מי זה הרוצח שרצח את ג'ינה וזימן אותם למלון?

סבסטיאן רולי ואנג'ליק עושים עבודה מצויינת עם תפקיד יותר

מאתגר ומעניין יותר מהחיים שגנבו ממני. אם כבר סבסטיאן לא היה צריך לזכות בטקס שנה שעברה ולזכות השנה למרות שאומרים שהוא גלאן משעמם לדעתי מגיע לו לזכות יותר משנה שעברה לא שיחק ככה מאז רובי כהקטור הפסיכופט. אבל אם הוא זכה שנה שעברה מעדיפה שאריק אליאס יזכה בטקס. גם אנג'ליק בוייר עושה את התפקיד מעולה כשלישייה שזה קשה והיא נתנה את הנשמה שלה לתפקיד הזה והתכוננה הרבה לכל דמות ודמות ולא כל שחקן היה עושה זאת כמוה. רק בגלל זה מגיע לה לזכות. לפני כן היא לא עניינה אותי ולא משכה את תשומת ליבי כשחקנית אבל באנה כפול שלוש היא הוכיחה את המקצועניות שלה במיוחד ההכנה שלה כמו שכתבה הדר בפוסט שלה באתר ויוה וגם כי היא למדה אקרובטיקה לתפקיד שלה כאנה לוסיה. גם המשחק של אנה לטיסיה שחיקתה את אנה לאורה למרות שבהתחלה דיברה עם ולנטין כאנה לאורה הרגשתי שונה אבל כשנפגשה איתו הצליחה להכנס לאנה לאורה כשהיא בתור אנה לטיסיה. מקווה שתעשה חושבים לטלנובלה הבאה שלה ושתסכים לתפקיד שונה ומאתגר לא פחות. גם סבסטיאן אני מקווה שייקח תפקיד שונה ולא תמיד כרציני שסובל מאהבה נכזבת או מאישה בוגדנית כי עם כל אהבתי אליו הוא לא מספיק בררן בבחירת תפקידים ודי חוזר על עצמו וחבל כי מרובי ראיתי פוטנציאל בו ועכשיו הוא משחק בחור עם שתי אישיות אבל עדיין וסופסוף הוא לא ישחק עם אנג'ליק בוייר יותר לפי טלויסה כך שסופסוף בטלנובלה הבאה שלו תהיה פרטנרית חדשה שלו, הלוואי ליביה בריטו או זוריה ווגה אולי אחרי חופשת הלידה שלה תחזור לטלנובלות. הייתי רוצה אותו גם עם אלטאיר חארבו או גם עם דנה גרסיה לא הייתי מתנגדת לראות שוב יחד למרות שהם כבר כיכבו יחד. הבעיה שעם דנה גרסיה יש סיכוי שלא נזכה לראות. או שיצמידו לו את אירינה באאבה או הראשית החדשה של להתעורר לצידך. אבל האמת כבר לא משנה לי מי תהיה העיקר שהדמות תהיה מושלמת עם תפקיד מעניין ומאתגר.
&nbsp
חלומי לראות את אנג'ליק בוייר מככבת לצד אוסבלדו דה לאון שהייתה נגיעה שלהם כזוג בהחיים שגנבו ממני כמעט הבעיה שטלויסה יש טעם שונה ממני ובטח כשתחזור לטלנובלות יצמידו לה שחקן כמו הורסיו פנצ'רי או פבלו לייל. אפילו ברנדון פניצ'ה עדיף או חוסה רון.
 

