לה פטרונה - 5 פרקים אחרונים!

Don Nirtin

New member
לה פטרונה - 5 פרקים אחרונים!


למרות שפרק אחרון ישודר ביום ראשון הבא, עדיין זה יהיה כנראה השרשור האחרון שייפתח לטלנובלה הזו.

בתפריט: סופה של אנטוניה, אולי עוד סצינת סקס מיותרת בין גבריאלה ואלחנדרו, אולי עוד סצנת סקס לא מיותרת בין פטריסיה וריקרדו, ואולי נגלה סוף סוף לאן נעלם דויד. לא שאני מתלונן, כמובן.

אה וכן, נגלה את הסוף של מקריו (למרות שגיליתי כבר בפריוויו לפרק הבא), את הסוף של צ'אקון, של אנטוניה,

...וצריך סצנת סקס בין אירנה ולוצ'ו. מה, מגיע לנו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אחרי הפרק של יום חמישי השרשור הזה לא יקפוץ

כי השרשורים קופצים שלושה ימים בדיוק.

וחוסר החיבה שלכם לילדים בטלנובלות בולטת כששכחת את ההצלה וההחלמה של לוסיה.

עוד בתפריט החשבון של בלמסדה עם לוצ'ו או איך גבריאלה ושות' יצילו את לוצ'ו מהכלא.
 

Don Nirtin

New member
אני לא רואה בעיה. הפורום הזה לא פעיל מי יודע מה


אז אין בעיה שננצל את השרשור הזה מעבר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ברור במיוחד אם ניר ייראו את הסוף רק ביום ראשון

נראה לי אני אפתח שרשור מחר כדי שיקפוץ עד יום שלישי.

אגב צפית בסדרה?
 
בהחלט


נתקלתי בה בטעות בפעם הקודמת.... די באמצע ומאצתי את עצמי בולעת פרקים בצפייה ישירה להשלים את מה שפספסתי... נהנתי מכל רגע..
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 121 - אניבל מאשים את אנטוניה בפשעיו

גבריאלה מנסה להרוג את צ'אקון ומטיחה בו את כל מה שעשה לה, וצ'אקון מתחנן שתהרוג אותו ותגמור את סבלו, אך גבריאלה לא מסוגלת ואומרת שהוא לא יצא מזה בכזאת קלות וישלם על מעשיו כשגופו יירקב. היא יוצאת כמעט בוכיה ומספרת לגסטון שכמעט הרגה את צ'אקון והוא שמח שהיא לא לכלכה את את ידיה בדם.

אלחנדרו מוחה על הכוונה של לוצ'ו להסתתר אצלו ומטיח בו את המו"מ שניהל עם בלמסדה עם אקדח. לוצ'ו מסביר שהם לא חברים ולכן זה המקום האחרון שבו ייחפשו אותו ואלחנדרו שואל איך הוא בטוח שלא יסגיר אותו ולוצ'ו אומר שאם היה רוצה לעשות זאת היה עושה זאת קודם. לוצ'ו מתקשר לאירנה מהנייד של אלחנדרו ואיכשהו היא מבינה שזה אהובה ובאה לשאול את אלחנדרו על על לוצ'ו.

גבריאלה מבקרת את אניבל ומשמיעה לו את הקלטת שבה אנטוניה מציעה את ראשו בתמורה שלא תפעל נגדה. גבריאלה מכינה את ריקרדו לכך שאניבל יחשוף דברים, ריקרדו מאשים את אניבל בפשעים נגד אימו ואניבל מאשים בכל את אנטוניה שאנטוניה סינוורה אותו וגרמה לו לבגוד באשתו ולהיות אבא רע לבנו בגלל הסיפור שאלחנדרו הוא בנו. עורך הדין מנסה להשתיק את אניבל אך ריקרדו דורש שייתנו לו לדבר ומטיח בעורך הדין שהוא מתנהג כמו עורך הדין של אנטוניה ולא של אניבל. אניבל מאשים את אנטוניה ברצח פרודנסיה, חוליה, אלברטו ורמון והשופטת מטיחה בו שאם הוא ידע ורק עכשיו מספר אז הוא שותף שלה ועדותו מפלילה אותו.

