Totalmente Demais בדרך לפה

AndreiTR

New member
אני חושב ששווה לך לנסות אותה

כמובן אם אתה בעניין של קומדיה.
 

faery18

New member
דווקא מבחינת מוכרים יש לא מעט


הראשית כמובן מוכרת לכולנו מרינה רוי ברבוסה המקסימה הלא היא איזיס מאימפריה/ניקולי משובל של שקרים. חוץ ממנה יש גם את לאונה קבאלי ששיחקה רופאה בבזמן שישנת ובשובל של שקרים, אדריאנה בירולי מלחיות את החיים ואימפריה, דניאל רושה מאימפריה שובל של שקרים ושדרות ברזיל, הילטון גרסה - סילאש משדרות ברזיל ושאנה מאימפריה, גם אורווילי מאימפריה משתתף פה, ואיזבל מיומן חיים
 

AndreiTR

New member
מעכשיו ויוה Story of Comedy

כל הטלנובלות לאחרונה הן קומדיות כולל הסרט של לאלי ולא שזה רע, זה מעולה מאוד! מאוד מאוד שמח על Totalmente Demais
כולי תקווה שהם יביאו גם את Alem do Tempo וגם Novo Mundo (ויוה! לא להירדם בשמירה על התקופתיות!
)
 

faery18

New member
הלוואי שהתקופתיות האילה הן הבאות בתור

ובהחלט יש תקווה כי הנה הם לוקחים ברצינות בקשות של גולשים. בחודשים האחרונים ביקשנו בפורומים את Totalmente Demais מספר פעמים וגם ביקשנו שהם ייצאו מהקיבעון של הרצועה של תשע בברזיל והנה אחרי שנים הם רוכשים ברזילאית מהרצועה של שבע - זה לא פחות מנדיר! עצם העובדה שהם מרחיבים את האופציות מעבר לרצועה של תשע זו כבר בשורה. נכון שפה ושם הם הביאו רכישות של שש אבל משבע זו נדמה לי פעם ראשונה לפחות בשנים האחרונות. בתור מי שהתאכזבה מהטלנובלות האחרונות של תשע זה ממש משמח לדעת שויוה כבר לא מקובעים רק על הרצועה הזו שלדעתי האישית לא סיפקה את הסחורה בתקופה האחרונה. המשבצות החזקות כיום הן ללא ספק שש ושבע

&nbsp
לגבי העניין הקומי, לפי הפרומואים אכן יש בTotalmente Demais צד כזה אבל לא הייתי קוראת לה טלקומדיה כי האווירה שלה מבוססת על עניין רציני יותר למרות שגם לי אין שום דבר נגד טלקומדיות להיפך:]
 

elall

Member
מנהל
הפעם זה צריך לבאס אותך שהם ויתרו על 9

הם דילגו על Velho Chico ואני צדקתי, לא? אמרתי שהטלנובלה הזאת לא מתאימה לויוה, לא כל כך מצליחה ואמרתי שויוה אולי יוותרו עליה.
ויוה הולכים עם הזרם, עם מה שפופולארי. את אמנם חושבת שטלנובלות של 9 האחרונות לא מוצלחות, אבל זה טעם שלך בלבד. רוב הטלנובלות של 9 בשנים האחרונות היו מאוד פופלאריות בברזיל ובעולם- שובל שקרים, אימפריה וכללי המשחק היו מאוד פופוראליות, זכו למלא פרסים ונמכרו בהמון מדינות, ואימפריה אף זכתה ב"אמי בינלאומי" וכללי המשחק הייתה מועמדת. לא הייתה סיבה לויוה לוותר עליהן. אבל על טלנובלות של 9 הלא מוצלחות ויוה ידעו לדלג, במשפחה, בבילוניה וVelho Chico שלושתן אמרתי בזמנו שהן לא משהו, לא מצליחות ויש מצב שויוה לא יביאו.
זה כנראה אפילו לא עניין של ביקוש, אלא הצלחה. מה לעשות שבזמן שTotalmente Demais שברה שיאי רייטינג ונמכרת במלא מדינות, הטלנובלות של 9 בשנה האחרונה בדיוק להפך צולעות ולא מצליחות.
 