faery18

New member
גם סבסטיאן מוכיח את עצמו פה הרבה יותר מאיך ששיחק

בטלנובלות הקודמות שלו. הדמות שלו גם כן מעניינת שונה ומסקרנת

&nbsp
לגבי אנג'ליק בסצנות שאנה לטיסיה מתחפשת לאנה לאורה היא אמורה לעשות אותה בצורה מוקצנת אמורים להרגיש שזו לא באמת אנה לאורה והיא אפילו הייתה משעשעת בסצנות האילה איך שהיא עשתה את הפרצופים הביישניים שלה חחח
&nbsp
וכן גם אנג'ליק אמרה שהם לא ישחקו שוב יחד בקרוב. אלטאיר באמת יכולה להיות שילוב טלנובלי מעניין עם סבסטיאן. חס וחלילה אירינה באבה חח
היא ממש לא מתאימה לתפקיד ראשי של טובה ראיתי כמה סצנות שלה מיין האהבה ואין מה לעשות החזות משדרת משהו אחר
מה גם שהיא שחקנית די חלשה.
&nbsp
לגבי אנג'ליק גם אני חושבת שאוסבלדו דה לאון יכול להתאים לשחק לצדה
 
אנה כפול שלוש, עד 53

סנטיאגו מתחיל לסבול מפיצול אישיות ומרסלו מתחיל להשתלט עליו. לא ברור לי עדיין איך אם הזכרון לא שב אליו לגמרי.
&nbsp
דניאל הזה פשוט מעצבן הוא ואורלנדו שתי דמויות שמעלות את הסעיף. דניאל ממש חש את עצמו אבל לפחות לא יזכה באהבתה של אנה לטיסיה למרות שנהנה ממנה כמאהב. הוא ממש בטוח בעצמו אבל הוא חתיכת נמושה עד כדי כך שהוא שכר שומרי ראש, מרסלו אכן מסוגל לגמור אותו ושומרי ראש לא יהיו אלו שיעצרו בעדו. אגב פעם ראשונה שראשי סובל כביכול מפיצול אישיות ולדעתי זה פיצול אישיות כי זה מגיע כאישיות נוספת. ככה זה נראה כשהתעמת עם אורלנדו פתאום הוא חזר לעצמו ואחר כך עם העו"ד הזה שמכריח אותו לעבוד בשבילו. חבל שהוא נקמן ולא רגשי ואכזרי כי סה"כ יש לו אופי יותר מלסנטיאגו אבל מצד שני טיפוס כמו מרסלו לא יסתכל לעבר אנה לוסיה. ואגב נמושה גם אורלנדו משקשק כשהאישיות של מרסלו השתלטה עליו ומיד ברח ממנו.
&nbsp
איזו הפתעה לגלות שלאונור ואביו של מרסלו, פקונדו ניהלו רומן אבל כנראה החשש שלה היה צודק כי לא נראה שפקונדו אכן מאוהב בה לאחר היחס שלו אליה ממש הכאיב לה וצעק עליה. אני לא מבינה למה היא מתעקשת להגן על אנה לטיסיה אחרי איך שהתייחסה אליה אנה לטיסיה היא ממש השפילה אותה אפילו אנה לאורה מוכנה לשתף פעולה עם רמירו כדי לחשוף את אנה לטיסיה ועכשיו נראה שהיא מוכנה יותר מתמיד למלכודת הזאת ולאונור תמיד ידעה מה מסוגלת אנה לטיסיה ופתאום היא מגנה עליה בכל מחיר. מילא ארנסטינה היא הנכדה שלה ולא יודעת עדיין את האמת על אנה לטיסיה היחיד שנראה שיודע עליה הוא רמירו.
&nbsp
מדניאל ואינייאקי שמחזרים אחרי אנה לטיסיה אני מעדיפה את אינייאקי לפחות בינתיים אולי כי דניאל בלתי נסבל עבורי. אגב איניאקי קצת מוזר לי שאמא שלו לא זיהתה אותו וכשרק ציין את שמו היא מיד הבינה שזה הוא הרי יכול להיות הרבה אנשים עם אותו שם.
&nbsp
