אנה כפול 3

Renat Zeitune

New member
עד 88

עשיתי קצת מרתון כל הלילה.
&nbsp
עכשיו הבנתי מה הגידול גורם, שמרסלו יהיה מפלצת. קצת מוזר שגידול גורם לשינוי אופי, גם באחים דל מונטה וגם פה. חבל שמרסלו עדיין מאוהב באנה לטיסיה, הוא נותן לה לשטות בו. והסצינה של אנה לטיסיה ואינאקי, כנראה שהוא יצליח לגרום לה להתאהב בו, אגב הפתיע אותי שהוא הבריז לחולייטה, הייתי בטוחה שיגיע ברגע האחרון.
&nbsp
אהבתי שבסוף אנה לוסיה התעמתה עם סולדד, עכשיו הכדור בידיים של סולדד, אם היא חכמה היא תצטרך לומר לה את האמת.
&nbsp
מריבל הזאתי חסרת תקנה ומאיפה היא בטוחה שרמירו עשיר? חוץ מזה שהוא תפוס. איך אף אחד לא יודע מזה בפנסיון? אהבתי שהוא הכריח את סנטיאגו ללכת לרופא, רק חבל שהוא מסתיר זאת מכולם על הגידול.
&nbsp
מריאנו כרגיל מעצבן, מתייפייף.
&nbsp
קלאודיה תמימה שהיא יכולה מול אנה לטיסיה, היא לא יודעת כנראה למה מסוגלת אנה לטיסיה.
 

Gina101

New member
רק עד 88, תמשיכי לראות זה הולך ומשתפר

הרבה סודות יתגלו לגבי כל המעורבים
 

faery18

New member
הנה מה שאני הגבתי על אותם פרקים


http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/230/182069932/בידור/טלנובלות
&nbsp
מה את אומרת על סצנות התגובה של אנה לטיסיה אחרי שראתה את אנה לוסיה?

&nbsp
מריבל הזאת..
עד שהיה נראה שהשתנתה ועוד במיוחד בפרקים שאני הגעתי אליהם, היא ממשיכה ללכת בדרכה העקומה
ואנה לוסיה ממשיכה משום מה לסלוח לה על הכל
את כבר תביני על מה אני מדברת שתגיעי לפרקים

&nbsp
ובאשר לקלאודיה..אני רק יכולה להגיד לך שאת הולכת להיות מופתעת

&nbsp
 

faery18

New member
יפהה! הגעת לפרקים הכי שווים


מעכשיו עד 102 כל פרק הולך להיות דרמתי

ואני בטוחה שהפרקים הבאים יהיו עוד יותר מותחים

לגבי מה ששאלתי, התכוונתי לסצנות שאנה לטיסיה התחרפנה עקרה לבובה של אנה לוסיה את הראש ושברה את המראה
אנג'ליק הייתה שם פשוט מדהימה
 

faery18

New member
עד 102 - סופסוף הגעתי לגילוי האמת


אבל עוד לפני כן, היה ממש מותח איך שמריבל קלטה את אנה לאורה בחנות של שמלות הכלה ולא הבינה איך יכול להיות שהיא נראית בול כמו אנה לוסיה! אבל כמובן שהדבר המשמעותי ביותר היה איך שקלאודיה הבת של נרינה הגיעה לאכסנייה ופגשה שם בטעות את אנה לוסיה כשהיא בטוחה בהתחלה שהיא מדברת עם אנה לטיסיה "מה עשית לשיער שלך מה את עושה פה"
מי היה מאמין שדווקא היא תגרום לכל הגילוי הזה להתפוצץ! כמובן שלא עבר זמן רב והיא כבר רצה לספר למריאנו את החדשות המרעישות שהאחיינית שלו בחיים כמובן מתוך אינטרס מובהק. מריאנו מגיע לאכסנייה מתעמת עם סולדד ומתוודה בפני אנה לוסיה שהוא הדוד שלה! המידע הגיע לאנה לוסיה בהדרגה בעודה חושבת שהאחיינית של מריאנו היא אישתו של סנטיאגו ולכן הם לא יכולים להיות ביחד. אבל מי שבסוף מבהיר לאנה לוסיה את הכל הוא סנטיאגו/מרסלו!

היה קצת לא נוח שהם פרסו את כל הגילוי על פני פרק שלם שכל הזמן יש הפסקות באמצע חח מעצבנים
אבל העיקר שאת הדברים העיקריים סיפר לה כבר מרסלו כי אם זה היה תלוי בסנטיאגו הוא היה מספר לה רק בשנה הבאה עם ההקדמה האינסופית "אני לא רוצה לפגוע בך אני אחפש את המילים המתאימות אני לא יודע אפילו איך להתחיל.....
חחח תודה לאל שבאותו הרגע הוא הפך למרסלו ואמר לה הכל בבום! היה ממש מותח


