מלון הסודות - פרקים אחרונים בהחלט!

evglev1

Well-known member
מנהל
ובסוד של לאורה ובחיים גנובים

החלוקה של ויוה ושל הערוץ הרוסי של הפרק האחרון בסוד של לאורה והפרק האחרון ועוד שני פרקים בסוף של חיים גנובים הייתה זהה. לכן אני חושב שמוכרים את הסדרה מראש עם אפשרות ואולי אפילו חובה לחלק את הפרק האחרון ל-2 וגם קובעים בדיוק איפה לחתוך את הפרק.
 

Don Nirtin

New member
y el gran final!!!!!!!!


אין לי הרבה מה להגיד מלבד זה שהרעים קיבלו סוף בחופזה, לא הייתה חתונה (כי איסבל התלבשה בלבן כללללללל הטלנובלה), ונראה שהמלון פחות או יותר נסגר.
&nbsp
הדבר היחיד שלא קיבלתי מכל הסוף החפוז הזה הוא שיחה של האחים אלרקון אחרי הגילויים האחרונים והסופיים. נראה שפחות או יותר איסבל לא ממש קשורה לפליפה, ולא ממש אכפת לה מסופיה. מטרסה אני יכול להבין, אבל סופיה?
&nbsp
אז מסתבר שאנדרס רוצה להפוך את המלון למשהו אחר - לדעתי הדבר הכי נכון לעשות לאור מעשי הזוועות שהתרחשו במלון הזה.
&nbsp
הסצנה הטובה ביותר בפרק היא זו של אנחלה צורחת על אנשי המלון לשעבר מה לעשות ובאותה הנשימה נושקת לבנה לפרידה. אחלה של סצנת סיום בעבור שניהם.
&nbsp
סימון/ד"ר ויקריו נשרף למוות, חואן קמילו/דייגו נהרג בעקבות הירי של ססיליה גייטן ופחות או יותר נפטרו מהסט המכוער של המשטרה והכל לנגד עיניה של חואנה...... אחת הסצנות הכי לא אמינות כי רגע אחד המפקדה התחילה לבעור וברגע הבא הכל כבר מלא אש.......
&nbsp
סוף טוב הכל טוב!
&nbsp
אה,
81 פרקים של בזבוז זמן אילולא דניאלה רומו ועוד צוות מצומצם להפליא שאני סופר על יד אחת.
&nbsp
אדיוס אל הוטל דל לוס סקרטוס!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חפוז ביותר

אפילו לא הבנתי בקטע בסוף בכלא אם מראים את האסירות עם סופיה, אם זאת סופיה בכלל או מה קורה איתה? והמסך החצוי של טרסה וסופיה שאינן באותו תא אבל מראים את שתיהן בכלא. שוב אכזבה ששולחים משוגעת לכלא, הרי ברור שאדם שפוי לא עושה מעשים כאלה, אבל לפחות לא הוציאה אותה להורג כשדייגו איים שזה מה שיקרה לה רק על ביאטריס, אבל עד ששיבחתי את טלוויסה שאפילו בגאטה שלחו את חיסלה לבית משוגעים ולא לכלא בניגוד לטלמונדו, הנה גם אצל טלוויסה זה קורה, אם כי התקופה הזאת לא בטוח שבית משוגעים טוב מהכלא.

בהחלט הניתוק בין האחים מחריד חוץ מאיסבל ואנדרס, פליפה הצטרף לכנופיית האחים ארנס ולא אכפת לו לנטוש את האחיות ולאיסבל לא אכפת מכך שהוא מסכן את חייו, לאיסבל חשוב רק להיות עם חוליו למרות הכול, ושזה שאחותה במצב בריאותי לא משהו ובכלא לא מעניין אותה, אפילו נראה כאילו היה פוחדת לחשוב עליה אפילו בתור הרוצחת של אחותו של אהובה.

הייתי בטוח שססיליה הולכת לשרוף את דייגו חי, אבל מסתבר שרק ירתה בו, אבל בזכות ויקריו הוא כן נשרף ולא מת מהירייה.

