השיבה הביתה - פרקי הסיום

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 125 - אנטוניה מבינה שוורוניקה היא גבריאלה

צ'אקון מתגנב לבית החולים ומכריח את האחות באיומי אקדח לתת לו דיאליזה וטוען שעליו להישאר בחיים זמן קצר אפילו רק שבוע. האחות מדווחת על כך למשטרה ובלמסדה מבין שבכוונת צ'אקון לרצוח את אנטוניה גרה. הוא מוציא את אנטוניה מהתא ומנסה לברר אם היא יודעת היכן צ'אקון יכול להסתתר והיא מכחישה כל קשר אליו למרות אזהרתו של בלמסדה שחייה בסכנה. עורך הדין מבשר לאנטוניה שאין לה ישועה אם בניתוח שלאחר מוות של מרסלו, סבתא של וולנטינה, וולנטינה עצמה יימצא רעל והיא מטיחה בו שהוא לא מעודד ועורך הדין מבהיר שהוא מתפטר שכל השותפים שלה מתו והוא לא רוצה את אותו הגורל.

לאחר שיחה עם אנטוניה גונסלס מעביר לבלמסדה שיחה של מישהו שהוא הבטיח לתפוס ולוצ'ו מכנס את כל המשפחה ומודה להם שהם היו משפחתו והם מבינים שיש בפיו חדשות רעות. בלמסדה מגיע ומסתבר שלוצ'ו הסגיר את עצמו. גבריאלה ואירנה לא אוהבות את זה ואירנה מתחננת שלא ייעצר אך לוצ'ו מרגיע אותן שהוא לא יישאר בכלא הרבה זמן, יש לו עורך הדין הכי טוב והוא שואל את ריקרדו וריקרדו מסכים לייצג אותו. לוצ'ו מבקש מבלמסדה לקיים את חלקו ומסתבר שבתמורה להסגרתו לוצ'ו דרש שאף אחד מחבריו לא יואשם בהסתרת נמלט מהחוק. לוצ'ו נעצר וקונסטנסה וריקרדו מספרים לשופטת את מה שהוא שהוא עבר בבית המשוגעים והשופטת מבהירה שהוא אשם בכמה הונאות וריקרדו מבקש לקחת בחשבון את הסבל שעבר והשופטת מבטיחה.

דוד בא לבקר את אנטוניה ומבהיר לפונסיה שעדיין אוהב את סבאתו אך לא מוכן לסלוח לה את רצח סבו ואת מה שעשתה לאימו. בינתיים אנטוניה נזכרת בשבועה של גבריאלה שתתחנן לרחמים כשנקמתה תתחיל ושהיא יום הדין שלה ומבינה שגבריאלה הייתה כל הזמן מול האף שלה. כשדוד מבקר אותה היא מודה לו על התמיכה ועל הדברים שהוא מביא לה ומבקשת שוורוניקה תבוא לבקר אותה, דוד מסרב, אך אנטוניה מבקשת רק להעביר לה שהיא מובסת.

ריקרדו ואלחנדרו מדברים עם השופטת על רצונם להעביר את אל צ'מוקו למשפחת סוארס והשופטת מבהירה שההליך מסובך כי הם הניבו רווחים כל השנים והם מציעים שהנכסים של אניבל ואנטוניה יישמשו לכיסוי והשופטת אומרת שהכי פשוט שהם בתור היורשים יעבירו את הנכסים והם מסכימים ומעבירים את הנכסים לגבריאלה ופרנסיסקה ודוד וכולם שמחים. אלחנדרו מבשר על כך לאנטוניה והיא לועגת לפרנסיסקה שלא תדע מה לעשות והוא מזכיר את העזרה של וורוניקה ואנטוניה לועגת בציניות על החולש של וורוניקה למשפחת סוארס.

פרנסיסקה חולמת על פיצוץ במכרה ומבשרת את החיזיון שלה לדוד וגבריאלה. דוד וגבריאלה חושבים שהיא מתבלבלת עם הפיצוץ שבו טיגרה נהרג, אך פרנסיסקה מתעקשת שזה היה מוחשי. דוד מציע ללמוד על המכרה, אך פרנסיסקה מבהירה שלא יסתכן. וכשאלחנדרו מעביר את המכרה היא אוסרת על גבריאלה ודוד להתקרב לשני המכרות, ואלחנדרו מבהיר שהוא ינהל את העניינים, אבל כדאי שכולם ידעו מי הבוסית האמיתית שם. הם תוהים לגבי הפיצוץ וחושבים שזה מתבשל במוח של מישהו והם תוהים אם זו אנטוניה או לה גרטו.

דוד מוסר לגבריאלה את ההודעה של אנטוניה ופרנסיסקה מפצירה בה לו ללכת, ודוד מעביר לה שהיא מוסרת שהיא מובסת ולמרות הפצרות כולם, לא לקחת את הסיכון וגבריאלה הולכת לבקר את אנטוניה. לוצ'ו בדיוק צריך לראות עורך דין והוא מפחד שגבריאלה תישאר לבד עם אנטוניה אך נלקח משם. אנטוניה דורשת לקרוא לוורוניקה בשמה, גבריאלה סוארס, וגבריאלה מודה שזאת היא. אנטוניה אומרת שעשתה טעות כשלא הרגה אותה מיד כשפגשה אותה. היא טוענת שעשתה לה טובה כמו שעשו לה ביום שמכרו אותה בכך שהרעילו את נשמתה בשנאה. היא לועגת לגבריאלה שהיא מעולם לא לכלכה את ידיה ולא הייתה מסוגלת למרות שרצתה להרוג אותם. כשמאחורי הגב היא משחק עם זכוכית מהמראה השבורה, היא אומרת לגבריאלה שרצתה לראות אותה מתה והנה ההזדמנות שלה וחותכת לעצמה את הוורידים וגבריאלה צועקת לעזרה.

