השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 111 -גבריאלה בהריון

גבריאלה אומרת לגסטון להראות את החדר ללוססיטה והוא מבקש לא לספר לגבריאלה בלעדיו. פרנסיסקה מספרת על החלום שבו היו ילדים וטיגרה אמר לה שהיא ואלחנדרו צריכים להפסיק עם השטויות ואומרת שהיא בהריון. גבריאלה לא מאמינה כי גם הסתבר שאחרי ההפלה נאמר שיהיה קשה לה להרות שוב, ולכן פרנסיסקה באה עם בדיקה מוכנה, גבריאלה עושה את הבדיקה ותוך כדי לועגת לפרנסיסקה, אבל פרנסיסקה צודקת והבדיקה חיובית. גבריאלה מאושרת שיהיה לה ילד מאלחנדרו שוב והפעם נחושה לשמור עליו. היא תוהה מי הילדים האחרים בחלום. פרנסיסקה מעודדת אותה להשלים עם אלחנדרו ולחשוף את ההריון. גסטון ופרנסיסקה לא מבינים אם עכשיו יש יותר סכנה או יותר שמחה לאור ההריון.

לוססיטה מתחקרת את גסטון בקשר ללוצ'ו והוא מנסה להסביר לה שלוצ'ו כבר תפוס לאחר שהיא שומעת שהוא נפרד מוורוניקה. לוצ'ו מופתע לראות שלוססיטה חזרה ולא מבין מדוע ואיך ואיך הוא לא מעודכן. הוא עומד לשכב עם אירנה ולוססיטה מפתיעה אותם ואירנה זועמת על שובה של לוססיטה ולוססיטה מתחילה לאיים עליה ואומרת שחזרה כדי להילחם על מה שמגיעה לה והן מתחילות לריב ואירנה מבינה שלוססיטה ולוצ'ו בגדו באביה וזועמת. הן רבות וכמעט עומדות להכות זו את זו כשגבריאלה נכנסת ומרגיעה את הרוחות ומטיחה בלוססיטה שהחדר שלה הוא חדר האורחים ולא החדר של לוצ'ו.

אנטוניה מצליחה להרגיע את מקריו ומשכנעת שלא עומדת להרוג את מי שהכי נאמן לה מכולם, אך הוא עדיין מתעקש על הכסף. אניבל מבין כמה הם חלשים שמקריו מתחיל לסחוט אותם ואנטוניה אומרת שזקוקה לו ובינתיים שמרה אותו לצידה. לוקאס שואל אותם לגבי הקור של מקריו כלפיו ואניבל מזכיר לו שרצח את בן דודו ואנטוניה מזהירה את לוקאס לשמור מרחק ממקריו. לוקאס מרגל אחרי בית החולים בו מחזיקים את צ'אקון ושומע שהוא במצב קשה ואולי לא ישרוד כדי להעיד. לוקאס רוצה לעדכן את מקריו, שמתנפל עליו ומטיח בו את הבגידה ברצח בן דודו, אך לוקאס מכחיש וטוען שיש חדשות מצ'אקון. מקריו ולוקאס מנסים להתגנב כדי לרצוח את צ'אקון שבינתיים מבין עם מי יש לו עסק וחושד באחות שמביאה לו אוכל, כי היא חדשה והוא חושש שתנסה להרעיל אותו. מקריו ולוקאס מצטערים לאכזב את אנטוניה שעומדים לגבות עדות מצ'אקון.

בלמסדה בא לתחקר את אנטוניה ומטיח בה שהתמונות אותנטיות, הוא שם לב שבתמונות היא עוד אנושית. הוא מנסה לברר מתי הפכה לזונה, אך היא מגרשת אותו וטוענת שהכול מזוייף. היא בוכה שלא מכרו אותה ולעולם לא היית בבית בושת. ודוד רואה אותה עם התמונות ומרגיע אותה, הוא מאמין שמדובר בפוטמנטאג' ואנטוניה מנצלת את ההזדמנות כדי להסית אותו נגד וורוניקה שאחראית להפצת התמונות שלה כזונה.

