השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 107-108 - שוב החלומות של פרנסיסקה

פרנסיסקה חולמת על איך שאנטוניה רצחה את אלברטו והיא וגסטון ממהרים לבלמסדה ואכן אפילו הוא מזהה את אנטוניה עם הפיאה, ורוצה להוציא חיפוש ומחפש בבית של אנטוניה, אך הפיאה איננה ולמרות שברור שזאת היא, זאת לא הוכחה, גם אין הוכחה חד משמעית שאלברטו נרצח בבית החולים. בכל זאת אנטוניה שוכרת עורך דין כדי להגן על עצמה ומודה שלא אכפת לה מההגנה על אניבל. אניבל מצליח להוכיח מצב בריאותי ירוד ולהשיג מאסר בית ומכיוון שקונסטנסה לא רוצה אותו בביתה אז בבית של אנטוניה ואז אנטוניה לא מבזבזת רגע ומבקשת לרשום את כל מה שיש בחשבון באי קיימן על שמה בטענה שאחרת השופט יכול להחזיר גם את זה לקונסטנסה.

לוצ'ו מחליט לגלות את מה יש בכספת, אך עליו להתחזות לאנטוניה וזה מסובך ולכן הוא מבקש את עזרתה של אירנה שלא מוכנה לנטוש את ביתה בשביל זה, אך לוסיה מעודדת אותה להיות עם השדון וגם פטריסיה מוכנה לשמור עליה. גבריאלה לא רוצה את הסיכון המיותר, אך לוצ'ו מתעקש ואירנה מתחפשת לאנטוניה ולוצ'ו למקריו ובכספת נמצאות תמונות של אנטוניה כזונת זמרת ושל אניבל כלקוח שלה, בעוד אנטוניה בטוחה שעברה נמחק וגם נחשף שטר הבעלות על אנטוניה על בית הבובות.

אחר כך לוצ'ו לוקח את אירנה לבילוי ונותן לה לטעום טקאו בלי שתדע מה זה ומנסה להרגיע אותה לחיים של האדם הפשוט, בטענה של לשחרר אותה מההתנשאות.

אלחנדרו מסביר לגבריאלה שעשה הכול כדי להגיע לצ'אקון והיא לא אוהבת את הרעיון ופונה לריקרדו שמחליט להתפטר מתפקידו כשופט ולייצג את אלחנדרו ואת אימו כעורך דין. כשגבריאלה מנסה לבקר את צ'ופו היא רואה את עצמה בתמונה של בלמסדה שנותן שמדובר בגבריאלה ומבינה שבלמסדה הבין. גם בלמסדה מבקש דוחות FBI על וורוניקה דאנטס ומגלה שצצה משום מקום בארה"ב לפני שנתיים.

הכליה השנייה של צ'אקון מפסיקה לתפקד והוא בבית חולים עם סיכוי נמוך לשרוד, אלחנדרו מגלה שצ'אקון בבית חולים ומכה את עצמו כדי להגיע לשם ושומע שהכליה השנייה של צ'אקון הפסיקה לתפקד ומבקש מצ'אקון להעיד נגד אימו, צ'אקון מבקש בתמורה הגנה מפני מקריו וטיפול דיאליזה ודורש לדבר ישירות עם וורוניקה. גבריאלה מציעה לו זאת והוא מוכן להודות בהשתלת ראיות נגד מקס וברצח חוליו אך מהסס בקשר לעדות נגד אנטוניה למרות שזה הסיכוי היחיד שלו לשרוד. וגבריאלה אומרת לאלחנדרו שהתכנית לא עבדה ויש לשחרר אותו בהקדם.

לוקאס מודיע לצ'ופו שהוא ישוחרר בקרוב ואכן בלמסדה למורת רוחו מקבל צו לשחרר אותו וצ'ופו דורש כסף כדי להסתלק ולוקאס לוקח אותו לבית הבובות ואף מסדר לו את בריז'יט הזונה שאנטוניה שכרה בשביל דוד.

בעוד גבריאלה תומכת בלוסיה גסטון מחליט לחשוף את אנטוניה ברדיו מבלי להתייעץ עם גבריאלה. הוא קודם חושף את הנפילה של אניבל ובדיוק דוד לא רוצה להקשיב לו וססיליה רוצה והם רבים על זה, אך דוד משיג את כיבוי הרדיו. גסטון אומר שאניבל הוא לא היחיד וחושף ברדיו שאנטוניה שמבקרת את כולם הייתה זונה והיא עדיין הבעלים של בית הבובות. בריג'יט שומעת ולועגת אך מהר מאוד שמחתה מתחלפת בפחד כשצו'פו נמצא מת בחדרה. גם אנטוניה לא רוצה לשמוע את גסטון, אך מבינה שמדובר במשהו חשוב והמומה לשמוע את עברה צף.