סופסוףף אנה לוסיה יודעת שהיא חלק משלישייה
שאחותה נשואה למרסלו/סנטיאגו ושהוא היה חוקר שחיפש אחרייה בשם משפחתה האמיתית אחרי התאונה. שסולדד היא לא אימה האמיתית ושהיא אספה אותה מהאגם ולא החזירה אותה למשפחתה למרות שידעה כמה הם היו נואשים למצוא אותה


גם פה מאוד אהבתי את המשחק של אנג'ליק איך שהיא הביעה את ההלם השוק הכאב וגם הזעם על סולדד וסנטיאגו
היא מרגישה שהיא לא יודעת מי היא שסולדד גנבה לה את החיים והשתלטה עליהם ושאולי היא אפילו הייתה מעורבת אישית בתאונה של מרסלו. פה היא הלכה קצת רחוק מידי אבל אי אפשר להאשים אותה היא כולה בסערת רגשות


עוד היה מותח איך שלפני כן אורלנדו המזוויע ירה בטעות ברמדיוס כשכיוון את האקדח לעבר סנטיאגו, אבל העיקר שלבסוף היא שרדה את הפציעה
היה מרגש גם איך שעוד קודם לכן כשפקונדו כמעט וגרם למרסלו לירות בה, היא הצליחה לדבר לליבו ולגרום לו לחזור להיות סנטיאגו ולא ללחוץ על ההדק


ובאשר לאבריסטו נראה שהוא נהיה טומטום חח לא זוכר אפילו איך קוראים לו ויורה בנכדו במחשבה שהוא אוייבו:S

פרקים מדהימים!
מחכה לראות מה אנה לוסיה תעשה מעתה והלאה ואיך לבסוף
ייראה האיחוד המשפחתי המרגש








 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן סנטיאגו לא היה מצליח לספר את האמת

לולא מרסלו היה יוצא ממנו. לגבי התאונה אנה לוסיה מחברת את הקצוות ומבינה שמי שארגן את התאונה של מרסלו זה אברסיטו, ובגלל שהוא היה כל כך קרוב לסולדד היא חוששת שהיא לפחות הייתה שותפה שבשתיקה. מה שקורה שכל מה שסולדד חששה ממנו קורה, אנה לוסיה כבר לא מאמינה באהבתה של סולדד כלפיה וחושבת שהיא הייתה רק תחליף לסופיה ושסולדד אספה אותה רק להישאר לבד, היא מצדיקה את מרסלו שרואה בסולדד פושעת עלובה.

מקודם קלאודיה גרמה למריאנו לגלות את אנה לוסיה ורמירו סיפר לו על הרומן בין סנטיאגו לאנה לוסיה, בהתחלה מריאנו חשב שמרסלו מהתל בכולם ונהנה לשחק בשתי אחיות וכל סיפור אובדן הזיכרון הוא שקר, אבל שיחה עם סנטיאגו משכנעת אותו בכנותו של סנטיאגו. רק שסנטיאגו מסכים עם מריאנו לגבי מרסלו ולכן רוצה לתת לעצמו למות מהגידול כדי להרוג את מרסלו המפלצת מבחינתו.

עכשיו בגלל שעשיתי קפיצת פרקים בדיוק בשביל לראות את הקטע הזה של גילוי האמת שקראתי עליו בתקצירים אז אני לא מבין מי אחראי באמת למותו של דניאל, לפי אנה לטיסיה איינקי הרג את אחיו דניאל, אבל אורלנדו הודה ברצח בדניאל וזאת גם הסיבה שהוא התעמת עם מרסלו וירה ברמדיוס, אז מי גרם לדניאל את המכות הקטלניות איינקי או אורלנדו?
 

faery18

New member
לא מספיק סולדד שתקה כל הזמן הזה אז עכשיו היא עוד

בורחת לבית של אבריסטו במקום להתמודד עם ההשלכות, פחדנית

&nbsp
סנטיאגו רוצה לתת לעצמו למות? עד איפה שהגעתי הוא עדיין לא החליט כלום לגבי הניתוח. אם כי הוא כן הבטיח למריאנו להתרחק מאנה לוסיה ואנה לטיסיה.
&nbsp
ולגבי השאלה שלך על הרצח של דניאל - אורלנדו הוא זה שבפועל שלח אותו לבית חולים אחרי שהחטיף לו, אבל איניאקי "סיים את העבודה" על ידי כך שניתק לו את החמצן

&nbsp
אגב באיזה פרק אתה עכשיו שחזרת בחזרה אחורה?

כשצפית בפרקי הגילוי הגעת רק עד 102?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למעשה מסוף השבוע של פרק 102 כלומר מפרק 98

צפיתי בכל הפרקים עד פרק 116. מה שאני צריך להשלים זה פרקים 52-97.
 

