אנה כפול 3

faery18

New member
הסתכלתי עכשיו בויקיפדיה ואת צודקת


חח עשיתי סלט
נראה שהוא אכן זכור לי מזיקיות וגם מים של סודות(למרות שאני לא מצליחה להזכר בדמויות שלו משום מה)ואיכשהו קישרתי אותו לדמות הבהמתית מאהבה מנצחת, לא יודעת למה הייתי בטוחה שמדובר באותו אחד אולי הם דומים או מזכירים אחד את השני באופי הדמות חח תודה על התיקון!
 

Renat Zeitune

New member
את השחקן מאהבה מנצחת אני זוכרת בעיקר מאזמרלדה

שהציל את הראשית(לטיסיה קלדרון) משריפה ובשל כך נשרפו חצי פניו ועל כך הרגיש שהיא חייבת לו והיה מאוהב בה ורצה אותה. למזלו היא הייתה עיוורת כך שיכל היה להפגש איתה מבלי לחשוש. הוא היה מורה שלה והמקרה קרה לפני הרבה שנים לא זוכרת באיזה גיל הייתה אבל הוא הרגיש בעלות עליה רק כי הציל את חייה ופניו נשרפו בעקבות כך. אני נדהמת מעצמי שאני זוכרת את זה למרות שזה שודר לפני הרבה זמן ולא עקבתי אחרי זה כל כך.
 

faery18

New member
באיזו שנה היא שודרה?

אני לא צפיתי בזה. אבל יפה לך על הזיכרון!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
השידור החוזר היה ב-2003-2004

זאת אומרת שהשידור הראשון היה עוד כשהערוץ היה בחיתוליו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קראתי על כך בתקצירים
למשלימים

אבל חשבתי שזה לא מזמן, אבל מסתבר שמאז מותה של ג'ינה לכל הפחות הוא הולך, אולי לא היה נכה בכלל. וכנראה הוא רצח את ג'ינה לאחר שחשף את זה בפניה. מסתבר שמי שהופיע לצופים כיצור הכי תמים גרוע אולי אפילו יותר מהמפלצות פקונדו, אדמונדו ואבריסטו.
 

faery18

New member
חשדתי בזה כשראיתי את הכותרת המספיילרת של ויוה חח..


 

Renat Zeitune

New member
עד 102

אני מחכה שכבר אנה לוסיה תופיע בבית של ארנסטינה. ומרסלו הנחית בבום את כל האמת על על אנה לוסיה. וכמובן הנבואה התגשמה, אנה לוסיה לא רוצה לשמוע על סולדד ועל סנטיאגו.
&nbsp
חייבת לציין שהעניינים שהתפתחו הם לא סיפור קלאסי כמו שהיה בהתחלה אם משווים לטלנובלות כמו לב פראי או גאטה. הראשית לא ליכלוכית אמנם לא עשירה אבל יש לה אופי ולא בורה ומתלבשת יפה ולאחרונה בסטייל. גם הראשי שלאט לאט התברר לא מושלם בכלל עם הפרעות אישיות אבל לא רודף שמלות. היא מתוחכמת ולא יומרנית, וגם מכניסה נושאים רגישים היא אמנם לא טלנובלה נדירה אבל עדיין מוצדקת הרכש שלה פה ושעת הפריים טיים והכי חשוב, החזירה אותי להתמכרות הטלנובלית ולהתחברות הסיפור והדמויות שלא קרה כבר הרבה זמן. הפלוס הוא הזכרונות שמגלים לנו מה בדיוק קרה למרות שזה מזכיר את סודות אפלים הטורקית וכמה סדרות טורקיות אבל בלטינית זה קרה רק פה והבנתי שעשו את זה גם בסדרה ארגנטינאית שמשודרת בארגנטינה. לא זכור שעשו בטלנובלה לטינית לפני אנה כפול שלוש ואני אהבתי שלא הכל ברור שלא לדבר על סוויץ בעלילה שסולדד היא אחותה של ארנסטינה והיו הפתעות אבל לא בסגנון סנטה דיאבלה.אולי מלון הסודות התעלתה עליה אבל אנה כפול שלוש התעלתה על להתעורר לצידך.
&nbsp
&nbsp
איך שמחתי כשוירדיניה תפסה את מריאנו מתנשק עם קלאודיה ונראה שהיא מתכננת לנקום בו. מגיע למתחסד הזה הלוואי והיא תצליח להתגבר עליו ולהתאהב במישהו אחר, אולי זה יהיה רודריגו קססולה ששם עליה עין כשראה אותה לראשונה. סה"כ הם שני אנשים בודדים שחיו מרבית חייהם לבד.
&nbsp
אנה לטיסיה ואיניאקי מתאימים ולא רק במיטה. אנה לטיסיה כבר לא מטריד שהיא תצטרך להתגרש ממרסלו. השאלה מתי יופיע שוב מרסלו ומה יעשה האם יתעקש על אנה לטיסיה ויתעמת מול מריאנו כי סנטיאגו הסכים להתגרש מאנה לטיסיה ולהיעלם מחייה לאחר שהפעם האחרונה שמרסלו דיבר איתה אמר לה שהוא רוצה ילד ממנה עוד הפעם ולא נראה לי שהוא יסכים לדרישות של מריאנו. ושאלת המיליון: מי האויב הכי מר של אבריסטו? מקווה שלא ישכחו להבהיר לנו את זה כי הוא זה שגיבה את מרסלו, אולי זה היה אלפרדו בעלה של רמדיוס למרות שהבנתי שנאמר שהוא בעל עצמה חזקה יותר מאבריסטו.
 

