אנה כפול שלוש

faery18

New member
לא ייאמן מה מילה אחת של אנה לטיסיה עושה לאנה לאורה


אם בתחילת הנובלה חשבתי שאנה לאורה רק תמימה, אז עכשיו כבר נראה שזו לא רק תמימות אלא ללא ספק גם טיפשות
עד שהיא סופסוף נותנת לרמירו הזדמנות מקשיבה לו מאמינה לו ואפילו מסכימה להתחתן איתו! מילה אחת של אנה לטיסיה והבחורה משליכה את הטבעת של רמירו שוכחת את כל מה שאמר לה ושוב הולכת עם ולנטין
וכאילו היא לא למודת נסיון עם אנה לטיסיה אחרי כל מה שרמירו אמר לה... אם אין לה אמון בו אז כרגע לפחות באמת שמגיע לו משהו טוב יותר.


לעומתם אנה לוסיה וסנטיאגו מבלים את הלילה בסן ניקולס
וזה אחרי שאבריסטו ניסה לבאס אותם עם השקרים שלו. למרבה הצער הוא אכן הצליח לגרום להם להאמין לו ונראה שבקרוב סנטיאגו יטוס לקוסטה פראיסו לחפש את "אישתו" כדי "להראות לה שהוא חי" אבל הייאוש רק הביא אותם להיות קרובים עוד יותר על אפם וחמתם של סולדד ואבריסטו


סולדד ממש לא בסדר
ממשיכ להיעזר באבריסטו כשהיא יודעת בדיוק למה הוא מסוגל. גם אם היא ממש נואשת היא הופכת את עצמה לשותפה שלו. נכון שבעניין אורלנדו שבא לעשות צרות היא אמרה לאבריסטו שיהיה עדין אבל כשהוא ענה לה שהוא חייב לעשות את זה בדרך שלו היא לא ענתה. והיא יודעת בדיוק למה הוא מסוגל. והכל בגלל ההיסטריה שלה שאורלנדו יגיע למשפחה של אנה לוסיה ויגלה לאנה לוסיה את האמת. אני וודאי לא מגנה על אורלנדו אבל הגיע הזמן שאנה לוסיה תדע את האמת.


מה שכן, היה ממש מגעיל מצדו איך שהוא אמר לרמירו שאם הם רוצים מידע אז שיגיד למשפ' של אנה לוסיה לשלם לו כסףׁ(לפחות תמונה הוא הואיל בטובו להראות לו)ואיך שהוא הכניס את סנטיאגו לכלא לכמה רגעים רק כדי לפגוש את אנה לוסיה ולסחוט אותה כדי שתדבר איתו


עכשיו הוא נמצא כבר בידיו של אבריסטו
מעניין מה יעלה בגורלו...


 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת לא רק מילה זאת גם נשיקה שאנה לטיסיה

גרמה למריאנו ולמזכירה לראות ובדיוק כמו אנה לאורה להבין הכול הפוך. אז כאילו לאנה לטיסיה יש הוכחה שהוא מחזר גם אחריה. אם כי אני לא יודע מי טיפש יותר אנה לאורה או מריאנו שהצליח לשטוף את המוח של ארנסטינה כל כך, שברגע שרמירו אמר שהבחור עם התמונה של אנה לוסיה דורש כסף, היא האשימה את רמירו בכך שהוא סוחט כסף עבור עצמו תוך משחק בסבל שלה. מזל שיש את לאונור עם השכל הישר, אם כי נראה שרמירו מבין עם מי יש לו עסק, ובנוסף לכסף של לאונור מבקש הלוואה מהבוס החדש שלו רודריגו, אהבתה הראשונה של ארנסטינה שנראה שגם ביניהם הייתה אי הבנה.

רמירו הוא זבל של בן אדם, כבר לא אכפת לו להיות עם אנה לוסיה, רק לקבל את הכסף ממשפחתה האמיתית ובתירוץ שאנה לוסיה חייבת לדעת את האמת, הוא רק מחפש להרוויח מהעניין. סולדד באמת נואשת כי מה שצ'אנה הציעה לה לספר את האמת ולהתנצל ולהסגיר את עצמה, זה הדבר היחיד שהיא יכולה לעשות כדי לא לתת לאורלנדו לחגוג על חשבונן. וכן כך הופכים לפושעים שעושים פשע נוסף כדי להסתיר את הפשע הראשון.