אנטוניה מוצאת את מקריו שמאיים עליה באקדח והיא מציעה לו כסף תמורת רצח וורוניקה, היא מציעה לו מיליון בתמורה ואומרת שיש גם בונוס, צ'אקון נמצא בבית של וורוניקהו יוכל לנקום בו. אך מקריו מבין שזאת התאבדות ושום כסף לא יעזור לו כמת כי יש צבא ששומר על הבית של וורוניקה ואנטוניה אומרת שבמלחמה הזאת כדאי שגם לו יהיה צבא מול הצבא שלה.

השופטת מזמנת את עורכי הדין ומוציאה את כולם להפסקה ומבהירה שלא תסבול בלגן כזה במשפט שמדובר בדברים שלא קשורים, ברור שאניבל ואנטוניה יישפטו על דברים נוספים, אין להם מקום במשפט הספציפי הזה.

אלחנדרו שואל את גבריאלה איך גרמה לאניבל להעיד נגד אימו, והיא לא רוצה להכאיב לו, אך הוא דורש לדעת עד לאן היא מוכנה להגיע ושואל היא איימה עליו. גבריאלה מסבירה שהשמיעה לו קלטת שבו היא מציעה לבגוד בו. אלחנדרו שואל את גבריאלה אם היא תעצור כשאימו תשלם על מעשיה בכלא וגבריאלה לא יודעת. הוא שואל אם היא רוצה להרוג אותה, וגבריאלה מבהירה שאפילו זה עונש קל מדי בשבילה והייתה רוצה אותה מתה בעודה בחיים. אלחנדרו רוצה למנוע מאנטוניה לחוות מבוכה כשכולם יצביעו עליה במשפט, אך אנטוניה מגיע למשפט גאווה, ובלמסדה עוצר בעדה וממליץ לה שלא להיכנס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 122 - הילד של גבריאלה ואלחנדרו יציל את לוסיה

פרנסיסקה וגבריאלה עוברות אולטרה סאונד ועוד לא ברור אם אפשר לדעת את מי התינוק של גבריאלה ובסוף מסתבר שפרנסיסקה תלד בת וגבריאלה בן, שתיהן מתרגשות ומאושרות. ופרנסיסקה מדברת על הצורך לספר לאלחנדרו. בינתיים אלחנדרו שומע שהכימוטרפיה רק בולמת את ההתפשטות, אך במקרה שלה זאת לא התרופה, ולגבי ההשתלה אין חדש, ואלחנדרו חושש לאבד את ביתו, הרופא מזכיר לו את תאי האם אך הוא ואישתו לא מביאים ילד. אלחנדרו שומע את גבריאלה מדברת על בן ושמח שלפחות הם קיבלו חדשות טובות והם אומרים כאילו שדיברו על הבת שפרנסיסקה תלד לגסטון. פרנסיסקה אומרת לגבריאלה שאלחנדרו עצוב בגלל לוסיה וההריון הם חדשות שיעודדו אותו, אך גבריאלה מחליטה לעשות משהו טוב יותר. היא פונה לרופא של לוסיה ומבררת את המצב ומספרת שהיא בהריון באלחנדרו ותתרום את תאי האם, אך מבקשת מהרופא לשמור בינתיים בסוד.

