מלון הסודות- הסוף

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב מאיפה בא לתסריטאים של מלון הסודות והגורל של אווה

שמחלקים אסירים לפי הפשעים שביצעו? שסופיה לא יכולה להיות באותו תא עם טרסה כי היא צריכה לעבור לביתן הרוצחים. הרי אם זה היה ככה הגנבים שהיו יושבים רק עם גנבים לא היו בסכנה וגם באנסים בכלא מתנקמים לא אנסים אחרים אלא גנבים ורוצחים שסולדים מהאונס.

וגם בהגורל של אווה הלכו על זה כשרוברט מבקש מלואיס לעזור לבוא תא כדי שלא ישפיל אותו, לואיס מסביר לו שמחלקים אסירים לתאים בהתאם לפשע שהם ביצעו.
 

elall

Member
מנהל
ואני לא הבנתי למה לא הוציאו אותה להורג?

או שנשים לא מוצאות להורג, רק גברים? למה את אנדרס כן ואותה לא?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא דייגו איים שתוצא להורג כשסחט בעניין ביאטריס

אבל נראה שזה לא תמיד עונש מוות וזה משתנה כמו בארה"ב של היום, זה לא קשור להיותה אישה, למרות שצריך להבין שכל האסירות שעשו לה "טיפול" הן רוצחות וגם שלחו את טרסה וסופיה לכלא בקפיצת סצינה מאולם המשפט לכלא, בלי גזר דין שהרי לטרסה היו צריכים לגזור כמה שנים שאולי בשבילה זה מאסר עולם, אבל עדיין היא לא רוצחת אז זה כמה שנים או עשורים בכלא. וגם יש לזכור שאנדרס לא זכה למשפט צדק, הכול היה מכור, בררה מנע לסיים את הנתיחה לאחר מוות של "הגופה של בלן", הוא הוצא להורג במשפט בזק שכפה אולגריו, כך שזאת אפשרות להוציא כל רוצח להורג, אך לא חובה. הרי אפילו את בנחמין התאמצו להציל כאילו זה כל כך מהותי אם ימות מפציעה או יוצא להורג. וגם לגבי סופיה לא ברור אם זה באמת מאסר עולם או שתוצא להורג בהמשך ובכלל רק איילה שאל את סופיה למה עשתה את כל זה, והשופט ישב אדיש, כאילו הוא עושה טובה שמקשיב וכאילו מה שסופיה מספרת משעמם אותו. מצד שני המצלמה גם לא קלטה את השופט בסצינות האלה, אז אולי השחקן של השופט עזב באמצע הסצינה ולא צולם במהלך הווידוי של סופיה.
 