לוצ'ו מפחד לגורלה של גבריאלה וחושב שאנטוניה עשתה לה משהו ומאשים את המשטרה שהשאירה אותן לבד. גבריאלה מזעיקה עזרה ובינתיים חובשת את ידיה של אנטוניה. בלמסדה מגיע וכך גם אלחנדרו והיא מספרת על המעשה של אנטוניה ואנטוניה נלקחת לבית חולים וניצלת. גבריאלה ופרנסיסקה מבינות שאנטוניה ידעה שהיא לא תמות כי גבריאלה לא תיתן לזה לקרות.

אלחנדרו ודוד מבקרים את אנטוניה בבית החולים ומוחים על המעשה שלה. היא טוענת שאין לה בשביל מה לחיות ומפצירה בהם שהם יהרגו אותה ויגמרו את סבלה והם מסרבים בתוקף. היא מגרשת אותם אם הם לא מוכנים ומאשימה את גבריאלה שלקחה לה את הגברים שלה וגם על זה תשלם.

לפני כן אלחנדרו מבשר לאירנה שלוסיה ניצלה כי גבריאלה בהריון ממנו ואירנה לא מבינה איך זה קשור ללוסיה ואז נזכרת בתאי האם ושואלת אם גבריאלה תסכים ואלחנדרו מבהיר שהיא לא רק תסכים היא גם דיברה עם הרופא על התרומה. אירנה מאושרת ובאה להודות לגבריאלה על הצלת ביתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם בשיחה בין אנטוניה לגבריאלה

אנטוניה אומרת לגבי דוד וגבריאלה אומרת שהיא מצטערת שדוד והילד שהיא מצפה לו נושאים את דמה ובכך מגלה לאנטוניה שהיא בהריון.

כשדוד בא לקחת דברים לאנטוניה הוא אומר לפונסיה שהבית ריק, ופונסיה אומרת שאילו אנטוניה הייתה שומעת אותו, הייתה אומרת שהיא (פונסיה) נמצאת שם בתור צל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 126 - אנטוניה מרימה על המשטרה

צ'אקון פורץ לבית של אנטוניה ודורש מפונסיה באיומי אקדח את כל האקדחים בבית אחרת יהרוג אותה, ופונסיה נאלצת לתת לו. הוא מגיע לבית החולים שמסתבר שגם חרטרורודיס מאושפזת שם והיא מזהה אותו בתור קרוקודיל והוא מתקן בתור לה גרטו ומעודד אותה לברוח היא מנסה לברוח וכמעט דוקרת את האחיות.

בינתיים אנטוניה מסרבת לאכול ומבקשת מגונסלס לטעום את האוכל שלה שכמובן שמה בו שם שינה, היא מרדימה את גונסלס ומצליחה לברוח, כשצ'אקון עורב לה. היא מגיעה לביתה ומוצאת את פונסיה קשורה ושומעת שצ'אקון עשה זאת, פונסיה מבקשת לשחרר אותה, אך אנטוניה מבהירה שהיא לא טיפשה ומשאירה את פונסיה קשורה ולועגת לה שהיא תגווע ברעב ובצמא שאף אחד לא ישמע אותה. צ'אקון אורב לאנטוניה ליד האחוזה ודורש שתצא ומטיח בה שעשה הכול בשבילה והיא השאירה אותו כך בשביל להציל שוטר שבה לעצור אותה, ומבטיח להתנקם בה. והיא מבלבלת אותו וגורמת לו לפלוט את כל הכדורים וכשסוף סוף היא עומדת מולו, אין כדורים והיא יורה בו ולועגת לו.

בלמסדה מביא ללוצ'ו את השופטת שתבחן את התיק מלא העבירות שלו והוא טוען שהוא מסית את השופטת נגדו. השופטת מטיחה בו ששבר שיא בתור מי שלקח לבלמסדה הכי הרבה זמן לתפוס אותו והוא מבקש להישאר לבד עם השופט. ומספר שלא ביצע אף פשע אלים והשופטת אומרת שראתה זאת, אך זה לא פותר אותו מאשמה. הוא מזכיר את הזמן שבילה במוסד והשופטת מבטיחה להתחשב, הוא מבקש ממנה לא להשאיר אותו הרבה זמן בכלא כי הוא רוצה להתחתן ולחיות חיי משפחה ויש ילדה שמתגעגעת אליו. לוסיה אכן מתגעגעת לשדון ולוצ'ו מפתיע אותן, אירנה פוחדת שהוא ברח, אך ריקרדו מבהיר שיש לו את עורך הדין הכי טוב והוא יהיה חופשי עד שהשופטת תכריע בעניינו ולוסיה מאושרת.

גבריאלה חולמת על מה שאנטוניה עשתה בכלא, ומודיעה לאלחנדרו שמדובר בתכנית, שאנטוניה לא התכוונה להתאבד אלא להגיע לבית החולים שם יהיה לה קל יותר לברוח והם מעדכנים את בלמסדה, שלא מבין כמה גונסלס "חכם" ובטוח שאנטוניה עדיין עצורה. עד שמדווחים לו שאנטוניה ברחה אחרי שהרדימה את גונסלס, ושהם צדקו. הוא גם שומע על מעשיה של חרטרודיס ומבין שמדובר בתכנית להסיח את הדעת של צוות בית החולים. הוא מגיע לאחוזה ומשחרר את פונסיה ושומע על מעשיו של צ'אקון. בלמסדה מתייעץ עם לוצ'ו אם יש סיכוי שאנטוניה תכרות ברית עם צ'אקון ולוצ'ו מבהיר שאין שום סיכוי שלה גרטו שוב יהיה לצידה כי הוא פושע שנחוש במטרתו לחסל את אנטוניה.

פרנסיקה שוב חולמת על המכרה והפעם היא רואה את אנטוניה יוצאת משם. היא מזהירה את גבריאלה ודוד לא להתקרב לשני המכרות, אך מסרבת לדרישה של גבריאלה לעבור לגור במצודה בטענה שרוצה להישאר בביתה, זאת למרות הסכנה שאנטוניה חופשייה. גבריאלה מדברת עם אירנה ופטריסיה, ריקרדו ואלחנדרו על המצב ומבהירה שכעת יותר בטוח שכולם יהיו באחוזה וזה מה שהיא מצליחה להסביר לפרנסיסקה.

