איסבל
פרק 4

faery18

New member
עד שיש מישהו שמגן על היהודים הוא מת
חח אוף


אלפונסו ממש הפתיע לטובה שהגן על היהודים מול פצ'קו!
גם הופתעתי שאיסבל הגנה עליהם! עד שצ'אקון המעצבן
אמר לה שלפעמים קסטיליה צריכה להיות אפילו מעל לצדק "את זה אתה לא לימדת אותי בשיעורים" ולבסוף שניהם ניסו לשכנע את אלפונסו לסגת, אבל לא, הוא עמד על שלו גירש את פצ'קו והוכיח שהוא סופסוף הפך גם לגבר וגם למלך! רק חבל שבסוף זה עלה לו בחייו:[ היה ברור שפצ'קו הארסי לא יישב בשקט ועכשיו הסמכויות עברו לאיסבל! היה עצוב איך שבכתה עליו מסכנה, חבל שעד שהתנרמל ככה הדמות שלו סיימה. לפחות עוד לפני כן הוא ואיסבל הספיקו לבקר את אמא שלהם, אהבתי את קטע הריקוד והדיקלום שאיסבל הכינה לכבוד אלפונסו זה היה ממש חמוד


נראה שחואנה לראשונה הרגישה על בשרה מה שעשתה לאיסבל ואלפונסו כשהפרידה אותם מאימם והורתה להביאם לארמון בזמנו - פצ'קו ואנשיו דרשו שתמורת הפסקת האש חואנה והילדה שלה יועברו למקומות שונים ויופרדו לתקופה מסויימת כדי לראות אם אנריקה אכן מקיים את הפסקת האש. וכאילו זה לא מספיק כמעט ואנסו אותה שם


מעניין איך הכל הולך להתפתח עכשיו עם הפסקת האש ובלי אלפונסו

איך חואנה תמשיך בלי ביתה לצדה ומה יהיה על איסבל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ועוד מדובר ביהודים שהתפללו בכנסייה

כלומר יהודים שהתנצרו, עכשיו ברור מה היו המטרות של האינקוויזיציה שניסו למצוא את היהודי המתנצר שיאפה חלה ביום שישי (אז את הלחם אפו לבד) כדי להאשים אותו שהוא כופר ולא באמת נוצרי, להרוג אותו ולהחרים את רכושו. גם בהזר במקסיקו נגעו בזה, כשהסתבר שעל המשפחה היהודיה הלשין איש עסקים שהשתלט על העסק שלהם. אבל קרלה אסטרדה לא עשתה לעשות הנחות לאינקוויזיציה ולכן לא הבהירה אם מדובר ביהודים שומרי יהודות או יהודים שהתנצרו. אבל עכשיו ברורה הסיבה למה חיפשו להוכיח שהנוצרים החדשים הם יהודים בחשאי, הכול תאוות בצע.

ואני קראתי את צו התרגום של צו הגירוש של היהודים, ושם היהודים הואשמו שהם מחזירים את היהודים שכבר התנצרו ליהדות ולכן יש להפריד בין האוכלוסיות, גם זה בטח היה רק תירוץ לתאוות הבצע של האצילים.

דווקא אהבתי שאיסבל הגנה על היהודים והופתעתי שהיא נכנעה לצ'אקון. אלפונסו באמת נהיה גבר שראוי להיות מלך ואמנם בפרומו נאמר שהוא ימות, אבל בכל זאת הוא לא נהרג בקרב, גונסלו הציל אותו מזה, אבל יש סיכוי טוב שפצ'קו הרעיל אותו כי זה קרה בדיוק כשהבין שפצ'קו משחק בו ובאנריקה וחושב רק על עצמו והתכוון לגרש אותו וגם לפני מותו הזהיר את איסבל לבטוח רק בצ'אקון ובגונסלו.

לא רק חואנה גם אנריקה הזדעה מהדרישה להפריד בין אם לביתה, כשהזכירו לו שהוא הפריד את איסבל ואלפונסו מאימם כשהיו ילדים וזה לא הפריע לו. היה נראה שנציג הוותיקן ירגיע את פצ'קו, אבל אז איימו עליו שלא יקבל תרומות והוא קיבל את הצד של פצ'קו.

חואנה גם מתאכזבת מכך שאנריקה מלך חלש מאוד ובעצם אנריקה מזכיר את ביבי שכל הזמן מתנפח כמו טווס ואומר שיעמוד על שלו, אבל בסוף מוותר.
 

faery18

New member
נורא:(

לדעתי זה ברור שפצ'קו הוא זה שהרעיל את אלפונסו, בסוף הפרק גם הראו אותו יושב ושותה לכבוד ה"הצלחה" שלו.
&nbsp
וגם לי אנריקה תמיד מזכיר את ביבי בחולשה שלו חחח
 
למעלה