להתעורר לצדך

faery18

New member
להתעורר לצדך


מזמן לא היה שירשור
אני בפיגור של עשרה פרקים אבל בהחלט ממשיכה להנות מהנובלה


תגובות על הפרקים לפה


 

faery18

New member
שובה של הכרמן!
(עד 25)

אז לא, אוטון לא קבר אותה בחצר האחוזה כמו שפרידה פדריקו ורודולפו חשבו
אלא שפשוט הריבים עם אוטון התישו אותה והיא החליטה לקחת קצת דיסטנס. גם לטובת מאיה שלא תצטרך לשמוע אותם רבים כל הזמן. הכל מובן רק לא ברור מה היה קשה לה להודיע למאיה שהיא נוסעת? מאיה כל הזמן הזה ממש דאגה לה, אבל העיקר שהיא בריאה ושלמה! עד כדי כך שהציעה למאיה לבוא איתה לסומליה לעזור לטפל בנזקקים.

מאיה שהספיקה לחזור לארצות הברית כדי להיפגש כמה שיותר מהר עם אמא שלה, לא ידעה שבאותו הזמן פבלו תכנן להיפרד ממנה כדי לא להכאיב לה אחרי שגילה שאנטוניה החליפה את מכתב ההתוודות שלו, ואחרי שסינדי הצילה אותו מנסטור המשוגע שרצה להצית אותם
ככה שבסופו של דבר פבלו מחליט להתחתן עם סינדי ונפרד ממאיה דרך הטלפון כשגורם לה לחשוב שרק שיחק בה


אבל...לא עבר זמן רב והיוצרות התהפכו!
עכשיו שאליחיו החליט לעזור לפבלו כדי שאנטוניה תפסיק לסחוט אותו, פבלו מסכים לקבל את העזרה הכספית שלו וגם את כרטיס הטיסה לארצות הברית כדי לספר למאיה את האמת ולהתפייס איתה! ואחרי שסינדי שומעת אותו בטעות מספר לסבא שלו שהוא לא רוצה להתחתן איתה גם הבעיה הזו נפתרה והופ פבלו מגיע לארה"ב


מפתיע שעדיין ממשיכים לצלם בשני המקומות! נחמד

הבעיה שעד שפבלו הגיע לארצות הברית מאיה החליטה לטוס לסומליה
בסוף הפרק היה נראה שהיא מצליחה לראות אותו דרך המכונית אבל לא ברור אם היא אכן ראתה או רק שמעה כשצעק לה




 

evglev1

Well-known member
מנהל
אוטון מעיק, אין פלא שכרמן ברחה ממנו

ואפילו זה שגרמה לביתה לחשוב שנטשה אותה, גם למאיה הוא מציק, אבל הוא אבא, אבל בגללו היא גם מתלהבת מהרעיון לטוס לסומליה, רחוק מאוטון רחוק מכאב ראש, ובמקרה של מאיה גם רחוק מפדריקו רחוק מכאב ראש.

אליחיו שיחק אותה כשהחליט לעזור לפבלו עד כדי תשלום החובות שלו ולאפשר לו לספר למאיה את האמת.

בהחלט מפתיע שבסדרה מקסיקנית של טלוויסה העלילה מתרחשת בשתי מדינות לאורך זמן רב. בטלמונדו זה היה הגיוני כשמדובר במהגרים מקסיקנים והיה מדובר בשטחי צפון מקסיקו שקרובים לגבול, ועם זאת רק מספר אירועים התרחש בהם ורוב העלילה הייתה במקום בו צילמו את הטלנובלה. הטלנובלה הזאת באמת מצולמת בשני מקומות ולא רק אירועים ממנה.

גם מפתיע ששחקני טלוויסה שולטים באנגלית יותר טוב משחקני טלמונדו, שבטלמונדו בורחים מאנגלית כמו מאש למרות הצילומים בארה"ב, ואצלם רק מדי פעם אנגלית ובטלוויסה דיבור באנגלית חופשי כשהעלילה בחו"ל ובעיקר בארה"ב.
 

faery18

New member
נ.ב
אגב נראה לי המפיקה ממש שונאת את טראמפ חח היא לא הסתפקה

בדמותו של ג'וני שמבוססת עליו ומובאת פה בצורה די נלעגת
אלא גם הראו את אמא של פבלו אומרת לו שישמור על עצמו בארצות הברית בעיקר עכשיו כש"פוליטיקאים אמריקאיים משמיעים הערות לא טובות עלינו". כשפבלו שאל אותה "את מתכוונת לזה עם הפיאה החומה?" היה יותר מברור ששוב הכוונה לטראמפ למרות שפבלו די צריך משקפיים כי טראמפ בלונדיני
.. אבל הכוונה הייתה ברורה חח

&nbsp
ואפרופו טראמפ אני דווקא מחכה לביקור שלו פה בשבוע הבא
מקווה שלא יאכזב עם ההכרזה על העברת השגרירות לירושליים אחרי שביבי הוציא לו את החשק
 