אני מחכה כבר שהאמת על השקרים של אנה לטיסיה יתגלו וסופסוף אנה לאורה תוכל להיות עם רמירו לאחר שאנה לטיסיה סיפרה לה על ולנטין כך שהקשר ביניהם ספור ואנה לאורה תהיה חופשייה ממנו בלי ייסורי מצפון. לא ברור לי איך אנה לטיסיה לא חושדת ברמירו ובכוונותיו היא עד כדי כך תמימה או טיפשה? ציפיתי שתהיה יותר חכמה ולא תיפול מהר מידיי למלכודת. אני כבר לא יודעת במי היא מאוהבת, במרסלו, במריאנו אהבתה החולנית והאסורה או ברמירו שפתאום מתחילה לפתח רגשות אליו עד כדי כך שהיא נענית לדרישותיו ככה סתם בלי לחשוד, את האמת התאכזבתי לא צפיתי לזה חשבתי שתהיה יותר חכמה אבל בעיניי היא מתנהגת כטורפת גברים ואגב נורא מפריע לי איך שמלבישים אותה, היא נראית ממש פרחה עם המעט בגדים שמלבישים אותה שמסתובבת עם חזיה וחצאית קצרה אפילו אנה לוסיה שענייה מתלבשת יותר בסטייל ממנה ואם אנה לטיסיה אמורה להתלבש לא צנוע בגלל דמותה לפחות היו אומרים על זה משהו כי בעיני המשפחה והסביבה היא אמורה להיות אישה הגונה ועם הבגדים האלה היא נראית בדיוק ההפך ועוד עם האודם הגס הזה זה נותן לה מראה פרחי למדיי לטעמי אפילו אם זה מתאים לדמותה היא נחשבת כאחת שבאה מבית טוב ומשפחה טובה ואמידה הלוק שמלבישים את אנה לטיסיה לא מתאים אלא אם כן אנה לטיסיה לא מתיימרת להיות אישה הגונה כמו שכולם בטוחים שהיא. לא רוצה להשתמש במילים לא ראויות אבל הסטייל שמלביש את אנה לטיסיה פשוט לא מחמיא לה לפחות לא בבגדים.
&nbsp
אני אוהבת את דמותה של מוניקה סנצ'ז פה אחלה דמות קיבלה אישה עם אופי ועצמאית לא תלותית ומודרנית יש רושם שהיא מיועדת למריאנו לאחר הקליק בינהם וההתקרבות עם השיחה האישית שלהם גם מרגישים את הכימיה ביניהם לפחות אני הם מוצאים חן בעיניי כזוג וגם לאיישה וויקינס זכתה לאחלה דמות כטובה לשם שינוי חבל שהרגו אותה וכפו על דמותה של מוניקה סנצ'ז בטרם עת. את השחקן רמירו אני פחות מתחברת אליו הוא נראה אדיש ופרווה בעיניי אבל אין ספק שמדובר בחתיך בעל תכול עיניים. מעניין אם ייתנו לו תפקיד ראשי כמו שקיבל בטיוי אצטקה. הוא הופיע בטלנובלה של רוסי אוקמפו מגלם שופט אבל פחות משמעותי בטלנובלה בניגוד לפה.
&nbsp
מעניין מה גילתה צ'אנה על אבריסטו, האם הוא עומד למות? אגב הבנתי שסנטיאגו אמור לעבור תאונת דרכים מעניין אם לאבריסטו יש יד בדבר לאחר שאנה לטיסיה דרשה ממנו להשלים את המשימה שנדרשה ממנו לפני שלוש שנים ועכשיו הוא יודע שהוא גם נמצא באכסניה בזכות אורלנדו הרכלן. חבל שאני גם יודעת מה יקרה אחרי התאונה. ויוה הגאונים לא מפסיקים לספלייר באתר שלהם וכותבים תקציר על כל פרק ופרק בפייסבוק שלהם כשהם מפרסמים שם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן אנה לטיסיה תמיד נראית כמו פרחה

כאילו שהיא לא מנסה להעמיד פנים שהיא הגונה, בהחלט פאשלה, כי הרי כולם מאמינים שהיא הגונה וטובה. היא נופלת כל כך בקלות בפח של רמירו שאפשר לחשוב שהיא באמת מאוהבת בו, אבל מצד שני היא בכתה קשות על מרסלו.