ססיליה הולכת לפרנסיסקה ללמוד שיעור בישול כדי ללמוד את המאכל האהוב על דוד שאפילו הטבחית של המצודה לא מצליחה להכין כמו פרנסיסקה. גבריאלה שומעת על כך ואומרת שמה לא ברור בכך שהם בסכנה ודורשת להחזיר את ססיליה ולהביא את פרנסיסקה למצודה, אך מאוחר מדי, אנטוניה פורצת לבית של פרנסיסקה ומאיימת על פרנסיסקה וססיליה באקדח.
 

Don Nirtin

New member
El Gran Final!!!!!


אז כולם עם כולם... בלה בלה בלה. נדלג על המובן מאליו.
אבל לאדם אחד היה זה סוף עצוב וטרגי - רודריגו בלמסדה שנאלץ לעזוב את הכפר לאחר שאיבד בפעם השנייה את אהובתו. באופן אירוני להפליא הוא איבד אותה לטובת טחנות הצדק שעשו את שלהם. אבל עוד נגיע לזה.
&nbsp
רגעים יפים מהפרק -
גבריאלה בוכה בזרועות אלחנדרו וקוראת לו טיפש מטומטם ומפגר. הוא מתעורר ואומר לה משהו שכבר שכחתי.
פרנסיסקה אומרת לגסטון שהמתים לא יחזרו כבר וגסטון מסביר שהם סיימו את תפקידם כאן.
ריקרדו מוודא עם פטריסיה שהיא לא מקנאת לאלחנדרו והיא אומרת שהיא הבינה כבר שהיא לא מאוהבת בו.
&nbsp
וכמובן -
הסוף ההולם של לגרטו ואנטוניה. האמת היא שלא ברור לי למה השאירו את לגרטו עד הסוף - הוא לא היה כזההההה נבל. אם כבר, אניבל היה צריך להיות שם. אבל ברור לכולנו שאניבל שחקן גרוע אז התסריטאית נאלצה לאלתר ולהחליף את תפקיד התליין עבור אנטוניה. הוא זה שניתק לה פחות או יותר את הגוף והפך אותה למשותקת.
&nbsp
וזה, רבותיי - איך נותנים סוף של מרשעת שלא מתה ולא משלמת על חטאיה ביוקר. היא משלמת ביוקר - מאבדת את אהוביה, אפילו פונסה זונחת אותה לאנחות, האחיות שמטפלות בה הופכות אותה למה שהיא הייתה פעם- זונה זולה חסרת שימוש. ובכך, רבותיי, סוף הולם למרשעת שלא עשתה יותר מדי (טוב, חוץ מלרצוח את אלברטו אספינו.)
&nbsp
ו...... בסופו של דבר, הגענו הלום. אה אל גראן פינאל.
&nbsp
ונשאר רק עוד דבר אחד לעשות - לשים כאן את רשימת המתים המפוארת של הסדרה. ותאמינו לי - היו הרבה.
&nbsp
פרק 1: מרסלו, בעלה של אנטוניה, נרצח ע"י אנטוניה.
פרק 8: פסקואל דוארטה, עיתונאי, נרצח ע"י הוראות של אנטוניה.
פרק 12: אינוסנסיה, חברתו של גסטון העיתונאי. נרצחה ע"י לגרטו בעת ניסיון אונס.
פרק 18: חוליה נרצחת ע"י אנטוניה.
פרק 19: טיגרה נרצח אחרי מסכת התעללות מצד האויבים של גבריאלה. האחראית הראשית היא אנטוניה.
פרק 20: פרננדו ושלושה כורים מתים בפיצוץ המכרה. האחראית היא אנטוניה. האחראי בפועל- אלברטו.
פרק 32: מילגרוס נרצחת ע"י מקריו בהוראתה של אנטוניה.
פרק 33: עורך דין ומזכירה ששמרו על המסמך של קונסטנסה נרצחים ע"י מקריו.
פרק 33: רומינה מתה בשריפה ע"י קזנובה, משוגע בכלא ששרף את המוסד למשוגעים.
פרק 34: קזנובה מת אחרי עימות עם לוצ'ו.
פרק 45: סבתא נטליה, הסבתא של ולנטינה, נרצחת על ידי חרוטידס. כמובן בהוראה של אנטוניה.....
פרק 51: פרודנסיה משתגעת, מאבדת שליטה, ואנטוניה וחבריה מחליטים לחסל אותה כי היא יודעת יותר מדי.
פרק 60: נראה שאנטוניה הרגה את רמון איסיקרדו אחרי שזה "הלשין" ללוצ'ו את עניין המכרה.
פרק 64: אלברטו אספינו נחנק למוות על ידי אנטוניה.
פרק 70: צ'אקון יורה בחוליו מונטמר. בפרק 71 חוליו מת בתחילת הפרק.
פרק 108: צ'ופו נרצח ב"בית הבובות". תנחשו מי אחראית.......
פרק 118: לוקאס מת אחרי שמקריו דקר אותו.
פרק 123: אניבל מתאבד בכלא הודות לאנטוניה ומקריו רוצח את אחד השומרים של גבריאלה.
פרק 124: צ'אקון דוקר את מקריו והורג אותו.
פרק 128 ואחרון: המשטרה יורה בלגרטו למוות אחרי שזה ירה באנטוניה.
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ומרוב שהם נמאסו עליך שכחת את מקס וולנטינה

עכשיו נותר לחלק את 500 השנים במספר המתים כדי כמה עונש מירבי על כל רצח, מצד שני 500 שנה כולל גם את ההעללות בגבריאלה בבית משוגעים והתעללות בטיגרה לפני הרצח ורשימת הפשעים הארוכה של השופטת לא הזכירה את סבתא של וולנטינה, שני הכורים שנהרגו עם פרננדו וגיין, וגם רצח צ'ופו, אה גם מילגרוס, נראה, עורך הדין והמזכירה שלו, נראה שעשית עבודה טובה יותר מהתסריטאית שמיינה את הרציחות בהקראת החלטת בית המשפט.

