השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 93 - דוד מגן על אנטוניה

גבריאלה תומכת בססיליה בבית החולים ומתקבלות תוצאות הבדיקות שמוכיחות שנתנו לססיליה חומר להפלה. גבריאלה מעודדת אותה וססיליה שואלת אם אנטוניה עשתה זאת, וגבריאלה טוענת שמישהו עשה זאת, והיא לא מאמינה בחפותה של אנטוניה. דוד נכנס ומראים לו את הבדיקות והוא מתחיל מלהאשים את ססיליה שהיא בלעה כדור להפלה, וססיליה נעלבת מעצם החשד כי רצתה את הילד. דוד שואל אם הן מאשימות אותו וססיליה מאשימה את אנטוניה ואומרת שהיא לא רצתה את הילד והיא באה לבית החולים להגיד שהיא לא ראויה לו. דוד מאשים את וורוניקה שהסיתה את ססיליה נגד סבאתו ויוצא בזעם ולא נותן לססיליה לדבר.

וולנטינה שומעת את הסיפור של גבריאלה ומודה שגם הייתה עושה במקומה אותו דבר, והמומה שגרמו לה לאבד את הילד ושואלת מתי יספרו לדוד שוורוניקה אימו ודוד בדיוק נכנס בכעס על וורוניקה שמסיתה את ססיליה נגד אימו. מקס מנסה לשכנע אותו שאנטוניה אולי אשמה ודוד לא מוכן לשמוע ומאיים לא לבוא, כדי לא לשמוע דברים על סבאתו. הוא מספר לאנטוניה על ההאשמות כלפיה מצד משפחת סוארס וורוניקה ושהוא לצידה והיא שמחה שהוא מגן עליה.

מקודם אנטוניה נזכרת באלחנדרו ופרננדו ששיחקו כילדים ומרגישה לבד ובדיוק כשפונסיה מודיעה על כוונתה להביא בובות ללוסיה, אנטוניה מחליטה שלוסיה היא המפתח ומתנדבת להביא בעצמה. היא באה לבית של אירנה ואירנה מופתעת לראות אותה וכשאנטוניה טוענת שהיו ביניהן אי הבנות, אירנה מטיחה בה שמדובר בהשפלות ועלבונות ואנטוניה מפצירה בה לבוא לביתה שבו יטפלו בלוסיה טוב יותר וגם היא תהיה מוגנת מלוצ'ו שאירנה מכחישה כל קשר איתו וטוענת שממילא המשטרה שומרת על ביתה. אירנה מתקשרת ללוצ'ו ואומרת לה כמה היא לא מסתדרת לבד ולוצ'ו לא יכול לבוא והיא מספרת על ההצעה של אנטוניה ולוצ'ו חושב שזה לא רעיון רע כל כך.

לוצ'ו מוחה על שגבריאלה קיבלה את אלחנדרו ואלחנדרו מטיח בו שהיה יכול להסגיר אותו אם היה רוצה. ריקרדו מספר לאימו כמה בהלה גרמה לאביו עם הטלפון וקונסטנסה אומרת שזאת רק ההתחלה. גבריאלה ואלחנדרו רוצים לשמוע מריקרדו אין מתקדם העניין המשפטי ומסתבר שהצ'קים של חרטרודיס לא מגובים בקבלות ואי אפשר לעשות איתם הרבה. ולגבי לוצ'ו אפשר לספר מה עשו לו במוסד ואשפוזו לא היה תקין, אבל לגבי גבריאלה אין שום הוכחות, כי היודעים לגבי הפיצוץ במכרה הם או מתים כמו אספינו ורמון, או משוגעים כמו חרטרודיס, או שותקים כמו צ'אקון ולוקאס, והם מבינים שאין להם דרך חוקית להתקדם הלאה.

