אנה כפול שלוש עד 64

אנה כפול שלוש עד 64

השלמתי פרקים למרות שעדיין לא הגעתי לקצב ויוה.

 
אז מסתבר שמרסלו השאיר את דניאל בחיים

רק שסנטיאגו לא יודע את זה ואבריסטו המפלצת אשם במה שקרה לו. אם זה לא מספיק פקונדו האידיוט היה צריך להתערב. ללא ספק האב הגרוע של השנה יחד עם חולייטה.
&nbsp
סופסוף דיברו על מה שכנראה יש לסנטיאגו. פיצול אישיות. זאת פעם ראשונה שדמות ראשית בטלנובלה תהיה הפרעה נפשית. חבל שהפכו את זה למשהו אחר כי עכשיו שהוא מאושפז בבית החולים לא גילו את זה וזה הזוי חוץ מזה שלהפוך את סנטיאגו שסובל מפיצול אישיות יותר הגיוני אם כי הדרך שבה הופיעה ההפרעה נפשית והזמן לא הגיונית.
אנה לטיסיה לא ברורה, פתאום היא לא מוכנה לוותר על מרסלו ולא מוכנה לשחרר אותו, מה היא רוצה? כשידעה שמרסלו בחיים לא הפסיקה לחזר אחר רמירו וגם לפני התאונה של מרסלו היא התחילה איתו, למה אף אחד לא מדבר על זה? מאוד מפריע לי שיש בה חורים בעלילה ולפעמים היא לא הגיונית, סה"כ יש לה פוטנציאל אבל לא השקיעו מספיק בהגיוניות. כמו כן למה סנטיאגו שותק שאיבד את הזיכרון? במיוחד שאנה לטיסיה ליכלכה עליו והסיתה את משפחתה נגדו. ומריאנו מגעיל אותי, אין לו זכות מוסרית לבוא ולשפוט אף אחד! הוא מתנהג כאילו הוא מושלם והוא לא ומבלי לשים לב הוא גרם נזק לאחיינית שלו, אנה לאורה. ממש מעצבן! אגב עוד חוצפן זה אורלנדו, באיזה זכות הוא מגנה את סנטיאגו ומשווה את עצמו אליו? הוא הסתבך קשות עם אבריסטו הוא ממש הבנאדם האחרון שאנה לוסיה צריכה זה אחד כמוהו.
 

faery18

New member
זה נראה כמו פיצול אישיות אבל זה בעצם אמנזיה+גידול

מסתבר שצדקת וכן יגלו לו גידול אבל עדיין לא הגעתי לזה בעצמי פשוט ויוה ספיילרו את זה בראשי. לא ברור עדיין ממתי יש לו את הגידול זה נדע בהמשך.

בגדול אנה לטיסיה היא לא טיפוס נאמן והיא גם לא מאוהבת במרסלו היא רק חושקת בו ונאחזת בו כי הוא היחיד שמשכיח ממנה במידה מסויימת את הדוד שלה. צריך גם לזכור שהיא מאוד גחמנית - מספיק שהיא יודעת שיש לו מאהבת בשביל שהיא תאחוז בו בציפורניים.

לגבי העובדה שסנטיאגו בהתחלה שתק לגבי איבוד הזכרון מול אנה לטיסיה ומשפחתה - בהמשך זה מתפתח את כבר תראי;) אבל בשלב הזה סנטיאגו פשוט לא סמך עלייה מספיק.
 
זה מוזר שבגלל גידול הוא סובל משתי אישיות

ועוד שעדיין לא גילו את זה. אין כאבי ראש רק התעלפויות ומעולם לא שמעתי שלמי שיש גידול מתנהג כסובל מפיצול אישיות
&nbsp
סנטיאגו איכזב אותי, אמנם לא יכל להיפרד מאנה לוסיה אבל אף אחד לא הכריח אותו לתת הזדמנות לנישואין עם אנה לטיסיה. לא ברור לי איך הסרטון שראה את עצמו ואת אנה לטיסיה מקעקעים בגב שיכנע אותו לנסות עם אנה לטיסיה אחרי שהבטיח לאנה לוסיה שהוא יילחם למען אהבתם. מסכנה אנה לוסיה, הוא שבר אותה. חוץ מזה שהוא יכל לעשות סרטון שוב בעזרת רמירו ולהפרד מאנה לוסיה כמו בפעם הקודמת ששלח מסר לאנה לוסיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא באחים דל מונטה של טלמונדו

הגידול של חולייטה גרם לה להתחרפן, ובהמשך הם כל כך התלהבו מפאולה המלאך וחולייטה השטן שגם אחרי שריפאו את ועקרו לה את הגידול בניגוד למקור, הם השאירו אותה רעה ומשוגעת עד שהזניחה את אחותה הקורעת ללדת כדי לחטוף את הילד של הראשיים ובסוף קיבלה 5 שנים בכלא וגם שם לא נראתה שפויה במיוחד.
 