אנטוניה שולחת דרך לוקאס גלידה ללוסיה, אך זה הטעם האהוב על אלחנדרו ואלחנרו מבין שאנטוניה מנסה להתחנף אליו. גבריאלה באה לבקר אותו בבית החולים ומסבירה שיש חדשות חשובות שישנו הכול ביניהם, והוא שואל אם היא וויתרה על הנקמה וגבריאלה אומרת שמדובר במשהו אחר, ואלחנדרו פשוט לא רוצה לשמוע ולא נותן לה לספר על ההריון ומרחיק אותה ממנו.

לפני כן אלחנדרו מדבר עם אירנה על כוונתה לנסוע והיא מספרת על כוונתה להעיד והמחלה של לוסיה שזקוקה לטיפול ואלחנדרו אומר לה שפשוט להגיד שהיא התאהבה בלוצ'ו וומפה הטיפש ולוצ'ו מחופש לרופא בא לשם ושואל מה רע בזה ולוצ'ו מביע את אהבתו הכנה ללוסיה, אך אלחנדרו עדיין בז לו.

גבריאלה שמחה לראות את דוד בביתה, אך דוד מודיע לה שמעתה היא אויבת שלו בגלל מה שעשתה לסבאתו והוא לא מוכן לקשר עם מי שפוגעת כך בסבתא האהובה שלו ותתרחק ממנו. גבריאלה אומרת לו שיום אחד המסכה של הסבתא המכובדת שלו טיפול ואז הוא יגלה את כל הדברים הנוראים שעשתה בעיקר לאימו.

ריקרדו שוכב עם אינה שמנסה לשכנע אותו לעבור לגור איתה והוא מבהיר לה שמחוץ למיטה הוא לא סובל אותה. והיא אומרת שהיא דווקא נהנית מיסורי המצפון שלו. הוא מטיח בה את חוסר האתיקה שלה ורוצה להיפרד ממנה והיא אומרת שמעתה תגרום לו לסבול כי לא יוכל לעשות סקס עם נשים אחרות וכשיחשוק בסקס יחזור להתחנן בפניה והיא תתנה זאת בכך שיעזוב את אימו ויגור איתה.
 

Don Nirtin

New member
פרקים אחרונים....


אנטוניה עושה טעות אחר טעות שזה משעשע אותי כבר. מזל שבלמסדה החליט להמית את צ'אקון בכוונה

&nbsp
ו..... אני אתעלם מכל הסצינות שריקרדו מדמיין שהוא אונס את האישה ההיא. זה הורס לגמרי לי את הדמות החמודה של השחקן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אניבל מנסה להכניס קצת הגיון באנטוניה חסרת הגבולות

ולוקאס במקום לשנוא את אנטוניה כשסוף סוף הוא יודע שהיא רצחה את אביו, הוא שונא את דוד, כי מקריו "שכח" לספר על המכרה אל צ'מוקו ולוקאס חושב שאנטוניה עשתה את כל זה כדי לקחת את דוד מגבריאלה. וכמובן שלוקאס כבר עשב שוטה וכבר לא יכול להיות בן אדם והעובדה שפרננדו אנס את גבריאלה במסכה רק נותן לו רעיון לבצע אונס כזה גם כן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 112 - בלמסדה דורש את האמת

הוא מתחקר את אניבל לגבי בית הבושת שבו עבדה אנטוניה ואניבל טוען שלא מכיר אותו והכול שקר, אבל אנטוניה מתחילה לדאוג מהחולשה של אניבל והעניין הרב שבלמסדה מגלה בעניין.

גבריאלה שופכת את הלב בפני קונסטנסה על איך שדוד דחה אותה ומגן על סבאתו והלוואי והיה מגן עליה כך והיא והיא מזכירה שאז היה ילד. קונסטנסה מסתבר ששמעה על ההריון ומעודדת את גבריאלה שתשמור גם על הילד הזה וגם הילד שבדרך.