בלמסדה מנסה לשכנע את אנטוניה לא להיכנס לאולם המשפט כי עושים בה לינץ' אך היא טוענת שעברה השפלות גרועות יותר כמו הדחייה שלו ותעמוד בכל דבר. עורך הדין שואל את אניבל על מצבו הרפואי ומספר שהוא בדיכאון וטוען שאניבל אמר דברים שאינם נכונים ומפלילים אותו, אך כשאנטוניה נכנסת אניבל מתפרץ עליה ומטיח בה שהיא פושעת ואשמה בכל ואנטוניה מתעמת איתו, השופטת עוצרת את המשפט ואוסורת על אנטוניה לבוא לדיונים הבאים. אניבל מוחזר לתאו ואנטוניה שואלת את העורך דין לגבי מה שקרה ועורך הדין מראה לה את ההקלטה ואנטוניה מבינה שוורוניקה השתמשה בה נגדה. אנטוניה מבקשת מעורך הדין להפסיק להגן על אניבל ולהתחיל להגן עליה, אך עורך הדין מזהיר אותה שמצבה רע עכשיו.

אנטוניה זועמת ומתקשרת למקריו ואומרת שהיא מעלה את ההצעה ומציעה לו שני מיליון שירצח את וורוניקה. מקריו מגייס אנשים לפריצה למצודה ומספר שיש עבודה עם הרבה כסף, אך כשהם שומעים שזאת עבודה של הבוסית הם אומרים שיגבו על זה יותר. אנטוניה זועמת שבבנק יש הליכים להוצאת כסף במזומן והיא זועמת שזה מתעכב ואלחנדרו דורש לדעת בשביל אנטוניה צריכה 2 מיליון במזומן והיא טוענת שלא חייבת לו דין וחשבון. אלחנדרו אומר שהוא מקווה שהכסף לא נועד להשתיק עוד מישהו. אנטוניה דורש מהבנקאי לסדר לה שומר ומאיימת במהומה אם לא תקבל את הכסף. אנטוניה רואה שאלחנדרו עוקב אחריה ומתקשרת למקריו ומטילה עליו עוד משימה, להשגיח על מישהו, אבל לו להגזים כי מדובר בבנה. מקריו שמח על ההזדמנות לנקום ואנשיו עורבים לאלחנדרו וחוטפים אותו וחובטים בו.

ריקרדו מבקש בטיעוני הסיכום להשיב צדק לקונסטנסה ועורך הדין של אניבל אומר שייגרם עוול כי הכול שקרים. חבר המושבעים צריך להחליט ויוצאים להפסקה. כולם מצפים שאניבל יורשע וגם עורך הדין מזהיר אותו שהוא הודה בפשעים בעצמו, כך שסביר להניח שיורשע. ההחלטה מהירה, חבר המושבעים מרשיע את אניבל בחטיפה, כליאה וניסיון רצח והשופטת גוזרת עליו 60 שנה בכלא שמור.

גבריאלה באה אל אניבל ומטיחה בו כמה הוא עלוב והוא לא מבין מה הוא עשה לה והיא מטיחה בו את הפשעים נגד אחיה ואביה כדי לגזול את האדמות. הוא אומר שלא יודע על מה היא מדברת, הוא אפילו לא מכיר את משפחתה, והיא מזכירה לו את טיגרה והוא מבין שהיא גבריאלה ולא מבין איך היא בחיים. היא שואלת אותו איך הוא לא שם לב, לאחר שנגעלה מכל הפעמים שהוא חיזר אחריה. אניבל טוען שאנטוניה אשמה בכל והיא מזכירה לו שגם הוא ראה את אביה כשעינו אותו והכו אותו מכות רצח. היא מטיחה בהם שלא הייתה צריכה לעשות הרבה, רק העמידה אותם זה נגד זה והם הזאבים טרפו זה את זה. הוא שואל מדוע היא לא מסתפקת בניצחון ובאה להטיח בו, והיא מבהירה שהיא רוצה להנות מהרגע שהוא הרוס לאחר כל מה שעשה לה עם אנטוניה כדי לגזול את אדמות משפחתה. הוא מציע לה לחשוף את כל הסודות של אנטוניה והיא מטיחה בו את הקלות שבה הם בוגדים זה בזה ושכל מה שהיא רצתה שתגיד הוא אמר לאחר שהשמיעה לו את הקלטת.

