אנה כפול שלוש

Renat Zeitune

New member
עד 82

מרסלו יצא מניאק מה שעשה לאנה לוסיה שניצל אותה כדי לנקום באנה לטיסיה. אגב חוששני שמרסלו הוא זה שרצח את המתחזה לפי שהראו את חצי הגוף שלו הוא היה עם חגורה וזיהיתי שזה של מרסלו. חבל מה שנהיה ממנו, הפכו אותו למפלצת. בשיחה של רמדיוס ואנה לוסיה סוף סוף התחילו לדבר עד כמה שזה לא נורמאלי והוא זקוק לטיפול, מעניין מה יהיה בסוף איתו הרי אם זה נכון שהרג את המתחזה זה רצח בדם קר אז האם הוא יהיה בכלא או יקבל טיפול פסיכיאטרי? בטלוויזיה ובעיקר בטלנובלות לא מטפלים כראוי בהפרעות נפשיות אבל סבסטיאן הוא הראשי אז מעניין איזה סוג עונש יקבל במיוחד שכבר בקצב ויוה הבינו שמדובר בגידול. האם תהיה סלחנות כלפי הדמות? למרות שהוא פעל בלי מודעות שמרסלו השתלט עליו השאלה איך יפתרו את זה? סנטיאגו ומרסלו הם שתי אישיות שונות לחלוטין וזה נראה לי תמוה שעדיין לא נתנו הסבר מספק על כך וכל הדמויות זורמות עם זה ולוקחות את זה כמובן מאליו עד שרמדיוס ואנה לוסיה נגעו בנושא הזה רק חבל שחיכו עם זה ועדיין לא נתנו הסבר בפרקים האלו ועוד שינו את אופיו של מרסלו באופן קיצוני שנהיה מתנשא ושחצן איך שהתייחס ללאונור עכשיו הוא נהיה קופי פקונדו.
&nbsp
ההתנהגות של סולדד מעצבנת, הגיע הזמן שתישא בתוצאות, לא ייתכן שהיא תתנהג כמו ילדה קטנה שלא מוכנה להתמודד עם ההשלכות של מעשיה. היא רק מחמירה עם המצב בזה שהיא רוצה לברוח ולא להתעמת עם האמת ורמדיוס מאכזבת אותי, אם כי היא פועלת מתוך סולידריות כי גם היא אמא לסנטיאגו ומזדהה עם סולדד אבל זה רק גרוע כי זה רק עניין של זמן עד שאנה לוסיה תגלה את האמת וסולדד לא תוכל להתחמק ממה שייפול עליה בעקבות כך. כבר עדיף שסולדד תתוודה על הכל ואולי יש סיכוי שאנה לוסיה תסלח לה סה"כ היא בנאדם טוב, ולא נוטרת טינה.
&nbsp
האמת הטלנובלה מעניינת והכל אבל עדיין צריכה שיפור בהיגיון שלה עם האישיות הכפולה של איך לקרוא לו? מרסלו/סנטיאגו. עדיין לא קונה את זה שגידול גורם לפיצול אישיות ועוד הפכו אותו לרשע. בינתיים מתענגת מהמשחק של סבסטיאן כמרסלו שמוציא את המיטב שבו. רמירו כמובן מקסים ומריאנו מעצבן ולא אמין כרע. כואב לי הכי על אנה לוסיה, כולם משקרים לה, מרמים אותה גם אלו שטוענים שהיא יקרה לליבם. אף אחד לא חושב על המסכנה שלא מבינה מה קורה. עצם זה שאף אחד לא מסביר לה על הגילוי סופיה למרות שמרסלו הוא הבנאדם האחרון שהיה צריך לומר לה על סופיה ולא בצורה שאמר לה.
 

faery18

New member
קשה לי להאמין שמרסלו רצח אותה מקווה שלא


סולדד בהחלט מעצבנת
כשתתקדמי עוד כמה פרקים תראי איך שגם כשהמצב ממש קריטי מול אנה לוסיה היא ממשיכה לשתוק
שלא לדבר על ארנסטינה המסכנה


לגבי מרסלו זה מאוד מורכב כי לא מדובר רק על הגידול אלא גם על התאונה שגרמה לו לאמנזיה. השילוב של שני הדברים גרם לו להיות במצב הזה.

חח וכן גם לדעתי השחקן שמשחק את מריאנו לא משהו


הנה מה שכתבתי על הפרקים האילה כשצפיתי

http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/230/182012292/בידור/טלנובלות
 
למעלה