טלנובלות שלא הובאו לדעתי בגלל תקציב

theking1112

New member
טלנובלות שלא הובאו לדעתי בגלל תקציב

כמו el senior de los cielos טלנובלה על סוחר סמים מעולה ראיתי את כל ה 4 עונות (הבנתי שהיא עלתה להם המון כסף ובגלל זה בטח המחיר גבוה) בלי תרגום טלנובלה עם הרבה פשע ואקשן למי שאוהב לב אמיץ ראיתי גם את הכל 206 פרקים מעולה seniora acero גם טלנובלת פשע la viuda negra טלנובלות על סוחרי סמים הם מעולות el capo
 
וזה גם עם עונות

אדון שמיים וגברת אסרו עדיין לא נגמרו ומתכננים עוד עונה ונראה שאין לזה סוף. לא הייתי קוראת לזה טלנובלה. אנחנו קוראים לזה נרקונובלות. גם מלכת הדרום מתכננים עוד עונה כנראה ואין שטוחות בגן עדן שעשו לה חלק שני ויעשו לה גם חלק שלישי ואם תגיע לפה ויוה יצטרכו לקרוא לה "יש שטוחות בגן עדן". נראה לי קרדאיי היא היחידה שעשו לה הפסקה מעונה שנייה לעונה אחרונה אצלנו כי ויוה מיהרו לרכוש אותה והיא שודרה בויוה שהעונה האחרונה עברה לויוה פלוס אבל מכיוון שהעלו לאתר את העונות הראשונות אז כדי להיות הוגנים לצופים הם העלו לאתר גם את העונה האחרונה למרות שהערוץ הוא בתשלום.
 

theking1112

New member
ויוה קונים מה שזול

לא בהכרח מה שיפה למה הם קונים טורקיות ? דרום קוריאניות הם פשוט רוצים לחסוך הנרקו נובלות האלה הם טלנובלות מעולות ללא ספק לב אמיץ טלנובלה מעולה והיא לא נרקונובלה משולב פה קצת פשע אבל אי אפשר לקרוא לה נקרונובלה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ויוה לא בנוי לשדר לפי עונות

גם רבלדה המקסיקנית שודרה בצורה כזאת שכשויוה יגיע לפרקי העונה השלישית הם כבר יהיו אצלם. בקרדאיי הם פשוט לא ציפו שתהיה עונה שלישית שהחליטו להמשיך את הסדרה וגם הסיפור בעונה השלישית קצת שונה כי הסיפור שהתחיל את העונה הראשונה נפתר בעונה השנייה, אז בסוף עונה שנייה צירפו אירוע ששינה הכול, אך בעצם הצדיק את שם הסדרה.

כשטלמונדו עושים מה שישראל עשתה עם רמת אביב ג' כל קיץ פגרה וצילומים מחדש ולא ידוע מתי הסדרות יסתיימו, אז ויוה מעדיפים לא לקחת את הסיכונים. בעיקר כי הם לקחו את ויוה פלוס שמשדר ארבע פרקים בשבוע וכך עוזר להבטיח את הפיגור מהפרקים המשודרים בערוץ טלמונדו וכל הטלנובלות של ויוה הם חמישה פרקים לשבוע. אם כי נראה שאם רסיסים הם הולכים להסתבך בכל זאת, כי נראה שבטורקיה רוצים להמשיך אותה לנצח כמו אופרת סבון.
 
שאין לזה סוף

וזה גורם לסתימת משבצת כמו אדון שמיים שממשיכים עם העונות. ומסתבר שגם מלכת הדרום לא אמרה את המילה האחרונה.
 

theking1112

New member
למה צריך שיהיה סוף

כל עונה זה כמו טלנובלה 70-80 פרקים יש עונות שגם יותר מה שהם גם יכולים לשדר ברצף 4 עונות של אדון השמיים עוד מעט מתחילה העונה החמישית או שיש להם משו נגד נרקונובלות?
 

Ruth Tene

New member
רסיסים -3 עונות לבינתיים. אי אפשר כבר לזהות את ההתחלה


 
למעלה