גבריאלה שופכת את הלב לפני אלחנדרו על שדוד מגן על אנטוניה וכועס עליה. אלחנדרו הולך לבקר את לוסיה ורואה את מקריו ונזכר במה שגבריאלה סיפרה על איך גרם למות הילד שלהם ומתנפל עליו ומתחיל לחבוט בו ואנטוניה מתערבת ולא מבינה לפשר ההתנהגות ואלחנדרו לא מבין לפשר מעשיה. היא טוענת שלוסיה היא נכדתה והיא קשורה אליה והזמינה אותן לגור אצלה. ושהיא יודעת שבתור בנה הוא אוהב אותה למרות הכול ואז אלחנדרו נזכר בסיפור של גבריאלה שהיא לא נתנה לילד שלהם להיוולד.

ריקרדו מדבר עם אינס ומבקש שתניח לו, ושרוצה להיות רק עם אשתו והיא טוענת שהוא בורח מהתשוקה איתה ורק איתה הוא יכול לתפקד. ריקרדו מצטער שלא יכול לשמש שופט בעניין לה צ'מוקו, כי הוא מעורב בגלל אביו, ומקווה להצלחת מקס ופרנסיסקה כי הרי אף אחד לא יוותר על כסף סתם כך. ואז אינס מתקשרת וטוענת שבלעה גלולות שינה וריקרדו ממהר לעזור לה והוא מטפל בה והיא שמה לב שהוא דואג לה והוא מזמין שוטרים לטפל בה לאחר בליעת הגלולות.

ססיליה מגישה תלונה אצל בלמסדה על ההפלה ומאשימה את אנטוניה ומביאה את הבדיקות כהוכחה. בלמסדה נזכר שססיליה שתתה תה כשכולם שתו אלכוהול, אך מסביר לה שאין הוכחות נגד אנטוניה ואפשר לחשוב שססיליה עשתה הפלה מרצונה וססיליה נעלבת. כשססיליה נואשת הוא שואל מדוע באה להגיש תלונה לבד כקטינה והיא מספרת שפונסיה מחכה בחוץ, אך לא רצתה להתלונן על אנטוניה. פונסיה נכנסת ורוצה לתמוך בגרסת נכדתה, אך כשבלמסדה מסביר ששופט יכול לטעון שססיליה עשתה הפלה מרצונה, פונסיה אומרת שהם טעו כשבאו ומבקשת ללכת ושלא יספרו לאנטוניה על הגשת התלונה ובלמסדה לא מבין את פשר הפחד. דוד שומע שססיליה הגישה תלונה וזועם עליה על שעשתה זאת נגד סבאתו והם נפרדים. בלמסדה בא לתחקר את פונסיה למהות הקשר שלה עם אנטוניה ומטיח בה שהיא יודעת הרבה יותר ממה שהיא מספרת.

אניבל רוצה לנסוע לבירה אך אנטוניה מבהירה שזקוקים לעדותו במשפט על המכרה. פרנסיסקה מספרת איך רצחו את טיגרה וגבריאלה ומדוע וויתרה על המכרה כדי להגן על בנה. ואנטוניה מנסה להשתיק אותה שזה לא קשור למקרה כמו גם עורך הדין של אנטוניה ואניבל וגם השופט אומר שהוכח במשפט שטיגרה נרצח על ידי ביתו. אנטוניה עולה להעיד ומכחישה את כל ההאשמות ואלחנדרו צועק עליה שלא נמאס לה לשקר? גסטון ומקס שמחים לשמוע שאלחנדרו הגן על גבריאלה ומקס מתגאה באימה שלו. מקס עולה להעיד ומספר איך צ'אקון חטף אותם במסווה של מאסר ואניבל איים על חייו כדי שאימו תחתום ואז כעס עליה, אך כעת מבין שהם איבדו את טיגרה וגבריאלה בגלל הזהב והיא לא רצתה לאבד גם אותו. אניבל עולה להעיד ושולף שפן מהכובע, הוא מכחיש את כל ההאשמות וטוען שקנה את המכרה במחיר לא הוגן אבל קנה ומביא מסמך שמאשר את הקנייה והתובע מודה שהמסמך חוקי לחלוטין לתדהמת כולם.

במהלך המשפט קונסטנסה אופטימית אך לוצ'ו מבין שיכלו לשחד את השופט. גם ריקרדו דואג ופטריסיה שואלת לגבי דאגתו והוא מסביר שדואג לתביעה של אל צ'מוקו והיא נרגעת שזה לא קשור לאינס. ריקרדו מודה שהוא לא סומך על השופט כי הוא ממפלגתו של אביו וחייב לו כמה טובות.

