כמה כעס יש בתוכי בעקבות האירועים האחרונים

אני לא מבינה את צה"ל והממשלה באמת שלא

תגידו מה שתגידו לדעתי יש קשר בין מה שקרה היום עם ההיסוס של הצוערים לירות במחבל לבין משפט אלאור.
&nbsp
מי שלא שמע או לא יודע הצוערים היססו לירות במחבל מחשש שישפטו וזה בעקבות החייל שנשפט על שירה במחבל בחברון. אז מה קורה עכשיו שחוקרים את הפרשייה על החיילים שברחו. באמת שאין לי מילים. המחבלים לא אלו שהורגים אותנו אלא הממשלה והמדיניות הפגומה שלה בהכל מבחינה בטחונית וחברתית. אני כבר מתביישת להיות חלק ממדינת ישראל לא כי אני עוכרת ישראל בכלל לא אלא כי כבר לא בטוח עם הממשלה והצבא שמפקירה אותנו את אזרחיה, וכמובן יש סיבות מבחינה חברתית אבל על זה ניתן להילחם אבל כשהממשלה רקובה מפנים ורק מחפשת איך להיטפל על חיילים שסה"כ רוצים להגן עלינו אבל הצבא לא נותן להם. באמת שאם הייתה ממשלה שלא מפקירה את חייליה ואזרחיה לא היה עולה במוחי לשקול אם בכלל לשלוח את בני לצבא, לא כי אני מפחדת שהוא ייהרג, אלא כי יעשו לו רצח אופי בתקשורת. הממשלה תדון אותו. איפה נשמע דבר שמדינה מעמידה למשפט כי הן על המדינה ואזרחיה. פשוט בושה. כבר לא יודעת במי להצביע בבחירות הבאות, הכל שם רקוב ומטונף.
&nbsp
זהו היה לי חשוב להוציא את הכעס שלי החוצה. אלו הן דעותיי בכל אופן, מי שלא מסכים איתי זה בסדר, זה מקובל אנחנו כאמור מדינה דמוקרטית. עד שקראתי על שתקפו מישהי בפייסבוק בגלל דעותיה השמאלניות על אלאור ואף איחלו לה אונס. וזה דווקא מהימין. חבל שאנחנו עם מפולג שלא מכבד ולא מקבל דיעות של אנשים גם אם הם שונים מאיתנו וזה מורגש גם אצל צופי ויוה המגוונים בתגובות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן עם כל הביקורת על הרמטכ"ל

אבל "תיזהר רבין מחפש חבר" זאת באמת מוגזם, חבל שיש בימין מתבהמים כמו אלה שאמרו לאמנון אברמוביץ' עד כמה שהוא שמלאן וכמה הוא הרס לבית היהודי בשתי מערכות בחירות, אבל "חבל שלא נשרפת בטנק", באמת חבל שגם בימין יש תופעות כאלה.

וברור שזה המצב עדיף לתת למחבלים לרצוח מלהרוג אותם ואז לעמוד לדין. חימם את הלב באתר הספורט שאפילו אייל ברקוביץ' שבאיזה תכנית בערוץ 10 לפני הבחירות אמרו שהוא מצביע כחלון, כתב "הקם להורגיך השכם להורגו" ושנהיינו יפי נפש ששופטים חייל על שהרג מחבל.

האמת אני לא יודע מה עדיף ערעור כדי להשיג צדק שיכול לעלות בחיי אחד ההורים של אזריה עם המצב הבריאותי המדרדר של שניהם או חנינה שתשאיר את אזריה עם כתם ותגנה את המעשה שלו כפי שלצערי רוצה ח"כ יהודה גליק אבל שתשלח אותו הביתה אל המשפחה שתוכל להתחזק. הפרשנים שלנו אמרו שאין שום סיכוי בערעור, לעומת זאת שפטל חושב אחרת לגמרי, אבל זה עדיין המשך הסבל. מצד שני ריבלין עלול לתת חנינה גם עם 80-90 ח"כים וכל שרי הממשלה יחתמו.
 

faery18

New member
מי שאחראי לקריאות המזעזעות האילה זה קומץ קיצוני

שלא מייצגים אף אחד חוץ מאת עצמם.
&nbsp
לדעתי במקרה של החייל ערעור זה ביזבוז זמן שהרי ברור שזה לא ישנה שום דבר הכל שם מכור. צריכים לתת לו חנינה ולסיים את הפסטיבל המביש הזה יפה שעה אחת קודם. אבל לדעתי רק ביבי יכול לקדם את העניין הזה מאחורי הקלעים, על ריבלין ממש לא הייתי סומכת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם ביבי היה יכול לתת חנינה הוא היה עושה את זה לאחר המשפט

