שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
סופ"ש נעים לכולם


 

elall

Member
מנהל
רנת
כל הכבוד על הפוסט המצויין בבלוג של ויוה


 

faery18

New member
כל הכבוד על הפוסט המושקע!


לגבי אנה כפול שלוש, שתשלימי את הפרקים יש מצב שתתחרטי על המחמאות לרמירו

&nbsp
גם סופיה ממלון הסודות סובלת ממחלה נפשית לפי דברי הרופא מהיסטריה. קראתי בפורום ויוה שפרשת חבל פספוס ענקי כי היא ממש ממש טובה, מקווה בשבילך שתוכלי להשלים אותה בעתיד אם יהיה לה עוד סיבוב:)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפי מה שהבנתי רנת פרשה מהגורל של אווה בדיוק כמוך

אבל במלון של סודות היא פשוט בפיגור רציני. אגב גם אני צברתי פיגור באנה כפול שלוש, אני רק בפרק 41, מקווה להשלים בסוף השבוע.
 
אני רואה לפי התגובה שלך עליו

דווקא הרבה אומרים שהוא משחק פלאים בניגוד לסבסטיאן שאומרים שהוא משחק משעמם. שיבחו את דויד זפדה בטלנובלה הזאת למרות שלאן שהגעתי הוא לא ממש מרשים אותי באופן יוצא דופן או נדיר. היחיד שעושה את הסדרה מעולה או יותר נכון היחידה מהצעירים היא אנג'ליק בוייר. מגלמת את את השלושה בגווניהן בצורה מדהימה ועולה על כולם אפילו יותר מסבסטיאן שמנוסה יותר ממנה. מצטרפים לרשימת השחקנים האיכותיים הם בלנקה גרה, אנה ברטה אספין ואריק דל קסטיליו. גם השחקן שמגלם את אורלנדו לא רע בכלל. גם קרלוס דה לה מוטה מגלם תפקיד מעניין ורב גווני. הפעם בתור הרע. שחקן שיודע איך לפתח את עצמו מרגע לרגע.
&nbsp
לגבי מלון הסודות אני צריכה למצוא פרקים להורדה.
 

faery18

New member
הדמות שלו אומנם מעצבנת לאחרונה אבל דוד בהחלט משחק מעולה

פה יחסית למה שקיבלנו ממנו בתהום של תשוקה למרות שאני אישית חושבת שתפקיד הרע יושב עליו הכי טוב. אבל אם להשוות לסבסטיאן אני לא חושבת שהוא יותר טוב ממנו פה, גם סבסטיאן משחק אחלה ובכלל מדובר כמו שציינת בקאסט פשוט חזק ומשובח
אנג'ליק באמת שאין לי מילים לתאר את הכישרון יוצא הדופן של השחקנית הזו הפתיעה פה ממש! למרות שלא אהבתי את תהום של תשוקה דבר אחד כל הזמן היה לי ברור שהיא שחקנית מצויינת. אבל אין ספק ששם הכישרון שלה לא בא מספיק לידיי ביטוי לעומת הטלנובלה הזו, שלא לדבר על המאמצים שהיא השקיעה כדי לגלם את התפקיד המשולש הזה, כולל אימונים של שבועות על הבדים, ואת התוצאות בהחלט רואים


 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן כל הכבוד על הפוסט נפלא שהשקעת בו

למרות שלא יצא לך לצפות בקוריאנית שעוסקת בנושא לעומק ושיתפת אותנו בכל זאת. פוסט נהדר מעביר לכאן את תגובתי לך בבלוג שעדיין לא פורסמה:

לוורוניקה הייתה בעיה נפשית חמורה עם פוטנציאל, אבל בסוף התסריטאי החליט שרעים עם דם על הידיים, חייבים להעניש ובהתחלה כלאו אותה בכלא במקום בבית משוגעים ובסוף היא התאבדה, כי לא היה נאה להם פשוט לאשפז דמות שרצחה לסבית (או דו מינית כי הרצח היה כדי לחטוף בן שעשתה עם גבר) וכלאה וסיממה את הראשית. כך נהגרו הארגנטינאים גם עם סנדרה בסנטרל 099 וגם עם נורה ואנה בפדרה קורחה, רק ששם אנה בסוף יצאה מזה והפכה לטובה, אבל לא נתנו לה סוף טוב והיא התאבדה בסוף, ואת נורה הענישו בכל צורה אפשרית.

טלוויסה ויובנסיון היו הרבה יותר הגונים בנושא, ובסוד של אהבה של יובנסיון, ברברה "המרשעת" שלקראת הסוף גם רצחו, אשפזו אותה בבית משוגעים והיא חשבה שהיא הראשית והייתה מאושרת בעולם שהמציאו, נראה שהתסירטאי הבין שאם הוא נותן לראשי כל כך אנוכי סוף טוב, הוא לא יכול להעניש באכזריות את אחד הקורבנות שלו. סוף דומה היה באווה לונה לויקטוריה, שבסוף הסתבר שהיא הבת שנחטפה מדמויות טובות, כך שלא רצו להעניש שלוש דמויות ככה, ובסוף היא גם התחרטה והשתנה וגם אושפזה לקבל טיפול ואפילו לפני זה התנצלה לפני הראשיים והבת החורגת.

גם בטלוויסה אפילו את חיסלה השטנית בגאטה שגם לקחה כדורים, כך שהצופים ידעו שהיא לא שפויה, נדמה לי שגם דו קוטבית, אבל בסוף אשפזו אותה ולא כלאו אותה כמו שטלמונדו כלאו את שרה ביפה במנהטן ואת ברברה בחופן יהלומים, וגם נתנו לאסירות אחרות להתעלל בהן, כי העיקר להעניש את מי שמירר חיים לראשית בלי לחשוב על הסיבה או על המצב הנפשי.

מקווה שתצליחי לצפות בסדרה הקוריאנית שאת מדברת עליה, זאת סדרה נהדרת, שהמחלה היא סכיזופרניה כמו בדרך להודו, אך מוצג בדרך אחרת ולעומק רב. אני יודע שכמעט כל הקוריאניות ששודרו בויוה פלוס נמצאות באתרים עם תרגום לעברית. אגב בדרך להודו הפסיכיאטר לא היה הסבא של טארסו אלא חבר קרוב שלו שהייתה לו מרפאה וגם הייתה עוד דמות שהייתה האימא של קמילה שהתאהבה בהודי והם התחתנו בטקס שנכפה על המשפחה ההודית שסירבה, גם היא הייתה פסיכולוגית או פסיכיאטרית.

מעניין אם באנה כפול שלוש ייתנו משקל למצב הנפשי של אנה לטיסיה או יתייחסו אליה כמו אל מכשפה שיש "להכניס לתנור".
 

AndreiTR

New member
איזיס ומרקו בטלנובלה החדשה של גלוריה פרז


אגב זה נראה כאילו איזיס חוזרת בתור סואלן בסדרה אחרת, היא מדהימה:)





 
למעלה