מעניין איך אבריסטו מתכוון למנוע מפגש בין סנטיאגו לג'ניפר, כי הרי אם הם ייפגשו היא תגיד לו מן הסתם שהיא לא אישתו ומי אישתו האמיתית.
 

faery18

New member
כן אבל שוב, זו מילה שלה נגד מילה שלו

בטוח אבריסטו מתכנן לפגוע שוב בסנטיאגו כשיגיע לקוסטה פראיסו, גם כדי שלא יפגוש את ג'ניפר וגם כדי שלא יזכה לחזור לאנה לוסיה
 

faery18

New member
אנה לטיסיה משליכה את ג'ניפר מהבניין


וזה אחרי שהיא מבינה שהחתונה שלה עם מריאנו זו כבר עובדה מוגמרת. משוגעת
גם סנטיאגו טס לקוסטה פראיסו "לגלות את עברו" ועוד חלק את המטוס עם אנה לטיסיה, אם היא רק הייתה יודעת
מסתבר לפי הפלאשבקים האחרונים שהיא זו שהורתה לאבריסטו להרוג את סנטיאגו כדי שלא ימצא את אנה לוסיה! כמובן שגם לאבריסטו היה אינטרס כדי להגן על סולדד. ועוד לגבי סולדד, היא ממשיכה לאכזב-היא ראתה מה אבריסטו עשה לאורלנדו ונותנת לסנטיאגו לטוס לגורלו כשהיא יודעת שאבריסטו לא יעמוד מהצד
מבחינתי היא שותפה לפשעים שלו. מסכנה אנה לוסיה איך שבכתה בפרידה

&nbsp
טוב מאוד שרמדיוס גילתה את האמת על סולדד אחרי שהשודדים של אבריסטו הפכו את כל האכסנייה גנבו והשליכו דברים כולל את התיבה הסודית של סולדד, שבעצם היא כבר לא כ"כ סודית
והכל בגלל הפסל שבעלה של רמדיוס העניק לה. אבריסטו רצה אותו בכל מחיר-הייתי בשוק איך שהוא ניפץ אותו על הריצפה
ועוד יותר אחרי שהתגלה בפנים מפתח
זה הולך ונהיה ממש מעניין! אבריסטו מחפש עכשיו גם את המפתח השני כדי לפתוח איזו כספת וטוען שרק אחרי שסנטיאגו יחזיר לעצמו את הזכרון הוא יוכל למצוא את המפתח.
&nbsp
אגב זו פעם ראשונה שאנה לאורה לא מופיעה
כבר שני פרקים רצופים. אולי הפיאה הלכה לאיבוד על הסט


















 

evglev1

Well-known member
מנהל
חבל שהראו רק את המריבה הפיזית בין אנה לטיסיה לג'ניפר

ולא הראו מה הן אמרו זה לזו, ג'ניפר נפלה עם הקסדה על הראש, אבל מגובה כזה זה לא עוזר, הקסדה עוזרת בנפילה מאופנוע לא מגג בניין רב קומות.

אז מסתבר שאנה לטיסיה הזמינה את רצח מרסלו, לאבריסטו היה אינטרס, אך לא בטוח שהיה הולך על רצח בחינם ומסתבר שלפני מותו אבריסטו סיפר לו שאנה לטיסיה הזמינה את הרצח שלו, אם כי עם כל המכות בראש שאבריסטו הכניס לו לא בטוח שהוא היה יכול להקשיב למילים האחרונות של אבריסטו, אבל אם הוא שמע ייתכן וגם השוק גרם לו לאבד את הזיכרון.

סולדד מוכנה להכול כדי להגן על הסוד שלה ולכן הופכת לשותפה פשע, ויש צדק בדברי אורלנדו שיש לה פושעים שעוזרים לה לצחוק על החוק. אמנם בניגוד לאבריסטו יש לה מצפון אך הצרכים שלה קודמים לסבל שאבריסטו גורם וכעת היא סחטה מאבריסטו שסנטיאגו נשוי לאחת האחיות של אנה לוסיה. טוב לפחות המפתח השני תלוי במרסלו, כך שבינתיים אבריסטו לא מתכוון לרצוח את סנטיאגו.

רמדיוס גילתה את הסוד של סולדד ואת הסיבה להתנהגותה בזכות השוד של אבריסטו.

מעניין למה צ'אנה התכוונה כשאמרה לרמירו מצד אחד שהוא ומישהו מעברו שזה סביר להניח מרסלו יהפכו לאויבים ומצד שני גילתה לו שאנה לוסיה בחיים, כי הוא ימצא אותה ויהיה התקווה, האם לרמירו יהיה יותר טאקט בשיחה עם סולדד מאשר שהיה למרסלו, אגב מסתבר שאבריסטו דאג שמרסלו לא יפגוש את אנה לוסיה באותו עימות מפורסם עם סולדד. אז אנה לאורה לא הופיע כדמות אבל הופיע בקלפים של צ'אנה ובעתיד של רמירו שהיא קראה.
 

faery18

New member
השחקן הזה נראה ממש טוב
רק חבל שהוא לא צובע את השיער

 
למעלה