בשעה טובה ומוצלחת סיימתי עם אנה כפול שלוש

Renat Zeitune

New member
בשעה טובה ומוצלחת סיימתי עם אנה כפול שלוש

בזכות שהעלו את זה לאתר ראיתי את זה בקצב שלי ולא פיספסתי אף פרק.

הסוף לא היה נורא כל כך כמו שציפיתי, חוץ מארנסטינה, רודריגו ונרינה הסוף הגיע לכל אחד.

 

Renat Zeitune

New member
אנה כפול שלוש - 115-123 ואחרון

בהתחלה נבהלתי כשמריאנו ואנה לטיסיה חיו כמו זוג יונים אמרתי לעצמי לא יכול להיות סטייה שכזאת מזל שזה רק דימיון שלה. אנה לטיסיה התערערה נפשית לגמרי בסצינה שהיא הפשיטה את מריאנו כבר חששתי שהיא תאנוס אותו. משחק מעולה של אנג'ליק אבל מי שהיה מעולה לאורך כל הדרך ורק לאחרונה שמתי לב זה קרלוס דה לה מוטה רק חבל שידעתי לפני הזמן שהוא יכול ללכת כמו כן שהוא הרוצח אחרי שהאשים את כולם ברצח. מי שהפתיע לקראת הסוף זאת אנה לאורה שהרגה את ולנטין סופסוף הפסיקה להתייפייף לאחר שלאורך כל הסדרה הייתה מתחסדת.
&nbsp
לא מאמינה שאומר את זה אבל סיפור אהבה בין סנטיאגו לאנה לוסיה משעמם ונטול פלפל. וגם לא מציאותי. עזבו את זה שהעניין שתי אישיות לא היה משהו הגיוני במיוחד אם כי מרסלו יותר מעניין מסנטיאגו ועכשיו שהוא מעורבב הוא נהיה אידיאלי אם כי נטול פגמים. אגב אהבתי את ההתמזגות שלו שבסופו של דבר מרסלו וסנטיאגו התאחדו כי אילולא הייתי קוראת בתקצירים הייתי בטוחה שסנטיאגו ינצח אותו אבל לאור העובדה שלאט לאט נחשף צד רגיש אצל מרסלו רק מה שמפריע לי שפתרו את הבעיה בניתוח להסדרת הגידול וחוץ מזה תמיד טענתי שהגידול הוא תירוץ עלוב לשתי אישיות, נראה לי התסריטאים היו על סמים שחשבו על הרעיון הזה אבל אין ספק שזה תפקיד שאיתגר את סבסטיאן שמאז רובי לא גילם תפקיד מעניין(אם כי הקרדיט שייך לברברה מורי).
&nbsp
הכי כואב לי על נרינה, תאכלס בגלל ג'ינה חייה נהרסו מהיום שבו נכנסה לחיי בנה. עכשיו נשארה בלי כלום ולא ברור אם נשאר לה אהבה והפכה לזוגתו של תדאו אם כי הייתי משדכת אותה לרודריגו כי לתדאו יש לפחות את חולייטה ותאכלס היא זכתה לסוף טוב גם אם היא לבד, לפחות יש לה בן חי מאושר וחפשי. אבל נרינה ורודריגו בלי ילדים שגם הוא נשאר לבד וזכה לסוף לא הוגן וחבל היה בנאדם טוב אצילי שלא היה לו מזל באהבה אופפ ארנסטינה לפחות זכתה להקים משפחה והייתה מאושרת עם בתה ונכדותייה אבל לרודריגו לא היה שום דבר מלבד כסף, פייר לא צודק. הוא ונרינה שני קרבנות של הגורל.
&nbsp
תאכלס אפשר להגיד שמרסלו ואנה לוסיה כזוג הם דומים למציאות. לשחקן יש בן מגרושתו והיא רווקה בלי ילדים והם יחד רק שבמציאות קיימת האימא של הילד ובסדרה האמא יצאה מהתמונה כך שאפשר לומר שהם מגדלים יחד את איגנסיו ואילו במציאות סבסטיאן נאלץ לחלוק משמורת עם אם בנו וכשהבן עם סבסטיאן הוא גם עם אנג'ליק.
&nbsp
קשה לשנוא את איניאקי. מי שבאמת היה רשע מסוכן פרט לאנה לטיסיה מצא את מותו אם כי גם כמה מהטובים. אבל אינאקי היו רגשות שבסופו של דבר הבין בעצמו שטעה והחליט להסגיר את עצמו. אני בדרך כלל אוהבת דמויות כאלה ולא אכזריות בלי לב ובלי טיפת אנושיות. גם ולנטין היה בהתחלה אנושי וג'ינה הרסה אותו. לאורך כל הסדרה גילינו הרבה דברים מכוערים עליה, הייתה יצור מגעיל ואפשר לומר גם רוצחת לאחר שניסתה להתנקש בחיי ולנטין והאשימה את מריאנו. ניצלה גברים בקיצור ממש תכשיט.
&nbsp
אני שמחה שלאונור לא מתה אני מקווה שהיא חיה כחלק מהמשפחה ולא רק עוזרת. רק באסה על סולדד שהפקירו אותה בכלא למרות שהיא מעדיפה להשאר שם וזה חבל כי גם היא לא הייתה רעה ומקווה שלפחות הפחיתו בעונשה
&nbsp
מי שבאמת זכתה לסוף טוב ככה סתם זאת מריבל, לאורך כל הסדרה הייתה קנאית ומגעילה ואחר כך פגעה במילים באנה לאורה. ובינתיים לא הייתה אף מילת חרטה או בקשת סליחה לאנה לוסיה והסתפקו לתת לה נכות ותאכלס אם הייתה עדיין ממשיכה לאהוב את אורלנדו הייתה ממשיכה לקנא באנה לוסיה.
&nbsp
משהו אחרון. השחקן שמגלם את מריאנו חתיך והכל אבל המשחק זה לא הצד החזק שלו. המבטים והפרצופים שהוא עשה שולנטינו התעמת איתו בנוכחות אנה לאורה היו מצחיקים ויחד עם זה מגוחכים. בניגוד לקרלוס דה לה מוטה עם משחקו המשובח שגבר על כולם שם על השחקנים בגילו.
&nbsp
עכשיו שסיימתי עם אנה אני יכולה להגביר את הקצב עם אישה רעה ולחכות בינתיים עד שיתחילו הצילומים לטלנובלה החדשה של סבסטיאן ובטח תשודר לקראת סוף שנה האזרחית. לויוה לא אחכה כי אני בספק שתגיע כי היא קומדיה רומנטית וסבסטיאן לא שחקן מאסט אצל ויוה אם על פרננדו קולונגה וויתרו על הטלקומדיה שהוא כן מאסט אז אדרבה...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפי איך שלאונור הייתה לבושה בסוף