אלחנדרו מבקש מצ'אקון לספר לו על הפשעים שביצע בשם אימו ושואל ישירות אם היא אחראית לרצח אחיו וטיגרה, וכשצ'אקון עומד לספר הכול לוקחים אותו לדיאליזה שאי אפשר לדחות. בינתיים לוקאס ומקריו מדווחים לאנטוניה שצ'אקון עומד להעיד נגדה והיא מוחה על שלא השתיקו אותו ודורשת פתרון. פרנסיסקה חולמת חלום ומבינה שעליה להציל את צ'אקון המפלצתי שלקח בכוח את דוד הילד מהבית שלהם ועשה עוד המון דברים רעים כי הוא עד חשוב, היא ממהרת לבית החולים ואלחנדרו מזלזל בחלומות שלה, אך פרנסיסקה מזהירה אותו מהפצצה שמסכנת גם את ביתו.

לפני כן גבריאלה נמצאת עם לוסיה ואלחנדרו מודה לה על כך. כשהוא שומע על הפצצה הוא שולח את פרנסיסקה להציל את לוסיה וגבריאלה וממהר להוציא את צ'אקון ומזהיר שיש פצצה וגם מוצא אותה. פרנסיסקה מזהירה את גבריאלה ומוציאה אותה ואת לוסיה בדיוק לקראת הפיצוץ וגבריאלה שואלת את פרנסיסקה על מה חלמה והיא מספרת על הפצצה וגבריאלה דואגת לאלחנדרו שמזהיר מפני הפצצה את השוטרים שלא מוכן לתת לצ'אקון לזוז ומנסה לנטרל את הפצצה ושומעים את הפיצוץ. גבריאלה דואגת לאלחנדרו, אך הוא בסדר.

בלמסדה מזועזע ממה שראה ואומר לריקרדו שהוא לא הגזים כשאמר שהכפר חי את הברבריות ומתייצבים אצלו גבריאלה, אלחנדרו, גסטון וריקרדו והוא מוחה (כי הוא לא מעודכן בשיטות של הערבים) שאפילו במלחמה לא מניחים פצצה בבית חולים מלא ילדים ולאיזה רמות ירד הכפר. הם מבהירים שלא הם אחראים לפיצוץ, אבל הוא מטיח בהם שהם יודעים מי אחראי ועוד הרבה דברים ודורש לספר לו הכול. נראה שבלמסדה מקבל מה שרצה וגסטון צריך ללכת לתחנת הרדיו.

לוקאס ומקריו הולכים למסעדה בה בריז'יט הזונה שאנטוניה קנתה לדוד ממלצרת ומשלמים כדי שתגיד שהם שם כבר שעתיים. גסטון מודיע ברדיו על רצח צ'אקון כדי שלא יעיד בעזרת פצצה ומקריו ולוקאס חוגגים את הצלחתם ובריז'יט שומעת שהם אחראים לרצח. אנטוניה גם חוגגת שנפתרה מצ'אקון ואניבל מטיח בה את שהם החשודים העיקריים, אך היא מסבירה שאף אחד לא יחשוד שתטמין פצצה בבית חולים בו נכדתה מאושפזת, ואניבל שואל אם לא אכפת לה והיא אומרת שהכול מחושב ושלא קרה לה כלום. גסטון מודיע על פשעיו של צ'אקון ועל הזאבים וטוען שמדובר בסנטור ובבוסית המזוייפת. אנטוניה רוצה להרוג אותו ואניבל מנסה להסביר לה שזה לא צעד חכם.

מקריו משתכר עם לוקאס ומטיח בו את רצח בן דודו שהוא מתעקש להכחיש וטוען שאנטוניה הכריחה אותו לפעול נגד גבריאלה ובגלל זה הוא בסכנה, לוקאס טוען שזה מגיע לה בגלל רצח אביו ומקריו מסביר לו שגבריאלה לא אחראית לכך ואנטוניה אחראית לפיצוץ במטרה לרצוח את טיגרה וגבריאלה ולרוע מזלה פרננדו והכורים נכנסו לשם לעזור להם. הוא מספר על גבריאלה שהייתה האישה היחידה במכרה, אך הייתה הגונה ולוקאס מזכיר שהיא ניהל רומן עם פרננדו ומקריו מסביר שהיא תמיד סירבה לו והוא אנס אותו ורק מאוחר יותר אנטוניה גילתה שדוד נכדה ולוקאס שואל אם גבריאלה לא ידעה מי אביו ומקריו מסביר שפרננדו לבש מסכה של כובע גרב ונראה שזה משעשע את לוקאס. מקריו לא אומר מילה על לה צ'מוקו ולוקאס מסיק שאנטוניה רצתה לרצוח את גבריאלה כדי לקבל את דוד.