לוסיה שואלת את גבריאלה אם היא אוהבת בת בגלל שהיא הבת של אבא שלה וגבריאלה מחמיאה ליופיה ולחכמה שלה. בדיוק צריכים להתחיל טיפולי כימוטרפיה ואירנה כבר חוזרת ורוצים לשחרר את אלחנדרו בהקדם ומקריו אכן מסרב להגיש תלונה נגד אלחנדרו אך בינתיים בלמסדה מתחקר אותו על הקשר המשפחתי עם צ'ופו וטוען שגילה שהם בני דודים לפי אם, אנטוניה שומעת ומנסה לטעון שמדובר בבני דודים שלא הכירו ובלמסדה שם לב שיש יותר מדי צירופי מקרים. ובינתיים גונסלס שומע משיחה בין לוקאס לצ'ופו שמתקיימת לפני שחררורו שצ'ופו ומקריו בני דודים.

אינס באה לבקר את ריקרדו ולברר מדוע התפטר מתפקידו כשופט וקונסטנסה מגרשת אותה ואומרת שכלתה היחידה היא פטריסיה. ריקרדו מגיע ומוחה בפני אינס על החוצפה והיא ממש מטרידה אותו כשפטריסיה באה לאסוף את ריקרדיטו והיא כועסת שבנה חשוף לאינס ומאיימת לא להביא אותו לבית הזה ואינס מאשימה אותה בניצול הילד. ריקרדו זועם ומאשים את אינס שהיא הורסת את חייו והיא אומרת לו שיתחנן לחזור אליה כי לא יוכל לשכב עם אף אישה אחרת.
 

Don Nirtin

New member
תן ספוילר רגע


פרנסיסקה תמות או לא? או שזה סתם שטויות על טבעיות מיותרות?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא רק

שפרנסיסקה לא תמות היא גם תיכנס להריון מגסטון בגילה, לא זוכר עם הכאבים קשורים להריון הטרי או למשהו אחר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 109 - אלחנדרו זועם ומפנה עורף

גבריאלה שומעת את גסטון מספר ברדיו על עברה של אנטוניה ולא מבינה מדוע לא התייעצו איתה, אלחנדרו מרגיש נבגד שזה נעשה מאחורי גבו ופונה לריקרדו שישחרר אותו מהכלא. בינתיים צ'אקון מזמין אותו ומוכן להעיד נגד אנטוניה ובדיוק כשאנטוניה ועורך דינה מגישים תביעת דיבה על גסטון, בלמסדה שומע שצ'אקון עומד להעיד ועוזב את אנטוניה ובא לגבות עדות מצ'אקון. צ'אקון עדיין מפחד הוא מוכן להעיד במשפט נגד אנטוניה, ובינתיים מודה ברצח חוליו ומצבו קשה והוא מועבר לבית החולים עם הבטחה כבדה, אך לוקאס מספיק להעביר לו מסר ממקריו שהוא מסר די מאיים.

בלמסדה מוצא את הגופה של צ'ופו ומחליט לעשות נתיחה לאחר מוות ובטוח שהוא נרצח בניגוד לגונסלס שחושב שהוא הגזים עם הזונה. אחר כך הוא שומע מריקרדו שאלחנדרו הרביץ למקריו בכוונה כדי להגיע לכלא ולדבר עם צ'אקון אך מבין שהייתה לאלחנדרו טינה למקריו ומבין שריקרדו התפטר ממשרתו כשופט בגלל מצב השיתוף הפעולה שלו עם חבריו.

גבריאלה סוטרת לגסטון ולוצ'ו ומוחה על שעשו זאת בלי להתייעץ איתה ומזכירה את דברי ריקרדו שמה שהושג בכספת תוך כדי גנבה לא יוכל להיות מוצג במשפט פלילי. אך גסטון מסביר את הכיוון שלהם ומטיח בגבריאלה שהיא מצפה שהם יצייתו לפקודות. גבריאלה מודה שמה שמפחיד אותה זאת התגובה של אלחנדרו לזה ולא שיש לה בעיה מוסרית עם זה. גם בלמסדה מבין שלגסטון יש הוכחות טובות כי הוא לא טיפש. אנטוניה מאיימת על וורוניקה בתור בעלת תחנת הרדיו בתביעת דיבה ואז עולה בעיני גבריאלה רעין מרושע.