היא לא משרתת וגם לא נראה שאנה לוסיה ואנה לאורה היו מאפשרות לה כטיה וואלה להמשיך לשרת אותם. אבל מזל שהיא ניצלה, כי מאנג'לי נסמה היה אפשר שגם היא תירצח כמו ים של מקרי מוות שהיו לקראת סוף של תהום של תשוקה והחיים שגנבו ממני כולל דמויות טובות אהובות.

איינקי באמת היה רשע אנושי, אבל מאוד חמדן, נראה שהוא יירש את האופי של חולייטה כשנטשה אותם. נראה שזאת המטרה של הכנסת הילד של מרסלו ואנה לטיסיה ברגע האחרון, לגרום לו להיזכר בילדות ולהפוך לטוב, למרות שעם מקרי המוות וניסיונות הרצח שלו, הוא בטח יישב כל החיים.

גם אני נבהלתי מהקטע של אנה לטיסיה ומריאנו בסוף, אמנם קראתי את התקצירים, אבל עדיין זה נראה כאילו עד עכשיו לא מצאו אותם.

נרינה באמת מסכנה שני הילדים שלה הפכו לחמדנים ללא גבולות ובסוף נהרגו, באמת מפתיע שאנה לאורה בסוף הורגת מתוך הגנה עצמית. ומזל שנרינה מגיבה איכשהו באיפוק, אנה לאורה הרגה לה כהגנה עצמית את הבן, אנה לטיסיה רצחה לה את הבת, בהחלט יכלה לפתח שנאה למשפחה. אבל באמת חבל שהיא ותדאו זה רק רמז.