וגם זה לא הגיוני במיוחד

אבל גידול שגורם לפיצול אישיות זה הזוי ותלוש מהמציאות. ועדיין לא איבחנו אצלו והוא רק מתעלף. פיצול אישיות בהחלט יכול להיות הגיוני מאשר גידול. אפילו לא ידוע כמה זמן יש לו את זה.
 

faery18

New member
בגלל השילוב של זה עם האמנזיה ככל הנראה

אנה לטיסיה איימה על סנטיאגו שהיא תתעמת עם ה"מאהבת" שלו אם הוא יחליט לעזוב אותה(את אנה לטיסיה)+רגשות האשמה שהיו לו אחרי הסרטון יחד עם הבלבול שלו-כל זה הוביל אותו להחלטה השגויה לחזור לאנה לטיסיה
מה שכן, הוא באמת יכל לפחות לגשת לאנה לוסיה ולהסביר לה פנים מול פנים ולא להיכנע לאנה לטיסיה גם בעניין הזה. אבל שווה לך להמשיך לראות את ההתפתחויות..
 

faery18

New member
עד 82 - כל האנות נהיו צרודות


בפרקים 81-82 גם אנג'ליק בוייר וגם מוניקה סנצ'ס צרודות ממש מעניין מי הדביקה את מי
ואצל אנג'ליק זה עוד יותר קריטי כי בעקבותייה כל האנות נשמעות מוזר
אבל איזה פרקים!


בזכות איניאקי אנה לוסיה וסנטיאגו זוכים להתאחד שוב
אבל למחרת סנטיאגו מתעורר כמרסלו וחוזר לאחוזה כשהוא לא שוכח לספר לארנסטינה שאנה לוסיה בחיים
ולאנה לוסיה הוא מספר על הבת של סולדד סופיה
כאילו סולדד לא עברה מספיק באותו לילה בתצוגת אופנה כשפגשה לראשונה את אנה לטיסיה פנים מול פנים ומאוחר יותר גם את ארנסטינה והמשיכה להלחץ גם מנוכחותה של נרינה שם חחח
ככה שלא פלא שכשרמדיוס הודיעה לה שאנה לוסיה יודעת על סופיה האישה כבר הייתה מעולפת


אם כי הגילוי הכי גדול של הפרקים האילה ללא ספק היה כשאנה לטיסיה ראתה לראשונה את אנה לוסיה!!
ועוד מתנשקת עם בעלה חחחח איך היא רצתה למות ואיזה ממזר מרסלו איך שהזמין את שתיהן לאותה מסעדה בכוונה כדי שאנה לטיסיה תראה אותם
בעודו מתחזה בפני אנה לוסיה לסנטיאגו!

אנה לאורה ורמירו מקסימים ביחד
רק איזה מסכן רמירו שקיבל את השיחה המלחיצה הזו בקול של ג'ינה. בסופו של דבר זו הייתה מתחזה שמישהו שכר ואחר כך גם רצח
מסתבר שאת השיחה והזימון למלון קיבלו גם ולנטין ומריאנו. אבל אני חושדת שאולי מריאנו היה זה שעמד מאחורי העניין
אחרי הפלאשבק שלו לא הייתי מתפלאת אם הוא עומד מאחורי הרצח של ג'ינה ושל אותה מתחזה


אהבתי את ההתפתחות עם הדמות של נרינה שעכשיו מעורבות בכל הסיפור של אנה לוסיה ועושה הכל כדי לעזור. ממש דמות מקסימה
ואיזה מפתיע שקלאודיה היא הבת שלה


פרקים מעולים








 
מה דעתכם על שידוך בין מרסלו סלבטרה לרובי מרובי?

יש לו אישיות חזקה, בעל כח ועצמה, הרבה יותר גבר מהקטור פרר מרובי הנמושה, ואפילו יותר עשיר מהקטור, רובי בהחלט יכולה להתאהב בו. יכול לתת לה ביטחון. חוץ מזה היא יותר בוגרת מאנה לטיסיה.
&nbsp
עלה במוחי לארגן משחק של דמויות מעולם הטלנובלות שכבר אפתח.



 

faery18

New member
אני לא מכירה את רובי אבל לפי מה שסיפרת עלייה בהחלט מתאימים;)

 
למעלה