אנה כפול שלוש

faery18

New member
36-37 אבריסטו מסבך את הכל


לפני שסנטיאגו חוזר לבירה אבריסטו גורם לו להאמין שרמירו הוא האויב הגדול שלו שרוצה במותו, ולרמירו הוא מוכר שמרסלו/סנטיאגו העמיד פנים כל הזמן הזה שהוא מת בעוד הוא חי ובעל כוונות רעות
מעצבן אבריסטו
ככה יצא שהמפגש הראשוני של השניים היה טעון משהו
למרות שרמירו ממש התרגש לראות אותו חי בהתחלה. לא אהבתי שאבריסטו סיבך הכל
עכשיו רמירו וסנטיאגו שהיו פעם חברים ממש טובים חושבים את הגרוע ביותר אחד על השני
אם כי נראה שרמירו כן מתחיל להאמין למרסלו שהוא באמת איבד את הזכרון, גם זה משהו אחרי טחינת המוח השקרית של אבריסטו

&nbsp
אהבתי את קטע הריקוד של אנה לוסיה וסנטיאגו בסצנה שהיא דמיינה שהוא נמצא איתה בחזרות

&nbsp
סופסוף מריאנו גילה שולנטין הוא החבר החדש של אנה לאורה ועכשיו הוא מנסה לשלוח אותה לאיטליה כדי להרחיק אותה ממנו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבריסטו באמת סכסך ביניהם חזק

והם מפחדים זה מזה, עכשיו ברור למה צ'אנה התכוונה ורמירו כן קיבל את האקדח שצ'אנה הזהירה אותו לא לקבל, אבל ברוך השם סנטיאגו הוציא ממנו את התחמושת ובכל מקרה רמירו לא היה מסוגל לירות. רמירו מתחיל להשתכנע ולסנטיאגו זה יותר קשה, אם כי היה כבר אמור לחשוד באבריסטו ששיקר לו לקבל ג'ניפר וגם הודה שייעשה הכול כדי להגן על סולדד והוא כבר יודע שאנה לוסיה לא הבת של סולדד.

קטע הריקוד בדמיון היה חמוד.

מפתיע שוולנטין העז לבוא לנחם את מריאנו והעז לתת למריאנו לראות אותו, כמובן מריאנו יודע עם מי יש לו עסק ולא מאמין בכוונותיו הטובות ואהבתו לאנה לאורה ומנסה להרחיק אותה ממנו.
 

faery18

New member
מפתיע גם שמריאנו לא הגיב קשה יותר מול ולנטין

הייתי בטוחה שהוא יגיב מינימום כמו שהגיב כשחשב שרמירו משחק בשתי האחיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמריאנו מבין שלמרות שג'ינה גנבה את כספי הפיצויים

הוא לא היה לגמרי בסדר עם וולנטין ולא רוצה שהמשפחה תדע לגבי כל הסיפור הזה, במיוחד לאור העובדה שהשתמש במרסלו כמו בבריון ומצד שני אולי הוא פוחד שאם יחשוף את זה יאימינו לגרסה של וולנטין ולא לגירסה שלו.
 

faery18

New member
לגבי הספוילר על מרסלו בשירשור הקודם


במקרה כזה של גידול בראש אפשר "לבלוע" את ההתנהגות הקיצונית של מרסלו, למרות שהיה עדיף שלא היו מכניסים את זה כי זה ממש מוזר כשמדובר בדמות ראשית
אבל לפחות יש הסבר הגיוני והוא בעצם רצח שלא במודע. מעדיפה את ההסבר הזה על פני אפשרות של פיצול אישיות כי אז עדיין הוא היה עושה את זה במודע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הדר איזה ממיר יש לך?

