לה פטרונה

Don Nirtin

New member
לה פטרונה


אירנה מתנרמלת.
אנטוניה יוצאת מדעתה.
בלמסדה קיבל את השכל שלו חזרה.

וניר מאושר עד הגג. רק שיגיעו לסוף הסדרה כבר.
 

Don Nirtin

New member
עד 104


אירנה ביקשה סליחה!!!!!!!!!!!!!! ויותר חשוב - נזכרה בלוססיטה חסרת התועלת!!!!!!!
&nbsp
אז לכאן צ'אקון נעלם. רגע, אבל אני זוכר שהוא היה במנוסה ואניבל סירב לתת לו מחסה. איך לעזאזל הגיע לכלא?
&nbsp
ו...... בו יה. אנטוניה המטומטמת מתחילה ליפול!!!!!!
&nbsp
רק חבל שזה ייקח עוד 20 פרקים מריחה של סוף
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אניבל נתן לו מכסה כדי שירצח את בלמסדה

לאחר שאנטוניה הפכה אותו לשבר כלי, הוא ניסה לברוח, אבל מי יכול לנהוג עם כל הכדורים שספג? אז הוא נתפס ואפילו היה בבית חולים, שם הוא הודה ברצח חברתו של גסטון אך אניבל הצליח לשכנע אותו (לא ברור איך? מה יש לו להציע לו) לא להעיד נגד הבוסים שלו.

מריחה של סוף קיימת כמעט בכל סדרה ועדיין לא נפלו שכירי החרב מקריו ולוקאס שלמרות שלוקאס לא היה ב-12 האויבים, אבל בטח מנחשים שהוא זה שרצח את אלברטו ויודעים שהוא רוצח של אנטוניה וגם מציק לדוד וססיליה, אז אויב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ואניבל נופל בגדול

קונסטנסה נחשפת לפני כולם ואניבל נעצר אחרי התקף לב ושמור בבית החולים ומרגיש שהגיע הסוף, אך אנטוניה עוד מקווה להציל אותו כדי שלא יטביע גם אותה.

לאנטוניה הפריעה שריקרדו מסרב לעוות את החוק לצרכיה ואחרי שתי פגישות מקריות עם אינס היא הבינה שאינס וריקרדו מאהבים וגייסה את אינס חסרת האתיקה לצידה ואינס המנוולת צילמה את עצמה עם ריקרדו כשאנטוניה מקווה כך להדיח את ריקרדו, אבל העיקר להכאיב לפטריסיה שמעיזה לצאת נגד אנטוניה.

אנטוניה גם המומה שלמרות שיש לה מאהב שוטר, הוא מקצוען ולא משתף אותה בעבודתו, ולמרות אהבתו ותשוקתו עליה, הוא לא בוטח בה ואף אמר שלא יהסס לשים עליה אזיקים אם יהיה צורך. הוא גם לא קונה את זה שאשת סודו של אניבל וכשותפה וחברה קרובה שלו, היא לא ידעה מה הוא עשה לקונסטנסה.

המחלה של לוסיה גורמת לה לאירנה להשתנות ולהעריך את תמיכת וורוניקה בלוסיה. גבריאלה מתרככת כלפי אירנה ומבקשת חוות דעת מקצועית של ה"מכשפה" פרנסיסקה שגם מתרשמת שאירנה כנה אבל מבקשת מגבריאלה להעמיד אותה במבחן וגבריאלה שולחת לה את השמלה שאיתה אירנה באה להתגרות בה וכותבת כמה אירנה הכאיבה לה, אבל החיים גובים ממנה מחיר שהיא לא הייתה גובה ולכן היא סולחת לה. אירנה מבינה שוורוניקה היא גבריאלה ובאה להתנצל על הברכיים ומוכנה להודות בעדות שקר ובכך ששנים ידעה שאנטוניה אשמה ושתקה ולטהר את שמה של גבריאלה במחיר מאסרה, גבריאלה אומרת שזה לא הזמן עדיין.