elall

Member
מנהל
הסוף

באמת הרגיש שהכל התסדר שם מהר , שפכו את כל האמת בבית משפט. חלק מהדברים לא היו מפתיעים בכלל, כמו למשל שטרסה ודייגו אחראיים למותו של רומולו. סופיה התגלתה כרוצחת עם מספר גופות על חשבונה כנראה לא פחות מזה של בנחמין. סה"כ היא רצחה את כריסטינה, תינוק של בלן, באטריס, אביה וניסתה לרצוח את אנדרס . אבל לא עשתה זאת מתוך רוע, אלא בגלל אי שפיות שלה. ואני איכשהו הייתי בטוחה שתא אנדרס דווקא ניסה לרצוח בנחמין.
רצח של כריסטינה, שהתחיל כתעלומה הכי גדולה בסדרה, הפך לפרט שולי, ובסוף כזה "אה כן, רצחתי גם את כריסטינה"... טוב נו, עוד סוד קטן שיצא לאור. האמת שגם אני כבר שכחתי שבעצם הייתה לחוליו אחות ועדיין לא מצאו את הרוצח שלה.
מאוליגריו בכלל שכחו, אף אחד לא יודע מה עלה בגורלו, לאן הוא הלך (או שפספסתי), אבל כנראה שהוא לא שילם על פשעיו, וגם לא השופט המושחת בררה.
לא ברור מה היה הקטע עם ויקריו. גם כן סוף מעצבן וגם לא ברור. מהתחלה איך שהוא הופיע היה לי ברור שיש משהו חשוד בו, יש לו איזשהי תוכנית, איזשהי נקמה. אבל הייתי בטוחה שזה קשור למשפחת אלרקון, לרומולו או טרסה, היה נדמה שהוא רוצה לנקום בטרסה דווקא, אבל דייגו? זהו? גם לא הסבירו ממש מה היה לו נגד איסבל? כאילו הוא אמר שאחרי מות קלרה לא אכפת לו מכלום, רק להעניש את דייגוף, אבל זה היה נראה שהוא ממש מנסה לדחוף את איסבל לידיים של דייגו וממש רוצה שדייגו יהרוג את איסבל.
כל הסצנה עם מותו של ויקריו ושל דייגו הזויה. קודם כל למה הצילו את ויקריו מה כלא ופשוט השאירו אותו שם עם דייגו כאילו הוא לא יכול לברוח? ולמה הוא לא ברח באמת? היה פשוט צריך לדחוף את דייגו לכיוון האש שישרף ולברוח, אבל הוא משום מה התחיל לנסות לחנוק אותו... ולמה בכלל ססיליה והכנופיה השאירו את דייגו ככה? נכון שהוא כבר ירוי, אבל לא מת. אם לא ויקריו הוא אפילו היה יכול היה לברוח. קיצר ציפיתי למוות יותר אכזרי לדייגו. זה לא מעניין ככה שהוא מת מהעמוד שנפל עליו. אה ואימא שלו שבדיוק הגיעה במפתיע למקום כדי לראות את בנו מת, גם כן נראה חרטה.
אז בסוף נראה שאנדרס סוגר את המלון ולא ברור מה הוא הולך לעשות איתו, אבל סביר להניח שככה כל עובדי במלון נשארו בלי עבודה, לא?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אנדרס עמד מול כיתת יורים

כך שכנראה ויקריו חשב שהוא ירצח את איסבל הוא יקבל עונש מוות וכך ישלם על פשעיו ומה אכפת לו להקריב את איסבל, שזה מוזר לאור כמה שהיה נחמד בבית החולים, וגם כשהציל את חוליו מאימה של דייגו, אז איסבל, חוליו וכל השאר היו רק כלים בשבילו ולכן הוא גם לא ניסה להינצל אלא רק להרוג את דייגו, אבל זה פשוט לדחוף לאש, למה להקריב את עצמו ככה.

שיחררו את כל האסירים ושרפו את תחנת המשטרה, לולא הייתה הפרדה בין גברים לנשים בכלא הם היו משחררים גם את טרסה וסופיה.

וסופיה דייגו היה בטוח תוצא להורג רק על רצח ביאטריס, בנחמין קיווה שתוצא להורג על רצח ביאטריס והחדרנית והנה היא חשפה שלו מעשי רצח ו-2 ניסיונות רצח ורק כלא, שזה גם יותר מדי כי היא אדם לא שפוי שצריך לאשפז.

אני הבנתי שסביר להניח שבנחמין לא ניסה לרצוח את אנדרס לאור אהבתו החולנית לאנחלה, הניסיון השני ידעתי שזה לא הוא, לגבי הניסיון הראשון היו לי ספקות שאולי בנחמין רצה לארגן תאונה כדי למנוע ממנו להינשא לבלן המכשפה.

העניין עם כריסטינה איבד את הערך שלו מכך שהסתבר שכריסטינה לא הייתה אדם טוב והיא ניצלה את המכתב שבידיה בשביל סחיטה והיא לא חיפשה להתאחד עם אחיה ולחיות חיים נורמליים אלא להוציא כמה שיותר כסף ממשפחת אלרקון וזאת גם הסיבה שלא מסרה את המכתב לעורך דין והעדיפה לסחוט, כך שכריסטינה הביאה את זה על עצמה, וזה גם להראות שהגרנד הוטל מקולל, שבמשפחתו של חוליו כריסטינה לא הייתה כזאת, הסופיה ופליפה שאיסבל הכירה לא היו כאלה שהמלון משחית את יושביו ובעיקר את בעליו.