דוד מבלה עם ססיליה אך מסרב להיכנס לבית של וורוניקה, הוא טוען שהיא פרסמה פוטמנטאג' כאילו סבאתו הייתה זונה, ססיליה מנסה להגן על גבריאלה ולהסביר כמה היא טובה ושהוא לא יודע הרבה דברים, אך שומרת סודות ולא מדברת ברור ומבלבלת את דוד עוד יותר. הם הולכים לאכול גלידה ונתקלים בלוקאס השיכור שלועג לדוד שהוא בן של זונה ואנס אלכוהוליסט ודוד מכה אותו והפעם מגן על זכר אימו ודורש שלא ידבר אליה, ססיליה מתעקשת שדוד לא יריב עם שיכור ומזמינה אנשים להפריד בינהם.

אנטוניה מבינה שהאויבת העיקרית שלה זאת וורוניקה ורוצה להרוס אותה ואניבל שואל אם תזרוק פצצה אטומית על הכפר, והיא טוענת שכדי להיפטר מוורוניקה תהיה מסוגלת גם לזה והוא אומר שהיא מדבר כאילו שיש לה צבא והיא אומרת שכן וטוענת שהיא משתמשת בססיליה כדי להסית את דוד נגדה. אניבל מזכיר שדוד התאהב בססיליה לפני שוורוניקה הגיעה לכפר ואנטוניה טוענת שהיא מנצלת את זה היטב ומחליטה להיפטר מססיליה ומהפורמו לפרק הבא נראה שהיא מטילה זאת על לוקאס שקיבל רעיון מכובע הגרב.

אירנה דואגת לביתה לאחר הפצצה ושומעת מגבריאלה שהפצצה הוטלה כדי לרצוח את צ'אקון, היא מזועזעת שלמי שהטמין את הפצצה לא היה אכפת מביתה.

הלקוחה של ריקרדו כעורך דין מודה לו על השירות והוא מבטיח שידאג לאינטרסים שלה והיא מדברת על התנזרות ממין חצי שנה מאז שהתאלמנה וריקרדו מפנטז שיוכל לשכב איתה ולראשונה להצליח עם אישה אחרת שהיא לא אינס ושהוא משתף אותה בכך. זה רק חלום, כשריקרדו שולח רמזים היא מתפשטת ומוכנה לשכב איתו, והם כמעט שוכבים אך ריקרדו עוצר ברגע האחרון כדי לא לנצל את מצבה לצרכיו. קונסטנסה ממנת לריקרדיטו שיעורי פסנתר ופטריסיה אומרת שקשה לה להיות שם וקונסטנסה מבינה שלא רוצה לראות את בנה ומפצירה בה להשלים, ואומרת שהיו צריכים להתלונן על אינס, שישללו לה רישיון, אך פטריסיה מתעקשת שלטובתם כדי שיתגרשו וריקרדו זקוק לחיי מין ואת זה יכולה לספק לו רק אינס ולכן רק איתה יהיה מאושר.
 

Don Nirtin

New member
113 מותה של התמימות


התאספנו כאן לזכר הדבר הכי קדוש בטלנובלה שגם היא הושחתה. לא, לא אכפת לי מצ'אקון שהומת כדי שאנטוניה תחשוב שהוא מת.

אז נכון שלאורך הטלנובלה ססיליה לא הייתה העפרון הכי מחודד בקלמר (עיין ערך חיטוט בבית וכמעט רציחתה על ידי חרוטרודיס) אבל בחייאת. לצאת למקום שכוח אל עם אופניים? איזו מטומטמת היא. היא הזמינה את זה על עצמה. וכך, 20 שנה מאוחר יותר, הגורל משכתב מחדש את ההצגה הכי טובה בעיר - האונס הברוטאלי שמביא לתוצאות חמורות (וגם מה שחיכיתי לו טלנובלה שלמה.)

אז כן, רבותיי. אנחנו מתכנסים כדי להתאבל על מותה של התמימות שנרצחה בפרק של אתמול על ידי לוקאס יימח שמו.