אלחנדרו מבין שאנטוניה מנצחת אותן ומוכן לעשות הכול כדי לשכנע את צ'אקון להעיד נגד אנטוניה כי הוא היחיד מבין שותפיה ששונא אותה עכשיו.

נראה שפונסיה צודקת ולוצ'ו הגנב מתקשה עם הכספת כל כך הרבה זמן לא בגלל איכות המנעול או הקוד, אלא בגלל שהוא מרוכז במיזמוזים עם אירנה שכבר הודתה לפני עצמה שהיא התאהבה בו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים 105-106 - אלחנדו לא רוצה שאימו תושפל בפרהסיה

גבריאלה מעודדת את פטריסיה שלא לתת לאנטוניה לנצח ופטריסיה באומץ רב מראה את התמונות של ריקרדו ואינס ומודה שבעלה בגד בה ושגם היא בגדה בו בעבר שהיא לא רוצה לתת לאנטוניה את התענוג לחשוף אותה. אך אומרת שהמועדון בראשות אנטוניה הוא רק מועדון בילוי ולא עושה שום דבר למען הנזקקים והיא לא מושלמת אבל היא תשקיע בפעילויות המועדון והיא לא מרמה אף אחד כפי שרואים. אנטוניה אומרת שכולם ראו שפטריסיה ממשיכה את דרך אימה של חוסר מוסריות ויש לסלק את ריקרדו ופטריסיה מהמועדון ואז הנשים מזכירות לה שהיא שכבה עם מאמן טניס ועם אלברטו ובגדה בבעלים שלה אז שלא תטיף מוסר. אנטוניה מתרגזת ואומרת שהמועדון שלה הבעלים שלה הקימו אותו ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך וכולם הולכים ומשאירים אותה לדבר לעצמה למורת רוחה.

בינתיים לוצ'ו מצליח סוף סוף לפרוץ את הכספת לאחר ווידוי האהבה של אירנה, אך כשהם עומדים לקחת את המסמכים מקריו מפתיע אותם ועומד לירות בלוצ'ו אך אירנה מתנפלת על מקריו ומאפשרת ללוצ'ו לברוח ולוצ'ו בורח ואחר כך מבין שהשאיר את אירנה למקריו, אירנה מפריע למקריו והוא דוחף אותה והיא מקבלת חבטה מהדלת ומדממת ומקריו דואג לה.

בינתיים גסטון מודיע על הנפילה הראשונה של אנטוניה ושזה הזמן שלהם לחגוג. אלחנדרו טוען שאין לו מה לחגוג מי שהושפלה זאת אימו. גבריאלה אומרת שידעה שהיום הזה יגיע ומציעה לו להתרחק ממנה כי הנקמה שלה נגד אימו רק מתחילה. גסטון מתנצל שאמר את זה, אך גבריאלה מודה שבאמת יש לה סיבה לחגוג. אלחנדרו שואל את גבריאלה למה היא כל כך קיצונית, לא מספיק שאנטוניה תשב בכלא לשארית חייה, אך גבריאלה טוענת שלא. לוצ'ו מגיע ומספר מה קרה לו עם אירנה ואלחנדרו כועס שלוצ'ו עזב אותה ליד מקריו וגסטון מסכים שלוצ'ו עשה טעות. הם מתקשרים ומגלים על הפציעה של אירנה ואלחנדרו ממהר לשם.

בלמסדה אוסף את אנטוניה השיכורה ומהדוכאת מהמועדון ומביא אותה הביתה והיא שופכת בפניו את הלב. ואז הם מגלים מה קרה עם אירנה לוצ'ו ומקריו ובלמסדה לא מבין מה היה ללוצ'ו לחפש, אנטוניה מנסה לתחקר את אירנה הפצועה אך אלחנדרו מגן עליה וגם בלמסדה טוען שזה הזמן. בלמסדה שם לב שאנטוניה אשמה במה שקורה לה והיא מציעה לו לעזוב את המשטרה ולהיות איתה לגמרי אך בלמסדה מסרב ועוזב אותה.