אניבל היה פחדן הוא לא לכלכך את הידיים ואחרים עשו את העבודה בשבילו, צ'אקון ומקריו עשו את העבודות השחורות, ואחד מהם היה צריך "לטפל" באנטוניה. אם כי אותו הפתיע שחוליו מונטמר חוסל בשלב כל כך מוקדם, כשבעולם התחתון הגיוני יותר לחסל את העובד השחור צ'אקון ולא את מספר 3 בארגון.

אלחנדרו אומר לגבריאלה שלא ידע שהיא כל כך רומנטית.

רודריגו בלמסדה בהחלט סוף עצוב, שהוא נשאר לבד, אם כי למערכת היחסים לא הייתה תקווה לאור מה שאנטוניה מייצגת ומה שהוא מייצג. וטוב שלא פירגנו לגונסלס ומינו אותו לראש התחנה, זה נשאר פתוח מי יחליף את בלמסדה, אבל היה מגוכך אם גונסלס היה מקבל פרס על הבריחה של אנטוניה.
 

Don Nirtin

New member
הנה, מתוקן


פרק 1: מרסלו, בעלה של אנטוניה, נרצח ע"י אנטוניה.
פרק 8: פסקואל דוארטה, עיתונאי, נרצח ע"י הוראות של אנטוניה.
פרק 12: אינוסנסיה, חברתו של גסטון העיתונאי. נרצחה ע"י לגרטו בעת ניסיון אונס.
פרק 18: חוליה נרצחת ע"י אנטוניה.
פרק 19: טיגרה נרצח אחרי מסכת התעללות מצד האויבים של גבריאלה. האחראית הראשית היא אנטוניה.
פרק 20: פרננדו ושלושה כורים מתים בפיצוץ המכרה. האחראית היא אנטוניה. האחראי בפועל- אלברטו.
פרק 32: מילגרוס נרצחת ע"י מקריו בהוראתה של אנטוניה.
פרק 33: עורך דין ומזכירה ששמרו על המסמך של קונסטנסה נרצחים ע"י מקריו.
פרק 33: רומינה מתה בשריפה ע"י קזנובה, משוגע בכלא ששרף את המוסד למשוגעים.
פרק 34: קזנובה מת אחרי עימות עם לוצ'ו.
פרק 45: סבתא נטליה, הסבתא של ולנטינה, נרצחת על ידי חרוטידס. כמובן בהוראה של אנטוניה.....
פרק 51: פרודנסיה משתגעת, מאבדת שליטה, ואנטוניה וחבריה מחליטים לחסל אותה כי היא יודעת יותר מדי.
פרק 60: נראה שאנטוניה הרגה את רמון איסיקרדו אחרי שזה "הלשין" ללוצ'ו את עניין המכרה.
פרק 64: אלברטו אספינו נחנק למוות על ידי אנטוניה.
פרק 70: צ'אקון יורה בחוליו מונטמר. בפרק 71 חוליו מת בתחילת הפרק.
פרק 95: מקס ו-ולנטינה מתים בתאונת דרכים באשמת לוקאס בהוראתה של אנטוניה.
פרק 108: צ'ופו נרצח ב"בית הבובות". תנחשו מי אחראית.......
פרק 118: לוקאס מת אחרי שמקריו דקר אותו.
פרק 123: אניבל מתאבד בכלא הודות לאנטוניה ומקריו רוצח את אחד השומרים של גבריאלה.
פרק 124: צ'אקון דוקר את מקריו והורג אותו.
פרק 128 ואחרון: המשטרה יורה בלגרטו למוות אחרי שזה ירה באנטוניה.
 

Don Nirtin

New member
לגבי בלמסדה -


אני מסכים איתך. רודריגו בא כדי לעשות משהו וברגע שסיים הוא מיצה. הוא אפילו לא נשאר כדי לחגוג את השמחה של הראשיים - היה לו קשה מדי.
&nbsp
בזמן הסדרה כתבתי באופן מדוייק אחרי כל פרק כשמישהו מת בפנקס שבמחשב. חבל שלא עשיתי את זה עם אווה.
 

JEEPERS CREEPERS 2

Well-known member
חחח

גם אני כתבתי אחרי כל פרק מי מת. רק שאני לא מחשיב את אלו שמתו "Offscreen"... כמו העו"ד והמזכירה וקזנובה המשוגע, אבל כן את אבא של לוקאס כי הוא חלק מאירוע משמעותי.

ואת הגורל של אווה גם אני כותב מי מת.
 

Don Nirtin

New member
הראו את העו"ד והמזכירה מתים


במשרד שלהם.
&nbsp
ככה שהם לא נהרגו OFF SCREEN.
&nbsp
קזנובה נדחף על ידי לוצ'ו כהגנה עצמית ומכיוון שבית המשוגעים נשרף באותו הזמן לאף אחד לא היה אכפת ממנו. אחר כך אחד השוטרים מדווח שהוא מת. לכן - אפשר להגיד שהוא נהרג.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ה-OFF SCREEN היחידים היו מרקוס בלטרן

ובעלה של פונסיה ואכן הם לא היו ברשימה, כי התחילו לחשוף את חיי הכפר לצופים ומרקוס בלטרן אכן היה בגזר הדין של השופטת, כי פרננדו ראה את הרצח, אבל עם בעלה של פונסיה הכול נסגר, כי לפונסיה לא כדאי לחטט בזה, היא פצעה אותו וזה שהוא אחר כך נרצח על ידי אנטוניה, רק אנטוניה ואניבל ידעו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 127 - אנטוניה טומנת מלכודת לגבריאלה

אנטוניה פולשת לבית של פרנסיסקה ומאיימת עליה ועל ססיליה באקדח ודורשת מפרנסיסקה לקשור את ססיליה אחרת תרצח אותן ודורשת שתתקשר לגבריאלה, פרנסיסקה מסרבת ואנטוניה מבינה שהחבל נקרע בחלק הדק ודורשת מססיליה לשלוח הודעה לדוד, ולמעשה שולחת אותה בעצמה, דוד מבחין בהודעה וחומק כשאף אחד לא רואה ומגיע לבית של פרנסיסקה ומופתע לראות את ססיליה ופרנסיסקה קשורות, מסתבר שאנטוניה כתבה שתסגיר את עצמה אם יבוא, אבל לא היא דורשת מדוד לבוא איתה כשהיא מאיימת על ססיליה ופרנסיסקה וחוטפת את דוד ואומרת שהיא לוקחת אותו למכרה אל צ'מוקו.