מכיוון שלא ראיתי אהבות אמיתיות וראיתי את מוניקה סנצ'ז רק בגאטה, זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותה בתור דמות טובה. באמת חבל על שמהר מאוד הרגו את הדמות של לאישה ווילקינס. לא ייאמן כמה מתאים ללאישה וילקינס דמויות טובות, כמו האחות היותר טובה ברק אלוהים סולח וג'ניפר, אחרי התפקיד המפלצתי שלה בכוחו של גורל, לא הייתי מאמין שהיא כל כך חזקה בדמויות טובות.

מספיק לגבי אנג'ליק בויאר כמו שלא סבלתי אותה בתהום של תשוקה ולא אהבתי אותה בחיים שגנבו ממני, פה היא באמת נהדרת, מבחינתי זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותה משחקת.
 
גם בהימור מסוכן אפשר לומר שהייתה טובה

למרות שהייתה דלוקה על הראשי בניגוד לגאטה לא עשתה בעיות מרחיקות לכת ובאהבות אמיתיות הייתה די מעצבנת. פה היא הכי נהדרת. לאיישה וויקינס באמת ראשונה רואים אותה פה כטובה באהבת נפש הייתה ממש פסיכופתית ששכבה עם הארוס של אחותה למרות שבזכותה אחותה ניצלה ממנו שכן היה נבלה
 

faery18

New member
ארנסטינה ואנה לאורה יאמינו שאנה לטיסיה טובה לא משנה מה תשים

על עצמה כי הן המשפחה שלה. ואנה לאורה בכלל היא התמימות בהתגלמותה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל מרסלו ואימו של דניאל היו אמורות לראות בה פרחה

על פי סגנון הלבוש שלה וגם ג'ניפר יכלה לשפוט אותה על פי איך שהיא מתלבשת. וגם שהיא עובדת במשרד, איינאקי היחיד שקלט אותה ואחרים מאמינים לתדמית של גברת מכובדת, כשהיא בכלל לא נראית ככה.
 

faery18

New member
לדעתי מרסלו נמשך אלייה בגלל שהיא כזו פרובוקטיבית

 

faery18

New member
לא אמרת בזמנו ש..?

בנוסף לאמנזיה יש לו גידול בראש שגם קשור לפיצול שלו?

אמא של איניאקי לא זיהתה אותו כי הוא היה ילד ממש קטן כשהיא עזבה את הבית.

אנה לטיסיה אובססיבית לדוד שלה וחושקת במרסלו וגם קצת באיניאקי חח היא לא ממש מאוהבת במישהו אולי רק בעצמה
אבל היא התחתנה עם מרסלו כי הוא היחיד לטענתה שמשכיח ממנה קצת את הפרי האסור הדוד שלה.

אנה לטיסיה בנוסף להיותה
היא אמורה להיות דמות פרובוקטיבית או כמו שכתבת - טורפת גברים. ולכן הלבוש הזול. לדעתי זה דווקא ממש מגדיר את הדמות.

אבריסטו מציין כבר תקופה שהוא סובל מאיזו מחלה ושאין לו עוד הרבה זמן.

אגב שמחה שאת ממשיכה לעקוב אחת המקסיקניות אם לא ה-מקסיקנית המודרנית הטובה ביותר שראיתי עד כה
ממש פספוס מי שלא צופה.
 
כן אבל זה מוזר


אני עדיין לא יודעת מתי זה אמור להיות ואיך כי בינתיים אין תסמינים המקובלים של גידול בראש הוא נראה בריא פיזית.
&nbsp
טלנובלה מדהימה אני מכורה אליה
 

faery18

New member
זה באמת כבר לא כל כך ברור כי...