ובעניינים אחרים - סוף סוף ריקרדו הרג את המשיכה שלו לאינס והעיף אותה הביתה. חבל שהוא לא סיפר לפטריסיה על הזנזונת ההיא מהפרק הקודם, אבל כמו שאירנה אמרה - הם רבו כמו זוג נשוי לכל דבר, שזה דבר מבורך.

ו.... לא. לא היה עוד משהו ראוי לציון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא הייתי מגדיר אותה כזונזונת

ריקרדו רצה הרבה יותר ממנה כדי את הניסוי לשכב עם מישהי חוץ מאינס והיא גם מסתפקת בסקס במשך לילה שלום ואין לה כוונה לכבול את ריקרדו ואינס כבר סיפרה לה את זה וריקרדו נאלץ להסביר וכמובן אינס הסיתה את פטריסיה נגדו ואירנה גם ניצלה הזדמנות לעקוץ את פטריסיה שהיא עשתה לה (לאירנה) את מה שאינס עשתה לה (לפטריסיה) וגם ביקשה ממנה להיות קצת יותר גמישה וסלחנית, אמנם ריקרדו היה אימפוטנט אבל היא פגעה בו מאוד כשבגדה בו עם החבר הכי טוב שלו ואין לה זכות מוסרית לשפוט את הבגידות שלו.

ססיליה באמת השתגעה לגמרי לצאת לבד למקום שכוח אל ועוד כשיש מלחמה בין גבריאלה לאנטוניה, גם גבריאלה הייתה צריכה להתעקש על השומרים, אבל ההתעקשות של ססיליה ללכת לבד חוסר אחראיות. ולוקאס היה כל כך בטוח שהרג את ססיליה שהוריד את כובע הגרב בדיוק ברגע שססיליה המעולפת פקחה את עיניה לכמה רגעים, כך שכל המסכה הייתה לשווא ולוקאס כזה טיפש אנטוניה ביקשה ממנו להפחיד אותה שתברח מהכפר, אחרי דבר כזה אין ספק שהיא תישען על דוד, פונסיה וורוניקה ולהיפך לא תוכל לעזוב, אז לוקאס כבר הפך לנטל עבור אנטוניה ומקריו.
 

Don Nirtin

New member
זה די ברור שלוקאס ז"ל


השאלה היא כמה פרקים יקח לו להתפגר.
 

Don Nirtin

New member
צודק. מת


אפילו אחרי שמקריו מגלה לו חצי אמת הוא לא מתחרט.
&nbsp
זבל בן זבלים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 113 - פרנסיסקה בהריון

פרנסיסקה מתעלפת בתחנת הרדיו ונלקחת לבית החולים כשכולם דואגים לה וגסטון מספר לגבריאלה שכבר הרגישה רע וטענה שזאת שפעת, פרנסיסקה לא מבינה מדוע הביאו אותה לבית חולים ומספרת שביקשה מטיגרה ומקס לקחת אותה אליהם, ונראה שהם מקיימים, גבריאלה וגסטון מאוד לא אוהבים את זה ופרנסיסקה בטוחה שיש לה מחלה סופנית, אך הרופא מפתיעה אותה שהיא בהריון. היא חושבת בהתחלה שזאת בדיחה וגבריאלה צוחקת על שבפעם הראשונה טעתה כמכשפה. וגבריאלה מבינה שאחד הילדים בחלום היה הילד של פרנסיסקה וגסטון.

ריקרדו בה אל האלמנה ומבטיח לעזור לה בתביעה של גיסה וריקרדו מזכיר שעצרו משהו והיא קוראת לזה רעב והם שוכבים ויותר מפעם אחת והיא מאושרת מהתפקוד של ריקרדו וריקרדו מסביר שהיא לא מבינה איזה משמעות יש לו לזה. היא מספרת על כוונתה לנסוע לחו"ל. כשריקרדו חוזר הביתה הוא שומע מקונסטנסה שאינס התנחלה בביתו ואינס כבר מתחילה לארוז את הדברים שריקרדו בתקווה לכפות עליו לגור איתה והוא מגרש אותה ומסביר שכבר לא זקוק לה כי הצליח לשכב עם אישה אחרת ולא תלוי בה מינית, היא מסרבת להאמין והוא מגרש אותה וקונסטנסה שומעת את השיחה ושואלת אם באמת יש לו מאהבת וריקרדו מסביר שהצליח לשכב בפעם הראשונה עם מישהי חוץ מאינס.

