שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבוע טוב לכולם


 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לחימנה נבארטה שהתחתנה אתמול








 

Renat Zeitune

New member
בתמונה עם ז'קלין אנגליק נראית מלאה

המעריצים חשבו שאולי היא בהריון
 

faery18

New member
תודה על כל התמונות


שיהיה להם במזל
חבל שכבר לא רואים את חימנה משחקת. למרות שבלב הסערה הייתה הנובלה הראשונה שלה לדעתי היא דווקא עשתה עבודה טובה
 

AndreiTR

New member
ליליה קברל מאיימת לעזוב את ''כוח הרצון'' של גלוריה פרז

השחקנית אינה מרוצה מתפקידה, והאמת שאפשר להבין... ליליה תמיד הייתה בתפקידים בכירים וגדולים. ולהיות בטלנובלה של גלוריה פרז יש הרבה סיכונים כמו לקבל זמן מסך מועט, המון שחקנים בטלנובלות שלה לא בלטו בגלל זה.

אבל בטלנובלה הזו אין דמויות צפופות כמו בטלנובלות של גלוריה, ויש לליליה זמן מסך. היא נבחרה בכל זאת לייצג אוכלסייה עם נושא חשוב של הימורים וכדי לטפל בבעיית הנושא. אבל אם נשווה את התפקידים שהיא מקבלת אצל אג'ינלדו סילבה (יוצר שקר היופי ואימפריה) יהיה אפשר להבין אותה.
 

elall

Member
מנהל
היא לא ידעה על מה היא הולכת לפני זה?


מה עכשיו היא נזכרה? אני עוד כשיצא תיאור העלילה שמתי לב שהיא בתפקיד די משני יחסית לאימפריה ושקר היופי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שתלמד מננדה קוסטה שהייתה ראשית בלוחמת

ואחרי זה שיחקה דמות שולית באימפריה. גם אלשנדרו נרו שיחק תפקיד די קטן בשקר היופי ולילה קברל עצמה שיחקה תפקיד קטן יחסית בללא ספק (לה פבוריטה).
 

AndreiTR

New member
נכון.

אומנם אפשר להבין אותה ביחס לתפקידים בשקר היופי ואימפריה, אבל התפקיד שלה כאן משמעותי, בכל זאת היא נבחרה לייצג אוכלסייה שמתמודדים עם בעיה לא פשוטה.

גם בקרוב היא תחזור בתפקיד ראשי ומרכזי מבית היוצר של שקר היופי ואימפריה, שהבנתי שהיוצר מכין לה תפקיד בסגנון של נאזרה מהגורל שלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אחרי תפקיד גדול ביומן חיים

היא שיחקה בלה פבוריטה דמות משנית שלא זכתה לאותה כמות במה שהיא זכתה לה ביומן חיים.

וגם ג'ובנה אנטונלי, אחרי תפקיד ראשי בהאחד ומרשעת ראשית בצבא החטא קיבלה תפקיד קטן בלחיות את החיים, גם אם בסוף נשארה עם ז'וזה מאיר, עדיין התפקיד שלה היה קטן יחסית לתפקידיה הקודמים ובעצם גם הבאים (הלוחמת וחוקי משחק).
 

AndreiTR

New member
זה מה שטוב בברזילאיות

ששחקנים גדולים ומנוסים לפעמים יכולים להיות משניים, לפעמים ראשיים, אין קביעות לשחקן מסויים. למשל ג'יובאנה אנטונלי נחשבת כדמות משנית בהלוחמת וחוקי המשחק, אבל בברזיל היא גנבה את כל ההצגה, אפילו שויוה עשו תיאור לדמויות בחוקי המשחק הם הציגו את ג'יובאנה לפני ונסה.

לדעתי התפקיד של ליליה כאן לא קטן, היא זוכה לזמן מסך, לעומת פאולה אוליביירה שמתוך חמש פרקים, הציגו אותה כמה פעמים מועטות והיא עוד נחשבת לאחת הדמויות המרכזיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ג'ובנה אנטונלי אמנם הייתה משנית בלוחמת

אך קיבלה יותר במה מרודריגו לומברדי שהוא ראשי רק בגלל שהוא גלאן של הראשית, גם מבחינת זמן המסך וגם מבחינת חשיבות הדמות הוא משני לחלוטין. הוא בסך הכול הפרס של הראשית, בעצם אפילו אלשנדרו נרו קיבל יותר במה ממנו. אם כי זה גם נפוץ בברזילאיות, גם בשקר היופי רנה, לא היה מרכזי לא מבחינת זמן מסך ולא מבחינת חשיבות הדמות וגם בללא ספק אמנם זא בובי קיבל הרבה במה, אבל עיקר הסדרה הייתה שתי הנשים והוא רק עוד טריגר לעימות ביניהן, אם כי גם בללא ספק וגם בדרך להודו, הראשי הגברי קיבל הרבה יותר במה מבלוחמת, ובשקר היופי.
 
למעלה