נראה שהתסירטאית מאמינה במכות בראש, כמו שסנטיאגו נוצר מהמכות שאבריסטו הכניס למרסלו, כך מריבל הפכה לבן אדם בזכות הנפילה, הייתי בטוח שיהרגו אותה ואחרי שבפרק הנפילה לא הראו אותה לאחר שאמרו היא מתה, כשלא ברור אם זה סימן שאלה או סימן קריאה, הייתי בטוח שהרגו אותה והופתעתי שהיא נשארה בחיים, אבל נראה שהמכה סידרה לה את המוח. באמת עדיף היה שמריבל הייתה מתה ואת ארנסטינה היו מצילים ברגע האחרון.

גידול שגורם לא פיצול אישיות זה באמת רעיון מגוכך, אבל נראה שהיה צריכים הסבר למה אדם אכזרי ודורסני כמו מרסלו הוא דמות טובה ולא רעה ומגיע לו סוף טוב. אם ההתמזגות של מרסלו וסנטיאגו בניתוח נראתה יפה, אבל עדיף שהיו הולכים עד הסוף על הקטע של פיצול אישיות וממציאים טיפול פסיכיאטרי שימזג את שני האנשים, תאונה וכמעט מוות שגרמו לפיצול אישיות באמת רעיון מוזר. אבל כנראה רצו להדגיש שכל הרע של מרסלו בא מהחינוך של פקונדו וכל הטוב שבמרסלו היה טבעי והתחזק עוד יותר בזכות רמדיוס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לסולדד הסוף שלה לא הגיע, למרות שהיא בחרה בו בעצמה

 
נרינה שרה במופע של אנה לאורה ושל אנה לוסיה

ובהמשך מצטרף להופעה הזמר והשחקן ארנסטו דאלסיו(אהבת נפש, כנגד כל הסיכויים וכואב הלב).

 

faery18

New member
אני עדיין תקועה ב118 חח..
5 פרקים לסוף!


איזה מרגש היה המפגש הראשון בין אנה לאורה לאנה לוסיה
ללא מילים רק במבטים ודמעות..אהבתי ממש!
ואיזה אדיר היה המונולוג הראשון בין השלישייה פעם ראשונה רואים אותן ביחד איזה צילום גאונייי
חח היה מדליק. עכשיו אנה לאורה כבר יודעת שאנה לטיסיה התחזתה לאנה לוסיה, אהבתי איך אנה לוסיה הגנה על אנה לאורה כשאנה לטיסיה תקפה אותה, ובכלל אהבתי את הקשר המיוחד שנוצר בין אנה לוסיה לאנה לאורה שאפילו עברה להתגורר איתה באכסנייה


וכמה גילויים סביב ולנטין וג'ינה
קודם כל הוא בכלל לא נכה, זמן קצר אחרי התאונה הוא חזר ללכת! והגילוי הכי מפוצץ - הוא הרוצח של ג'ינה
סופסוף הראו את הפלאשבק המלא איך שהוא היכה את אנה לטיסיה ובזמן שהייתה מעולפת, חנק והטביע את ג'ינה באמבטיה
וגם לג'ינה לא חסר כשמתברר שהיא הייתה זו שהזיזה את הסולם של ולנטין וגרמה לתאונה שלו לפי הפלאשבק של מריאנו!

בינתיים רמירו המסכן חטוף על ידי ולנטין המשוגע בהוראת פקונדו כשמזריקים למסכן חומר הרדמה כדי שלא ירגיש את הרגליים שלו כמו שולנטין לא הרגיש אחרי התאונה
מחכה שאנה לאורה תגלה כבר כל מה שעבר על רמירו ממות אדמונדו ועד לחטיפה ושתתפקח ותפסיק לנטור לו.

ומריאנו מתחיל לקלוט שאנה לטיסיה, אחייניתו, מאוהבת בו!








 

evglev1

Well-known member
מנהל
מפגש מרגש

ובהחלט ללא מילים הכול התבהר אם כי לפי מה שנראה הן כן דיברו, פשוט לא השמיעו לנו את זה, שיחה מצויינת בין האחיות וקשר מעולה שנוצר בין אנה לאורה לאנה לוסיה.

אז מסתבר שמה שקרה לוולנטין זאת לא תאונה, אלא ניסיון רצח של ג'ינה.

מראינו מתקשה לעקל שאנה לטיסיה מאוהבת בו, אך מתחיל להבין לאט לאט, למרות כשמרסלו אמר לו זה נראה לו מגוכך.
 
למעלה