זה המפיק פדרו דמין שהפיק את רבלדה ובחורה איטלקייה באה להתחתן

וזה לא מפתיע אותי רוב המקסיקנים שונאים אותו בגלל ההתבטאות הגזענית שלו עליהם. כריסטיאן דה לה פואנטה שהצביע בבחירות בארה"ב הבהיר והדגיש שטראמפ הוא הבנאדם האחרון שיצביע לו. גם סבסטיאן מחה שנשיא מקסיקו אירח את טראמפ ויש עוד הרבה. נראה לי מי שמקסיקני גאה שונא את טראמפ.
 

faery18

New member
הוא נגד הגירה לא חוקית וזה מובן, מה שכן

לגבי החומה שהוא רוצה לבנות שם, נראה לי הם היו יותר משתפים פעולה אם טראמפ היה אומר ששני הצדדים ישלמו

&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן זה ילדותי להגיד שארה"ב צריכה חומה ומקסיקו תשלם

אבל ביבי לא השוויץ שהמצרים יממנו לנו את הגדר כדי למנוע את הגירת הסודאנים והאריתראים. אין שום דרך דיפלומטית להכריח את מקסיקו ותמים מי שמאמין שאפשר לקיים את זה.

העניין הוא שמה שמפריע למקסיקנים זה גירוש הלא חוקיים שנמצאים שם, כי הם מנוצלים בארה"ב והמעסיקים סוחטים אותם ומשלמים להם שכר רעב והם עוד צריכים להתחבא בכל פעם שיש פשיטה של משטרת ההגירה. אז המקסיקנים אומרים שאתם גם מנצלים אותנו וגם מקטרים על כך שאנחנו לא חוקיים, אז תכירו בנו כחוקיים, תנו לנו לעבוד ולהרוויח כמו אמריקאים, אתם ממילא זקוקים לכוח העבודה שלנו. והמעסיקים לא מגינים על המקסיקנים ולא אכפת להם שיגרשו אותם כי הם יודעים שיסתננו עוד ויש להם תחליף.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה לא הפלא שהמפיקה שונאת את טראמפ

בפרק 26 ו-27 יהיה עוד אזכור של הנושא. אבל סך הכול המעסיקים בארה"ב נצלנים ורוצים הגירה לא חוקית כדי לשלם משכורות עלובות לעובדים ולא לדאוג להם לתנאים סוציאליים, כי הם יכולים להלשין עליהם בכל רגע. כך שבארה"ב יש ממש חגיגה של רווח על חשבון עובדים ללא מסמכים, לכן גם היה קמפיין כל כך חזק נגד טראמפ גם בארה"ב. גם בישראל זה מתחיל שרוצים סודאנים ואריתראים לא חוקיים שאפשר לשלם להם בערך רבע שכר מינימום וגם מקודם הביאו עובדים זרים לא חוקיים, כדי לשלם להם פחות.

כך שהמקסיקנים באמת מרגישים רע שהאמריקאים גם רוצים שיעבדו בשבילם כמו חמורים וגם יחיו תמיד בפחד שבכל רגע יכולה לבוא משטרת הגירה לגרש אותם. אז בתכלס יש משהו בטענה שלהם, אתם ממילא רוצים שנעבוד בשבילכם, אז תנו לנו חנינה והפכו אותנו לחוקיים.
 

faery18

New member
אם אתה מתכוון לגרינגו הרמאי הזה מפרק 26 חח אז כן איזה מסכן

פבלו, הוא חלב לו את כל הדולרים

&nbsp
נראה שעד שפבלו הגיע לבית חולים איפה שמאיה עובדת, לרוע מזלו הוא נתקל דווקא בפדריקו שוודאי הולך להטעות אותו עוד יותר

&nbsp
ועוד לגבי פרק 26 סינדי
קורעת אותי עם ההתקפי זעם שלה חחח ואיך אבא שלה פתאום נכנס כולו בהלם
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז זה בפרק 27
קטנטן

פשוט אימא של פבלו ופבלו אמרו ברמז בעל הפיאה, פבלו ומקסיקני שעובד במסעדה יגידו בריש גלאי טראמפ.
 

faery18

New member
גדול חחח הם אכן דיברו עליו

זה היה בפרק 28 הרצתי אותו קצת קדימה כי עדיין לא הגעתי אליו.
"המקסיקנים עובדים פה קשה ותראה איך מתייחסים אלינו,
תתאר לך מה יהיה עם טראמפ..."

