אווה לה טריילרה - הפרקים האחרונים בהחלט

evglev1

Well-known member
מנהל
אווה לה טריילרה - הפרקים האחרונים בהחלט

 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 120 - אוונסיו היה צריך את המכתב של אלסה

כדי להבין שארמנדו היה שותף לרצח אישתו וביתו החורגת? לגבי אישתו אולי, אבל לגבי סופיה, הוא הרי נזכר שארמנדו שלח לו טקילה כדי להרדים אותו בשמירה כשצ'יבו בא לרצוח את סופיה. אגב חוסר דיוק של הסדרה, ארמנדו היה המום מרצח כרמן, אבל בסוף הסכים לחפות על זה ולרצוח את סופיה וכמובן שתק, אבל כשמרלן, אנדי וצ'יבו רצחו את כרמן לארמנדו לא היה מושג.

אדריאנה ופביולה מתלהבות מהאבא הנורמאלי ואדריאנה מאמינה שאביה היה קורבן של מרלן והוא חף מפשע, מעניין איך תגיב לאמת הכואבת.

מדהים כמה מרלן אוהבת את אחיה בניגוד לטענה בטלנובלות אחרות שפסיכופטים לא מסוגלים לאהוב, אז אנדי באמת החולשה של מרלן כפי שפדריקה אמרה עוד בכלא כשהיא ואווה נפגשו שם.

לואיס שכנע את סינתיה להודות בכל בשביל הקלה בעונש וכשהיא שפכה הכול במשפט וקיבלה 30 שנות מאסר עם אפשרות להשתחרר אחרי 20 שנה על התנהגות טובה בעוד בעלה קיבל מאסר עולם ללא כל אפשרות לערעור, חנינה או קיצור העונש, אז לואיס תומך בסינתיה, הוא ניסה לעזור גם לרוברט, אבל כשהבין שלואיס לא ייתן שוחד כדי לעזור לו שפך את כל הרעל והשנאה שלו כלפי לואיס והוריו וכנראה עכשיו גם לא יזכה לביקורים של בנו הגנוב/מאומץ.

כשאנדי נפרד מקמילה כשהוא גסס, קמילה התחילה לבכות, מה קרה היא עדיין אוהבת אותו? עוד לא התאהבה באסטבן?
 

Don Nirtin

New member
לדעתי היא בכתה כי אהבה שכזו לא שוכחים


התאהבה בו אחרי הרבה זמן בכלא. הגיוני.
&nbsp
לא נורא, פרקים אחרונים אז נחליק לגבי אי הדיוקים. אגב היו שני פרקים שאדית גונזלס נעדרה מהמסך - מה שיצר מצב די מגוחך שכאילו שאווה ישנה.
 

Don Nirtin

New member
דהההההההההה


והוא ממשיך את השטויות הדון ז'ואן שהוא רגיל לעשות.......
&nbsp
האמת התסריט סלח יותר מדי לדמות הזו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן רציתי לתהות

מבין המתחרטים העונש כבד יותר לסינתיה שיושבת בכלא ותזדקן שם, אבל בנה הגנוב איתה ותומך בה ומבקר אותה או של ארמנדו שהוא חופשי אבל לא יכול לראות את הבנות שלו כי הן חושבות שהוא מת, אבל אז הנה מסתבר שהוא ביים את מותו לא כדי לא לשבת בכלא אלא כדי שראש קרטל הסמים לא ייחפש אותה וכשיגמרו עם איש הקרטל הוא יוכל להיות חופשי ולחזור ואווה גם יודעת שהוא חי והבנות מן הסתם יסלחו לו, זה היה בתיאום עם המשטרה וכדי לא למות באמת לא כדי לא לשבת בכלא.

לגבי הדון ג'ואניות זה פתוח, ייתכן והוא למד לקח והפעם יחיה עם אותה ז'נט ולא יבגוד בה או שימשיך להיות דון ג'ואן שזה הטבע שלו. נראה שהסתריט היה נדיב עם פביולה האוטיסטית שלא תצטרך לבקר את אביה בכלא, אם כי מצד שני לא רואה הבדל בין החלק של סינתיה ברצח פנצ'ו לחלק של ארמנדו ברצח סופיה. וואלה שגם לחורחה לואיס פילה סלחו כאן מה שלא סלחו לדמותו בבגוף אחד, שם הוא התחרט עוד יותר ועשה פחות שטויות, אבל לא זכה לסוף טוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רלוונטי גם לפה

מאיפה התסריטאים של מלון הסודות והגורל של אווה לקחו שמחלקים אסירים לפי הפשעים שביצעו? שסופיה לא יכולה להיות באותו תא עם טרסה כי היא צריכה לעבור לביתן הרוצחים. הרי אם זה היה ככה הגנבים שהיו יושבים רק עם גנבים לא היו בסכנה וגם באנסים בכלא מתנקמים לא אנסים אחרים אלא גנבים ורוצחים שסולדים מהאונס.

וגם בהגורל של אווה הלכו על זה כשרוברט מבקש מלואיס לעזור לבוא תא כדי שלא ישפיל אותו, לואיס מסביר לו שמחלקים אסירים לתאים בהתאם לפשע שהם ביצעו.
 
למעלה