כי הממיר שלי של MAGIC לא מקליט מתחילת השנה החדשה, פניתי בצ'ט להוט ואמרו שזה תקלה לכל הממירים כאלה ומטפלים בה, בינתיים זה נמשך מליל שבת ראשון ועדיין לא נפתר. האם הממיר שלך יכול להקליט? עם אנה כפול שלוש זאת לא בעיה, אך עם מלון הסודות זה יותר בעייתי אם לא הקלטת ואת לא יכולה להקליט את הפרק של אתמול, יהיה צורך לחכות ליום שישי או לצפות באינטרנט ללא תרגום.
 

faery18

New member
גם מג'יק

אבל אצלי הוא ממשיך להקליט בלי שום בעיה.
&nbsp
איזה באסה, טוב שיש לך באמת את האתר ולגבי מלון הסודות אולי אלה תוכל לעזור לך בזמנו היא נתנה לי לינק כשרציתי לדגום את הפרק הראשון. ממש אי אפשר למצוא נובלות מקסיקניות כיום בחיפוש רגיל בנט
מקווה שבקרוב הממיר יסתדר לך!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני מסתדר עם סטארט אובר

ואת אנה כפול שלוש ראיתי, והסטארט אובר מאפשר לשמור לשש שעות, אז מלון הסודות שמור אצלי עד חצות (הפרק של אתמול) ואני יכול לצפות בו. פשוט רציתי להזהיר אותך מכיוון שגם לך אין ממיר HD שיכול להקליט 5 סדרות של מעל 100 פרקים.

הבעיה שלי הייתה עם הקוריאנית רופאים שבסוף חשבתי לצפות בפרק 12 אחרי שצפיתי רק בפרק 1, כי פרקים 2-11 מוקלטים אצלי, אבל את פרק 12 לא יכולתי להקליט. בסוף ראיתי שיש אתר שמתרגם קוריאניות לעברית והסדרה שם, ברוך השם, ועוד זה אתר בלי פרסומות בניגוד לאתר ויוה, כך שבסך הכול פרק 12 ואולי גם פרק 13 אם התקלה לא תתוקן אצטרך לראות באינרנט בהמשך ממילא אני מהבודדים בעולם שרואים קוריאניות בטלוויזיה, הרוב צופים באינטרנט.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חוותי את התיקון ברגע האמת

אחרי שלושה ימים עם ממיר מג'יק שלא יכול להקליט ולא יכול לעצור תכניות באמצע, אך ברוך השם עם סטארט אובר ועם אפשרות לצפות בהקלטות שהוקלטו קודם, לפני 20 דקות התחלו את הממיר ועצרו את כל התכניות והזהירו לא לנתק בזמן האתחול. והממיר בסלון לא מקליט ממילא, והוא עבד כך שהיה ברור שזה היה התיקון שהבטיחו לי ביום ראשון וברוך השם אפשר לתכנן להקלטה, הממיר חזר להקליט אחרי תקלה של שלושה ימים.
 

faery18

New member
38
נחמד שאחרי הכל מרסלו/סנטיאגו ורמירו מאמינים אחד לשני


למרות שסנטיאגו עדיין לא מוכן לנדב לו מידע על אנה לוסיה
אני לא מבינה למה הם לא פותחים את זה. סנטיאגו אמור להבין כבר שכל מה שאבריסטו אמר לו זה לוקשים

&nbsp
בינתיים אנה לוסיה ממשיכה להתכונן לקראת המופע הגדול כשבינתיים מתברר שארנסטינה אנה לאורה ואנה לטיסיה יהיו בקהל

&nbsp
שוב אורלנדו תקוע כמו עצם בגרון בעיקר עכשיו שהוא גם כן נחת באכסנייה בחסות אבריסטו
טוב לפחות זה מרתיח את מריבל הקנאית ואת סולדד המעצבנת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שהחשש של סולדד מבוסס

גם זאת שהיא ביקשה לעבוד אצלה כנראה מכירה את אנה לאורה ואנה לטיסיה וגם עכשיו המופע המפורסם מסתבר שמשפחתה האמיתית של אנה לוסיה תהיה בקהל, נראה אם המפגש באמת קרוב.

אמנם סנטיאגו ורמירו לא אמרו מי דיבר איתם אבל נפתחו וסיפרו מה סיפרו להם על הצד השני. ונראה שסנטיאגו חושב כמו רמדיוס שהאמת היא מכה קשה מדי עבור אנה לוסיה, שלא רק שאימה שיקרה לה כל החיים וחייה הם שקר, בנוסף לכל היא התאהבה בגיס שלה, זאת כנראה הסיבה שהוא רוצה להרחיק את רמירו ממנה, אך נראה שגם בלי רמירו הכול מסתדר לכך שיראו את אנה לוסיה במופע.
 
למעלה