מלון הסודות עד 56

Don Nirtin

New member
אה...


העלילה הכי מעניינת הייתה זו של אנחלה (דניאלה רומו.) וזה אומר הכל.
&nbsp
חוליו ואיסבל ממש צמד חמד אבל כזוג ראשי הם די מרוחקים כי המטומטמת התחתנה עם דייגו. ושכבה לפני כן עם חוליו. ככה ש...... לא יחסר הרבה עד שדייגו יבחין שאיסבל היקרה שלו בוגדת בו עם חוליו. ואז באמת הורידים שלו יתפוצצו והוא יהפוך לממש מעיק ומעצבן יותר ממה שהוא היה עד עכשיו.
&nbsp
פליפה וסופיה - תמותו שניכם. לא אכפת לי מהעלילות שלכם. לא מזה שכומר צעיר מתגנב בלילות כדי לענג את עצמו ולא מזה שחבורת גברים עם אישה במרכז מחליטה לחטוף את פליפה. מצידי, אם הייתי טרסה, הייתי מכריז שפליפה עזב לאנשהו ושוכח ממנו.
&nbsp
אנדרס
אני ממש רוצה לחבק אותו.
&nbsp
בלן
זה היה צפוי שהמטומטמת תחזור. זה שהיא החליפה בגדים לבגדים של עשירה לא אומר שהגברת שכחה איך להתנהג - והיא מרשה לעצמה להשפיל את טרסה ואנחלה. לא נורא, אני מתנחם בזה שהיא תיפול. חזק.
&nbsp
אני נהנה מהסצינות של איילה עם מה שמה, החברה של איסבל. לפחות שם היא לא מעצבנת ומנסה לטרפד את הקשר של איסבל עם חוליו.
&nbsp
עוד 24 פרקים לסוף. הלוואי שעלילות מפגרות לא יצוצו בדרך...... אבל כשזה פליפה מה הסיכוי.
&nbsp
אני אגיד את זה בפה מלא - אילולא דניאלה רומו - לא הייתי טורח להמשיך לצפות בטלנובלה. היא לא משהו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מתילדה שמה ובויוה מסרו 81 פרקים אז עוד 25

דייגו קלע כמעט בול שחבר של פליפה מביים את החטיפה, ואכן פליפה חצי חטוף, אמנם חטפו אותו מאחורי גבו, אך הוא משתף פעולה עם החוטפים, כך שדייגו צודק שאין מה לדאוג לפליפה, למרות שהוא טעה שלא מדובר בחבר וותיק אלא בחבר חדש שהוא בעצם חברה בלי שפליפה ידע. אבל טרסה פתאום הפכה לאם טרסה, נו טוב זה הילד שלה, מ"הנכד" שמת לה לא אכפת לה כי הוא לא קשור אליה.

האמת עד שקראתי את התקצירים קיוויתי שדייגו הרג את בלן. אז עכשיו בלן מרגישה מעל כולם וגם בטח שוכבת או תשכב גם עם אנדרס וגם עם אולגריו וכמובן מאושרת להרוס לאנחלה את החיים ובתור אישתו של אנדרס לקחת מטרסה הכול, כי היורש החוקי זה אנדרס.

לחסינטו אין תקנה מתוך קנאה מכה עיוור לפני ניתוח בעיניים וגם לא מבין מה הבעיה שבגללו גבריאל יישאר עיוור כל החיים, העיקר הקנאה שלו, כך שדייגו צודק שהוא סומך עליו, כי הוא באמת אנוכי מאוד, גם אם הוא יתחרט ויחזור לעצמו אני כבר לא רוצה שהוא יהיה עם ויולטה.
 

Don Nirtin

New member
24


הפרק האחרון כרגיל פרק של שעה וחצי. תנחש מה ויוה עשו....
 