&nbsp
גם במי זה מי היה קטע שמשטרת ההגירה חיפשה את טניה דמותה של איזבלה קסטיז'ו במקום העבודה שלה כי הבינו שהיא בלי מסמכים. זה ידוע יש פרוצדורה לא כל אחד יכול לעבור למדינה אחרת ולהתחיל לחיות שם ולעבוד שם בלי שום אישורים דרכון מסמכים וכל מה שצריך. ועד כמה שידוע לי, טראמפ עדיין לא החזיר את המהגרים הלא חוקיים הוא רק אמר שיעשה את זה אבל בפועל לא נראה לי שמימש את זה עדיין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ברור שיש הליכים חוקיים

אבל העניין הוא שהרבה אנשים מעדיפים להעסיק אנשים שמהגרים באופן לא חוקי, כי אנשים שהשהות שלהם במדינה בלתי חוקית לא מוגנים סוציאלית ואפשר לשלם להם שכר עלוב ולא לתת שום תנאים מינימליים. בארה"ב ממש חוגגים על זה.

גם בישראל כשאלי ישי עוד בתקופת ברק ניסה להגביל את מספר העובדים הזרים, אנשי החקלאות בכו שאיך שאפשר לדרוש מהם לשלם שכר מינימום לעובד ישראלי ולהרוס להם את כל העסק.

בארה"ב ממש חוגגים על המקסיקנים מצד אחד אנשי העולם התחתון שלוקחים מהם את מעט הכסף שלהם כדי להעביר אותם את הגבול בטענה שהם יודעים לעזור להם בלי שייתפסו. בכוחו של גורל היה את העניין הזה שאיוון ניסה להסתנן לארה"ב והיה צריך להחליף את הפזו בדולרים, והיה ידע בדיוק מה שער הדולר, אבל אלה שהחליפו לו את הכסף ניצלו את מצבו וסירבו למכור דולרים במחיר הראוי וגבו יותר ובכך הוא קיבל פחות כסף מהכסף המקסיקני שהיה לו. מצד שני המעסיקים שמעדיפים לשם לא חוקיים כדי לשלם להם הרבה פחות, ולאיים עליהם שילשינו עליהם אם יעזו לדרוש את הזכויות המגיעות להם. ועוד בארה"ב מי שנולד בארה"ב אוטמטית אזרח, אז בעמק התשוקות מנהל העבודה אנס איכרה כשהוא איים עליה שהוא ילשין עליהם ואותם יגרשו מהמדינה והילדים שלהם נולדו בארה"ב ולא רק יגרשו אותם אלא גם יפרידו אותם מילדיהם. לא יודע אם החוקים עד כדי כך, יכול להיות שהגזימו ויכול להיות שמנהל העבודה ניצל את הבורות של האיכרה.

ואכן לטראמפ קשה מאוד לקיים את מה שהבטיח וגם מה שרוצים לעשות חוק חנינה שאלו שעכשיו בארה"ב יקבלו מעמד של תושבים ויהפכו לחוקיים, אבל מעתה יפקחו יותר על ההגירה, אז מאוד קשה לקדם את זה, כי הטייקונים האמריקאים רוצים לעשות הון על עובדים לא חוקיים שאפשר לשלם להם אפילו פחות ממה שמשלמים לעובד זר חוקי.
 
ברור מעליו שבלי טראמפ היה למקסיקו...

בראד פיט עשה ב2001 סרט בשם המקסיקני ששוב שתראי את הבדלים ארצות הברית בלי טראמפ
הנה לינק של סרט

 

faery18

New member
המשך מסעו(הלא כ"כ מוצלח
)של פבלו בארה"ב
(פרק 27)

אז אחרי שפדריקו המעצבן מכר לפבלו שמאיה נסעה לסומליה למרות שבסוף היא נשארה לטפל בלופיטה, ואחרי שהשאיר לו לשלם את החשבון במסעדה, הוא די נשאר אבוד כי בנוסף גנבו לו כל מה שהיה עליו את כל הכסף הדרכון המסמכים. ובאמת מזלו שפגש את המקסיקני הנחמד ההוא מרטין שעוזר לו. ולפחות הוא הצליח ליצור קשר עם סבא שלו שיפקיד כסף בחשבון של מרטין אבל עד שכל זה יקרה ועד שיחדשו לו את הדרכון..
הוא יצטרך להסתדר המסכן. ובינתיים נראה שמשטרת ההגירה כבר הגיעה למסעדה


מעניין אם הילדה הזו לופיטה באמת חולה, קשה לי להאמין שיגלחו לילדה כזאת קטנה את השיערׁ(זה נראה אמיתי)בשביל תפקיד. איזו חמודה מאיה שנשארה בשביל לטפל בה איך שהבינה שחלה התדרדרות במצבה


ובאשר לסינדי - אבא שלה מחליט לקחת אותה לפסיכיאטרית בעקבות התקפי ההיסטריה שלה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כנראה יש פאה של קרחת

קשה להאמין שמגלחים כל שחקן שהדמות שלו חולה בסרטן. אגב גם בשקרים הילד היה עוד יותר קטן מלופיטה ועשו לו את הקורחת, אם לגלח בן זה הרבה פחות שיער בדרך כלל.
 
למעלה