מלון הסודות

faery18

New member
מלון הסודות


איזו הפתעה הנה שוב איסבל לובשת שימלה שהיא לשם שינוי לא לבנה!


תגובות לפה:)

 

faery18

New member
עד 43-סופיה איבדה את זה לגמרי!! סצנה מזעזעת


איך שהיא זרקה על התינוק מליון מצעים וחנקה אותו למוות
ולמחרת בבוקר איך שהיא מצאה אותו ללא רוח חיים ממש סצנה קשה לצפייה
ומה טרסה ההזויה עושה? נותנת לה גם את התינוק השני של בלן אחרי שדייגו גילה לה שבלן ילדה תאומים
בשביל מה שהיא תהרוג גם אותו?
טרסה לא פחות מטורללת מסופיה לא פלא שסופיה יצאה כזאת


אי אפשר היה לא לכאוב על בלן למרות כל מה שעשתה ולמרות שהיא הביאה את זה על עצמה. ממש נשבר הלב איך שהיא הגיבה שהבינה שהתינוק השני שלה מת ואיך שטרסה לקחה לה גם את התינוק שנשאר אצלה
ממש מכשפה
אפילו לקבור את התינוק שלה בצורה מכובדת דייגו לא איפשר לה, מסכנה. אנחלה כשמה כן היא פשוט מלאך
ניסתה לעזור לבלן ככל יכולתה למרות שהיא יודעת שהיא רצתה את הבן שלה אך ורק מתוך אינטרס


איסבל נאלצת להתמסר לדייגו, שמגלה בסופו של דבר שאכן הוא לא היה הראשון


חוליו ואיסבל ממשיכים לחקור על המכתב על אנדרס ועל סכין הזהב


ויולטה וגבריאל? נייס
חסינטו מתפוצץ? עוד יותר נייס


 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהחלט סצינה מזעזעת מאוד

סופיה נרקומנית בצורה קיצונית, אפילו דגים באקוורים אסור לתת לה. חבל שאלפרדו לא בישר לסופיה שאין שום ירושה כי אביו איבד את הכול, אז טרסה לא הייתה זקוקה לילד השני והייתה יכולה להשאיר אותו אצל בלן ולא לסכן אותו כך, אבל כאמור רק הכסף של אבא של אלפרדו מעניין אותה ולכן נפל לה משמיים, תאום אלפרדו לא יבחין בהבדל. ועוד אליסה מבזבזת את שאריות הכסף ומשאירה את המשפחה חסר כל לחלוטין כי אבא של אלפרדו לא רצה שתדע את האמת.

בלן באמת מסכנה למרות שמכרה את הילד שלה, היא באמת דאגה לשני ילדיה ואהבה אותם ועכשיו דייגו נשאר בלי גרידו כי הוא שמע שהילד של דייגו ובלן ורצח אותו. אנחלה באמת אנחלה ועזרה לבלן ברגע הקשה.

איילה ישר עליה על כך שאנדרס קשור איכשהו למכתב, חבל רק שהשופט השפוט של טרסה לא נותן לו לעבוד ומפקיד הכול בידי דגברטו השלומיאל, נו טוב זה טוב לטרסה, סופיה ופליפה שהמשטרה תהיה ליצנים.
 

faery18

New member
לגבי הפסקה השנייה עדיין לא הגעתי לזה

אבל זה לא מפתיע במיוחד, מאחר והתפקיד העיקרי של גרידו היה מאז ומתמיד להיות שק החבטות של דייגו


דגוברטו מתחרה עם פליפה על תפקיד הדמות הכי מעצבנת ומיותרת חח
מסכן איילה אגב נראה שהוא שם עין על מתילדה שילוב מפתיע
 

elall

Member
מנהל
כמה פעמים סופיה אמרה בטלנובלה "אני לא יכולה"?

וטרסה לא מבינה. גם הרופא אמר לה, אבל לא אכפת לה. הבת שלה חולה נפשית וטרסה עם הלחצים שלה רק מגבירה את זה. וגם איזה אדישות למותו של תינוק, כאילו במקסימום מת להם אוגר
.
&nbsp
עם כמה שטרסה רעה והייתי אמורה להיות שמחה מצרות שאליסה גורמת לה, אליסה בעיניי בלתי נסבלת . אז נכון שהיא צודקת, נכון שהיא קלטה שתינוק לא של סופיה, אבל עדיין בא לי שתעוף כבר ויפה שעה אחת קודם. אני שמחה לגבי עניין הירושה, לא יכולה כבר לחכות לרגע שבו אליסה השחצנית תגלה שבעצם אין לה כלום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לכן אנחלה הרחיקה אותו ממשפחתו והסכימה שישרת את אחיו

כי לחיות במשפחה כזאת זה גהינום, סופיה יצאה מדעתה ופליפה אלכוהליסט ונוכל, רק את איסבל רומולו הצליח להציל בכך ששלח אותה ללמוד. לטרסה לא אכפת מכלום, על הילד היא בכתה כמו על צ'ק שנקרע ואי אפשר לכתוב מחדש, ממש לא כואב לה, היא קנתה נכד לא בשביל לאהוב אותו או לטפל בו.