לכל המאוחר כי לצערי כל מה שמעניין אותו זה לקחת מנדטים מבנט, ליברמן, ישי ופייגלין והייתה כתבה של כתב שמלאני, שביבי שינה את עמדתו והתקשר לאבא של החייל בעקבות שיחה עם יאיר נתניהו שראה מה העם חושב והסביר לאביו שהקו שלו הופך אותו לולא פופולארי, כנראה בשיחה המשפחתית (דעתי בלבד) יאיר בטח אמר "מה אתה רוצה לתת לבנט עשר מנדטים נוספים?" אז ביבי בהחלט פופוליסט.

אבל אמרו שהיחידים שיכולים לחון הם הנשיא והרמטכ"ל ולכן גינו את הרמטכ"ל שיום לפני המשפט אמר שהוא לא ילד של כולנו ובכך הביע את דעתו על התהליך כשהוא בין הבודדים שיכולים לחון אם יש צורך. לצערי כנראה המנגנון יתאמץ להשאיר את אזריה לפחות כמה חודשים בכלא בטענה שאחרת יוכלו להעמיד אותו לדין בהאג, ולכן יפחדו לחון או לתת עונש על תנאי. אכן הכול הצגה ולחשוב שאנחנו חגגנו את היבחרותו של ריבלין לנשיא.
 

faery18

New member
אחרי חשיפת ההקלטה(איזה שפיץ שפטל הזה
)שיניתי את דעתי

ובהחלט כדאי להם ללכת על ערעור!
מסתבר שהצבא חושש משפטל ומכל הטיעונים שהוא הולך להעמיד אותם מולם, מה שלא מפריע להם לנסות ולהתערב שוב בהליך המשפטי כשהם מנסים לשכנע את אבא של אלאור לוותר על הערעור ועל עורכי הדין הלוחמניים והמשובחים תמורת כמעט כלום. ללא ספק הם מנסים להפיל את החייל עוד יותר
שפטל הזה פשוט גאון איך שהציע לאבא של אלאור להקליט את הפגישה עם המח"ט! חח פאדיחה להם, מה גם שדובר צה"ל יצא שקרן.

מקווה שיילכו לעירעור ואם לא יזכו שיקבל חנינה, נכון שלפי הפרוצדורה זה לא בידיי ראש הממשלה אבל במקרה הזה אין באמת על מי לסמוך חוץ מביבי שהוא היחיד שדעת הקהל חשובה לו מן הסתם כי בלי אהדת הקהל הוא לא היה יושב בכיסא ראש הממשלה. ביבי אם יחליט הוא יכול לפטר את אייזנקוט הכושל ואת כל מי שהוא רק רוצה. והוא גם יכול להפעיל לחצים מאחורי הקלעים יש שמועות שכבר יש "קרבות" בינו לבין אייזנקוט.

אגב ליברמן באמת שאין לי כבר מילים עליו, מסתבר שכשהוא אמר ש"מי שרוצה בטובתו של החייל צריך להיות בשקט ושהחייל רק צריך לפנות לאלוף פיקוד מרכז"(כן אותו אחד שהמליץ לתת עוד נשק לרשות הפלסטינית)מסתבר שהוא דיבר על אותה עסקה מפוקפקת שעלתה בהקלטה. הוא ממש עבר לצד התוקף נגד החייל אחרי שהוא רץ לקסטינה בזמנו ושיחק אותה אורן חזן חח בן אדם בדיחה. אני באמת חושבת שליברמן גמר את הקריירה הפוליטית שלו. הוא מצפצף על העם אבל זה יחזור אליו כמו בומנרנג בקלפי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני אפילו חשבתי כשלבני הציעה פריימריס פתוחים

של המחנה הציוני ולפיד על הצבת אלטרנטיבה לביבי, חשבתי שגם ליברמן יכול להתמודד, ליברמן בהחלט יכול להתמודד מול ביבי כמועמד השמאל. ההצעה שלו להקפיא את הבנייה מחוץ לגושים שמה אותו אפילו משמאל לכחלון.