אם כשהוא היה בבית חולים לא עלו על זה אז מתי אמורים לעלות על זה? ודווקא כן הראו לפני כמה פרקים שהוא התעלף ברחוב. כשהוא עשה את התאונה שעוד תגיעי אלייה, הייתי בטוחה שיעלו גם על זה בבית חולים. אז או שמי שכתב את זה שגה(גם לי יצא לקרוא הודעה של מישהו מפורום מקסיקני לגבי אחד הסודות של מלון הסודות והטעו גם אותי)או שיש מצב שזה עוד יתגלה בהמשך. נחכה ונראה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכים החלטתי לא לצפות בטורקית שבמקום צ'אליקושו

ובסילבנה שתחליף את מלון הסודות כדי להשלים פיגור בסדרה. בהחלט סדרה נהדרת שלושת הטלנובלות הקודמות של אנג'לי נסמה תהום של תשוקה, החיים שגנבו ממני ורק אלוהים סולח לא מגיעות לקרסוליים של הסדרה.

וכמו שאמרתי זאת פעם ראשונה שאני נהנה מאנג'ליק בויאר, בתהום של תשוקה והחיים שגנבו ממני היא בעיקר עיצבנה אותי והאמת גם לגבי לאישה ווילקינס בכוחו של גורל חשבתי שהיא שחקנית גרועה וברק אלוהים סולח וכאן היא הייתה מעולה.
 

faery18

New member
היא הרבהה יותר טובה מתהום ורק אלוהים סולח

לגבי החיים שגנבו ממני כידוע אותה לא זכיתי לראות:[ נראה אם היא תזכה לחזור לערוץ בהמשך.
 

faery18

New member
עדיין יש המון מסתורין סביב הרצח של ג'ינה


לפחות עד איפה שאני הגעתי. לפי הפלאשבקים האחרונים ניתן להבין שיש מצב גדול שלמריאנו גם היה קשר לזה(היה המאהב שלה)כמו גם לאבריסטו ואדמונדו(עוזר לאבריסטו בהלבנת כספים) נראה ששלושתם היוו קנונייה מאחורי התעלומה הזו. אנה לטיסיה אומנם נתנה לה את הכדורים אבל אחר כך הגיע מישהו והטביע אותה באמבטיה אז בפועל אנה לטיסיה היא לא הרוצחת זה מה שבטוח.
 

faery18

New member
עד פרק 74
סנטיאגו משתחרר מבית החולים היישר ל...

אחוזה של אנה לטיסיה!
ששיכנעה אותו לתת לנישואים שלהם סיכוי נוסף. גם אנה לוסיה הצליחה לבקר אותו שם אחרי מאמצים רבים בזכות נרינה המקסימה(סולדד ואורלנדו ממש חצופים איך שכלאו אותה בחדר
)ובנס לא פגשה שם את אנה לאורה אנה לטיסיה וכל המשפחה שלה חח
אהבתי את המפגש שלהם שם
סנטיאגו הבטיח לאנה לוסיה לא להיפרד ממנה לעולם למרות שאישתו לא מרפה ממנו. אבל בסופו של דבר אחרי מניפולציות שקרים וסחיטה ריגשית אנה לטיסיה מונעת ממנו לקיים את ההבטחה הזו ואנה לוסיה נשארת שבורת לב ובוכייה
איזה רשע פקונדו איך שהגיע במקום סנטיאגו למסיבה והודיע לכולם שסנטיאגו חזר לאישתו ולא יחזור לאכסנייה לעולם
כמה רוע לב יש בדמות הזו. מסכנה גם רמדיוס שאחרי שפקונדו סילק אותה מהבית חולים סופסוף חשבה שתראה את סנטיאגו
נראה גם שהוא לא באמת אוהב את לאונור אלא רוצה להגיע דרכה לכסף של ארנסטינה היות והיא אחותה מצד האב. אהבתי איך שמאוחר יותר סנטיאגו כן הצליח להתחמק ולהפגש עם רמדיוס, ואיך שהפיג את חששותייה שהוא כאילו שכח אותה