אניבל אומר לגבריאלה לא לחגוג כי הוא עוד יכול לספר לאנטוניה מי היא והיא אומרת שהוא יכול לספר לאנטוניה ולמשטרה מה שהוא רוצה, זאת תהיה מילה של סנטור מושחת נגד המילה של אלמנה מכובדת והוא כבר איבד את אמינותו. גבריאלה יוצאת ומשאירה את אניבל שבור.

פונסיה מזהירה את דוד שאנטוניה עומדת לעזוב. אנטוניה מציעה לדוד לבוא איתה והוא מסרב ומטיח בה את הפשעים נגד אימו וסבו. אנטוניה טוענת לחפותה ושהמשטרה הגיעה למסקנה שאימו אשמה. הוא מטיח בה שמדובר במשטרה של צ'אקון שעבד בשבילה. היא שואלת אם הוא דוד בלטרן יגבה את הדם של סוארס והוא מבהיר שכן ושתקרא לו דוד סוארס. היא טוענת שהוא כפוי טובה שהיא כל כך השקיעה בו והוא מטיח בה שלא צריך להודות לה על כלום כי היא האכילה אותו בכסף שהיא שייך לאימו.

אנטוניה מתחילה לארוז ופונסיה שמה לב לכך ואנטוניה אומרת שלא תמסור הסברים ופונסיה מתקשרת להזהיר את גבריאלה שאנטוניה עומדת לברוח וגבריאלה מתקשרת להזהיר את בלמסדה. בלמסדה מגיע לבית של אנטוניה כשהיא עם מזוודה ומבהיר שהיא לא יכולה לעזוב את סן פדרו.
 

Don Nirtin

New member
124


אדיוס מקריו. לא אהבתי את זה שהוא התחרט דווקא בסוף. לא הייתה לו בעיה להיות מרושע כל הסדרה והוא התחרט..... נו באמת.
&nbsp
דויד וססיליה היו רק בסצינה אחת בודדה וגם לא דיברו. מעולה.
&nbsp
אלחנדרו מגלה סוף סוף שגבריאלה בהריון ממנו - מעולה. עוד יותר מעולה שלוצ'ו הוא זה שדווקא "עזר" לאלחנדרו בזה

&nbsp
אנטוניה... אנטוניה.... מה אעשה איתך, אישה יהירה ומעצבנת שמשוכנעת שכל העולם לרגליה עדיין?
&nbsp
ו...... פונסיה בשיער פזור. לרגע לא זיהיתי אותה

&nbsp
יאללה, 4 פרקים אחרונים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא בטוח שמקריו התחרט

הוא פשוט קיווה שעוד יש לו סיכוי לחיות אחרי הדקירות של צ'אקון ולכן קיווה שאם יתנצל ינצל ומה גם בדיוק כמו אניבל הוא מתנער מאחריות שהכול היו פקודות של אנטוניה, אבל העיקר שהספיק לומר את שמה של אנטוניה כיוזמת הכול, בניגוד ללוקאס שלא הספיק.

כל הכבוד ללוצ'ו על שעזר לאלחנדרו לגלות על ההריון.

אנטוניה אפילו אחרי ששומעת שניסו לעשות באלחנדרו לינץ' רק משום שהוא בנה, עדיין חושבת להתעמת עם האנשים. גבריאלה הצליחה להציל את אלחנדרו ולהרגיע את הרוחות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 123 - סגירת חשבונות בין אנטוניה לאניבל

לוססיטה, אסטריה, עורך הדין שטיגרה שכר והזונה שנשכרה עבור דוד מעידים נגד אנטוניה, לוססיטה מספרת ששמעה אותה מאיימת על חוליו, אסטריה על עדות השקר נגד מקס והזונה האחרונה כדי להפריד את דוד מססיליה. בלמסדה מבקש להעיד אחד אחד. לארחר שגבריאלה מבקרת את אניבל בלמסדה מספר על התלונות שהוגשו והיא בטח מודעת להם ויש כבר תיק נגד אנטוניה.