אירנה שואלת את לוסיה אם תרצה לגור אצל אנטוניה והיא שואלת לגבי אביה והיא מבטיחה שאביה יבוא לבקר והיא שואלת לגבי השדון ואירנה מבקשת ממנה להתקשר אליו ולוצ'ו נשאל אם יבוא לבית סבתאה, לוצ'ו מבקש שאירנה לא תנצל את ביתה, אך מבטיח לבוא לבקר. אלחנדרו מוחה על ההחלטה של אירנה שהוא יצטרך לבוא לבית של אנטוניה לבקר את ביתו. אנטוניה מרגיעה אותו שיכול לבקר מתי שירצה. מקריו עוקב אחרי אירנה שמחכה ללוצ'ו באורווה שהוא בא לשם "לאלף" אותה וכמובן על ידי סקס.
 

Don Nirtin

New member
לא, לא, לא, לא!!!!!


אלוהים כמה עיוורים בסדרה הזו. וכמה שהאמת צריכה להתפוצץ מזמן!
&nbsp
אז נתחיל מדוד המעצבן שהחליט לכסות על עיניו ולא לראות שסבתא קדושה שלו מנסה להלעיט אותו ולשכר אותו בדיוק כמו מה שעשתה לפרננדו בנה ז"ל...... מדהים כמה קווי הדמיון בינו לבין אביו ז"ל כל כך דומים שזה מדהים.
&nbsp
ססיליה מחליטה להגיש תלונה אבל כשהיא רואה שבלמסדה בעיקר חושב על הסקס הבא מאנטוניה היא ופונסיה מושכות את התלונה אבל אחר כך בלמסדה מנסה לחקור את פונסיה ולא מוותר לה.
&nbsp
אין לי מה להגיד על המשפט המגוחך הזה כי ברור מה התוצאות שלו.
&nbsp
אני נורא משועשע מהסצינות של אירנה ולוצ'ו עכשיו שמחפשים זה את זה בעיקר בשביל סקס אבל זה מאוחר מדי לשניהם - הם כבר מאוהבים

&nbsp
שמישהו יעשה טובה ויגרום לגבריאלה לצאת מהארון של ורוניקה דאנטס בפני דוד. חבל שזה לא יקרה לפני פרק 95.
&nbsp
ו..... אינס? מצידי שתבלע כדורים, תמות ותצא מהסדרה פרה סיימפרה. נמאס לי ממנה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בשלב הזה לצאת מהארון מול דוד זה כמו לצאת מהארון מול

אנטוניה גרה, שאתה כבר ראית איך גורמים לססיליה להפיל, ונראה שגם בלמסדה מבין, אבל דוד מתעקש לטמון את הראש בחול, אז אם הוא לא מאמין שהוואלה החמודה שלו רצחה את הילד שלו, למה שיאמין שרצחה את סבא שלו וניסתה לרצוח את אימו?

למה התכוונת שמאוחר מדי בשביל לוצ'ו ואירנה שהם כבר התאהבו זה בזו או לכך שהם עדיין מאוהבים הוא בגבריאלה והיא באלחנדרו?
 

Don Nirtin

New member
אירנה ולוצ'ו מנסים למנוע את זה שהם יתאהבו


והם חושבים שזה עניין של סקס - אבל זה כבר מאוחר מדי. אירנה כבר די התנהגה כמו ילדה בת 9 מול הבת שלה שהיא הרבה יותר בוגרת ממנה בהרבה מובנים.
&nbsp
לזה הכוונה.
&nbsp
ודוד, בלמסדה ואינס שניהם מעצבנים אותי.
 