אולגריו באמת מקומם שהוא לא קיבל את עונשו והסצינה האחרונה איתו הייתה כשהוא דרש מהשופט לשמוע את איסבל ולא לעשות פרוטקציה לטרסה. וגם במשפט התברר שבררה הודח מתפקידו, אך עדיין אובדן של תפקיד שופט הוא עונש מאוד כל לשופט שמוכר את עצמו למרבה במחיר.
 

elall

Member
מנהל
אבל דייגו גם ככה נחשב לרוצח נמלט

הרי למה עזרו לו מהתחלה לברוח ולשנות את השם, וביקשו מרומולו לעזור לו? רק שרומולו לא ידע מי הוא באמת דייגו. ועוד איילה כאשר גילה מי זה דייגו , מה גם שהוא עשה לבלן ורצח את גרידו, הוא חיפש כדי לעצור אותו, ז"א ויקריו ממש לא היה צריך את הרצח של איסבל כדי שדייגו ישלם על פשעיו. וגם ויקריו עצמו כבר הסתבך, ירה בחוליו ואיים על כל העולם עם אקדח, כבר היה הורג את דייגו בעצמו ולא מחכה שיהרוג את איסבל ומחכה לכיתת יורים שיהרו את דייגו. בעצם הוא יכול היה פשוט להרוג אותו שם בחדר הסודי במקום לנסות לפגוע בחוליו ולתת את איסבל לדייגו. היה הורג אותו ואומר שהציל את איסבל וחוליו כי דייגו ניסה להרוג אותם, כמו את הבת שלו קלרה.
 

Don Nirtin

New member
היה שם בלגן בפרקים האחרונים


וסגרו הכל בחופזה ובלי יותר מדי לחשוב על החורים.
&nbsp
לא נורא, נגמר, אפשר לנשום לרווחה. עכשיו להתעורר לצידך תמלא את החור של המלון והגורל של אווה (ובאתר של ויוה אתקדם עם פרק 6 של מלכת הלבבות)
 

faery18

New member
סגרו ממש יפה הכל
איזה פרקי סיום נדירים


קודם כל, ממש אהבתי את הרעיון של נשף המסכות, ועוד בגלל שזה תקופתי היו מסכות ממש מיוחדות ועתיקות כאלה
כמובן שכל זה לא היה לחינם אלא ככה בעצם דייגו וויקריו יכלו לבצע את זממם. במקום לנסוע עם אמא שלו דייגו הגיע בחזרה למלון כדי לתפוס את איסבל וה"מאהב" שלה, ויקריו הוביל אותו לחדר הסודי(
)ואז זה סופסוף קרה! דייגו הבין שחוליו הוא ה"מאהב" של איסבל והתחילה התקוטטות קטלנית בין שניהם
אחר כך גם איסבל הצטרפה וניפצה על דייגו אגרטל(
)אבל גם זה לא עזר
ברגע השיא ויקריו הגיע כשהוא מכוון אקדח לרכה של דייגו שמכוון אקדח לעבר חוליו
דייגו הוריד לאט לאט את האקדח ויקריו כיוון את שלו לעבר חוליו וירה! לתדהמתם של חוליו ואיסבל שלא הבינו מה פתאום הוא פנה נגדם..! נראה לי שויקריו העדיף לירות בעצמו בחוליו(בכתף)כדי שלא ימות אלא רק כדי לתת לדייגו לקחת את איסבל. שהרי בסופו של דבר התברר שהמטרה שלו הייתה שעל ידי כך שדייגו יהרוג את איסבל(כמו שהרג את ביתו)הוא יילך סופסוף לכלא. ללא ספק שניהם פסיכופטים


