הטלנובלה הטורקית אהבה וכסף שחור

next280

New member
הטלנובלה הטורקית אהבה וכסף שחור

הטלנובלה הטורקית שחכיתם לה אהבה וכסף שחור מתחילה היום בערוץ 25 גם ביס וגם בהוט בשעה 20:00 בערב הפרק הראשון שודר היום כבר ב 12:00 אבל השידור הרשמי הוא בערב
בהוט הערוץ עלה לפני כמה ימים אז כרגע פתוח ביס הוא בתשלום
 

Don Nirtin

New member
נדגמה לי שיש לי אותו. אבדוק.


 
וואו זה אומר שהיא כמעט מתחרה עם ויוה פלוס

רק שבים תיכוני רוכשים את המבוקשים והאיכותיים יותר ובתאכלס כבר מי שנמאס מויוה פלוס יכול להתנתק ממנו ולעבור לים תיכוני כי הערוץ הגיע כבר להוט. גם ככה אני נתקלת בתגובות בפייסבוק של ויוה שנמאס מהסדרות שויוה פלוס רוכשים חוץ מרסיסים. ים תיכוני מביא את היותר טובות והמצליחות בעולם ולקוחות הוט יוכלו להנות ממנה אם כי זה גם בתשלום. אני לא יודעת אם אצל יס צריך לפתוח את הערוץ או שזה רק אצל הוט(לא מחשיבה את התקופה הקצרה שזה יהיה בחינם).
&nbsp
ובנימה זו מישהו יודע מה העלילה ומי משחק שם? זה במקרה בכיכובו של קרים מפטמגול(אנגין אקיורק)?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפי מה שהבנתי לאור העובדה שעוד חודש זה יהיה בתשלום בהוט

גם יס התחילו לגבות תשלום עליו. וכן זה עם קרם מפטמגול. לגבי ויוה פלוס יש את את הקוריאניות אם כי בודדים צופים בהם בטלוויזיה ולא במחשב. וגם יש את עניין זכויות השידור מה שיגיע לויוה פלוס לא יגיע לערוץ הים תיכוני ומה שיגיע לערוץ הים תיכוני לא יגיע לויוה פלוס כפי שהטלנובלות ששדורו בערוץ 9 לא הגיעו לויוה ולמעשה גם הטלנובלות ששודרו בערוץ 22 כשויוה כבר היה קיים לא הגיעו לויוה (בובה פראית היחידה ששודרה גם בויוה וגם בערוץ 22 בגלל ההצלחה). ולכן גם ויוה לא יכול לשדר את לאס בנדיטס שערוץ 24 קנו את זכויות השידור כדי לשדר פעם אחת שליש סדרה ופעם שנייה חצי סדרה ולא נותנים לערוצים אחרים לשדר.
 

רומי 9121

New member
היכן אפשר לקבל תקצירים
של הטלנובלות בערוץ 25? אגב כמה פרקים יש בעידן הטוליפ ובטלנובלה השניה שכבר רצה בערוץ?
 
למעלה