לאוהבי טלנובלות מטלויסה כמו הדר וייבגני וכו' כנסו

Renat Zeitune

New member
לאוהבי טלנובלות מטלויסה כמו הדר וייבגני וכו' כנסו

אחרי שתסתיים אנה כפול שלוש נשאר עם טלויסה אחת בערוץ. תפעילו לחץ על ויוה שלא ישכחו את אוהבי מקסיקניות טלויסה, לאור העובדה שויוה תשדר שתי סדרות ארגנטינאיות בחודשים הקרובים, שלא נגיע למצב בתקופה של לא מאמינה בגברים שנשארנו בלי אף מקסיקנית מטלויסה אפילו לא אחת. קיים חשש שהמחליפה הארגנטינאית השנייה תחליף את להתעורר לצידך או יותר גרוע, הצ'ילאנית הלא מבוקשת הזאת. טלויסה יש הרבה סדרות שמגיעות לרחבי העולם אם זה המועמדת או נשים בשחור שהן לא סיפור אהבה שחוזר על עצמו. וגם השנה מחכה לנו שפע של סדרות וויוה הוא הערוץ הבלעדי שמשדר טלנובלות מקסיקניות מטלויסה. אוי ואבוי אם ויוה יחליטו לא לחדש את החוזה יותר ולא נזכה לראות במחוזותינו מקסיקניות מטלויסה יותר אלא שטויות מטיוי אצטקה אם במידה ג'ושוע מינץ ישפיע על ויוה. מי שאין פייסבוק יכול לשלוח מייל העיקר ללחוץ על ויוה שימשיכו עם החוזה עם טלויסה. ויוה כבר ענו לי שבזמן הקרוב לא מתוכננת להגיע טלנובלה מטלויסה.
 

faery18

New member
הם ענו שלא מתוכננות מקסיקניות בקרוב? באמת מתחיל להדאיג

ואם באמת מתוכננות שתי ארגנטינאיות חדשות, אז במקרה הזה באמת יש מצב שזה על חשבון המקסיקניות. חשבתי שויוה הבינו עוד מההזנחה המקסיקנית הקודמת שהרבה אנשים אוהבים לצפות בנובלות של טלויסה ושחייבים להמשיך להביא בעקביות לפחות שתי נובלות בכל נגלה. אני אשלח להם דרך הצור קשר שימשיכו לרכוש מקסיקניות של טלויסה+כמה המלצות של טלנובלות
תודה שהעלית את הנושא
 

Renat Zeitune

New member
שלחתי להם הודעה בפייסבוק אם נגמר החוזה עם טלויסה

ואם לא ישדרו יותר טלנובלות מטלויסה אחרי להתעורר לצידך. בטח יענו לי שבוע הבא.
 

faery18

New member
יופי, תעדכני
גם אני שלחתי, הנה הנובלות שהמלצתי


La doble vida de estela carrillo

En Tierras Salvajes

Mi adorable maldición

Enamorandome De Ramon

והוספתי שלא יפסיקו לרכוש טלנובלות של טלויסה כי יש להן קהל גדול פה
 
לא ענו לי אבל ענו למישהו אחר

ואמרו שהחוזה לא נגמר עם טלויסה אבל הם לא יכולים להביא כל טלנובלה מטלויסה. אגב Enamoradome de Ramón כתבתי על זה. התחלתי לצפות בה אני בפרק השני כבר.
 

faery18

New member
ליתר ביטחון כתבתי להם עכשיו גם בפורום חח


מה הרושם הראשוני שלך על Enamoradome de Ramón ?
 

Renat Zeitune

New member
נחמדה

אם כי נזכרתי שחודש הבא מתחילה סדרה עם קיקה אדגר וחואן סולר אז מעדיפה לצפות בה מאחר ואין לה סיכוי להגיע לפה ולטלנובלה עם חוסה רון כן.
 
למעלה