מכיוון שהם התחילו ממילא ויש סכנה לתביעת דיבה הם מפיצים באווירון הודעה שהבוסית היא הבעלים של בית בית הזונות ומפיצים ברחובות תמונות של אנטוניה כזונה. בדיוק בלמסדה מספר לגסטון על תביעת הדיבה וגסטון מראה את התמונות שנופלות מהשמיים ומראה את שטר הבעלות של אנטוניה על בית הבובות. בלמסדה מתעניין איך השיג זאת וגסטון טוען שלא חייב לחשוף את המקורות. בלמסדה מבין שוורוניקה מאחורי זה. גם לוקאס משיג את התמונות ומביא לאנטוניה ואניבל מזהה גם את עצמו בהם.

פטריסיה מאושרת מחשיפת האמת בנושא ואירנה אומרת שהופתעה כשראתה זאת בכספת וטוענת שהן היו חייבות זאת לאימן, ושתיהן מסכימות שזה הדבר הראוי. פטריסיה פונה לעורכת דין ומגישה תביעת גירושין. ריקרדו מטפל בלקוחה אלמנה שמשפחת בעלה רוצה לגזול ממנה את חלקה בירושה ונראה שהם נדלקים זה על זה. אם זאת כשעורכת הדין של פטריסיה מודיעה לו על תביעת הגירושין ריקרדו טוען שאינו רוצה להתגרש, אך היא מבהירה שזה רצונה של פטריסיה.

אלחנדרו משתחרר וזועם על מה שנעשה לאימו ובלמסדה מטיח בו שחבריו עומדים מאחורי זה. גבריאלה, גסטון, קונסטסה ולוצ'ו חוגגים את נפילתה של אנטוניה ואלחנדרו בא ומודיע שחשב שהם משפחה, גבריאלה מתעקשת שזה כך, אך אלחנדרו אומר שהכול נגמר ביניהם.

גם דוד מזועזע לשמוע דברים על סבאתו וכשססיליה מזכירה איך אנטוניה שפטה אותה, דוד מתעקש שמדובר בהוצאת דיבה והולך לרדיו ודורש מגסטון לחזור בו. כשגסטון מספר את הידיעה לפרנסיסקה דוד מוחה על כך. לבסוף דוד חוזר לאנטוניה וטוען שמה שעשו לה זאת מכה מתחת לחגורה. גם פונסיה בדרכה שמחה לאידה של אנטוניה שעברה נחשף והיא נופלת.

בלמסדה מקבל את תוצאת הנתיחה של צ'ופו ומגלה שהכין לו קוקטייל סמים וחומרים שמעלים את הלחץ הדם וזה נראה כמו התקף לב רגיל, אבל הוא נרצח בדיוק כפי שבלמסדה חשד.
 

Don Nirtin

New member
עזוב את אלחנדרו


אירנה כאנטוניה ולוצ'ו כמקריו -
&nbsp

&nbsp
זהו נשפכתי מצחוק סוף סוף. היינו צריכים קומדיה כי כל הסדרה זה סבל זוועה התעללות ושאר ירקות.......
&nbsp
ריקרדו לא יכול פשוט לזרוק את אינס מהמדרגות של הבית שלו וזהו? מעצבן.
&nbsp
ושמישהו ירביץ לדוד כבר ויכניס בו שכל. הדמות הכי לא יציבה בסדרה מיד אחרי גבריאלה

&nbsp
אגב, חרטרודיס עדיין בכלא כן? לא שכחו ממנה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חרטרודיס בבית משוגעים תחת שמירה

לא שכחו ממנה, אך האונס בארה"ב גרם לה להיכנס למצב שבו הם הכניסה את המטופלים שלה.

אכן קטע קומי של לוצ'ו ואירנה. והקטע של משחק הבוסית הקשוחה של אירנה.

כנראה אצל דוד זה תורשתי וגם יש לו אבא אלכוהוליסט ודוד שגם שוקע באלכוהול מדי פעם, מעניין גם אם הסבא השני מרקוס בלטרן גם היה כזה והוריש את זה לכל המשפחה. למרות שהאלכוהול נגמר, אך העיוורון לאנטוניה לא.
 