גם אני מת שגם טרסה וגם אליסה יגלה שאין שום ירושה.
 

faery18

New member
נראה שלא היה לה קשה במיוחד ללמוד את הטקסטים


לא הופתעתי שטרסה לא כאבה את מותו של התינוק אבל כן הופתעתי מהאדישות בקטע שהיא לא יצאה על סופיה אחרי כל ה"מאמצים" שלהן עם זיוף ההריון.

אליסה היא באמת טיפוס מתנשא אבל בדבר אחד היא צודקת - שזו משפחה משוגעת
ככה שאני מבינה אותה שהיא רוצה להרחיק משם את אלפרדו. יאמר לזכותה גם שהיא לא טיפשה כלל וכלל איך שגם אחרי ה"לידה" היא לא קונה את ההריון המזוייף הזה.

אבל כן זה בהחלט מעניין איך היא תגיב למשמע בשורת האיוב
 

elall

Member
מנהל
45

טוב , מרוב שהסצנה האחרונה הייתה מזעזעת והזויה אני כבר לא זוכרת מה היה שם חוץ מזה
בנחמין תמיד היה נראה קצת חשוד וכאילו הוא מסתיר משהו, אבל מה זה הדבר הזה שהוא שם על עצמו?!


אה ואיילה נדלק על מתילדה חחח, זה די משעשע. השאלה האם יש לו סיכוי?

בשביל מה אנחנו צריכים את פיליפה? העלילה שלו (אם אפשר לקרוא לזה עלילה) מיותרת ביותר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באמת קטע מוזר עם בנחמין

ונראה שיש פצע כי ירד דם ממה שהוא שטף, באמת מזעזע.

איילה נראה שאין לו סיכוי עם מתילדה, אבל מי יודע.

והאמת אם רצו להחזיר את ססליה גאיטן כדי שתעשה בעיות לחוליו ואיסבל, בשביל מה צריך את ה"אחייניות" שלה, אה בשביל להראות זונות עשירות, שלשלושתן כתוב על המצח שהן זונות ואפילו כשהן אורחות בגרנד הוטל, חנרו מרגיש שהן באות לגנוב לו לקוחות. באמת פליפה לא תורם כלום לעלילה.
 

faery18

New member
אוי זה היה מזעזע ומבחיל ביותר!


זה נראה כמו חגורת ברזל עוקצנית שהוא קשר סביב עצמו. דוחה ביותר איך שהוא הוציא את זה עם כל הדם ושטף את הברזל בקערה ואיך שכל הדם יצא בעע אזהרת צפייה הייתה יכולה לעזור!חח


ואכן לא ממש ניתן לזכור משהו אחר אבל לא רק בגלל הזעזוע העמוק אלא כי גם לא היה ממש מה לזכור חחח פרק קצת משונה הייתי אומרת. ויולטה יושבת ושותה את משקה הסברס המוזר באותו שולחן עם נשות המסבאה הזולות, פליפה נלקח למערה חשוכה על ידי קבוצת פושעים שכנראה הסכימו לעשות איתו איזו עסקה מפוקפקת – ואני אומרת חבל שלא הורידו אותו בשנייה הראשונה והיו חוסכים מאיתנו את הסבל המתמשך שבדמותו הבלתי נסבלת


הדבר המעניין היחיד היה שאיסבל וחוליו מצאו שרשרת עם הכיתוב "אנחלה" במשרד הישן של רומולו. מה ששופך אור על הכל ולכן התגובה האמוציונאלית של איסבל. רק למה להוציא את זה על חוליו?


מקווה שהפרקים הבאים יחזרו להיות מעניינים וסוחפים. לא היה מזיק אם היו לוקחים קצת זמן מסך מסופיה המחורפנת והמתישה לטובת חוליו ואיסבל שמאז החתונה עם דייגו הם בדיסטנס רציני למרות המשך שיתוף הפעולה בחקירה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איסבל חושבת שחוליו שכב עם ססיליה גאיטן בגרנד הוטל

ססיליה עשתה הכול כדי שזה ייראה כך, גם בלי לדעת שאיסבל רואה וחוליו משקר בעניין שכאילו היא רק אורחת והוא רק מלצר, אז מתחבר לה לאביה שחי בשקר שגם אביה וגם חוליו חיים חיים כפולים ומשקרים ללא בושה. גם חוליו לא סיפר לאיסבל שססיליה גאיטן הצילה אותו כשהיה נמלט ולכן היא מרגישה שיש לה זכות עליו והיא לא מסוגלת לקלוט שססיליה מטרידה מינית את חוליו. אז גם את אביה היא חשבה למושלם ומסתבר שהוא היה מאוהב בעובדת במלון ולא באימה וכתב לה מכתבי אהבה, וזה בטוח גורם לה לחוש אי אמון כללי כלפי גברים שאין חיה כזאת גבר של אישה אחת.

באמת היה נחמד אם פליפה היה יוצא מהסדרה.
 

faery18

New member
אחרי שהיא התחתנה עם דייגו אין לה שום זכות לבוא לחוליו בטענות

 
למעלה