גבריאלה מבחינה בהיעלמות דוד והשומר אומר שהוא הלך לחברה שלו, גבריאלה מזעיקה את אלחנדרו ומבקשת להחזיר אליה הביתה את דוד יחד עם פרנסיסקה וססיליה, אך כשאלחנדרו מגיע הן קשורות ומספרות שדוד נחטף למכרה אל צ'מוקו, אך מסתבר שאנטוניה לקחה את דוד דווקא למכרה סן פדרו, והיא הטעתה את כולם בכוונה, ושם העובדים קיבלו חופש ולאנטוניה הכול מסתדר בעוד אלחנדרו ובלמסדה מחפשים אותם באל צ'מוקו.

אנטוניה חושפת בפני דוד את סיפור חייה שהיא לא תמיד הייתה כזאת, שהיא הייתה לבנה מאחיה ואביה היה בטוח שאימו בגדה בו והיא לא ביתו והוא הוציא עליה את זה ומיזמז אותה והכה אותה ובסוף מכר את בתוליה ומכר אותה לבית בושת ולכן היא נהפכה למה שהיא. דוד מזכיר את פרנסיסקה שגם היא נאלצה לעבוד בזנות, אבל לא רמסה אחרים ויצאה מזה בכוחות עצמה ואנטוניה מוחה על ההשוואה. היא אכן מכינה חומר נפץ לפיצוץ כשהיא טומנת מלכודת לגבריאלה.

אנטוניה מתקשרת לגבריאלה ומבקשת לבוא למכרה סן פדרו לבד כדי לקבל את דוד וגבריאלה מבקשת לנסוע לשם אך הנהג לא מציית לה ומסיע אותה למצודה בטענה שלוצ'ו הזהירה אותו שזה עלול לקרות, היא מזכירה שהיא הבוסית ולא לוצ'ו. לוצ'ו שומע על כך ושמח שהזהיר בזמן. גבריאלה נכבלת באזיקים ואומרת לשומריה שהם מפוטרים, קונסטנסה לא מבינה מה קורה ושומעת שדוד בידי אנטוניה. גבריאלה נשלחת לחדרה ופטריסיה אומרת שהיא מבינה את גבריאלה, היא הייתה מתנהגת באותה צורה אם בנה היה נחטף.

אלחנדרו מנסה להרגיע את גבריאלה והיא מתחננת שיוריד לה את האזיקים והוא מבהיר שזה לטובתה. וכשאנטוניה מתקשרת אלחנדרו עונה ושואל איפה היא וגבריאלה מוחה על כך ואנטוניה כועסת שאלחנדרו ענה. אלחנדרו מפייס את גבריאלה שמתחננת ומזכירה שהייתה קשורה באותו מוסד וזה מעורר בה זיכרונות, אך אלחנדרו לא נכנע ומדבר יפה אל גבריאלה, אבל לא משחרר אותה. דוד אומר לאנטוניה שאימו לא תיפול לתוך מלכודת כי אלחנדרו ישמור עליה, אך אנטוניה יודעת איך גבריאלה תתנהג ובטוחה שגבריאלה תגיע. בינתיים צ'אקון מזועזע מכך שאנטוניה חטפה את נכדה כבן ערובה ומתכנן את נקמתו.

לוסיה וריקרדיטו נכנסים לחדר של גבריאלה ושואלים את גבריאלה אם זה נכון שהיא גבריאלה ולא וורוניקה והיא אימו של דוד והיא אומרת שכן. לוסיה מרגיעה אותה לגבי דוד שהוא יהיה בסדר וגבריאלה מציעה לשחק משחק, לוסיה מזהה את המשחק כמשחק המרגלים של לוצ'ו והיא מבקשת להביא מפתח לקופסה, בזמן שהמבוגרים מדברים הילדים מביאים את המפתח לגבריאלה שפותחת את הקופסא ומבקשת למצוא את המפתח הכי קטן והם מוציאים אותו וגבריאלה פותחת את האזיקים. לוסיה וריקרדיטו מתרברבים על הצלחתם כמרגלים וכך לוצ'ו וגסטון שומעים שהיא עזרה לגבריאלה.

אלחנדרו מביא לגבריאלה אוכל והיא מנצלת זאת כדי לתת לו מכה בראש ולברוח, כשהיא מצטערת על כך, אבל היא חייבת, היא גם מבלבלת את השומר ופונה אליו ואז חובטת בו וגונבת האקח של השומר ואת המכונית של אלחנדרו. השאר שומעים על מה שקרה ומבינים שגבריאלה נכנסת היישר לתוך מלכודת. צ'אקון רואה את גבריאלה מגיעה ואומר שחסר רק אלחנדרו. אלחנדרו מעדכן את בלמסדה ולאחר שלא מוצאים אותם במכרה אל צ'מוקו, אלחנדרו מבין שהם במכרה סן פרדו ובלמסדה טוען שדרושה תכנית ודורש את התכניות של המכרה. צ'אקון רואה את אלחנדרו ובלמסדה מגיעים.

גבריאלה נכנסת למכרה עם קסדה ואם אקדח, בעוד אנטוניה מכוונת את הנשק לדוד והיא שמה לב לצעדים של גבריאלה ואומרת שהיא יודעת שהיא חמושה ומאיימת באקדח על דוד. גבריאלה זורקת את האקדח ומרימה ידיים ומפצירה באנטוניה לשחרר את דוד, ואנטוניה שואלת אם כעת היא יודעת מי הבוסית ושהיא גברה עליה וגבריאלה אומרת שהיא תמיד הייתה הבוסית. היא מציעה את עצמה במקומו של דוד ומתחננת בפני אנטוניה לשחרר את דוד. אך אנטוניה אומרת שהיא לא מבינה משהו, מדוע היא לא בוכה על בנה, מדוע היא עדיין גאה ודורשת שתתחנן על הברכיים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 128 ואחרון - אלחנדרו מגן בגופו על גבריאלה ודוד