Don Nirtin

New member
גם מעצבן שאלחנדרו חוזר לעיוורון מאנטוניה גם הוא


ושאלתי כי לפעמים מעלימים דמויות ולא ממש מספרים לנו מה קרה להם. זה התחיל עם לוססיטה אגב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא לא עיוור כשבלמסדה שאל שהוא נכנס לכלא כדי

להשיג עדות נגד אימו, הוא הודה שהוא בטוח שאימו אשמה, אך נראה שהאגו שלו נפגע שנחשף שאימו זונה, קטנוני לא מפריע לו שיקראו לו של רוצחת סדרתית, אבל בן זונה זה דבר מעליב במיוחד.

ודוד פתאום נזכר שסבתאו אישה, פרנסיסקה הזכירה לו שגם אימו הייתה אישה וזה לא הפריע לאנטוניה לקרוא לה מופקרת, רוצחת ומשוגעת, ודוד היה אז ילד, אבל לא ממש הגן על כבודה של אימו בפני סבאתו ופתאום מגן על סבתא שלו בחירוף נפש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 110 - גבריאלה נחושה להמשיך את הנקמה

אלחנדרו מוחה בפני גבריאלה על חשיפת עברה של אימו כזונה וגבריאלה מבקשת לדבר ביחידות והוא מטיח בה את הפעולה מאחורי גבו, היא מזכירה לו שאימו לא רק זונה היא רוצחת שרצחה את אביה, את אחיה ואת אחותו החורגת וזה הדבר החמור. אלחנדרו מתעקש שתפעל על פי דרך החוק, וגבריאלה מזכירה שהדרך הזאת חסומה ואנטוניה תמיד חומקת ואלחנדרו מתעקש שזאת פגיעה בו וגבריאלה מזכירה שידעה שברגע האמת זה יקרה ולכן רצתה להרחיק אותו. אלחנדרו מזכיר שגם דוד אוהב את אנטוניה והיא הייתה לו כאם מאז מותה לכאורה וגבריאלה מזכירה שהיא גנבה לה אותו. היא מתעקשת שזאת רק ההתחלה ותמשיך להרוס את אימו שהשאירה אותה ריקה ואומרת לאלחנדרו ללכת והיה טיפשי להאמין שתהיה מאושרת עם הבן של האישה שהרסה את חייה, אלחנדרו הולך הרוס ואומר לגסטון וקונסטנסה שגבריאלה סוף סוף אמרה שלא יכולה לאהוב אותו כי הדם שלו ארור.

גבריאלה שופכת את הלב בפני פרנסיסקה שהרחיקה את אלחנדרו בכוונה כדי שלא יהיה במצב שהוא צריך לפעול נגד אימו ומודה שזה שובר את ליבה. קונסטנסה וגסטון אומרים לגבריאלה שהיא הגזימה, אך גבריאלה חושבת שלא הייתה לה ברירה. לוצ'ו מנצל את ההזדמנות להגיד שאי אפשר לבטוח באלחנדרו ולהביע חשש שהוא ילשין עליהם, אך הם לא חושבים כך. גבריאלה מודה שלא יכולה להפסיק את הנקמה לאחר ופרנסיסקה מסכימה איתה שאי אפשר לעצור, אך גבריאלה מבינה שגם אלחנדרו וגם דוד יישברו מזה והיא עלולה לאבד אותם.

אלחנדרו בא לקבר של גבריאלה ורואה שם את דוד והם מדברים על הרגשות אהבה והערצה שלהם כלפיה ואלחנדרו בחשאי עושה השוואה בין גבריאלה לוורוניקה שגבריאלה תמיד הייתה ישירה ולא תקפה מאחורי הגב ואומר שגבריאלה לא תחזור ושהם ימשיכו להתגעגע אליה. דוד מחליט לחזור לאנטוניה למורת רוחה של פרנסיסקה והוא אומר שלא יכול לסבול את מה שעושים לסבאתו ופרנסיסקה אומרת שהלוואי והיה מגן כך על אימו ודוד מזכיר שאז היה רק ילד. דוד מאמין לסיפור של אנטוניה שמדובר בפוטמנטאג' ומאמין בחפותה. גבריאלה מבינה שפרנסיסקה לא יכלה לעצור את דוד, אך גם זה שובר את ליבה.