אה והשיא אולגריו לא נענש וצריך לחכות לניצחון המהפכנים כדי שהוא יקבל את עונשו ובינתיים הוא חוגג שנפטר משותפיו לפשע בלי שהעידו נגדו וטרסה בכלא. ויקריו לפחות העניש את עצמו בכך שבמקום לברוח עם האחים ארנס ולתת לדייגו לדמם למוות התנפל עליו עד ששניהם נשרפו. אה בעצם יש לו עונש שהוא כמעט לא הופיע בפרק ומאז המשפט בכלל לא הופיע, מאז מותה של בלן הפך לדמות לא חשובה.
 

Don Nirtin

New member
הראו אותו ממש לשנייה במשפט


וזהו בעיקרון.
&nbsp
רואים שזה סוף חפוז ואפוי למחצה. אפילו המהומות וההתקוממות לא נתנו הרגשה שזה סוף הטלנובלה כי פתאום איכשהו אנחלה ולופה יכולים לנסוע לעיר הבירה כשכמה סצנות לפני זה מדווחים שהכל חסום ואי אפשר לצאת...... קצת היגיון.
&nbsp
הראו את סופיה שם בכלא מקבלת "טיפול" מהאסירות בזמן שאמא שלה מאזינה ולא יכולה לעשות דבר. לדעתי לפחות.
&nbsp
הניתוק בין האחים לבית אלרקון עצבן אותי עוד מתחילת הטלנובלה - שנראה כאילו לאיסבל אכפת רק מעצמה או מאנדרס. פליפה? מצידה שימות (אגב, נתנו לו סוף די נחמד אחרי שהיה אחראי לעלילות מפגרות) סופיה? מצידה שתמות.
&nbsp
אתה מתבלבל - האנשים של ססיליה גייטן דאגו לשרוף את המפקדה. ססיליה זרקה את הסיגריה שהציתה את השריפה. דייגו עוד התמוטט שם על השולחן של המפקד ואחר כך ויקריו והוא התקוטטו, איכשהו ויקריו נשרף, ודייגו נפל על הרצפה כשאיזה בול עץ נופל על ראשו והורג אותו סופית.
 

faery18

New member
אומנם לא הייתה חתונה אבל העיקר ששניהם נשארו בחיים וביחד


אין ספק שהפרקים האחרונים היו מלאים בפרטים וגילויים ומלא אירועים אבל דאגו לסגור את כל הקצוות הרעים נענשו והטובים ניצחו כמו שצריך חח.. מצדי לא הרגשתי שזה נעשה בחופזה

&nbsp
בין האחים באמת לא היה קשר משהו אבל אי אפשר להאשים את איסבל עם המשפחה המשוגעת שזכתה לה
אפרופו פליפה שכחתי להזכיר אותו חח בסוף הוא חבר לאחים ארנס ומצא שם את ייעודו לצד מנואלה או יותר נכון לצד חורחה
אהבתי את האחים ארנס הם היו מצחיקים ובסוף גם מועילים גם הסצנה האחרונה איתם על הסוסים הייתה משעשעת איך שהעמיסו את פליפה ודהרו אל הלא נודע

&nbsp
הסט של המשטרה היה דווקא יפה בעיניי חח אהבתי שהמסבאה והמשטרה היו מאבן זה התאים לתקופה ונתן להכל מראה כפרי עתיק כיאה למקום והזמן
לפני שססיליה זרקה את הסיגריה האחים ארנס שפכו דלק בגלל זה הכל עלה מייד באש במהירות.
&nbsp
שמחה שלפחות נהנית מדניאלה שאכן הייתה מעולה כהרגלה
אבל אני נהנתי גם מכל היתר ודווקא מאוד אהבתי את הנובלה, פה ושם אולי הייתי משנה כמה דברים כמו למשל יותר זמן מסך לחוליו ואיסבל
אבל בגדול היא הייתה מעולה בעיניי ולגמרי סיפקה את הסחורה מבחינתי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מי היה מאמין שהאחים ארנס יהיו יותר מסתם פושעים