אניבל עומד לעבור לכלא שמור והוא מרגיש חסר אונים ואנטוניה מבקרת אותו. אנטוניה לועגת לו ומספרת איזה חיים עלובים מצפים לו ואולי במצב עדיף פשוט למות. היא לועגת לו ומטיחה בו שהרס את חייה שחיזר אחריה כשהייתה בת 15 ובסוף שכנע את אימה למכור לו אותה ובכך הפך אותה למה שהיא. אניבל טוען שתמיד היה מאוהב בה ועשה אותה מלכה והיא נהנתה ושקנה לה את מרקוס בלטרן והיא שואלת מדוע לא התחתן איתה והוא מודה שהיה נשוי לכסף של קונסטנסה. אניבל אומר לאנטוניה שהיא תאבד את החיוך שלה כשתדע מי שהתליינית שלה. אנטוניה מבטיחה שהכינה הפתעה בשבילו ואניבל חושב שהיא עומדת לרצוח אותו ומאשים אותה בכך כשבלמסדה מגיע, אך אנטוניה טוענת שהוא שקרן ומעודדת את בלמסדה לקחת אותו לכלא והוא מנסה לשכנע שמצבו הבריאותי לא מאפשר זאת ומתעמת עם השוטרים.

לוצ'ו מתחפש לשוטר כי הוא לא מוכן לפספס את המעבר של אניבל לכלא למרות הזעם מצד חבריו על הסיכון שהוא לוקח. אנשים לועגים לאנטוניה ומצביעים עליה כרוצחת והיא זועמת וטוענת שהפושע היחיד הוא אניבל וקונסטנסה מטיחה בה שגם היא וגם היא תשלם על פשעיה.

מקריו כולא את אלחנדרו בארווה ומודה ברצונו לנקום בו על המכות וטוען שלא הורג אותו רק מסיבה אחת שהוא מתכנן להכאיב לו כשישמע על כך שרצח את וורוניקה. אלחנדרו מנסה להשתחרר ומקריו מקבל מקדמה מאנטוניה ומבטיח לה לשחרר את אלחנדרו כשיקבל את השאר ומקריו מבטיח שאלחנדרו קשור היטב ולא יכול להשתחרר, אך אלחנדרו מצליח להשתחרר ולברוח מהארווה ומנסה להגיע למצודה כדי להזהיר את גבריאלה.

גבריאלה מודה לעורך הדין ולזונות על העדות שלהם ומבטיחה שהמשטרה תגן עליהם שלא ייפגעו עד שיצטרכו להעיד במשפט נגד אנטוניה. גבריאלה מופתעת שדוד עבר לגור עם אימו והיא מאושרת שהם שוב ביחד. דוד מודה שהוא התקשה להתאפק ולא לספר לסבתא שלו שהוא יודע על כל הפשעים שלה ועדיף לו להתרחק ממנה שלא יחשוף דברים ויזהיר אותה.

אניבל מגיע לכלא וחשוף ללעג של האסירים שלועגים שהסנטור של סן פדרו דל אורו הגיע ומרגיש חסר אונים. אסיר מעביר לו מתנה מהבוסית וזה חבל תלייה ומכתב שממליץ לו להתאבד. ואניבל אכן נזכר בכל דבריה של אנטוניה על חייו האומללים ותולה את עצמו למוות. בלמסדה בא לבשר לאנטוניה שאניבל מילא את בקשתה ומטיח בה את המכתב והיא מכחישה, אך טוענת שאין בכך פשע והוא שואל אם גם היא מתכוונת לחמוק ככה מעונש על ידי שתתאבד ואנטוניה מתעקש שהיא לא אשמה בכלום ולכן לא תצטרך להגיע לזה. גם גסטון מבשר לגבריאלה וקונסטנסה על ההתאבדות של אניבל לבקשתה של אנטוניה.