לבלמסדה נמאס שגם אנטוניה ומשרתיה וגם האויבים של אנטוניה חושבים שהוא אהבל ומחליט ללכת לאקט לא פופולארי ולסגור את בית הבובות. הוא סוגר את המקום ואומר לבנות לעזוב בטענה שכאן בוצע רצח וחושף שהנתיחה חשפה את זה ודורש שיפנו אותו לבעלים האמיתי שזאת אנטוניה. אנטוניה מוחה כשאסוסנה מתקשרת אליה כי היא חושבת שאפשר להסתיר את השמש עם אצבע ובלמסדה מטיח בה שהיא בעלת המקום ודורש שמקריו ולוקאס יעידו וגם ממנה יגבה עדות. אנטוניה ואניבל מבינים שלוצ'ו פרץ לכספת והשיג את התמונות ואת שטר הבעלות על בית הבובות. גסטון חושף בפני גבריאלה ופרנסיסקה את רצח צ'ופו ופרנסיסקה חוששת שרצח בנה וולנטינה יישאר ללא עונש, אך גבריאלה מרגיעה אותה שהרוצח מת והשולחים כל כך מפחדים שבטח ייעשו טעות שתחשוף אותם.

מקריו מעיד ויש לו אליבי מושלם שהוא בבית חולים כשזה קרה, אך בלמסדה מטיח בו שרצחו את בן דודו כדי לסתום לו את הפה והוא עלול להיות הבא בתור. אחר שהוא מסיים להעיד ולפני גביית העדות מלוקאס לוקאס מתנצל על בן דודו ומקריו טוען שידברו לאחר שיעיד. לוקאס טוען שרק לקח את צ'ופו לבילוי, אך בלמסדה מבהיר שזה אליבי מושלם להתקף לב והזריקו לו סמים כשהוא ישן והוא יכניס אותו לכלא אם ימצא סטירה בעדותו. מקריו דורש מאנטוניה כסף כדי להסתלק כי הוא לא מוכן להיות בכלא או להירצח על ידו ומעדיף לעזוב בהקדם ומזהיר אותה שאם תנסה לרצוח אותה והוא יישאר בחיים, הוא ינקום בכל משפחתה וירצח את בנה ונכדה גם כן ועדיף להם להיפרד.

ריקרדו לא רוצה להתגרש, אך עורכת הדין מבהירה שפטריסיה נחושה, וריקרדו מבקש לדבר איתה לפני זה. פטריסיה מתעקשת על גירושין וטוענת שרוצה לתת לו להיות מאושר עם אינס. ריקרדו מנסה להסביר לה שלא אוהב את אינס וזה רק משיכה מינית ואת האהבה יש לו איתה. אך פטריסיה זועמת מדי על שתפסה אותם כמעט במיטה וטוענת שאי אפשר לקבל את הכול שגם היא אהבה אך לא היה סקס, עכשיו הוא יוכל לתפקד כגבר ויישאר ללא אהבה.

חשבתי אם לספיילר לניר שלא שכחו מלוססיטה והיא תחזור וזה כבר קרה, לוססיטה חוזרת לאחר שהכסף שגבריאלה נתנה לה נגמר והיא רוצה להיאבק על הירושה שמגיעה לבן שלה שאותו השאירה אצל הסבתא כדי לא לסכן אותו. בינתיים פרנסיסקה חולמת חלום על שלושה ילדים וטיגרה מופיע בו והיא מבינה שמדובר ברמז ומתעקשת לבוא בהקדם לבית של גבריאלה, ובאה בדיוק כשלוססיטה שם ופרנסיסקה אומרת שלא תאמין לגבי הסיבה שבגללה באה ואיזה מסר טיגרה העביר לה בחלום.

אנטוניה מציעה לדוד שחזר אליה עולם ומלואו ומאושרת משובו הביתה. אניבל מבין שהם הרוסים אך אנטוניה מאמינה שבכוחה לגרום לכפר לשכוח את הכול ולא מבינה מה יש לוורוניקה נגדה. דוד מספר לה שאלחנדרו לצידה שהוא כועס על וורוניקה על מה שעשתה ואנטוניה באה לבקר את אלחנדרו במלון ושואלת מה לעשות כדי שיחזור אליה. אלחנדרו מטיח בה את הדברים שעשתה, אך אנטוניה אומרת שהוא רואה הכול דרך עיניה של האישה הזאת, ומאז שוורוניקה באה היא עשתה הכול כדי להרוס אותה והיא לא מבינה מה יש לה נגדה.
 
למעלה