גבריאלה זורקת את האקדח ומפצירה באנטוניה לשחרר את דוד ואנטוניה דורשת שתתחנן בפניה ותכיר בכך שהיא הבוסית. גבריאלה אומרת שזה ברור לה ואנטוניה מוחה על שהיא גאה ומדוע היא לא בוכה, היא מזכירה לה שהייתה גאה במוסד לחולי נפש והבטיחה לאנטוניה שתתחנן על ברכיה ודורשת מגבריאלה לרדת על הברכיים וגבריאלה אכן עושה זאת ומפצירה באנטוניה לשחרר את דוד ואנטוניה דורשת שלא תפנה אליה כאנטוניה והיא יודעת איך עלובות כמוהה צריכות לפנות אליה וגבריאלה קוראת לה בוסית. ואנטוניה טוענת שהיא עדיין לא חשה את הכאב שהיא חשה במותו של פרננדו וגבריאלה אומרת שאת פרננדו לא הצליחה להציל אך יכולה לדאוג לבנו. אנטוניה אומרת לגבריאלה שלא תבלבל אותה והיא רוצה את הסבל שלה ולכן תרצח גם את דוד שהיא כל כך השקיעה בו והוא בגד בה וגבריאלה מתחננת ומזכירה לאנטוניה שגידלה אותו כמו בן והוא תמיד יסלח לה הכול.

בינתיים אלחנדרו מראה לבלמסדה את התכניות של המכרה, ומספר על הטלפונים שם, אך זה עדיין כמו לחפש מחת בערימת שחת. אלחנדרו לוקח אקדח ובלמסדה מוחה על כך בטענה שרק לשוטרים מותר, אך אלחנדרו מבהיר שעליו להציל את אשתו ובלמסדה שואל אם יהיה מסוגל לירות באימו ואלחנדרו אומר שהוא מקווה שלא יצטרך לעשות זאת. אלחנדרו וגסטון מתפצלים לקבוצות ובינתיים צ'אקון ממתין שיביאו לו את אנטוניה על מגש. בלמסדה מספר לאלחנדרו שאין תשובה ואלחנדרו מבין שאימו לא טענה ומחליט לחפש במעברים התחתונים.

גבריאלה מתחננת על חיי דוד ושומעת את הטלפון וגוברת על אנטוניה וכמעט מצליחה לענות והן מתחילות להתקוטט וגבריאלה מצליחה לקחת מאנטוניה את האקדח אך אנטוניה גורמת לה להפיל אותו ומנסה לדקור אותה, אך גבריאלה גוברת עליה ושורטת את פניה. גבריאלה מצליחה להשתלט על האקדח ודורשת מאנטוניה שתתחנן ושהיא ניצחה ואנטוניה מסרבת ודוד מפציר באימו לתת למשטרה לטפל בה, גבריאלה מצליחה לגרום לאנטוניה להתחנן, אך ברגע של היסח דעת, אנטוניה חוטפת את האקדח ועומדת לירות בגבריאלה ודוד, בינתיים אלחנדרו שומע את הקולות ומודיע לבלמסדה באיזה מעבר הם. אנטוניה עומדת לירות בגבריאלה ואלחנדרו מגיע חמוש ומאיים על אימו באקדח ודורש שתניח להם, אנטוניה שואלת אם יירה באימו והוא מבהיר שכדי להגן על המשפחה שלו כן, הוא מפציר באימו להיכנע ללא הצלחה והיא יורה בגבריאלה ואלחנדרו מגן עליה בגופו ונפצע.

דוד אומר שאלחנדרו מת ושואל את אנטוניה איך יכלה לרצוח את דודו, את הבן שלה. גבריאלה שואלת איך הייתה מסוגלת להרוג את שני בניה. ואנטוניה אומרת שבנה לא ילך לבד ומפעילה את הפצצה, דוד מזהיר את גבריאלה שהמכרה ממולכד ועליהם לברוח. אך גבריאלה מסרבת לנטוש את אלחנדרו כפי שבזמנו נאלצה לנטוש את טיגרה הפצוע ובינתיים המשטרה מגיעה ובלמסדה עוצר את אנטוניה שאומרת לו ברוך הבא לגהינום. האנשים עוזרים להוציא את אלחנדרו הפצוע וגבריאלה חוששת שהוא מת, אך גסטון מבהיר שהוא חייב להיות חי, אנטוניה מסרבת לצאת מהמכרה ובלמסדה מוציא אותה וגבריאלה מזעיקה עזרה רפואית לאלחנדרו.

צ'אקון אורב לאנטוניה ובלמסדה ויורה באנטוניה בין הצוואר לגב ובלמסדה מזעיק רופא. בלמסדה מורה לצ'אקון לעצור וצ'אקון מבהיר שעשה מה שהיה צריך וחיסל את הבוסית. צ'אקון מסרב להניח את הנשק ובלמסדה יורה ואחריו גונסלס ושאר השוטרים ומחוררים את צ'אקון למוות בכל הגוף. אנטוניה שוכבת משותקת ובלמסדה מצטער שהיא הרסה הכול, הוא אומר שניסה להציל אותה, אך גורלה היה כתוב, היא הורסת הכול, כולל את משפחתה, וגם אותו היא הרחיקה בדרך שלה, כאילו האהבה כואבת לה ולכן היא הורסת והוא שוב מאבד את אהובתו, פעם בגלל רוצח שפל וכעת בגלל הצדק.

מוציאים את הכדור מגופו של אלחנדרו והוא עדיין בסכנה. פרנסיסקה מבינה איזה פיצוץ היא ראתה וגסטון מצטער שהיא לא יכולה לראות מה יקרה עם אלחנדרו. קונסטנסה מעודדת את גבריאלה להתפלל, אך גבריאלה מרגישה יבשה, שאלחנדרו הקריב את עצמו כדי להציל אותה ואת בנה והיא משלמת ביוקר על הנקמה שלה, אך קונסטנסה מבהירה שיש רק אשמה אחת והיא אנטוניה. דוד מספר לססיליה כמה דאג לה וחשש לאבד אותה והם מקווים שאלחנדרו יינצל ושהכול נגמר. גבריאלה שואלת את פרנסיסקה מה ייעלה בגורלו של אלחנדרו ופרנסיסקה לא רואה הכול, היא שוב מדברת על ההקרבה שלו ושאסור שהוא ימות וגם פרנסיסקה מסכימה איתה. גבריאלה שואלת אם אלוהים מעניש אותה על שלא ידעה לסלוח לאויביה ופרנסיסקה אומרת שאלוהים יודע שהיא הייתה כלי שלו, ומבקשת מאלוהים עזרה שלא ינטוש אותה לאחר כל מה שסבלה. גבריאלה בוכה ליד מיטתו של אלחנדרו וטוענת שהביאה לו רק צרות ומתחננת שיתעורר.