בסצנה שסנטיאגו התעורר באמצע הלילה כמרסלו לצדה של אנה לטיסיה חשבתי שזה חלום שלה חח פתאום איך שהוא התעמת איתה וקרא לה בוגדת ואז נישק אותה ושכב איתה! באותו הבוקר הוא כבר אכל את עצמו מרגשות אשמה על הבגידה באנה לוסיה ולא הבין איך עשה לה את זה. אבל נראה שאנה לוסיה לא מוותרת וכבר מנסה לחפש אותו דרך איניאקי, איזה מתח שאיך שהיא הגיעה לחברת הנדלן גם אנה לטיסיה הגיעה ואיניאקי כולו במלכוד לא יודע מה לעשות חח
(אגב אני בשוק שהוא הרוצח של דניאל
).

ועוד לפני כן זכינו לעוד מנת מתח לא קטנה בכלל כשרמירו נחטף על ידי האנשים של אבריסטו ואדמונדו רק בגלל שגילו שהוא חוקר את המוות של ג'ינה
אהבתי איך שסנטיאגו קם ממיטת בית החולים כמרסלו והציל את חייו של רמירו ואיך ששניהם ירו בחוטפים כולל בנכד של אבריסטו!
כיף לראות גם את אנה לאורה ורמירו סופסוף ביחד וכאשר הם כמעט מימשו את אהבתם ושכבו מגיע לו אדמונדו המעצבן


ממש אהבתי את הסצנות שהאחיות מחוברות רגשית - כשסולדד סגרה את אנה לוסיה בחדר באותו הזמן גם אנה לטיסיה ואנה לאורה הרגישו חנוקות ולא הבינו מה קורה להן. אהבתי במיוחד שמאוחר יותר שלושתן גם חלמו את אותו החלום - על התאונה הגורלית עם ההורים שלהן כשהיו קטנות
(פעם ראשונה שאנחנו רואים את התאונה בצבעים!)המעניין ביותר היה כמובן החלק של אנה לוסיה איך שהיא התעוררה בבהלה זו בעצם הייתה הפעם הראשונה שהמוח שלה הצליח לזכור את התאונה ואת המקורות האמיתיים שלה
היא כמובן חושבת שזה חלום אבל אם היא תזכה לחלום על ההמשך היא מייד תבין שזו המציאות שלה ושסולדד אינה אימה האמיתית
אגב לפחות סולדד מרשה עכשיו לאנה לוסיה לחזור לדאנס איירה, מה שגם מבטיח שבקרוב תהיה עוד הופעה


טלנובלה מדהימהה








 

faery18

New member
מוסיפה עוד שתי סצנות נדירות באופן הצילום שלהן

אנה לטיסיה מוציאה את הפרוטזה לאנה לאורה ועוזרת לה לטפל בפצעים שנגרמו לה עקב הנפילה בזמן החטיפה של רמירו. זו פעם ראשונה שאנה לטיסיה מראה רגשות טובים וחרטה, בדומה לסצנה במרתף שכלאה את אנה לאורה ואחר כך התחרטה. בסצנה עם הפרוטזה הצילום נראה ממש אמיתי ממש לא נראה תמונה על תמונה! כל כך איכותי ומושקע שאין דברים כאלה. גם הפרוטזה והרגל הקטועה נראה כל כך אמין, אמרתי את זה ואני אגיד זאת שוב-שאפו ענק לאנג'ליק ולהפקה


סצנה נוספת זה איך שאנה לטיסיה מלטפת את השיער של אנה לאורה בזמן שהן משוחחות. גם פה נראה כל כך אמיתי כאילו אנה לטיסיה באמת נוגעת באנה לאורה! מדהים.



 
למעלה