בהחלט קלטת מביכה אפילו מציעים לו רישיון לנשק אחרי הרשעה בהריגה, רק שלא יערער. לו לפחות היו מציעים עונש על תנאי, שלא יישב אפילו יום אחד בכלא כמו שבנט אמר במהלך המשפט שאם הוא יורשע מיד לתת לו חנינה. לצערי לאור היחסים בין ביבי לריבלין, דווקא ריבלין מסוגל לא לתת חנינה רק כדי לעשות דווקא לביבי ולנקום בו על שניסה למנוע ממנו להיות נשיא, ומסתבר שגם בצדק. עובדה שביבי לא יכול לעצור את חקירת המשטרה נגדו ונגד אשתו, אז לא סביר שיש לו כוח לכפות על המערכת לתת חנינה כמו ששמיר ופרס כפו בפרשת קו 300. מקווה ששפטל באמת ישבור את התביעה בערעור ושאלה שמתנגדים לערעור לא עושים זאת משיקולים הומניטריים של סבל המשפחה אלא כי לערעור יש סיכוי.
 

faery18

New member
פיגוע נוראי
מזדהה עם הכעס והתסכול שלך


ברור שהחיילים פחדו לירות והעדיפו לברוח בגלל כל מה שבוגי איינקוט וכל הקצונה הבכירה עשו לאלאור אזריה. ככה המחבל לקח לו את הזמן עשה רוורס ועשה ווידוא הריגה
פשוט נורא. כואב הלב
פיגוע עם תוצאות קשות ביותר שיכל להיגמר עם תוצאות פחות קשות אם רק החיילים היו יודעים שיש להם גב שיש להם גיבוי. הירי הראשוני היה בכלל של המדריך שלהם רק אחר כך שני חיילים הצטרפו לירי וזה היה כבר מאוחר מידי. הרמטכ"ל הכושל וכל הקצונה הבכירה חייבים לשים את המפתחות וללכת הבייתה הם הרסו את הצבא
שמחה לפחות שבוגי הלך הבייתה גם אם ליברמן לא מספק את הסחורה, כל אחד עדיף על האיש היהיר והמתנשא הזה. חייב ניקוי אורוות בצבא, שלא לדבר על בתי המשפט. הקרן החדשה חדרה לכל מוסדות השלטון וזו כבר ממש לא דמוקרטיה

&nbsp
שלא לדבר על איך שהם מנסים להפיל ראש ממשלה מכהן על ידי חקירות מיותרות שרק מפריעות לתפקודו, רק כי הם יודעים שבקלפי הם בחיים לא ינצחו אותו. מאוד דמוקרטי השמאל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שמעת את בוגי בחדשות סוף שבוע?

הוא עוד טוען שלולא היה יוצא בגינוי חריף הייתה הסלמה, והוא, הרמטכ"ל וביבי לטענתו גינו את אזריה כדי למנוע מהמצב להדרדר בשטח. ועוד הוא טוען שסנגור צבאי שהם נתנו לאזריה היה עושה עבודה טובה יותר מעורכי הדין ששכר שרון גל. לא ייאמן כמה נמוך אפשר לרדת והוא עוד מתחנן שלא יכלו לערעור ושאזריה יביע חרטה ויבקש מחילה בגלל דמעות התנין שיש לו על מה שעשה למשפחה.
 
אני לא מבינה איך אפשר לראות ערוצי שמאל קיצונים אם לא חלק מהם

מי שימני שיראה ערוץ 20. חבל להתעצבן על החדשות האנטי ישראליות. אם הייתי רואה חדשות הייתי מעדיפה לראות בערוץ 20. ערוץ 2 וערוץ 10 הם עוכרי ישראל. אני יודעת שאתה והדר בצד הימני של הפוליטיקה אז חבל על העצבים שערוצי שמאל קיצוני מביאים. זה כמו אלו שנותנים במה לחצרוני ומגיבים לשטויות שהוא כותב. כל עוד אין לו השפעה עלינו שיצפצף כמה שבא לו. אני לא מתרגשת מדבריו חוץ מהקטע על איך שהתבטא על תינוקות פגים שפגע בי אישית. לכן וותרו על הערוץ הזה. בפייסבוק יש את 0404, ישראל היום שלדעתי הוא ימני ועשיתי לייק על דף ערוץ 7(inn) וקול יהודי למרות שהם נוטים לדת יותר. וואלה, מאקו ושאר אתרי החדשות לא קיימים מבחינתי. בטלויזיה יש לנו את ערוץ 20.
 