אנטוניה באה לבית של ריקרדו ופוגשת את ריקרדיטו שמספר על סבתא שלו והיא מספרת לו ששיקרו לו ושריקרדו אינו אבא שלו והולכת. ריקרדיטו שואל את הוריו אם זה נכון מה שאנטוניה אמרה לו והם זועמים. ריקרדו מספר לריקרדיטו את הסיפור את הרוח שזורעת זרע, אך האדם הוא שמטפל בו עד שגדל עץ, משקה אותו, דואג שיוכל לצמוח ולמי שייך העץ לרוח או לאדם שמטפל בו. ריקרדיטו מבין היטב את המשל ומביא שאביו הוא האדם והוא העץ ומתרצה. ריקרדיטו וקונסטנסה משאירים את ריקרדו ופטריסיה לבד והם משלימים וריקרדו מודה שהיא האישה היחידה שאהב ובה הוא חושק ומבטיח לא לבגוד בה עוד.

גסטון מדווח ברדיו על ההתאבדות של אניבל בעידודה של אנטוניה ושגם היא אלמנה שחורה תשלם. גבריאלה שומעת שאנטוניה התעסקה עם ילד קטן ומבינה שאפשר כעת לצפות מאנטוניה לגרוע מכל. מקריו ואנשיו אורבים לשומרים במצודה ומצליחים להרוג אחד ומקריו מצליח לפלוש למצודה. בדיוק כשגבריאלה חוגגת ניצחון על אויביה וגם נזכרת בילד שאיבדו וחושבת על הילד העכשווי שלה שתדע לשמור בניגוד לאחר. מקריו מגיע ומכוון אליה אקדח ואומר שירצח אותה בשקט, היא חוטפת לו את האקדח וטוענת שמדובר באקדח עם משתיק קול שיורה שלושה כדורים בבת אחת ומטיחה בו את הידע שלה בנשק ובהגנה עצמית. הוא שואל מדוע לא תקרא לשומריה והיא מסבירה למקריו שלא זקוקה להם וכעת יישלם. מקריו טוען שרק מילא את הרצון של אנטוניה והיא מטיחה בו כמה פגע ושואלת אם אם יכולה לסלוח לרוצח של הילד שלה, מקריו לא מבין והיא מכה אותו ובועטת בבטנו ושואלת אם זה לא מזכיר לו משהו ומטיחה בו את הרצח הילד שלה. הוא טוען שרק מילא הוראות של אנטוניה והיא מטיחה בו שהרגליים שלו עשו את זה ומכוונת אליו אקדח ואומרת שחיכתה לרגע זה וכעת תהרוג אותו.

לפני כן גבריאלה דואגת מהיעדרותו של אלחנדרו בכל הזמן של העברת אניבל וכשהרופא מבקש לספר לאלחנדרו ואירנה על כוונותיה, היא מבקשת שזה עדיין יישמר בסוד. לוצ'ו עובר לגור אצל פרנסיסקה ששמחה לקבל אותו, אך כשמישהו דופק היא מבקשת להתחבא, אך לוצ'ו טוען שזה ביקור בשבילו וזאת אכן אירנה והם מתנשקים ופרנסיסקה קצת נוזפת בהם על הגועל. הם מבלים יחד וכשאירנה מספרת על מצבה של לוסיה לוצ'ו מציע לעשות לה אח איתו שיוכל להציל אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם כשגבריאלה מדברת עם בלמסדה

והוא אומר שיש תיק עם אנטוניה היא שואלת איך הוא מרגיש עם זה והוא מודה שבתור שוטר הוא מרגיש סיפוק כי הוא מבין את מה שקרה בכפר. אז גבריאלה שואלת איך הוא מרגיש בתור רודריגו בלמסדה הגבר והוא מודה שהוא מרגיש רע עם זה שהתאהב באישה הלא נכונה.