faery18

New member
בעיניי רק הסטייל של אנה לאורה לא משהו חח

הסטייל של אנה לטיסיה גם ממש יפה(חוץ מכמה חולצות חושפניות יתר על המידה
)אני אוהבת את העגילים הארוכים האילה שלה שנראים כמו שרשראות תלויות מהמם

&nbsp
הפלאשבקים גאוניים
לא ידעתי שזה היה גם בסדרה טורקית וארגנטינאית.
&nbsp
אנה לטיסיה משוגעת על כל הראש, לא רק שהיא מאוהבת בדוד שלה אלא עכשיו היא גם בטוחה שהוא מרגיש כלפייה אותו הדבר

&nbsp
ואכן יש עוד כמה דברים מסתוריים שצריכים להתברר כמו גם התיבה המפתח וכמובן הרצח של ג'ינה.
 

Renat Zeitune

New member
אני קצת התקדמתי ונראה לי הגעתי ל108

אני מתלבטת אם להמשיך עד להגיע קצב ויוה או לחכות עד שיגיע הסוף בערוץ. מצד שני החסרון בלחכות לסוף זה שעלולים לספלייר לי מה היה בפרק האחרון. בינתיים התחלתי לצפות פרק ראשון של טלנובלה חדשה בכיכובו של חוסה רון. יש כמה שחקנים מאנה כפול שלוש כמו מריבל, אורלנדו ולאונור בתפקיד העשירה הרעה ככל הנראה. גם פדריקו מלהתעורר לצידך שוב פעם באותו תפקיד הבן זוג של הראשית שאיתה מתוך אינטרס. הוא מגלם רופא. מריסול דל אולמו גם שם בתור אמא של חוסה רון, מרסלו קורדובה משחק שם וגם מרים מהאומץ לאהוב. בקיצור יש הרבה מוכרים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה לא כל כך רלוונטי

בויוה נשארו עוד שש פרקים למרות ביטול הפרקים ביום השואה וביום הזיכרון ובאתר נשאר לעלות רק עוד חמישה פרקים. כך שממילא גם אם תדביקי את הקצב והפרקים האחרונים לא יהיו זמינים באתר ובטלוויזיה יישאר לך מעט זמן לחכות. ולחכות לסוף זה רק עוד שבוע וחצי.
 

Renat Zeitune

New member
ויוה אמרו שלא מתכוונים להוריד אותה מהאתר בקרוב

אני מאמינה שאצליח להגיע לפרק האחרון באתר אני רק חוששת שהגולשים יכתבו מה קרה לדמויות בפרק האחרון למרות שקראתי את כל התקצירים ויודעת את הסוף של כמה מהדמויות.
 
למעלה