ויהיה מאחוריהם סיפור והאחות ארנס תשנה את פליפה. באמת מצחיק איתם. הריחוק בין האחים באמת מפריע כי כשאיסבל שמעה מסופיה שעוד מהיותה ילדה ידעה שאנדרס אחיה היה נראה שכסטודנטית לרפואה היא מבינה את הנזק שטרסה גרמה לאחותה, אבל יותר משהיא המומה שסופיה רוצחת, היה נראה שהיא אדישה כלפיה, אימה, אחותה מה זה משנה, אפילו היה נראה שהיא רוצה לשמור מרחק מסופיה כדי לא לאבד את חוליו.
 

faery18

New member
שלום ולא להתראות בלן
(עד 78)

היה ענק איך שאנדרס קם לתחייה מול כולם ורץ אל בלן חחח אבל הוא כזה תמים איך שהאמין בה שוב
העיקר שעד מהרה הבלש פקח לו את העיניים
בלן נפלה במלכודת ועמדה להיעצר אבל העדיפה לקפוץ מההר ולהתאבד
וגם אז אנדרס בכה עלייה למרות שהיא כמעט גרמה לו למות על ידי כיתת יורים. אין ספק שהוא טוב מידי אבל העיקר שנפטר מבלן הארסית
אהבתי איך שעוד לפני כן הוא לקח את הבעלות על המלון מינה את אנחלה למנהלת ואיך שכולם הרימו כוסית וחגגו את העובדה שהמלון הוא של כולם!
וגם את ההוצאה לאור של ספר המתכונים של לופה!
כל הכבוד לאנחלה על המחווה הזו חח איך הם כמעט התנשקו חמודים


אהבתי את הסוף של ויולטה שמחתי שעשו לה סוף טוב ושמח אחרי כל מה שעברה, איך שאמא שלה התנצלה והביאה בשבילה בעזרת ססיליה את מימי פרלטה ששרה איתה ובסוף גם לקחה אותה לסיבוב הופעות משותף!
וכמובן שגם גבריאל החמוד הצטרף בתור טועם יינות רק חבל שהשאירו אותו עיוור, אבל לפחות הוא וויולטה יחד
וחסינטו לבד


דייגו הלא הוא חואן קמילו ברח עם אמא שלו אבל עושה רושם שלא אמר עדיין את המילה האחרונה לאור המכתב שקיבל שלבטח שלח לו ויקריו. מסתבר שויקריו הוא לא אבא שלו כמו שחשבתי בהתחלה אלא הוא אבי אישתו לשעבר של דייגו. חשדתי בזה איך שויקריו לקח אליו את התמונה שלה. ועכשיו ברור למה הוא נגד דייגו
אגב מצמרר ממש היה הפלאשבק של איך שדייגו רצח את אישתו הוא ממש מפלצתי


חוליו ואיסבל ממשיך להיות קרובים מתמיד
והם כבר בשלבי החקירה הסופיים כשנכון לעכשיו הכל מצביע על טרסה שאגב נראה שלא ממש קלטה שהמלון כבר לא שלה איך שהיא מרשה לעצמה להמשיך לחלק הוראות חח לא נורא האסימון ייפול במוקדם או במאוחר


עוד 3 פרקי השלמה ונגמררר:[

 

evglev1

Well-known member
מנהל
כו התמימות של אנדרס שהאמין לשקרים של בלן מרגיזה

אמנם הוא כבר לא מאוהב בה, אבל האמין שאין לה חלק בהוצאתו להורג. וגם לאחר שהתאבדה עוד בא בכה עליה.

באמת חבל שגבריאל יצטרך לתרום כעיוור ולא יוכל לראות ולמעשה כשהם הכירו הוא כבר התעוור, כך שהוא לא יודע ולא ידע איך ויולטה נראית. סוף מרגש בכל זאת לזוג הזה עם הסיבוב הופעות ושיר הפרידה בבר.

הקטע של רצח אישתו של דייגו בהחלט מזעזע, הוא באמת מפלצת, חבל שכנראה חואנה או אביו הם בבונים החופשיים ולכן הוא קיבל את החסות של רומולו ללא שאלות וגם זהות חדשה.

איסבל מתביישת בחיי השקר של הוריה וכבר לא רוצה להסתתר ורוצה לחשוף את הקשר שלה עם חוליו לפני כולם.
 
למעלה