ריקרדו מדבר עם אלחנדרו ומנסה לשכנע אותו לעזוב שטויות ולא לאבד שוב את גבריאלה. אלחנדרו מסביר שהוא יודע שאימו עשתה דברים נוראים, אבל היא עדיין אימו, הוא לא יכול להתנכר לה. ריקרדו אומר שאכן גברים הם הפכפכים והוא מצד אחד שונא את אינס ומצד שני חוזר אליה בשביל סקס. ואז בדיוק האלמנה הלקוחה מתקשרת לריקרדו ומזמינה אותו אליה וריקרדו מספר על שניסה לבדוק אם הוא עדיין תלוי מינית באינס וכמעט קרה משהו ביניהם ואלחנדרו אומר לו שאם זה יגרום לו להשתחרר מאינס שילך על זה.

ריקרדו בא מלא שמחה לפטריסיה ואומר לה שהיא מגרה אותה, אך היא מתעקשת שאין כלום ביניהם ובינתיים אינס בטוחה שהוא הלך לפטריסיה ומתקשרת אליה ווריקרדו מנסה לשכנע את פטריסיה לא לענות ואינס אומרת לפטריסיה שריקרדו בא לפרוק עליה אחרי שבילה לילה שלם עם אישה אחרת. ריקרדו מנסה להסביר שרק ניסה לבדוק אם הוא יכול לשכב עם אישה כלשהי חוץ מאינס, אך פטריסיה לא מאמינה לו וטוענת שהוא רודף שמאלות ועכשיו כשהוא נרפא יוכל לשכב עם כל נשות הכפר. אירנה מקשיבה לשיחה ושואלת את פטריסיה אם באמת רוצה להתגרש כי הם לראשונה רבו כמו זוג נשוי. פטריסיה מתלוננת על אינס ואירנה אומרת לפטריסיה לחשוב לרגע שהיא במקומה של פטריסיה ופטריסיה במקומה של אינס שהיא עשתה דבר דומה ופגעה בה, ופטריסיה שואלת אם היא באה לנזוף בה ואירנה מסבירה שתיקח את זה כאילו החיים מחזירים לה על מה שהיא עשתה, אבל היא גם בטוחה שריקרדו באמת אוהב אותה ושתיקח בחשבון שהיה לו קשה מאוד להתגבר על זה שבגדה בו עם החבר הכי טוב שלו.

בלמסדה וריקרדו מדברים על הצעד הלא שגרתי שלהם ונראה שזאת הפעם הראשונה שבלמסדה לא נדבק בדקדקנות לספר החוקים והוא מרגיש רע עם זה ופוחד שיישא בתוצאות. אך מבין שאין ברירה וריקרדו מסביר שאימו היא דוגמא חיה לכך שהחוק והצדק לא הולכים יחד בכפר הזה ובלמסדה מזכיר גם את גבריאלה וריקרדו מודה שגרם לה עוול בעצמו ובלמסדה מתעקש שעליהם לדאוג להשיג את הצדק בעזרת החוק.

צ'אקון נקבר והכפר נפרד ממנו וכמובן הכומר מבקש לסלוח לו על פשעיו כי רק אלוהים יכול לשפוט ואנטוניה אומרת לגבריאלה שהן תמיד נפגשות בלוויות וגבריאלה עוקצת אותה שמישהו כל הזמן רוצח את מי שמפריע לו ואנטוניה אומרת שאולי יישארו רק שתיהן בכפר והן מעלות את זה שאחת תבוא ללוויה של השנייה ואנטוניה בטוחה שהיא תהיה זו שתבוא ללוויה של וורוניקה.