קונסטנסה מנסה לשכנע את ריקרדו ופטריסיה לשמור על המשפחה, אך פטריסיה זועמת על ריקרדו ומתעקשת שהוא לא מאוהב בה ולכן הוא עם אינס ומאוד קשוחה. ריקרדו מזכיר לה את הבגידה שלה והיא מטיחה בו שהוא לא באמת סלח לה. ריקרדיטו שואל למה הם רבים? וקונסטנסה מטיחה בהם שדיברו בקול רם מדי. פטריסיה מסרב לחלוק מיטה עם ריקרדו.

בין המסמכים שלוצ'ו גנב מוצאים את הצוואה של וולנטינה וגבריאלה מזמנת את ריקרדו שממילא לא מצליח להירדם בתקווה שיש להם משהו נגד אנטוניה. אך אי אפשר להשתמש בזה כהוכחה לרצח. לוצ'ו מוחה שהוא ואירנה סיכנו את עצמם בשביל כלום. ריקרדו מבהיר שלא היה צריך לעשות זאת, כי אי אפשר להציג במשפט ראיה שנגנבה והם מרגישים מיואשים שככה אפשר להסתיר פשעים בכספות וריקרדו מסביר שהצדק לא מושלם. אבל בין המסמכים נמצאת ההודאה של פונסיה וגבריאלה שמחה שזה עזר במשהו ומביאה אותה לפונסיה ובדרך שואלת לשלומה של אירנה ופונסיה נפתרת מהמסמך שאיתו אנטוניה סחטה אותה, אך כשגבריאלה מציעה לה לגור אצלה עם ססיליה, פונסיה מחליטה להישאר כדי לרגל בשביל גבריאלה ושאנטוניה תמשיך לחשוב שהיא השפחה לה. פונסיה מנסה להגן על אירנה וטוענת שהיא הבינה שלוצ'ו הכריח אותה, אך אנטוניה מבינה הכול, אך נראה שפונסיה הצליחה להסיר את החשד של אנטוניה בה כשותפה שלהם.

לוצ'ו, ריקרדו, אלחנדרו וגסטון מתאספים ומצטערים שאין להם כלום, חוץ מעדות של אירנה שתשלח אותה לכלא ותשאיר את לוסיה בלי אימא, וריקרדו מסביר שמה שפונסיה יכולה להעיד על רצח בעליה של אנטוניה עורך דין פלילי יפריך ואלחנדרו מחליט לפעול. כשפונסיה אוספת את הדברים של אירנה אלחנדרו מגיע ומתחיל לחבוט במקריו מכות רצח בדיוק כשריקרדו מבקש מבלמסדה לבוא לביתה של אנטוניה כי הוא מתלונן על פגיעה בפרטיות עם התמונות שלו עם אינס, כשהם מטיחים באנטוניה את התלונה פונסיה מזעיקה אותם בגלל המכות שמקריו חוטף ואלחנדרו נעצר. ריקרדו מנסה להגן עליו, אך אלחנדרו גאה מאוד במעשה ואף טוען שייעשה זאת שוב, ובלמסדה מבקש לפסול ערבות. ריקרדו מבקש להעביר את אלחנדרו לכלא כדי שאנטוניה לא תוכל לחלץ אותו או גרוע שמקריו לא יבוא לנקום.

מקריו מגיע לבית חולים מהמכות ואנטוניה באה אליו ומזהירה אותו לא לנקום באלחנדרו הבן שלה, אחרת תרצח אותו. מקריו דורש שיהיו שותפים כי המכות שהוא חוטף זה בגלל שחבט בבטנה של גבריאלה בהוראה שלה ונראה שגבריאלה הספיקה לספר לו. ואנטוניה מזכירה שכבר ניסה לסחוט אותה וחזר אליה בזחילה ומקריו גם מזכיר את בן דודו שאם לא ישוחרר ידבר.