Don Nirtin

New member
94


אלחנדרו כזה מטומטם ואנוכי. במקום להיות לצד אחותו והגיס שלו, הוא מעדיף לשבת בבית של גבריאלה בזמן שולנטינה ומקס חותמים על מסמכים שברור לכולנו שטוב לא ייצא מזה כמו שראינו בפרומו לפרק הבא.
&nbsp
דוד ממשיך להשתכר. מצידי שיהפוך לפרננדו 2 ולאלחנדרו 2.5 (כי גם זה האחרון הספיק לבלות תקופה לא רעה עם האלכוהול.)
&nbsp
לא ברור לי מה עובר על ריקרדו לאחרונה. האם זה מה שמו למטה שמדבר או התשוקה שלו שמדברת או שהתסריטאית הורסת את הדמות הנחמדה הזו ועוד בשביל מה?
&nbsp
סצינה נחמדה של אירנה ולוצ'ו משביעים את לוסיה לסתום את הפה. הבעיה? הילדה לא יודעת לסתום.
&nbsp
ו.... ברור מה אנטוניה רוצה לעשות עם הזונה ההיא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אלחנדרו וגבריאלה נרדמו בשמירה

אלחנדרו בלע את הסיפור שאנטוניה צריכה רק חתימה על הקבלה ולא נמצא ברגע שצריכים אותו כדי להבין את המסמכים.

ריקרדו כמו ילד מתבגר שגילה את הסקס, רק מעניין שרק עם אישה אחת מאוד מסוימת הוא מצליח, וזה לא שניסה עם אישתו יותר מפעם אחת לאחר שהיה מסוגל. אז נראה שהתשוקה.

לגבי אנטוניה והזונה הכול ברור כשמש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 94 - גבריאלה מרגישה שהיא מפספסת משהו אך לא יודעת מה

אניבל מאשים את מקס ופרנסיסקה שהם מנסים לבטל את החוזה שלהם ברגע שגילו את רווחי המכרה ומאשים אותם בבורות, ואלחנדרו מוחה על כך והשופט משתיק את אלחנדרו אך אומר לאניבל לא לתקוף אנשים. אניבל מבטיח לפצות את מקס ופרנסיסקה על כך שהעצה לא הייתה הוגנת, לא מהכרה באשמה אלא מתוך נדיבות. פרנסיסקה זועמת על כך שלא חתמה על שום מכירה אלא על אישור לפתח ואומרת שלא רוצה נדבות, אלא צדק והשופט מוציא אותה מהאולם. גבריאלה מבינה בדיוק באיזה צד השופט וגסטון מבהיר לפרנסיסקה שהיא לא קראה על מה חתמה. השופט קובע שהבעלים היחידים של המכרה הם אניבל ואנטוניה. מקס ופרנסיסקה מוחים ואניבל עוקץ את מקס שטיגריס לא טורף נשר.

אנטוניה ואניבל חוגגים את ניצחונם ואנטוניה מטיחה באניבל שכבר רצה לברוח ומבקשת את שני המיליונים שגנבה לוולנטינה ומבטיחה להחזיר לו אותם ואניבל מסכים ואנטוניה מבקשת קשר עם השופט כי היא רוצה ממנו עוד טובה. בלמסדה המום לקבל צו לשחרר את לוקאס אך חייב לציית. ובדיוק אלחנדרו מתעדכן על כך אצל ריקרדו שמדובר בשופט מושחת שקבע שהיה מדובר בתאונה ואנטוניה שילמה ערבות. גם גסטון המום לשמוע על שחרורו של לוקאס ומספר לגבריאלה ומקס שומע על כך ורוצה להרוג את לוקאס וגבריאלה אומרת שזה בדיוק מה שהם רוצים וגם מבינה ששחרור לוקאס נועד לאיזשהי מטרה. היא שופכת את הלב בפני אלחנדרו שנראה שהיא מפספסת משהו ומתכננים לפגוע שוב באנשיה.