Renat Zeitune

New member
מריאנו הזה פשוט חוצפן


באיזה עזות מצח הוא שופט את סנטיאגו וסולדד כאילו מינימום הוא מושלם? ועוד הוא אומר שמה שעשה סנטיאגו זה הדבר הכי מזוויע ששמע עד כה, לא כאילו לבגוד על ימין ועל שמאל, להכריח לכתוב מכתב תוך איומים זה לא דבר נורא נכון? חש את עצמו אלוהים, אני ממש שונאת אותו. מקווה שייענש ווירדיניה תזכה לגבר פי אלף יותר טוב ממנו ובכלל הקטע שהוא מאשים את סנטיאגו במות ג'ניפר פשוט מטומטם, קודם כל אמרו לו שג'ניפר התווכחה עם אישה לפני מותה ושנית ויותר חשוב, הוא שכח שהם בני דודים? למה לו להרוג אותה? איזה אידיוט ונאלח. וחוץ מזה הוא לא כיבד אותה מעולם ובגד בה על ימין ועל שמאל כל הזמן הזה מה הוא משחק אותה אלמן ונפגע, במיוחד שהאמין לכל ההשמצות של אנה לטיסיה על ג'ניפר. הוא האחרון שיכול לשחק אותה האלמן הנקמן. אה כן השחקן משחק גרוע.
עוד מי שמגעיל אותי זה אורלנדו, לא רק שהוא מכר את נשמתו לשטן עכשיו הוא מזיל ריר על אנה לטיסיה, ככה הוא אוהב את אנה לוסיה, אחרי שראה את את לטיסיה כבר אנה לוסיה לא שווה בעינייו. לפחות התגלה שהוא זה שהכה את דניאל, בדרך לכלא.
&nbsp
מי שמפתיע אותי זה אינאקי, בכל זאת הוא רואה את עצמו חבר טוב של סנטיאגו והציל אותו מהתביעה של חולייטה. סנטיאגו קצת מעצבן אותי עם הנאיביות שלו על אנה לטיסיה, מה שכן אהבתי שהוא הביא את רמדיוס לביתו, איזה פרצוף עשה פקונדו שראה אותה שם. אגב הסצינה בינה לסנטיאגו הייתה מרגשת, יש כימיה ביניהם, כנראה לא סתם מאחדים אותם בטלנובלות כאם ובן.
&nbsp
סוזי מיותרת, בשביל מה צריך אותה, סתם מדברת הרבה ונדחפת.
&nbsp
מעניין מתי יגלו שמרגריטה נאנסה, אמנם אני לא בקצב ויוה אבל קראתי בפורום על זה. כמו כן אני כבר יודעת שסולדד היא אחותה של ארנסטינה.
 

faery18

New member
מריאנו באמת מתחסד

הוא אומנם השתנה במידה מסויימת אבל עדיין הוא האחרון שיש לו זכות לשפוט.
&nbsp
לגבי איניאקי לא נראה לי שסנטיאגו ממש מעניין אותו אלא הוא פשוט לא רוצה שאף אחד ישלם את המחיר של הרצח של דניאל כדי שחולייטה תסבול עוד יותר.
&nbsp
חחח סוסי דווקא חמודה אבל באמת קצת נדחפת וחופרת
עכשיו לקראת הסוף רואים שצ'יפרו אותה ביותר סצנות כמו גם את אביהם הבלתי נראה של איניאקי וחביאר
 

Renat Zeitune

New member
פעם ראשונה שהשחקן שמגלם את אביו של אינאקי וחוויאר כטוב וחמוד

חוץ מזיקיות שגם היה טוב אבל עצבני, פה הוא יותר רגוע ולבבי. נראה שהוא ימצא אהבה חדשה עם נרינה, אני מקווה בכל אופן אחרי שחי כל השנים לבד עם בוז של אינאקי ונטישתה ואדישותה של חולייטה. ויש לו ולנרינה במשותף, ילדיהם בזים להם. הם מתאימים לדעתי.
 

faery18

New member
אני זוכרת אותו מאהבה מנצחת כאביו של החבר הפושע של

הדמות של ליביה בריטו. טוב הוא לא היה חח
&nbsp
את מי הוא שיחק בזיקיות?

&nbsp
וכן רואים שמשהו כבר מתפתח ביניהם, מגיע לנרינה להנות לפחות מאהבה חדשה
כשברור שנחת מהילדים שלה כבר לא תהיה לה
ככה שלפחות לדמות שלה כן יהיה סוף טוב:]
 

Renat Zeitune

New member
אני לא זוכרת

נראה לי אחד האבות של התלמידים וכן הוא תמיד משחק את הרע בפרק של נשים רוצחות בה כיכבה אנג'ליק בוייר הוא היה סרסור ושותף לפשע עם פונצ'ו הררה. לא אספר מה הוא עשה אם תחליטי לצפות בפרק. קוראים לפרק soledad la cautiva
&nbsp
נראה לי שאת מתבלבל בשחקן אחר, אם אני זוכרת נכון אביה של החבר של ליביה בריטו אנס את ויקטוריה והוא שיחק באזמרלדה, לא זוכרת את שם השחקן אבל לדעתי השחקן מאנה כפול שלוש לא שיחק באהבה מנצחת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה אכן זה שאנס את ויקטוריה

וגם לי הוא לא נראה דומה וכן הוא זה ששיחק באזמרלדה.
 
למעלה