בינתיים דייגו הספיק לצאת החוצה עם איסבל ושנייה לפני שירה בה נשמעה ירייה שנראה היה שנורתה על ידי חוליו לעבר דייגו אבל לא! הבלש הקדים אותו וירה לדייגו ביד שנייה לפני שחוליו עמד לירות בו למוות
והנה שוב(כמו במקרה של בנחמין)איילה בעד ניטרול ולא בעד הרג מזכיר מישהו(
)הרי איסבל הייתה בסכנת חיים ממשית ומיידית! אבל העיקר שהיא וחוליו ניצלו ודייגו וויקריו נעצרו


והנה הגיע לו המשפט שבו טרסה מואשמת ברצח רומולו
יש לציין שפה איילה דווקא היה תותח
אבל טרסה התחילה להסית את האשמה לאנחלה ובסופו של דבר הצליחה לגרום לשופט לפסוק שרומולו בכלל התאבד
אבל אז הגיע רגע האמת
הדבר הכי משמעותי בכל הטלנובלה - סופיה נכנסה וחשפה שהיא הרוצחת של דון רומולו כמו גם של ביאטריס וכריסטינה! לתדהמתו של חוליו - הפנים אמרו הכל. סופסוף חוליו יכול לשחרר את אחותו ולהיות שקט שהרוצחת משלמת את עונשה
סופיה גם חשפה שהיא זו האחראית על נסיונות הרצח של אנדרס
ואת כל זה היא עשתה מדוע? כדי שאמא שלה תאהב אותה. סיפור עצוב המצב של משפחת אלרקון. טרסה אשמה לא מעט במצבה של סופיה אבל כמובן שעדיין סופיה חייבת הייתה לשלם על כל הפשעים שעשתה, אם כי בית משוגעים היה מתאים לה יותר כי היא ממש משוגעת


אבל לגבי רומולו יש לציין שסופיה לא הרעילה אותו לבדה כי הראו בסצנת הזיכרון גם את דייגו וטרסה לצדה נראה שהיא ביצעה את הפעולה אבל בעידודם. העיקר ששלושתם נכנסו לכלא אם כי לגבי דייגו זה עוד לא היה הסוף...


ססיליה המלכה הגיעה לכלא ירתה בדייגו כנקמה על האונס הדליקה סיגריה השליכה והציתה את המקום!|מדורה| ויקריו שרצה לוודא שדייגו לא בורח נאבק איתו ובסופו של דבר שניהם נשרפו למוות!
סוף מושלם לדייגו אחרי ששיסף את גרונה של אישתו הקודמת והצית את הבית עלייה. המוות שלו לא היה כזה שונה
ובאשר לויקריו - עוד פסיכופט
בגללו כמעט ואיסבל נרצחה
ככה שגם לו מגיע בהחלט הסוף האכזרי הזה


ואחרי כל זה - בחזרה למלון! אהבתי איך שאנדרס העביר את התינוק לאלפרדו ושאלפרדו זכה לסוף טוב כי הוא באמת היה דמות טובה. חבל שלא נתנו ביטוי לחיבה שלו לצפרות. עד הרגע האחרון הראו אותו עם המשקפת מצייר ציפורים, יש להניח שבזה הוא עסק בהמשך אחרי שעזב
אהבתי גם שאנדרס ונטליה חזרו אחד לשנייה
ואיך שהם קבעו להפוך את המלון למשהו הרבה יותר פרודוקטיבי כמו אולי בית ספר לילדים. היה יפה איך שכולם נפרדו מאנחלה ולופה שעזבו ונסעו בשביל העסק הקולינארי החדש של לופה בבירה
נחמד גם שהפקח ומתילדה סיימו גם הם ביחד
וקבעו לעזוב לארצות הברית בשביל המשך לימודי הרפואה של מתילדה


וכמובן גולת הכותרת - חוליו ואיסבל
אהבתי מאוד את סצנות הסיום שלהם. אם כי יכלו לוותר על העובדה שמייד אחרי המשפט חוליו עזב לכמה ימים כדי לעשות חושבים אחרי גילוי האמת הכואבת אבל העיקר שהוא חזר במהרה חח
אהבתי איך שאיסבל שמעה את הנגינה שלו על המפוחית כמו שתמיד היה מנגן לה מתחת לחלון
"הלכתי לחפש מפוחית חדשה" חח שהרי את הקודמת ססיליה לקחה
ממש סגרו את כל הפרטים עד הקטן ביותר
היה יפה איך ששניהם עמדו על המרפסת של המלון וקבעו לעזוב ולאהוב לנצח!