אנטוניה מתעורר ובלמסדה נמצא איתה והיא מבינה שצ'אקון אחראי לזה ומבקשת להרוג אותו, אך בלמסדה מודיע שהוא כבר מת. אנטוניה מגלה שלא יכולה להזיז את ראשה, ידיה ורגליה. בלמסדה מבהירה שהירייה פגעה בעמוד השדרה בחוליית הצוואר והיא משותקת בכל גופה. אנטוניה מפצירה לבקש רופא מומחה, אך זה כבר נעשה. בלמסדה מודיע שהוא עוזב ואנטוניה מתחננת שיישאר ולא ינטוש אותה כך, ובלמסדה מבהירה שזה לא בגלל מצבה, אחרת היה נשאר איתה, הפשעים שלה הם שמרחיקים אותו ממנה. אנטוניה אומרת שהיא עדיין מאוהבת בו והוא טוען שזה גזר הדין שלה ולא שלו ומבהיר שיעזוב את סן פדרו. היא מפצירה בו לגרום לה להוציא אותה מליבו, הוא עוזב ומודיע לריקרדו וגסטון שהוא עוזב את סן פדרו וייפרדו בשמו ועוזב בעצב.

גבריאלה ממשיכה להתחנן לפני אלחנדרו שיתעורר ושיהיה איתה ועם בנם ובוכה ואומרת שהוא אידיוט, טיפש והוא מתעורר ואומר שאם אמירות כאלה הוא רוצה לחיות ולא ידע שהיא כל כך רומנטית. עוברים חודשים והשופטת באה לביתה של אנטוניה בגללה מצבה כדי להודיע את החלטת בית המשפט, אנטוניה מורשעת ברצח מרקוס בלטרן, מרסלו וידאל, חוליה מונטמר, תכנון הרצח של פרודנסיה ושל חוליו, רצח אלברטו אספינו ורמון אסקיירדו, עינוי, הונאה ורצח של טיגרה וגבריאלה מדברת על כך שטיגרה ינוח בשלום עכשיו, רצח פרננדו וגיין, רצח מקס וולנטינה, שידול של אניבל להתאבדות ושיבוש הליכי חקירה והתעללות נפשית בגבריאלה. בהצטברות עונש מקסימאלי על כך רצח היא מקבלת 500 שנה שתרצה במאסר בית בגלל נכותה. אנטוניה מתחננת לסליחתם של אלחנדרו ודוד ואלחנדרו שואל את דוד לגבי רגשותיו ודוד מבהיר שהוציא את אנטוניה מליבה אך קשה לה לראות אותה כך ומשום מה הוא לא שמח, גם אלחנדרו סובל שאימו משותקת, מתחננת לסליחתם ומואשמת ברציחות רבות כל כך ותמיד סבל בבית הזה שמסתבר שזה בית קברות והם שמחים שלא יצטרכו לחזור לשם.

גבריאלה באה לאנטוניה ואומרת שעשתה 12 צעדים במקום שהייתה סגורה ולכל צעד יש שם והיא בסוף הרשימה. כשחזרה כוורוניקה היה לה זמן לעמוד את אויביה, ואחדים היו קורבנות, אחרים כלים והיא לא הייתה צריכה לעשות דבר כדי להתנקם רק לעמת אותם איתה. אנטוניה אומרת לגבריאלה שלא תשלה את עצמה, היא היוזמת הרוחנית של הרציחות והיא רוצחת כמוהה וגבריאלה מטיחה באנטוניה שכשהם מתו בידיה היא איבדה כל כבוד כלפיה. אנטוניה שואלת את גבריאלה מדוע שלא תהרוג אותה וגבריאלה אומרת שהיא לא רוצחת והמוות יהיה השחרור שלה. היא עשתה 12 צעדים ואנטוניה לא תוכל לעשות גם אותם שהיא כלואה בגוף שלה ועליה לסבול את עצמה. והיא תהיה מאושרת עם בנה והילד שלהם ודוד עם ססיליה והיא תחשוב על האושר שלה וזה יהיה העונש שלה. גבריאלה נפרדת לתמיד ואנטוניה אומרת שהיא תחזור כדי לראות אותה סובלת ולא תהיה מסוגלת בלי זה, כי עמוק בפנים שתיהן אותה דבר וגבריאלה אומרת שזה משהו שהיא אף פעם לא הבינה, הן בכלל לא אותו דבר.

לוסיה ואירנה מביאות ללוצ'ו בגדי תינוקות ומסתבר שאירנה בהריון ולוסיה שמחה שיהיו לה שני אחים. הכורים מודים לאלחנדרו, ריקרדו ודוד על הטיפול בבעייתם ואלחנדרו אומר שהבוסית היא גבריאלה למרות שהיא לא אוהבת ישיבות. גבריאלה מנחה נשים במכרה שפעם הייתה האישה היחידה וכעת יש עשרות נשים והיא חושבת שיש לה חודש עד הלידה, אך היא כורעת ללדת ומזעיקים את אלחנדרו שלוקח אותה על ידיו לבית החולים ומזעיקים את לוסיה. לוסיה עוברת את ההשתלה ושמחה על כך ומביאים לה את אחיה תומאסיטו והיא מודה לו על שהיא חיה ואומרת לאלחנדרו וגבריאלה שכעת כשהיא בריאה ואחיה נולד שיתחתנו.