AndreiTR

New member
אם כך

למרות ויוה לא הביאו את תכשיט נדיר? שהיא נמכרה להמון מדינות, בגלל זה שהיא תקופתית? הנה את מלון הסודות המקסיקנית הביאו, תקופתיות טורקיות וקוריאניות גם הביאו, תכשיט נדיר לא הצליחה בברזיל ברמה נגיד של Alem do Tempo. אבל היא נמכרה בעולם וזכתה באמי הבינלאומי גם, גם Cheias de Charme שכמו טוטאל, גם הייתה הצלחה ענקית. לדעתי מאז בזמן שישנת שאנשים אהבו, בזכות זה שבע נשמות נרכשה. אולי בזכות טוטאל טלנובלות נוספות משבע יגיעו, אבל זה בעיה כי לברזילאיות יש משבצת אחת בלבד ועד שטוטאל תיגמר יכולים להביא נגיד את A lei Do Amor. הכל אפשרי כאן. את Velho Chico לא הביאו כי גלובו לא שמו אותה בקטלוג, והקהל בדרום אמריקה התאכזב מאוד מכך כי רצו אותה בגלל דומינגס. ואגב בקשר למשפחה, היה לה נקודות ממוצע רייטינג גבוה יותר משל חוקי המשחק, וגם המשפחה נמכרה להרבה מדינות. וויוה בחרו לוותר עליה.
 

elall

Member
מנהל
זה הכל תלוי באופציות שעומדות לרשותם באותה תקופה

כמו שאמרת יש רק משבצת אחת לויוה, ולגלובו יש אינספור טלנובלות סופר מצליחות עם הצלחות בכל העולם, אבל ויוה יכולים להביא רק אחת כל פעם. בתקופה כשטלנובלות של 9 היו הכי נחשבות , זה לא עניין את ויוה שבמשבצת אחרת יש גם טלנובלה מצליחה.
אני לא מאמינה שטוטאל הגיעה בזכות הביקוש, אלא כי אין להם טלנובלה שווה של 9 להביא. אז הם הולכים ומחפשים משהו מוצלח ממשבצות אחרות. בזמנו קיוויתי שכשלון של "במשפחה" יביא את תכשיט נדיר, אבל באותה תקופה היה את אימפריה שאפשר היה להביא.
גם שבע נשמות הגיעה כנראה בזכות זה, כי מה כבר היה להם להביא? בבילוניה? אז הביאו במקום משהו קצר וחמוד שעשה רושם טוב בעולם ומיוצרת מוכרת של "בזמן שישנת". ותחושת בטן שלי אומרת שגם A Lei do Amor לא תגיע, וישר ידלגו לטלנובלה של גלוריה פרז.
 

AndreiTR

New member
אם כמו שאת אומרת

A lei Do Amor לא תגיע, אז ויוה לא יכולים לדלג ישר לטלנובלה של גלוריה פרז, כי לטוטאל יש 130 פרקים ממה שהבנתי ואם היא תתחיל במאי כמו שכתוב באתר גלובו היא כנראה תסתיים לפני קטלוג 2018 ואז מה? נישאר בלי ברזילאית במשך כמה זמן עד הטלנובלה של גלוריה פרז?
 

elall

Member
מנהל
אני מקווה שלא נשאר בלי ברזילאית

אולי בכל זאת יקנו את A Lei do Amor, אבל כנראה זה יהיה מחוסר בררה. זה לא של איזשהו יוצר מוכר ואהוב אצלינו וגם הבנתי שלא הולך לה כל כך טוב, ובכללי לי אישית היא לא נראת משהו מיוחד. זה משהו לדעתי ויוה יכלו לדלג עליו אם רק הייתה אלטרנטיבה טובה.
לגבי טלנובלה של גלוריה פרז יש תקווה אולי גלובו יקדימו את המכירה שלה. אני זוכרת שאת חוקי המשחק הם התחילו למכור עוד לפני העדכון של הקטלוג בתחילת השנה, בגלל שהיה מדובר על טלנובלה של יוצר מאוד נחשב והיה הרבה רעש וציפיה לטלנובלה הזאת. אולי אם מדובר בטלנובלה של גלוריה פרז הם יעשו את אותו הדבר.
 

faery18

New member
אם Velho Chico הייתה תקופתית בנוסף להיותה כפרית

אז הייתי מתבאסת שדילגו אבל אם זה הפסד של כפרית תמורת שינוי מדיניות לטובת טלנובלה נוספת שרציתי באותה המידה למה לי להתבאס?


לגבי הנובלות האחרונות של תשע ציינתי שלדעתי הן לא היו מספיק מוצלחות, למרות שכן יש עוד צופים שחושבים כמוני שזו כבר מזמן לא המשבצת הכי חזקה. יחד עם זה אני לא חושבת שכשויוה רוכשים משהו זה רק בגלל ההצלחה של אותה נובלה. אחרת במקום נובלות של תשע יכלו גם להביא את Verdaderas Secretos שזכתה באמי, או את Haja Coracao שהיא גם משבע גם נחשבת למצליחה ויותר חדשה מטוטאלמנטה. גם Flor do Caribe של שבע מעולם לא זכתה להגיע לפה למרות שהצליחה.