כשדוד מבשר לגבריאלה שהוא עובר לגור אצלה היא מבשרת לו על האח שיוולד לו ומבקשת לשמור זאת בסוד, כי היא לא רוצה בינתיים שאלחנדרו ידע.
 

Don Nirtin

New member
125


סוף סוף אנטוניה היהירה מקדמת את עצמה. ראינו אותה חותכת את הורידים באמצעות המראה שמשום מה השוטרים אישרו להכניס לתחנה...... טוב, ראינו איך גונסלס עובד....
&nbsp
וכרגיל, הכותבת חייבת לתת רמז מתרים למה שעומד לקרות בפרקים האחרונים. זה די ברור לי שאנטוניה תחטוף את דוד למכרה וגבריאלה תבוא אחריו......... תודה רבה, כותבת. הרסת את המתח המועט של הפרקים האחרונים.
&nbsp
ו...... לוצ'ו מבדר אותי כשהוא בכלא עוקץ את אנטוניה

&nbsp
נראה לי שזה הכל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ענק

כשאנטוניה באה לבקר את חרטרודיס לאחר שהיא אושפזה בבית משוגעים חרטרודיס גילתה את הסוף של אנטוניה. אם כי כשצפיתי בפעם הראשונה וזה קרה, לא זכרתי שחרטרודיס ניבאה את זה כבר.
 

Don Nirtin

New member
126


ראינו משהו שלא ראינו כל הסדרה - אנטוניה אשכרה עושה משהו במקום לשלוח את אחד מהחיילים הנאמנים שלה.
&nbsp
חוץ מזה - גבריאלה מתרגשת שלא לצורך, פרנסיסקה מטומטמת (וגם ססיליה), ולוצ'ו כמובן שהפעיל את הקסמים שלו על השופטת

&nbsp
את 127 ואת 128 אראה ביחד כפרק אחד (כי ככה הם שודרו במקור) אז אחכה קצת עם הסוף לשבוע הבא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נו כבר אין לאנטוניה חיילים, אז אין לה ברירה

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב אני לא בטוח שאצל טלמונדו וארגוס

הפרק האחרון המקורי הוא שני פרקים, זה אצל טלוויסה, לא בטוח שגם אצל טלמונדו, אפילו אם הם משתפים פעולה עם ארגוס מקסיקו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 124 - אלחנדרו מגלה על ההריון של גבריאלה

מקריו מתחנן על חייו לפני גבריאלה והיא מטיחה בו שהתחננה לפניו באותה הצורה כשהוא בעט בה והיא מחליטה להרוג אותו, ואז מגיע אלחנדרו ומפציר בה שלא לכלך את ידיה ומקריו משתלט על האקדח ואומר לאלחנדרו שהיה צריך לתת לה להרוג אותו, אך צ'אקון מתגנב ודוקר את מקריו וטוען שהוא חייב לו, מקריו טוען שזה להיפך הוא חייב לו, אבל הוא הקדים אותו, למרות תחנוני גבריאלה ואלחנדרו צ'אקון דוקר את מקריו כמה פעמים ובורח. הם מזמינים את בלמסדה ומקריו נשאל אם אנטוניה שלחה אותו והוא מתחנן שיצילו אותו ומצליח לספר שאנטוניה שלחה אותו לרצוח את וורוניקה ושאנטוניה הורתה על אלברטו, חוליו, מקס וולנטינה ומת. בלמסדה מבשר על מותו של אניבל לבקשת אנטוניה וכעת יש ראיות לעצור אותה.