לוסיה וריקרדיטו חוגגים בחתונה של אלחנדרו וגבריאלה וכולם חוגגים שם והכומר מחתן את גבריאלה ואלחנדרו. פרנסיסקה אומרת לגסטון שהנה כולם שמחים ופטריסיה ואירנה בהריון וחלום הילדים התגשם, אך המתים אינם עוד, טיגרה, מקס וולנטינה נפרדו ממנה. גסטון מסביר שכעת הם מאושרים ואין להם מה לעשות ופרנסיסקה מבינה שהם יהיו מאושרים אך אומרת שתגעגע אליהם כל כך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
המשך

קונסטנסה מחמיאה לפטריסיה על ארגון החתונה שהייתה נפלאה ופטריסיה טוענת שהם לא אובייקטיבים ומסתבר שלריקרדיטו כואבת הבטן מרוב שזלל וקונסטנסה לוקחת אותו כדי לטפל בו. פטריסיה שמחה באושר של גבריאלה וריקרדו שואל אם לא קנאה לאלחנדרו ופטריסיה אומרת שהזמנים שחשבה שהיא מאוהבת באלחנדרו עברו וכעת יש הגבר המושלם והיא גוועה כשעמדה לאבד אותו.

אירנה קיבלה גט והיא שואלת את לוצ'ו מתי יתחתנו ומסתבר שלוצ'ו כבר הכין לה חתונה וירח דבש בפאריס, פשוט הוא ולוסיה רצו להפתיע אותה כי הוא הבין שאחרי החתונה של גבריאלה היא תרצה גם. אירנה מאושרת מהחדשות ומסכימה.

גסטון מתבקש לרוץ לעמדת מושל אך הוא מסרב בטענה שהתמודד כדי ליצור מודעות פוליטית וכעת היא ישנה ולא מצביעים לבהמות והוא לא מעוניין להיות חלק מהפוליטיקה ויש לו חיתולים להחליף ובקבוקים לתת ומלווה לדלת את הנשיא. פרנסיסקה אומרת לגסטון שהוא זרק לפח קריירה פוליטית והיא גאה בו בגלל זה כי נמאס לה להיות אשת מושל היא רוצה להיות אישתו וגסטון אומר שהוא רק רוצה להיות אבא של גסטונסיטו וגסטונסיטה מוגייון.

מסתבר שקונסטנסה מצאה מחזר באיטליה שרוצה להכיר את משפחתה והם צוחקים על כך. ססיליה מבקשת לקחת את תומאסיטו ונותנים לה. אלחנדרו אומר לגבריאלה שמה שהם עברו חישל אותם ונסים קוראים ומחזיר לה את המדליון של אימה שהיה אצל אביה והיא אומרת שהוא הנס שלה ולכן בחרה בו לעד.
 

Don Nirtin

New member
עדכון אווה לה טריילרה


הגענו לפרק 64. בויוה שודר אתמול פרק 90......

יש תקווה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ומה דעתך על רצח רוברטו מתאוס?

בהחלט יש תקווה בעיקר כי אני מבין שעכשיו אתה צופה במלון הסודות ואווה לה טריילרה. אגב בסוף החלטת לוותר על אהבה ועונש או שאתה מקליט?
 

Don Nirtin

New member
זה בדיוק הספוילר שידעתי עליו


אז אחרי זה כבר ספיילרתי את כל המתים של הסדרה + הסוף של מרלן.

הדעה שלי? אחרי סיום המשפט של אווה העלילה פשוט קצת נהייתה מעצבנת כי מרלן רעה לכולם סתם. והיא בעקיפין זו שרצחה את פנצ'ו המסכן ואחראית למצב המדכדך של סוראיה שאפילו ללואיס קשה להתמודד עם זה. עצוב אבל אני שמח שסוראיה לפחות חיה.

ובעניין אחר - איכשהו לאדית גונזלס יוצא לשחק בעיקר עם הצעירים של הטלנובלה. וזה כולל את ארפ בטקה..... שזה שינוי מרענן אחרי תחת שמיים ששם היא שיחקה בעיקר עם המבוגרים.

ולא, המשחק של לואיס/בובי לא השתפר. כנ"ל אדריאנה. ובא לי לירות בקמילה - הייתה חביבה בכלא, יצאה חרמנית, והפכה לקוץ בתחת.

כרגיל לארמנדו אין ממש עלילה - מצטער שאיבד את משפחתו בלה בלה בלה משתכר בלה בלה בלה שוכב עם נשים בלה בלה בלה...... לפחות מרלן מחזיקה אותו קצר בצורה כלשהי עם החתונה המגוחכת שלהם.

אגב אני בפרק 65 עכשיו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני כשרוברט וסינטיה הזמינו את הרצח ממלרן ואנדי

הבנתי שזה הספוילר שדיברת עליו.

אדריאנה באמת דמות חביבה אבל שחקנית איומה ונוראה, לכן אני אף פעם לא שם אותה ברשימת שחקני השבוע בסיכום השבועי.

ארמנדו ממש עלוב מצד אחד אוהב את אהבה ומצטער על כל מה שאיבד, מצד שני חרמן ורודף שמאלות חסר תקנה שלא למד שום לקח מהבגידות שלו ועוד בוכה על הרומן של אווה עם פבלו ומרלן עושה ממנו סמרטוט כמו שהיה סמרטוט של ונסה וילאבה בבגוף אחד. חבל שמאז מלאך ושטן טלמונדו לא נותנים לחורחה לואיס פילה דמויות עם עמוד שידרה או בעצם במלאך ושטן הוא לא היה ראשי, אז זאת אומרת שהוא אף פעם לא קיבל דמות ראשית עם עמוד שידרה.
 

Don Nirtin

New member
גם אלחנדרו של השיבה הביתה לא היה עם עמוד שדרה?


תמיד חשבתי שאדריאנה נחמדה אבל נתנו לה עלילות ממש לא משהו בתחילת הסדרה. עכשיו כשהיא בצבא אווה אז היא יותר נסבלת. הבעיה היא שהשחקנית גרועה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היו פרקים שכן היו שלא

מסכים לגמרי לגבי השחקנית ובנוסף זה גם עניין של טעם היא גם מכוערת.
 
למעלה