עוד לא עקבתי אחרי כולם).

 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת אני זוכר בהסערה כשהרעה איסבלה נאנסה

אונס קבוצתי על ידי משוגעים בבית משוגעים סאדיסטי שבו קודם איסבלה כלאה את וולנטינה והאשימה בזה את מריה טרסה הראשית, לא ריחמתי עליה לרגע על איסבלה ובקושי התאפקתי לא למחוא כפיים לפדרינו הרשע שכלא אותה באותו בית משוגעים ולצוות שארגן שיאנסו אותה. גם הרעה השנייה שהייתה מאוהבת בבן החורג שלה והייתה בין הרעות הראשיות כשהשריף המושחת והרשע עינה אותה וכחלק מהעינויים הזמין את אנשיו לאנוס אותה, גם כדי להזכיר לה את עבודתה בזנות בעבר, לא נהניתי כמו שנהנתי מהאונס בבית משוגעים, אבל גם לא ריחמתי עליה.

כך שלא יודע איך הייתי מגיב לסצינה כזאת. כבר בעונה הראשונה שנאתי את ג'סיקה, בעונה הראשונה ששודרה בארץ בה היא הייתה רק סרסורית ורמאית, על איך שהיא גנבה מקטלינה את הבעל שהיא סירסרה לה קודם. בעונה השנייה הבנתי שהיא הייתה הרעה הראשית ורוצחת ומפלצת, כך שכנראה לא הייתי מרחם עליה.
 

elall

Member
מנהל
O Outro Lado do Paraíso - טלנובלה חדשה של גלובו (משבצת של 9)

"הצד האחר של גן עדן" היא טלנובלה של ולסיר קראסקו (שובל שקרים) שתחליף את "כוח הרצון" בסתיו הקרוב.
הטלנובלה תדבר על פמיניזם והכוח הנשי. הגיבורה הראשית היא קלרה, אותה תשחק ביאנקה בין. היא גדלה בסביבה גברית, לאחר שאימא שלה נפטרה והיא גדלה עם אביה וסבא. על ליבה של קלרה יתחרו בעלה גאל ופסיכיאטר צעיר בשם רנטו (רפאל קרדוסו). קרלה שהייתה נשואה לגאל (סרג'יו גיזה , לא מוכר אצלינו), אך חמותה המרשעת תשלח אותה למוסד פסיכיאטרי סגור למשך 10 שנים. שם כנראה היא תפגוש את רנטו. אחותו של גאל , ליביה, היא מרשעת הראשית בטלנובלה והיא תהיה מאוהבת ברנטו ותעשה הכל כדי שיהיה שלה. את ליביה תשחק גראזי מסאפרה.
קצת קלאסית (נראה לי)...
לקאסט הנוסף מצורף סרטון עם שחקני טלנובלה.









 

Renat Zeitune

New member
גם כוחו של גורל הייתה קלאסית עם כח נשי ואהבתי

הראשית שם הייתה פסיכולוגית שבהמשך עברה אונס תחת סם אונס. לפחות פה אין סיפור סינדרלה כמו בפשוט נהדרת. הראשית מוכרת לי זאת פעם ראשונה שלה כראשית? איזה יופי שנותנים הזדמנות לשחקנים, המקסיקניים צריכים ללמוד מהם בינתיים חורשים על השחקנית אזמרלדה פימנטל שלקחה לאלטאיר חארבו את התפקיד אליו חארבו קיבלה בפעם הראשונה. אגב מקווה שתקפוץ גם לישראל היא כרגע מטיילת ביוון.
 

elall

Member
מנהל
גם ברזילאים חורשים לאחרונה על שחקנים

לא כמו מקסיקנים, אבל עדיין... אצל ברזילאים בגלל שתמיד יש הרבה שחקנים בטלנובלות וגם הרבה סיפורים , אז יש הרבה שחקנים שנחשבים ראשיים בתוך טלנובלה. וכמובן שהם זזים מתפקידים של ראשיים לתפקידים של רשעים ולפעמים גם מקבלים תפקידים משניים.
ביאנקה בין ורפאל קרדוסו דווקא מאוד חרושים בברזיל. ביאנקה מוכרת לנו מ"מעבר לים", אבל מאז זה הולך להיות תפקיד ראשי שלישי שלה והיא רק בת 26. היא שחקה בתפקיד ראשי "אגדה קסומה" ו"תכשיט נדיר", שתיהן תקופתיות, וגם שחקה את הרשעית ב"בוגי אוגי".
רפאל קרדוסו גם עבר כבר כמה תפקידים ראשיים/כצלע שלישית.
סרג'יו גיזה שישחק את בעלה של הראשית, לא ברור אם הוא רשע או צלע שלישית, אבל גם הוא חרוש. אני מאוד אוהבת אותו, אבל עד לפני 4 שנים אף אחד לא הכיר אותו בכלל, ב2013 הוא שיחק תפקיד ראשי ב"סרמנדאיה" (שזה סדרה/טלנובלה) ומאז זכה לשחק בעוד שתי טלנובלות בתפקיד ראשי ועכשיו הוא מקבל את התפקיד הזה שהוא גם תפקיד גדול ומרכזי יחסית.
 

Renat Zeitune

New member
הכוונה שהם לא מקבלים תפקידים קבועים

כמו שציינתי את אזמרלדה פימנטל שלאחרונה מקבלת רק תפקידים ראשיים והרבה ושמעתי שרוצים אותה עוד לתפקיד ראשי נוסף ברימייק לאזמרלדה. בברזיל לפחות מגוונים בתפקידים כמו ג'ובנה אנטונלי שהייתה בתפקיד שלא נחשב ראשי או מרכזי בהלוחמת. יש את גונסלו פנייה שמאז מלון הסודות נהיה אנטגוניסטה ואני מפחדת שיישאר על תקן הזה. ולמה ללכת רחוק אם יש את אלטאיר חארבו שעדיין לא קיבלה הזדמנות חייה בתפקיד ראשי והעדיפו את אזמרלדה פימנטל החרושה לתפקידים ראשיים.
 
אז סיימתי לצפות בכל הפרקים של ADDA

מה יש לכם להציע לי עכשיו?
&nbsp
עדיפות לארגנטינאית קלילה,סוחפת ומעניינת לא פחות מADDA שהייתה מושלמת בעיניי!!
 

keren dvir

New member
כרגע אין טלנובלה ברמה בארגנטינה


יש את las estrellas שהיא המצליחה יותר אבל דיי בנאלית ורגילה .
ויש את fanny la fan שיותר נחמדה אבל נכשלה והורידו אותה מהמסך.
בנוסף שבוע הבא עולה הטלנובלה החדשה golpe al corazon.
מצטרפת לך טריילרים של שלושת הסדרות.





 

snirf

Active member
אין משהו חדש ומומלץ

אם את מחפש משהו קליל וקומי-educando a nina מלפני שנה וחצי-שנתיים.
אם את מחפשת סדרת דרמה-מתח כזאת- cain y abel יש לה בסביבות ה50-60 פרקים.
 
למעלה