ויוה מעולם לא רכשו טלנובלות של שבע אין לי ספק שהביקוש/ההמלצות לנובלה הזו ולשינוי מדיניות היה גורם מכריע פה אם כי ברור שגם העובדה שהיא הצליחה נתנה את הדחיפה שלה, זה אף פעם לא מזיק מול השיקולים הכלליים של ויוה.
 

elall

Member
מנהל
Flor do Caribe של שש, לא שבע

אני עדיין טוענת שהם קנו טלנובלה של שבע, כי זאת האופציה הכי טובה בשבילם כרגע. אין להם טלנובלה של 9 שהם יכולים לקנות עכשיו, טלנובלות של 6 משנה האחרונה שתיהן תקופתיות (כנראה אין תקציב), Verdades Secretas עם או בלי אמי , זה טלנובלה/סדרה של 11 עם תכנים אולי קצת פרובוקטיביים, גם ככה היה ברור שלא יביאו. מה נשאר? משבצת של 7, אז הלכו על משהו פחות קומי, כי Haja Coração באמת נראת קומדיה, ואמנם היה לה גם רייטינג טוב, אבל טוטלמנטה גם חוץ מרייטינג פצצתי זוכה להרבה מכירות בעולם. ואני כבר מזמן אומרת שויוה מושפעים מטרנדים עולמיים, לפחות כשזה מגיע לברזילאיות , מה שכולם קונים , זה מה שהם קונים (כל עוד זה מסתדר להם עם התקציב ומתאים לאופי הערוץ).
 

faery18

New member
צודקת של שש אבל זה לא ממש משנה עדיין היא מעולם

לא הגיעה למרות הצלחתה. וזה כי בשנים האחרונות הרוב הכמעט מוחלט הגיעו מתשע בגלל שויוה היו מקובעים על משבצת של פריים טיים. אפרופו פריים טיים הרי שגם שעת שידור מרכזית היא גורם שמשפיע על רייטינג.

Verdades Secretas לא בטוח כוללת תוכן פרובוקטיבי למרות שהשידור שלה מאוחר מה גם שאפילו אילה שמשודרות בפריים טיים כללו לא מעט סצנות בעלות אופי כזה.

ובאשר ל-Haja Coração כבר ראינו שכשויוה רוצים הם פורצים מוסכמות כמו שחזרו להביא קומדיות מקסיקניות.

זה באמת לא נראה לך מקרי מידי שפתאום הם מפתיעים בצורה כזאת בזמן שיש המלצות בפורומים? בקיצור אני כן חושבת שיש השפעה גם לביקוש ולהמלצות אבל זכותך לחשוב אחרת. תהיה הסיבה אשר תהיה העיקר ש-Totalmente Demais בדרך לפה:]

אגב חשבתי שגם פה ישמחו בשל הקאסט המוכר ובעיקר בגלל הראשית. תנו צ'אנס אתם תראו שלא תתאכזבו
 

AndreiTR

New member
דווקא יש את Sol Nascente של שש

שהיא קלאסית מאוד. ושאני חושב על זה, אולי אחרי טוטאל ירכשו אותה, כי היא קלאסית בידיוק כמו שויוה אוהבים, אני אישית השתעממתי ממנה שצפיתי בה כמה פרקים. למרות אהבתי לשחקנים הראשיים.
 

elall

Member
מנהל
אבל היא ממש חדשה ועדיין משודרת, אולי בהמשך יביאו

היא לא נראת לי הכי מעניינת, אבל בהחלט נראה כמו משהו שויוה מסוגלים להביא.
&nbsp
 

AndreiTR

New member
אפרופו תשע

הטלנובלה היחידות שאני מחכה להם זה רק של גלוריה פרז שאת זה תהיי בטוחה שויוה יביאו בעקבות כל ההצלחה של הטלנובלות שלה פה, ושל אג'ינלדו סילבה (שקר היופי) וולאסיר קרסקו (שובל) שש ושבע גם לדעתי ללא ספק הטובות ביותר.

ובקשר לTotalmente Demais העלילה רצינית מאוד נכון, אבל זה הקטע בברזילאיות וגם בשקר היופי זה היה ככה, העלילות היו רציניות מלאות ריאליזם, ואחרי כמה פרקים בשקר היופי כל פרק היה פשוט תענוג לעיניים מהומור כל כך מוצלח, שאפילו הרציחות בשקר היופי היו קומיות. למרות ששקר היופי הייתה נהדרת מבחינת עצמה, השחקנים, העלילה, הכל
כנראה שברזילאיות קומדיות (לדעתי שקר היופי הייתה קומדיה עם הרבה דרמה ריאליסטית כי הסוף המקורי שלה כולו היה בהומור) שבטוטאל...העניין אותו הדבר.
 

faery18

New member
גם בשדרות ברזיל שילבו לא מעט קטעים קומיים

במיוחד עם המשפ' של טופאו היו מלא קטעים קורעים חח אין ספק שזה תמיד מוסיף
 
למעלה