גונסלס מתנצל לפני אלחנדרו שחייב לעצור אותו והבן של דודו של מקריו מוחה שלא זוכה לאותו היחס. הרוצח מזהה את אלחנדרו ואלחנדרו מספר שהרביץ למישהו שהכה את אשתו כדי שתפיל את בנם והוא המום לשמוע שמדובר במקריו, אך טוען שלא מכיר אותו. אלחנדרו מנצל את ההזדמנות ואומר שמקריו יסגיר את שותפיו לאחר שנבהל ואם היה במקום אחד השכירים היה מעדיף לדבר קודם.

אירנה ופטריסיה עוברות לגור בבית הוריהם ואירנה מצטערת על מצבה של פטריסיה. בבית של גבריאלה הם חוגגים את הניצחון על אנטוניה ואיך שפטריסיה ידעה להגן על עצמה וגסטון אומר שככה צריך להקדים את אנטוניה שחשבה שפטריסיה תברח מושפלת לאחר התמונות. ואז הם שומעים על מעצרו של אלחנדרו בגלל המכות שהחטיף למקריו.

בלמסדה בודק תמונות של כל האנשים הקשורים לאנטוניה ומחליט לחקור ברצינות. גבריאלה דורשת לשלם ערבות ובלמסדה אומר שלא תהיה ערבות ושואל מדוע דואגת לאלחנדרו והיא מודה ביחסים ביניהם ובלמסדה עוקץ אותה שחשב שהחבר שלה הוא לואיס וומפה והיא לא נראית קלת דעת. גבריאלה מצליחה להשיג אישור לדבר עם אלחנדרו לפני שיועבר לכלא ושואלת אותו מדוע עשה זאת. אלחנדרו אומר שנזכר במה שסיפרה ולולא בלמסדה היה מגיע היה הורג את מקריו. אך גבריאלה אומרת שהיא מכירה אותו ומבקשת שיספר את האמת על הסיבות שלו.

קונסטנסה מזייפת מקרה חירום ובאה לאינס ומציגה את עצמה ומטיחה באינס את חוסר האתיקה ואומרת שתגן על כלתה ונוזפת באינס. ואינס טוענת שריקרדו סבל מחרדת נטישה בגללה שנטשה אותו והיא מבהירה שלא עשתה זאת אך לא תדון בזה איתה, ואינס מסלקת אותה.

אניבל מחלים מהתקף הלב ומתחנן בפני הרופא שלא יגיד שהוא בריא ומציע לו כסף. הרופא לא משקר אך טוען שאניבל בדיכאון ולשלוח אותו עכשיו לכלא זה כמו להרוג אותו. אנטוניה מנסה לרכך את ריקרדו כלפי אניבל ומזכירה שהוא אביו וריקרדו לא זוכר שום דבר טוב שאביו עשה בשבילו, אך פסל את עצמו מלהיות שופט בתיק. אנטוניה מבטיחה לאניבל לדאוג שיחליפו לו את המאסר במאסר בית ולקחת אותו לביתה והוא מודה לה שלא נטשה אותו למרות הכול.

גסטון וקונסטנסה מוצאים במקרה בין המסמכים מפתח לכספת בעיר הבירה ומחליטים לשלוח את לוצ'ו להשיג את מה שיש שם.

אנטוניה מטילה משימה על לוקאס ואומרת לו שיזדרז.

פרנסיסקה מרגישה כאבים ומזכירה לטיגרה שביקשה לקחת אותה אבל בלי יסורים. היא משקרת לדוד שיש לה שפעת, אך דוד דואג ולא רוצה להשאיר אותה לבד, אך גסטון בדיוק מגיע ואומר שהוא יהיה איתה והוא יכול ללכת להיות עם ססיליה.
 
למעלה