אנטוניה מנסה לברוח ופונסיה מאיימת עליה באקדח ואומר שלא תיתן לה, אנטוניה גוברת עליה ופוצעת אותה בירייה, ובורחת אך נעצרת על ידי גונסלס. פונסיה מקבלת טיפול ובלמסדה מגיע ועוצר את אנטוניה. אנטוניה נחקרת במשטרה וגונסלס מבשר לבלמסדה על המהומות שם ומסתבר שהאנשים רוצים לעשות לינץ' באנטוניה וגסטון שם לב לכך ומזעיק את גבריאלה. גם אלחנדרו מגיע וכמעט עושים בו לינץ' כי הוא בנה של אנטוניה, בלמסדה מנסה להרגיע את הרוחות ללא הצלחה ומואשם ששוב המשטרה לצד משפחת בלטרן. וגבריאלה לוקחת את המיקרופון ומסבירה שהיא וורוניקה שהשקיעה בבית חולים ובכפר ודורשת להניח לאלחנדרו הוא לא כמו אימו ומבקשת לשחרר אותו, האנשים אומרים שהם בוטחים בה, אך לא בבני בלטרן, מחלצים את אלחנדרו וגסטון ובלמסדה מביאים אותו לתחנה.

גבריאלה מסבירה שהיא שמחה להשקיע בכפר וכעת אנטוניה נעצרה ויש צדק בסן פדרו דל אורו ולא צריך לבייש את הילדים ולקחת את החוק לידיים ומבקשת לבטוח ברשויות. אנטוניה רוצה לצאת אל ההמון, אך אלחנדרו מסביר לה שכמעט עשו בו לינץ' רק כי הוא בנה, והיא רוצה לצאת ושומעת את גבריאלה אומרת שנגמרה הרודנות בכפר וכעת יש תקווה ומתפוצצת מזעם.

גבריאלה מרגישה רע ויש לה דימום והיא צריכה ללכת לבית החולים וגסטון מודה שלא חשב שדבר ברדיו ישלהבו את ההמון ומסבירים לו שבדיווח יש אחראיות. גבריאלה צריכה ללכת לבית החולים ואלחנדרו לא מספיק להשיג אותה. ולוצ'ו שואל את גסטון במה שגבריאלה בהריון ולוצ'ו מבשר לאלחנדרו שהוא יודע לאן גבריאלה הלכה וכשבבית החולים הרופאים אומרת שהכול בסדר עם הילד ולפעמים יש דימום בחודשים הראשונים ובנה יהיה בסדר והרופאה שואלת אם לבשר לאבא ואלחנדרו מבשר שהאבא כבר כאן ושמח על ההריון של גבריאלה ומבטיחה לתמוך בה.

אלחנדרו מספר לרופא על ההריון של וורוניקה והרופא חושב שהוא כבר יודע שוורוניקה תתרום את תאי האם ללוסיה. אלחנדרו מאושר ומבקר את גבריאלה ומבשר לה שהיא נשארה נדיבה כפי שהייתה והיא אותה גבריאלה והוא מאושר ועם הילד שהיא עומדת להעניק לו.

פטריסיה וריקרדו משלימים ושוכבים והם מאושרים יחד ופטריסיה מזהירה אותו שלא תסלח לו בגידה נוספת וריקרדו מבהיר שהיא האישה היחידה שאיתה הוא רוצה להיות ומתחייב להיות נאמן לה והם מאושרים.

פונסיה מבקרת את גבריאלה ומובהר חזק שהן בנות דודות ואנטוניה אומרת שלא התכוונה לירות בה ופונסיה אומרת שאין שנאה בין בני דודות. אנטוניה מצפה לקבל את מה שהיא צריכה לתא ופונסיה רק מביאה לה מראה בטענה שזה מה שהיא צריכה כדי לראות למה נהפכה. אנטוניה לא מבינה את ההתנשאות של פונסיה ופונסיה מבהירה שרק באה לתת לבלמסדה את הכסף שהיא עמדה למסור למקריו, אנטוניה זועמת בטענה שזה הכסף שלה.

גונסלס חושב אם הם יוכלו לקחת חלק מהכסף ובלמסדה מבהיר שזה לא חוקי, ואסור להם. גונסלס מתעניין אם לא התפתה פעם בגלל דברים שהחרים וכשבלמסדה מגיב בנזיפה, גונסלס טוען שרק העלה רעיונות והסתקרן.
 
למעלה