דולסה מריה - Una cancion, בבקשה תכנסו זה דחוף!

NivB2712001

New member
דולסה מריה - Una cancion, בבקשה תכנסו זה דחוף!

היי, אני חדש כאן בפורום. ב-2006, נפתח ב"תפוז" הפורום "רבלדה", המורדים המקסיקנית ששודרה בויוה. באותה שנה, משתמשת כלשהי שלא אגיד את שמה, פירסמה לינקים להורדת השיר "una cancion" של דולסה מריה. ברבלדה יש את השיר רק בפרק 3 של עונה 1, כאשר מיה ומיגל מסתכלים אחד על השנייה. בבקשה, מי שיודע למה אני מתכוון שיגיב ואני אסביר עוד פעם. תודה!
 

NivB2712001

New member
כן, אני יודע, אבל...

אני מכיר את הקטע הזה וראיתי אותו כבר. הבעיה היא שאני רוצה את השיר המלא, זה רק הקטע הקצר של ה-פחות מדקה. אני רוצה את השיר המלא, לכן ציינתי שפעם בפורום רבלדה מישהי פירסמה לינקים, אז חשבתי שאם מישהי מכירה פה את הסדרה, אז היא תוכל להגיד לי מאיפה אפשר להשיג או להקליט את השיר בעוד פרקים. תודה!
 

didalf

Well-known member
היי במקרה נכנסתי לפה


יש את השיר ביוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=gx1QHX7KVuc
&nbsp
וכדי להוריד מיוטיוב תחפש youtube to mp3 בגוגל ותמצא מלא אתרים שעושים את זה תוך שניה. (אני לא שמה קישור לאתר כזה כי אני לא בטוחה אם מותר).

 

NivB2712001

New member
אני ביקשתי בגירסא של דולסה מריה (לא בגירסא של RBD)

היי,
אני ביקשתי את השיר UNA CANCION בגירסא של סולו רק היא של דולסה מריה... מישהי פירסמה בפורום רבלדה בעבר לינקים לשיר המלא ולא הצלחתי להיכנס ללינקים כי זה פג תוקף... אני צריך את השיר רק של דולסה בלי כל הלהקה.
 

didalf

Well-known member
אהה


כן זה באמת לא מצאתי. באמת לא הבנתי למה שאלת על משהו שמאד קל למצוא ביוטיוב.
אז אין לי מושג, סורי
 

NivB2712001

New member
נכון, זה מה שאני מחפש, אבל...

אבל אני מחפש את השיר המלא לא רק של ה-50 שניות... לכן אני לא יודע אפשר למצוא וחשבתי שאתם מכירים רבלדה ויודעים אם אפשר למצוא את השיר בעוד פרקים חוץ מהפרק שמיה ומיגל מסתכלים אחד על השני...
 

NivB2712001

New member
חייב להיות את השיר המלא כי מלא פירסמו בפורום רבלדה אבל...

אבל הלינקים הן פגי תוקף ולא ניתן להיכנס אליהם כי הם כבר לא על השרת. מה, סתם ילדים רושמים "UNA CANCION" השיר המלא? בטוח יש אותו.
 

בלקברי

New member
יש את השיר המלא ויש את חצי שיר של דולסה

השיר של דולסה הוא לא מלא הוא רק כמה שניות,ככה הוא היה במקור וההפקה החליטה שמי שיוביל את השיר יהיה כריסטיאן ודולסה תלווה אותו בקולות רקע.

אם תרשום ביוטיוב את שם השיר יעלו לך רק הגירסאות שההפקה שיחררה סופי בהובלת כריסטיאן ודולסה כקולות רקע לצידו.
 
למעלה