Don Nirtin

New member
ותגובה למה שאמרת -


מצידי חסינטו יכול להידרס ולמות עכשיו. דמותו פשוט בלתי נלאה עכשיו.
&nbsp
היה ידוע לי שבלן תחזור כי ראיתי את בלן בפרק האחרון.
&nbsp
דייגו וטרסה פשוט לא באמת משקיעים מאמצים בפליפה כי הוא חתיכת אידיוט זחוח שהיה צריך ללכת בעקבותיו של גרידו. כלומר, למות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם הוא היה הבן של אולגריו ואישתו ולא של טרסה

היו מטפלים, טרסה סובלת את הנטל הזה רק כי הוא בנה הביולוגי, היא יודעת שהעניין עם טגלה בגללו, העניין עם הסכין הסתבך כי חימנה הייתה בת זוג שלו וראו אותם ביחד. אחרי שטרסה לא מרחמת על אף אחד אבל על הגורים שלה כן, אפילו השוותה את דייגו שאדיש לגורלם על הילדים שעשה לבלן ולא התרגש כשאחד מהם מת ושמח לעזור לטרסה כאילו שמת איזה אוגר.

אבל מצד שני לסופיה היא מתייחסת הרבה יותר גרוע מלפליפה שלא מחליקה על הכול ובעצם כנראה החברה שוביניסטית ובראש המלון חייב לעמוד גבר, כי רומולו ראה רק את אנדרס ופליפה כיורשים פוטנציאלים ולא את איסבל או אפילו סופיה וגם סופיה עצמה לא רצתה לנהל את המלון אלא שאלפרדו ינהל אותו, ואפילו טרסה הקשוחה לא מרשה לעצמה לקחת את הנהלת המלון על עצמה.
 

faery18

New member
לדעתי רומולו לא רצה להשאיר את איסבל אחראית על המלון כי הוא

גילה הבנה לכך שמבחינתה הייעוד שלה הוא אחר

טרסה נתנה את הניהול לדייגו כי הוא משת"פ שלה וצריך לקבל משהו בתמורה
 

faery18

New member
מסכנה אנחלה


אבל לפחות היא הצליחה לשכנע את החוקר שהיא לא הרוצחת של רומולו.
 

faery18

New member
אין מסיבה אחת בגראן הוטל שעוברת בשלווה


הנה הגיע יום המופע החגיגי של מימי פרלטה
הרגה אותי עם השירים שלה על הטלפון ונורת החשמל הראשונה חחח ואיזו חופרת קריניו פה קריניו שם שותה מבלה ועל הדרך גם בוגדת בבעלה
ומי מגיעה בשיא המופע
בלן
שנראה שלא רק שהיא חיה אלא היא גם חזרה לעצמה מהר מאוד
חזרה כעשירה כולה עם האף למעלה שלובת זרועות יחד עם הדוד אלרקון! יש מצב שהם היו מאהבים בזמנו אחרת איך היא מכירה את השאיפות שלו ומה פתאום היא פנתה אליו לעזרה.

נראה שהיא עשתה איתו יד אחת כדי למוטט את טרסה ולקחת לה את המלון על ידי שימוש באנדרס המסכן. השיא היה כשהיא סיפרה לו למה היא נאלצה להתרחק מהמלון לכל כך הרבה זמן בעקבות האיומים בגלל המכתב - אותו מכתב שנכתב בעצם עליו וחושף את העובדה שהוא הבן מחוץ לנישואים של רומולו אלרקון ובעצם היורש האמיתי של המלון
מסכן איך שהוא היה מבולבל ובשוק
כמובן שבאותו רגע הוא הרגיש שכולם בגדו בו ובשל תמימותו דווקא אצל בלן הוא בוחר להתנחם ואף מתחתן איתה!
לא ברור למה הוא לא שואל אותה כלום על הקשר בינה לבין אחיו של רומולו ואיך הוא לא קולט את החמדנות שלה. הוא ממש תמים


גם לצעוק בקולי קולות באמצע המסיבה שהוא יודע שהוא הבן של רומולו זה לא חכם במיוחד(למרות שהפרצוף של טרסה היה שווה הכל
)עכשיו הוא עוד יותר חשוף בפני מי שפגע בו ולבטח ינסה לפגוע בו שוב
בכל אופן, אהבתי איך שאחרי זה איסבל לקחה אותו דרך המעבר הסודי למקום המסתור של רומולו וככה הוא יכל להבין טוב יותר את הקשר שלו עם אנחלה וגם יכל לקרוא בעצמו את המכתב והצוואה של רומולו
אין ספק שעכשיו זו מלחמה גלויה בין אוליגריו ובלן נגד טרסה ודייגו, הכל נחשף וכל הקלפים על השולחן! מעניין איך זה יתפתח


ובאשר לחוליו ואיסבל, אי אפשר להאשים את חוליו שנכנע לססיליה אחרי שאיסבל מתנשקת לה עם דייגו מול העיניים שלו. הגיע הזמן שגם איסבל תקנא - אהבתי שססיליה נתנה לה את המפוחית שלו ל"מזכרת" חח די הגיע הזמן שאיסבל תיקח את עצמה בידיים ותבין שמקומה לצד חוליו!