אנטוניה מודיעה לוולנטינה שתחזיר לה את הכסף שהשאילה ואלחנדו מטיח בה שלא השאילה כלום אלא לקחה. ואנטוניה לא מתרגשת מהתיקון ומזמינה את וולנטינה ומקס לחתום על מסמכים. וולנטינה חושבת שמדובר רק על קבלה, אך אנטוניה מבהירה שמעבירה מסמכים שאחרי החתימה תקבל את כל הירושה שלה והיא זו שרוצה את זה לאחר מה שקרה ועוקצת שהכסף של וולנטינה יהיה שלה עד יום מותה. מקס מבקש לקחת את המסמכים ולחתום אחר כך, אך אנטוניה מסרבת והם קוראים את המסמכים ומתקשים להבין. מקס קורה מסמך שלוולנטינה יש 20% במכרה סן פדרו ותקבל עוד 20% לאחר מותה של אנטוניה. וולנטינה שופכת מיץ על המסמכים והם הולכים לנקות עם פונסיה.

בלמסדה מתחקר את פונסיה על הקשר שלה עם אנטוניה והיא מודה שהן מכירות מאז הנעורים ושואל שהיא לא מתנהגת כמו משרתת ונראה שיש טינה ביניהן ולא מבין מדוע פונסיה נשארת לעבוד אצלה. ואז הוא עולה על כך שהן קרובות משפחה ופונסיה מבקשת לא להגיד זאת לפני אנטוניה ובלמסדה מבין שעלה על הכיוון הנכון ואומר שכעת מבין מדוע היא יודעת את כל הסודות שהיא עם אנטוניה עוד לפני נישואיה למרקוס בלטרן שמת מהמחלה המסתורית ומבקש לאשר זאת וכשפונסיה שותקת הוא שואל אם היא שותקת מנאמנות או מפחד, ופונסיה מבקשת שיסיק את המסקנות לבד.

ססיליה שופכת את הלב בפני וולנטינה שנראה שלא כאב לדוד להיפרד ממנה והיא נורא מתגעגעת אליו והיא חושבת שדוד לא אוהב אותה כמו שהיא אוהבת אותה, וולנטינה מנסה להרגיע אותה. פונסיה מוצאת בקבוק אצל דוד, ומטיחה באנטוניה שהיא משכרת את דוד כדי לשלוט בו כפי שעשתה עם פרננדו. אנטוניה אומרת שתוכיח לדוד שיש בנות שוות מהאחיינית שלה ושמסמר מוציא מסמר. אנטוניה מזמנת את המדאם ומבקשת לשלוח אליה את אחת הבנות היותר צעירות החדשות שלה ומבקשת ממנה לצאת מהדלת האחורית שלא יראו אותה. אנטוניה אומרת לדוד שתארח בבית קרובת משפחה. כשהזונה שאנטוניה ביקשה מגיעה היא המומה שהיא לבושה בלבוש זונתי ומוחה שהמדאם לא הסבירה לה והזונה אומרת שאמרו לה שזה תמורת הרבה כסף ואנטוניה אומרת שהיא צריכה להיראות כמו בת טובים ואף משנה את שמה כדי שישמע כמו שם של בחורה עשירה ומלבישה אותו בסגנון שמתאים לצרכים של אנטוניה.

ריקרדו בא לאינס ומודה שהוא לא יכול להתאפק ושוכב איתה ואחר כך מרגיש רע והיא צוחקת שהוא בא לשכב איתה ואחר כך מרגיש יסורי מצפון, אך אוהבת גם את החלק המתייסר שלו. ריקרדו מרגיש כמו ניסוי מיני והוא לא אוהב את זה. בינתיים פטריסיה מנסה להשיג את ריקרדו ומסתבר שהוא שכח את הנייד אצל קונסטנסה והיא עונה ומספרת על כך ופטריסיה באה לקחת את הנייד. קונסטנסה שואלת על נישואיהם ופטריסיה שואלת אם סיפור משהו, וקונסטנסה מסבירה שביקש לקבל אותה והיא מנסה ופטריסיה מבינה שמשהו לא בסדר והולכת וכמעט שוכחת את הנייד. היא מפתיעה את ריקרדו במשרד והוא שואל על ההפתעה והיא מודיעה שלא יכלה להודיע לו כי שכח נייד אצל אימו ודורשת לדעת איפה היה.