ססיליה מנסה להסביר לדוד שלא היה צריך לריב עם לוקאס השיכור. דוד מספר שלוקאס מציק לו מהילדות וססיליה מזכירה שהם כבר לא ילדים. דוד מתעקש שלא מוכן שידברו כך על אימו. וססיליה מבינה שקשה לו עם זה שהוא נולד כתוצאה מאונס. אחר כך ססיליה צריכה לבקר את פרנסיסקה והיא מתעקשת לבוא לבד באופניים וגבריאלה מנסה לשלוח איתה שומרים במונית, אך ססיליה מתעקשת. בינתיים אנטוניה מבקשת מלוקאס להפחיד את ססיליה כך שתעזוב את הכפר והפעם לא להרוג. ססיליה נוסעת באופניים ורואה גבר שוכב על צד הכביש ומנסה לעזור לו, אך זה לוקאס עם כובע הגרב שמתנפל עליה ולמרות תחנוניה אונס אותה ומכה אותה, לאחר האונס היא נשארת מעולפת ולוקאס חושש שהגזים והרג אותה ומרחיק את האופניים ומוריד את כובע הגרב בדיוק כשססיליה פוקחת לרגע את עיניה ורואה את פניו של לוקאס.

גסטון אומר לה שהוא מקנא מאוד בטיגרה כי רצתה מאוד למות ולא היה אכפת לה להשאיר אותו לבד. גסטון מסביר לפרנסיסקה שאלוהים שלח לה את הילד כדי שתפסיק לחשוב על מוות ודוד שומע על ההריון של פרנסיסקו כשהוא נמצא אצלה ומברך אותם. גבריאלה באה אל פרנסיסקה ומופתעת שססיליה עדיין לא הגיעה ולפרנסיסקה יש תחושה רעה וגם דוד מפחד ממה שקרה לססיליה והם יוצאים לחפש אותה במקום שפרנסיסקה רואה בחיזיון שלה ופרנסיסקה מהססת לדבר על זה עם דוד אך לגסטון היא אומרת שראתה את ססיליה נאנסת. הם מוצאים את האופניים של ססיליה בלעדיה ודואגים לה ומחליטים להתפצל. הם מחפשים אותה וקוראים לה ובלמסדה מקבל על כך דיווח ולועג לעצמו שמקשיב לנבואות של מכשפה וגם השוטרים יוצאים לחפש את ססיליה לבסוף דוד מוצא אותה מעולפת וחבולה.

מקריו מברך את לוקאס על ההצלחה עם הפצצה ולוקאס מתעקש שלא הרג את צ'ופו. לוקאס שופך את הלב בפני מקריו שנראה שהגזים והחליט להתנקם בדוד וניצל את המשימה של אנטוניה כדי לאנוס את ססיליה אחרי ששמע על מה שפרננדו עשה לגבריאלה, זה נתן לו רעיון. מקריו זועם ואומר שעשה שטות ורק סיבך אותם. גם אנטוניה מוחה על שביקשה רק להפחיד אותה ולא לאנוס אותה שתוכל להעיד על פשע ולוקאס מתעקש שלבש כובע גרב והיא לא זיהתה אותו וכנראה אחרי זה תיבהל ותעזוב, אנטוניה שואלת אם הוא בטוח שהשאיר אותה בחיים ולוקאס מבהיר שהוא לא יודע אם היא חיה או מתה.
 

Don Nirtin

New member
אגב תודה לויוה


ששמו את הלוחמת במקום השיבה הביתה.
&nbsp
עכשיו כשהשיבה הביתה תסתיים אתמקד באווה לה טריילרה
. יש לי מפרק 37 עד 72...... אלוהים איך אדביק קצב זה לא ברור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העיקר שלא תמחוק ותשלים

זה שלא תדביק את הקצב עד לסיום הסדרה זה לא נורא. אנחנו חלוקים בקשר ללוחמת לדעתי זאת טלנובלה מעולה, אבל לא אנסה לשכנע אותך כשזה עלול לעלות בכך שתפרוש מאווה כמו הדר ורנת ובטח לא לוותר על טלנובלה שאהבת את ההתחלה לטובת טלנובלה שלא אהבת במיוחד אם המחליפה של מלון הסודות תהיה גם כן לטעמך.