נראה שחורחה/מנואלה מתאהבת בפליפה - למה? לא ברור חחח כמו שלא ברור למה טרסה כל כך מודאגת מה"חטיפה" שלו, אגורה שחוקה לא הייתי משלמת עליו ככופר


בגלל חסינטו גבריאל לא יכול לעבור את הניתוח להחזרת הראייה
אהבתי איך שויולטה תקפה אותו
לדעתי הוא יסיים בדיוק כמו גרידו וממש לא יכאב לי עליו. עושה רושם שויולטה תהיה עם גבריאל בסוף הם זוג ממש חמוד וראוי וחסינטו הרוויח את ההפסד הזה ביושר








 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שאנדרס קונה את זה שבלן הייתה צריכה את הגב של אולגריו

כדי לחזור למלון ולהישאר בחיים, אם כי לפי הלבוש שלה ובואה כאורחת כל אדם נורמאלי היה חושב שהיא לכל הפחות המאהבת שלו.

חסינטו ממש מנוול ומגעיל, חבל רק על לופה שנולד לו בן חומץ, מקווה שהוא לא יישאר עם ויולטה בסוף וגם לא יכאב עליו, אם כי בינתיים לא ברור איפה דייגו ימצא לו מחליף כמו שמצא אותו כמחליף לגרידו.

חורחה/מנואלה אכן מתאהבת בפליפה, באמת מעניין מה כולן מוצאות בו. האחים של חורחה/מנואלה צודקים לגביו. לגבי טרסה היא עדיין עם רגשות של אם, כמו שלאחר שהוא הפליל את אנדרס טרסה הסגירה אותו כדי להציל את סופיה, היא לא השאירה אותו בכלא ומיהרה להפיל את זה על פסקואל המנוח, למרות שמצד שני זה סותר את כל העצות שלה לדייגו לגרום לאיסבל לפחד ממנו.
 

faery18

New member
ספויילר מעליי על סופיה


כן זה באמת מפתיע אצל טרסה, נראה שהיא באמת אוהבת את הילדים שלה. לפחות זה

&nbsp
אחרי התקרית עם גבריאל קשה לי להאמין שיש לדייגו עוד סיכוי עם ויולטה. רואים כמה היא מאוכזבת ממנו והוא כל פעם מתדרדר יותר ויותר. באמת חבל על לופה

&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא התכוונתי לספוילר

אלא שטרסה הגנה על הסוד כי אנחלה אמרה שאם אנדרס יישאר בכלא היא תספר שסופיה איבדה את הילד. מה שעכשיו כולם חוץ מאיסבל יודעים.
 

faery18

New member


אה אוקיי
חשבתי שדיברת על העובדה שסופיה שמה את הסכין אצל פליפה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל


נראה שסופיה לא שמה את הסכין, כי סופיה רוצחת אך לא עם סכין הזהב, אם כי ייתכן ואת אנדרס ניסתה לרצוח עם סכין זהב כדי להטעות. כי מסתבר שלא סתם הראו את בנחמין בסצינות מגעילות, הרוצח עם סכין הזהב זה בנחמין.
 

faery18

New member


אתה בטוח

כי בלי כוונה נפלתי על הודעה באיזה פורום מקסיקני שאומרת בפירוש "סופיה היא הרוצחת של הסכין". שם גם קראתי בטעות שכריסטינה בחיים ורק מאוחר יותר תמות.

אז כנראה הם לא היו מדוייקים בהכל
בכל מקרה גם בנחמין נראה הזוי משהו ודי מתאים לסטטוס ועדיין סופיה היא הרוצחת הגדולה רק שאת המוות של כל האנשים האחרים הלא מוכרים ביצע בנחמין אם זה נכון מה שאתה כותב. איזה בילבול חח
 

faery18

New member
כאמור חורחה הוא בעצם אישה וככה היא נראית במציאות


פרננדה בורצ'ס שמה








 
למעלה