 

Don Nirtin

New member
אנחנו דווקא חשבנו שהסוף היה חפוז ולא משהו


תעיפי מבט מעלייך.
&nbsp
שמח שאהבת את הסוף.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מדהים שהפורום כל כך מת

שמהקבועים בפורום רק 4 אנשים: אתה, אני, הדר ואלה צפו במלון הסודות.
 

Don Nirtin

New member
הפורום מת כבר הרבה זמן......


אותי יותר מדהים זה שהוא לא נסגר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני חושב שטרסה ודייגו הרעילו את רומולו לאט כפי שאיילה האשים

וסופיה חסרת הסבלנות זירזה את התהליך ונתנה לו מנה קטלנית של ארסן. גם בכלא סופיה לא בדיוק מבינה מה קורה לה, כך שבית משוגעים היה מתאים יותר. היה די ברור לאור האובססיה לאנחלה שבנחמין לא ניסה לרצוח את אנדרס וסופיה הייתה מסכים ערמומית כמו עם הכפפות בניסיון השני עם הסכין הזהב בניסיון הראשון, מה שמראה שרצח ביאטריס לא היה מתוכנן, אחרת הייתה באה עם סכין הזהב כדי להפליל את הרוצח כמו שניסתה לעשות עם אנדרס.

ויקריו באמת פסיכופט במקום לתת לדייגו איזה מכה שלא יברח מהאש מתקוטט איתו וכך משלם על מעשיו ונשרף וססיליה גם הייתה עדינה מדי, ירייה אחת והצתה, לולא נפילת הקרש דייגו היה בורח וניצל.

את העניין של חוליו מבוקש על רצח אמריקאי היו צריכים לסגור, בכך כשהוא בא להסגיר את עצמו, השוטרים לא התייחסו לזה ברצינות, כי המשטר גם ככה מתמוטט וכך חוליו יכול לחיות כחוליו אולמדו. אבל באמת הריב של חוליו ואיסבל היה מיותר שחוליו צריך לעזוב ואיסבל אומרת שהוא עוזב אותה לאחר ששלחה את אימה ואחותה לכלא והוא כועס שהיא מטיחה בו שכלפיה אף פעם לא קיים הבטחות, באמת היה נראה כאילו מפריע לו שאחותה רצחה את אחותו והוא רוצה להתרחק לא רק מגרנד הוטל אלא ממשפחת אלרקון.

איילה ומתילדה נחמד וגם הפרידה שלה מאיגנסיו, אם כי הופתעתי מהבחירה שלה, כי עד עכשיו היה נראה כאילו זאת אהבה חד צדדית של איילה ומתילדה מעולם לא הראתה שהיא מאוהבת עד שחשפה זאת בפני איגנסיו.
 

faery18

New member
לגבי חוליו שבא להסגיר את עצמו ובסוף לא נעצר - כנראה רצו

לסגור את זה בצורה כזו שחוליו ממשיך לשמור על כבודו של אביו אבל יחד עם זה גם זוכה להינצל מהכלא לאור המהומות האלימות שבכפר.
&nbsp
לגבי מתילדה דווקא באחת השיחות שלה עם איסבל נחשף שגם היא מאוהבת בפקח וגם ראו את זה עלייה בסצנות איתו, היא פשוט לא רצתה להתמודד עם מה שהיא מרגישה עד הרגע האחרון
 

faery18

New member
אגב אלה ממש אהבתי את התמונה הזזה ששמת בכותרת חח יש לך עוד??

 
למעלה