אני הייתי כמעט בטוח שיביאו את הלוחמת במקום השיבה הביתה, כי כל טלנובלה של גלוריה פרז משודרת פעמיים (האחד, אמריקה, הדרך להודו ועכשיו הלוחמת) ולפי התאריכים באמת הגיעה זמנה של הלוחמת כי לא בטוח שזכויות השידור שלה עדיין יהיה עם סיום סנטה דיאבלה, כך שזה היה צפוי כמו האומץ לאהוב אחרי שקרים.

ועם כבר ויוה אז כל הכבוד להם ששינו את הפרומו לרסיסים לאחר שהראשית בסדרה נרצחה כי השחקנית לא רצתה להמשיך לשחק וידעו להתאים את הפרומו לשם. אגב זה נדיר שמחליפים פרומו זה קרה בסלסטה 2 שויוה המשיכו לכתוב כאילו מדובר באותה סלסטה של 372 פרקים ולא בסלסטה תמיד סלסטה, אבל לפחות את הפרומו לסלסטה 2 שינו, למרינה שינו את הפרומו כי הראשי הוחלף וכמובן לקרדאיי שהייתה פגרה בין עונה שנייה לשלישית בטורקיה מצלמים לקראת השידור ועושים הפסקה בין העונות ולכן ויוה לא יכלו להדביק את הקצב של טורקיה והפעם הרביעית עכשיו ברסיסים. כמובן אני לא מחשיב את זה שלפני השידור החוזר של מונטה כריסטו עשו פרומו שונה לשידור ראשון ושידור חוזר וויוה שיחזרו את זה רק עם עמק האכזבות (התשוקות) ועם בלב הסערה.
 

Don Nirtin

New member
בעיקרון פאולה אולייברה


אבל ממש לא בוער לי להשלים את הלוחמת. מצידי שתירקב בצד.
&nbsp
אני מעדיף להדביק את הקצב במלון סודות (כרגע פרק 23) ואת הפער הגדול עם אווה לה טריילרה
.
&nbsp
ככה שברגע שאסיים עם השיבה הביתה אוכל להתפנות לחורחה הרשע
 

AndreiTR

New member
פאולה אוליביירה לא משחקת בהלוחמת

אלא אם כן התכוונת לסדרה החדשה שלה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אבל את הטלנובלה איתה שובל של שקרים דווקא ראית

ואפילו הצלחת לעמוד בקצב של ויוה. אבל בלוחמת יש את הראשיים של חוקי משחק וג'ובנה אנטונלי במראה הטבעי היפה מהאחד ולחיות את החיים ולא בלונדינית וגם טובה ואלשנדרו נרו שדווקא במראה חיצוני שם יותר דומה לאיך שנראה בשקר היופי ופחות לאיך שביגרו אותו באימפריה.
 

AndreiTR

New member
פאולה אוליביירה תסלח לי, אבל בשובל של שקרים

מתאוס סולאנו גנב ממנה את כל ההצגה וגם בברזיל הציגו את פליקס כראשי למרות החוקים של הטלנובלה על הסיפור של פאולה וברונו, למרות שפאולה אוליביירה שיחקה טוב אחרי שגילו את האמת שפילאר לא אמה האמיתית, אבל עדיין, מתאוס סולאנו גנב את כל ההצגה מכולם.
אין על ג'יובאנה בהלוחמת, ולא בגלל המראה, בגלל הדמות, האופי, אלואיזה לוחמת משטרתית נהדרת. אתנה גם נהדרת ואני מאוד אוהב את הקוליות שבדמות שלה, אבל את אלואיזה אני אוהב יותר, אולי בהמשך דעתי על אתנה תשתנה כי הטלנובלה עדיין משודרת.

אלשנדרי בחוקי המשחק לא דומה לבלתזר, לא יודע איפה אתה רואה דימיון
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דיברתי על הדמיון במראה החיצוני

בין בלתזר לסטניו בהלוחמת ורק במראה חיצוני.
 

Don Nirtin

New member
115


הללויהההההההההההה שהגענו ליום הזה שבו גבריאלה סוארס פחות או יותר חשופה לכולם.
&nbsp
רק חסר אנטוניה לה פטרונה גרה.
&nbsp
ובצד קיבלנו את פטריסיה מגנה על הכבוד שלה. ועוד רגע קומי עם לוצ'ו ואירנה בביה"ח
 
למעלה