שאלות, חדשות בקשות

שאלות, חדשות בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן


סופ"ש נהדר ושבת שלום


 

Renat Zeitune

New member
הטלנובלה חייבת להגיע לפה

התגעגעתי לכריסטיאן דה לה פואנטה האיכותי. הדמות של דיאגו אוליביירה מזכירה את דמותו מהיורשים שהיה שם רע ואובססיבי לראשית. ואין מה לומר על ססר אבורה ודניאלה רומו. מדהימים. מקווה שהיא תגיע ואבין סופסוף את ההתלהבות סביב הורסיו פנצ'רי כי חתיך בעיניי הוא לא. לגבי הראשית בהתחלה נרתעתי ממנה אבל נראה שהיא די נסבלת והעלילה נראית מקורית ושינו קצת את הסיפור של הסרט שעליו מבוססת הטלנובלה או ככה לפחות הבנתי. או שהתבלבלתי והראשית אמורה להיות אישתו של הרע ולא של הראשי. כך או כך הגיע הזמן שויוה יחזרו לרכוש טלנובלות של סלבדור מחיה נראה לי שהאחרונה שלו שהגיעה לפה הייתה בלב הסערה וחבל כי אחריו היו מוצלחות יותר חוץ מבלתי נסלח.
 

faery18

New member
גם אני קצת נרתעת מהראשית אבל פה היא באמת נראית די נסבלת חח

מקווה שהיא תשאיר רושם אחר ממה שהשאירה בחיים כפולים..ששם הייתה מעצבנת טילים
..
 

Don Nirtin

New member
אם הם ידלגו עוד פעם על טלנובלה של ססר אבורה


כמו שדילגו לי בשקט על a que me dejas ועל מה שזה לא היה ששכחתי (אני לא מחשיב את LAS ESTERLLS DE מה שמה כי הוא שם בתפקיד אורח) אז אני רוצח את ויוה.
&nbsp
ובנימה זו - ססריאלה
 

Renat Zeitune

New member
עוד רימייק לטלנובלה ארגנטינאית שמתכננת טלויסה

שגם טרייה, por amarte asi בכיכובו של גבריאל קוראדו. המפיקה היא אנג'לי נסמה שהטלנובלה האחרונה שהפיקה הייתה אנה כפול שלוש.
 

Renat Zeitune

New member
מישהו שמע על הסכסוך בין רוסי אוקמפו לקרלה אסטרדה

ויכול להסביר לי מה קרה ביניהן ולמה רוסי אוקמפו אחראית לביטול הסדרה הביוגרפית של סילביה פינאל בכיכובה של איטטי קנטורל? הבנתי שזה רציני עד כד כך שקרלה אסטרדה לא יכולה להכנס לאולפני טלויסה.
 
למעלה