איסבל
פרק 9

faery18

New member
איסבל
פרק 9

איסבל התחתנה עם פרננדו למורת רוחם של אנריקה ופצ'קו
היה ממש יפה סצנת הסיום איך שהם עמדו במרפסת מול כל הקהל
למרות שאיסבל גילתה בדקה התשעים שאין אישור מהאפיפיור היא נאלצה להסתפק באישור בעל פה - הכל למען קסטיליה


היה נחמד איך שאמא שלה שלחה את המשרתת להדריך אותה בהקשר לחיי האהבה הצפויים לה עם פרננדו חח היא הייתה ממש אבודה. ומסכן גונסלו כל החתונה היה עם פנים עצובות כי ידע שאיבד את איסבל לנצח
אבל למרות הכל אני מתחילה לאהוב את הסצנות של פרננדו ואיסבל כי הוא ממש חמוד איתה
ננסה להתעלם מההקשר המשפחתי חח


מה שכן נראה שקריז'ו יהיה בעיה רצינית. איזה חצוף הוא איך שהחתים את איסבל ופרננדו על חוזה שאומר שהוא יהיה שותף מלא להחלטות... אבל אהבתי שאיסבל אמרה אחר כך לפרננדו שהיא עשתה את זה למען החתונה כדי שהוא ישיא אותם ואחר כך הם כבר יעשו מה שהם רוצים


מצרפת את החתונה של איסבל - עד 7:05 כי בהמשך יש כבר


 

evglev1

Well-known member
מנהל
פלא שנתנו לאיסבל את המכתב של ביאטריס בלי לבדוק אותו

ואיסבל גילתה אך יש אישור בעל פה כי האפיפיור צבוע. ומסתבר שבין כל שושלות המלוכה יש יחסי משפחה, גם מלך פורטוגל וגם דוכס צרפת נושאים קרבת דם לאיסבל, כך שהתירוץ של האפיפיור זה כמה אישורים אפשר לתת.

שליחת המשרתת קטע גדול, איסבל בהחלט נערה שהולכת להפוך לאישה והיא עוד לא הייתה מוכנה לזה והייתה זקוקה להדרכה, אך האימא לא יכלה לבוא בעצמה.

קריז'ו לא סתם אמר לפצ'קו שיהיה מלך בלי לשבת על כיסא המלוכה הוא בטוח שאיסבל ופרננדו בכיס שלו. ובהחלט הולך להיות מה שפצ'קו היה עבור אנריקה, אלפונסו וכנראה גם אבא של אנריקה, אלפונסו ואיסבל.
 

faery18

New member
כן גם אני הופתעתי שהמכתב הגיע לאיסבל כל כך בקלות

 

faery18

New member
כמה ציטוטים מעניינים מויקיפדיה על המלכה המקורית איזבלה

"איזבלה נולדה ב-22 באפריל 1451 לחואן השני, מלך קסטיליה ואיזבלה מפורטוגל, מלכת קסטיליה, בתם של ז'ואאו, מושל פורטוגל ואיזבל מבארסלוס. לאחר מות אביה, חואן השני, בשנת 1454, ירש אחיה הגדול אנריקה הרביעי את המלוכה הקסטיליאנית וגירש את איזבלה ושאר קרוביו מהממלכה. בהיותה בסביבות גיל 10, הוחזרה איזבלה לקסטיליה תחת פיקוחו ההדוק של אנריקה הרביעי. בהיותה בת שבע עשרה ביקשו אצילים למרוד במלך אנריקה ולמנות אותה למלכה במקומו, אך היא סרבה והכירה במלכותו של אחיה. בתמורה, הוכרה איזבלה על ידיו כיורשתו. עם מות אנריקה הרביעי מלך קסטיליה בדצמבר 1474, הוכתרה איזבלה ליורשתו." - כמעט אחד לאחד כמו בסדרה מגניב


ועל פרננדו:
"עם מותו של חואן השני בתו, לאונור, ירשה את נווארה, ואחיה למחצה, פרננדו "הקתולי" (פרדיננד) ירש את אראגון. חתונתם של פרננדו ואיזבלה הראשונה, מלכת קסטיליה בשנת 1469, בארמון פַּלַאסְיוֹ דֶה לוֹס וִיוֶארוֹ (Palacio de los Vivero), בויאדוליד, ייסד את האיחוד בין שני הכתרים.


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז נראה שהסדרה די מדייקת לגבי האירועים ההיסטוריים

מעניין מה יגרום לאיסבל ופרננדו להיכנע לאצילים ולגרש את היהודים, לגבי פרננדו כבר ראינו שהוא בעל דעות קדומות כשעשו פרצופים לרופא האסטרולוג היהודי שהחזיר לאביו את הראייה. מאיסבל רק ראינו שהיא השתכנע על ידי צ'אקון וניסתה לשכנע את אלפונסו שאסור להעניש את אלה שנתנו ניצחון על אנריקה. למרות שהאירוע לא קשור לגירוש היהודים כי היה מדובר בכלל ביהודים שהתנצרו.
 

faery18

New member
אכן


וכן נראה לי האנטישמי זה פרננדו
איסבל פשוט מושפעת.
&nbsp
 
למעלה