faery18

New member
באמת שמעתי שערוץ עשרים יחזרו לשדר חדשות

זה באמת ערוץ אובייקטיבי
ואכן גם האתרים שציינת. כל יתר הערוצים ואתרי החדשות - מכה
הכי מעצבן רוני דניאל הצבוע. אני זוכרת שבתקופה שהיו המון פיגועים הוא אמר מחבל צריך לדעת שהוא לא ייצא חי מאירוע. ופתאום ממקרה החייל הוא ממש הפך את עורו. מעניין מאוד למה...פעם ממש אהבתי אותו הוא היה הכי אובייקטיבי שם, אבל כיום הוא כבר לא רלוונטי מבחינתי בתור כתב צבאי כי הפרשנות שלו כבר לא כנה ולא אמינה ב
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן פעם רוני דניאל היה צדיק בסדום

בעיקר בצוק איתן ובנושא המרמרה, עכשיו כנראה יותר מדי שעות עם אמנון אמברמוביץ' גרמו לא להתקרב אליו פוליטית, מעניין אם גם עמית סגל שכבר עשה שלוש כתבות משותפות איתו גם בדרך לאבד את האובייקטיביות שלו.

שייתנו לערוץ 20 גם לשדר סאטירה, כי ארץ נהדרת שאני קורא לה ארץ מכוערת היא קמפיין פוליטי מוסווה לטובת השמאל הקיצוני ואף קראתי שבוחר מר"צ כותב את המערכונים שם. ובגב האומה אני לא רואה אבל איזה שמלאנית קיצונית בפורום אקטואליה חוגגת על איך שהמנחה שם מתעלל בימנים, כך שברור מה הכיוון.
 

faery18

New member
גב האומה תכנית
ארץ נהדרת פעם מזמן הייתי רואה

כשהיה את לובה ואת חיזקי - עם טל פרידמן זה עוד היה שווה משהו.
כיום זה סתם כדור שינה אבל כן ברור לגמרי מה הקו הכללי גם שם.
 

faery18

New member
כשהמהדורה רק התחילה וציינו בכותרות שהוא יהיה פרשתי חחח

ויתרתי על ה"תענוג". אני לא מסוגלת לשמוע אותו הוא כזה שחצן ומתנשא חושב שהוא הכי טוב מכולם, איך שהוא העביר ביקורת על ציבור שלם וכינה את כולם "כנופיות" ואיך שהרס לחייל המסכן את החיים וזרק אותו מתחת לגלגלים. העיקר שעכשיו הוא מחוץ לממשלה רק על זה מגיע לביבי צל"ש חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעניין אם הוא יחבור ללפיד או לכחלון

ואם הוא יחבור אליהם הוא יוסיף מנדטים או יוריד מנדטים. כי הוא חוזר לפוליטיקה בטוח, הלוואי ויקים מפלגה משלו כדי שכל קולות מפלגות "המרכז" יתפזרו וללפיד לא יהיה הכוח שיש לו בסקרים.
 

faery18

New member
לפיד ממשיך להנות לו בפיזור סיסמאות לימין ולשמאל

תלוי בכיוון ובמצב הרוח, כאשר ברור לכל לאן הוא באמת פונה.
רק בגלל ההתנגדות שלו ושל המפלגה שלו לא ניתן להדיח את ראסל בטאס מהכנסת אחרי שהעביר ניידים ומכתבים מוצפנים למחבלים בכלא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת צריך 90 ח"כים

ולמחנה הציוני ומר"צ כבר יש 30, ועוד יש 13 ממפלגתו של באטס כך שאם המחנה הציוני נגד הקול של לפיד לא מוסיף ולא גורע. אני קיוויתי שיכניסו אותו לכלא ואז הוא יצטרך לבחור בין להתפטר ללהשאיר את המפלגה שלו בלי קול בכנסת, אבל אז באה מערכת המשפט השמלאנית ונותנת לו מאסר בית עם אפשרות להגיע להצבעות. כשברור שח"כ ימני שהיה מבריח ניידים למחבלים יהודים היה נכנס לכלא עד תום ההליכים ולא היו משחררים אותו לשום מאסר בית.
 

elall

Member
מנהל
יהי זכרם ברוך

החלמה מהירה לפצועים

&nbsp
&nbsp
 
למעלה