שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
שבוע טוב לכולם


 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לדנה גרסיה שחוגגת היום יום הולדת 39


ושער קוסמופוליטן חדש


 
קראתי את התגובות מתחת לפוסט שכתבה הדר באתר

הייתה אחת שהתבטאה מגעיל על אנג'ליק, לא מבינה איך פירסמו תגובה שלה, חשבתי אתר וואלה עושה צנזורה כמו שהוא מזהיר לפני שהוא מפרסם הודעות ושבגלל זה לוקח לו זמן לפרסם. אבל הכי עיצבנה אותי אחת בשם טל שניטפלה אליי. בחיי שאנשים כאלה מחליאים אותי, אני לא מבינה אם כל כך מפריע לה הפוסטים שלי למה היא לא כותבת בעצמה? רק תלונות יש לאנשים בארץ הזה איכס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הבלוג והפייסבוק של ויוה מלאים בזבל

שום עריכה, אנשים לועגים חופשי לטעם של האנשים, מבקשים למחוק ז'אנרים מהערוץ עם קביעות שאף אחד לא צופה בהן. באמת מוזר שלמרות שבבלוג התגובות לא מתפרסמות במיוחד, כל זבל מתפרסם שם ללא שום צנזורה.
 

elall

Member
מנהל
ההודעה על אנג'ליק הייתה באמת מגעילה

אבל ההודעה שבה הזכירו אותך בעיניי ממש לא נטפלה אלייך, אלא לבלוג עצמו. היא רק ציינה שחוץ מהפוסטים שלך אין בו כלום, וצודקת. היא לא אמרה שהם לא טובים, אלא שהאתר לא רציני, והיא בהחלט צודקת. זה לא הגיוני שבבלוג שלהם יש רק פוסטים שגולשים אחרים כותבים וגם זה קורה פעם ב.. אם הם היו לוקחים את עצמם קצת יותר ברצינות ומשקיעים יותר, היו דואגים לעדכן את הבלוג על בסיס יומי, להביא חדשות, עדכונים, דברים מעניינים, אבל כרגע חוץ להודיע פעם ב... מה מחליף את מה ולפרסם פוסטים שאחרים כותבים בשבילם אין שם כלום. הבלוג פשוט לא מושקע.
 

faery18

New member
כן אני רואה שיש שם איזה פרובוקטור שמגדף על אנג'ליק

ואיזו שפה כמה נמוך נראה שלא הספיק לו ללכלך עלייה פעם אחת אז הוא ממשיך שוב פעם - לגמרי תת רמה, לא שווה אפילו להתייחס
גם לגבי ההודעה של טל הזו שהזכירה אותך - מדובר ככל הנראה באנשים עם מנת משכל לא גבוהה במיוחד
אבל זה המיעוט שבמיעוט לא כולם כאלה, בפייסבוק של ויוה למשל אפשר לראות שיש לא מעט אנשים שמעריכים את הפוסטים שאנשים כותבים. וזה לדעתי המדגם המייצג ככה שלא שווה לך לקחת ללב יותר מידי, תמשיכי לכתוב בכיף
מה שכן באמת לא ברור איך אין שם צנזורה, נקווה שלהבא במקרים כאלה כן יהיה מנגנון סינון כי זה די הכרחי בשביל לשמר את הרמה של האתר.
 
למעלה