לוצ'ו ואירנה שוכבים ומקריו מודיע לאנטוניה שהיא לא טעתה ואנטוניה אומרת לתת להם בינתיים. אירנה מביאה את לוסיה שפוגשת את לוצ'ו שמחופש לשודד ים והם נשבעים שבועת שודדי יד שעל לוסיה לא לספר לאף אחד על קיומו של כחול הזקן, הכינוי של לוצ'ו ואירנה מזהירה שאם תדבר עלולים להשליך את הפיראט לכלא ואפילו לאביה אסור לה לספר ולוסיה מסכימה. אך כשאלחנדרו שואל את לוסיה אם טוב לה שם היא מספרת על משחק הפיראטים, אך מיד נזכרת שעליה לשתוק. אירנה ולוצ'ו שוב שוכבים באורווה ולוצ'ו מוטרד מכך שמקריו לא משגיח, אך אירנה רגועה, אך נראה שמצלמים אותם.

לאור שחרורו של לוקאס גבריאלה קובעת שעל מקס וולנטינה לעזוב בהקדם כדי לא להיות חשופים כשהמלחמה תתחיל. לפרנסיסקה זה כואב, אך היא מבינה שאין ברירה. כשהם מתכננים תכניות גבריאלה שואלת את אלחנדרו מדוע לא נמצא עם אחותו בחתימת המסמכים ואלחנדרו בטוח שמדובר בחתימה סתמית על קבלה ורוצה לחסוך מעצמו מפגש עם אימו. פרנסיסקה דואגת לאור המצב שהם חשופים לסכנה ובעיקר גסטון ושואלת אם לא עדיף שיתעסק בנושאים אחרים וגסטון אומר שדווקא עכשיו צריך להראות לזאבים שהם חשופים. פרנסיסקה אורזת למקס ומבינה שעליה לתת לו לפרוס כנפיים ופתאום יש רוח ותמונה שלה עם מקס נופלת והיא מבינה שטיגרה מנסה להגיד לה משהו וזה משהו רע.
 

Don Nirtin

New member
95 - ביי ביי ולנטינה ומקס


הכותרת אומרת הכל. כל שאר הפרק היה פרידה משניהם והכנה לרגע הגדול הזה.
&nbsp
ברכותיי, אנטוניה גרה. לראשונה, עשית משהו מועיל ושלחת את ולנטינה המעצבנת, 95 פרקים מאוחר מדי, אל מותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מקס התרשל כמו כולם

ראה שמחיתימים את וולנטינה על צוואה שלא קשורה לכלום, בא דוד והוא שכח הכול ועודד אותה למהר לחתום בלי לקרוא, העיקר ללכת כמה שיותר מהר.

אכן רוב הפרק עסק בפרידה.

ודווקא וולנטינה הילדה בפרקים הראשונים עד למעבר הזמן הייתה חמודה לדעתי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן זאת תסריטאית שאוהבת להתעלל בצופים

באני אניטה היא רצחה את הגור החמוד שדמות משנית נתנה במתנה לראשית וסיימה אותה באקורד של מלחמת כנופיות עקובה מדם.

בדונה ברברה אין מה להאריך את כל הסבל שברברה עברה בסדרה ובסוף הרג האומנת שלה שאמנם זקנה, אבל מאוד באכזריות.

מלכת הדרום לא ראיתי, אבל קראתי תקצירים שבסדרה רצחו ילדים על ימין ועל שמאל.

כאן הרצח של הזוג שאמנם לא אהבת, אבל צופים אחרים אהבו, וכאב מיותר לפרנסיסקה ולגבריאלה ובעצם גם לאלחנדרו למרות שאין קשר דם בינו לוולנטינה.

ובעלובי החיים הרצח של ויקי הדמות החמודה מאוד שכשגילית את הספוילר פרשת מהסדרה.

באמת נראה שהמעריצות של ברברה צודקות והתסריטאית סאדיסטית.
 

Don Nirtin

New member
96


מתי אינס מתה? אוףףףףףףףףףף
&nbsp
חוץ מזה פטריסיה הולכת להתמנות לניהול המועדון הכושל הזה שלאף אחד לא אכפת ממנו.
&nbsp
ו...... יאללה תקברו את מקסולנטינה ונמשיך הלאה. עדיין יש לסגור את החשבונות קון לה גרה.
 
למעלה