סיכום שבועי

faery18

New member
סיכום שבועי


דבר טוב שקרה השבוע:
דבר רע שקרה השבוע:
דבר הזוי שקרה השבוע:
דבר מעצבן שקרה השבוע:
דבר מפתיע שקרה השבוע:
טלנובלת השבוע:
תכנית השבוע:
שחקנ/ית השבוע:
קניית השבוע:
מאכל השבוע:
משקה השבוע:
ציטוט השבוע:
שיר השבוע:
תמונה:


סופ"ש נעים לכולם
 

faery18

New member
מסכמת


דבר טוב שקרה השבוע: דבר טוב מאוד זה שתושבי עמונה סירבו להצעת הפשרה שלמעשה לא הבטיחה להם דבר חוץ מהרס וגירוש ללא חלופה ממשית ומובטחת.
דבר רע שקרה השבוע: העובדה שהגירוש הוא סופי ויכול לקרות בכל רגע, שוב בנט בדיוק כמו ביבי לא ידע להגן על ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, גם חוק ההסדרה עדיין בחיתוליו ושום דבר לא מובטח. חוץ מגירוש ופינוי 40 משפחות יהודיות מביתם
מקווה שהתמונות לא יהיו קשות כמו אילה של 2006 - https://www.youtube.com/watch?v=nMtltu16pGk&t=1s
דבר הזוי שקרה השבוע: אין לי בעיה עם גשם
אבל אתמול והיום קור ממש קיצוני

דבר מעצבן שקרה השבוע: הלך לי התנור אפייה

דבר מפתיע שקרה השבוע: --
טלנובלת השבוע: מלון הסודות ואנה כפול שלוש

תכנית השבוע: --
שחקנ/ית השבוע: אריק אליאס אירנה אסואלה סבסטיאן רולי ואנג'ליק בוייאר
קניית השבוע: --
מאכל השבוע:
אבל לא כזאת,עם חור

משקה השבוע: שוקו
ציטוט השבוע: --
שיר השבוע: השיר של דייגו ואביגיל מרק אלוהים סולח

תמונה:



 

evglev1

Well-known member
מנהל
כחלון נלחם מלחמת חורמה בביבי ובנט נגד עמונה

היו צריכים להחזיר לו באותו מטבע בעניין מיסוי הדירה השלישית.
 

faery18

New member
אתה מתכוון לזכות וטו שיש לו נגד מהלכים שהממשלה רוצה לעשות

מול בית המשפט העליון? לא ברור לי למה שמים לו כל כך הרבה כח בידיים, ובכלל כל קשר בינו לבין המחנה הלאומי מקרי בהחלט.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן זכות הווטו שיש לו

נראה שזאת גם הסיבה שליברמן נשאר בהתחלה בחוץ, ביבי בהתחלה נתן לכחלון ולחרדים, כל מה שרצו, ואז לבנט וליברמן נשארו רק שאריות. בנט הצליח לנצל את המהלך של ליברמן, כדי לסחוט את משרד המשפטים לאיילת שקד וביבי עדיין לא סלח לו על זה, אבל עדיין כחלון נשאר עם הכוח שלו. מה גם שבלעדיו יש קואלצייה של רק 56 אז הוא חוגג, למרות שממילא חצי מהמנדטים שלו הוא מפסיד ללפיד בכל סקר.
 

faery18

New member
בינתיים נראה שתושבי עמונה נכנעו למריחות של ביבי ובנט


המתווה החדש שהוא הציע להם לא שונה בהרבה מהקודם שהם סירבו לו. לדעתי הם עשו שגיאה, בטווח הרחוק אף אחד בממשלה לא יספור אותם והפתרון שהוצע להם רק זמני, חבל. מה שכן לפחות עכשיו הפינוי יידחה לפחות לעוד חודש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין להם הרבה ברירות אלימות נגד חיילים

תגרום לרוב הציבור להיות נגדם ואלימות פאסיבית לא תעצור את החיילים. מה גם שאין להם את הגב של מועצת יש"ע, אפילו זמביש וחגי סגל נגדם.

ודווקא בערוץ 11 היותר ימני, סיפרו הפרשנים כמה המתווה שמוצע מצויין.

מה גם הם יודעים שאפילו אם יגרמו למלחמת אחים, זה לא ימנע את הפינוי.

שלי יחימוביץ' אמרה בפוליטיקה שחוק ההסדרה לא יגיע לבג"צ כי לא יעבור קריאה שנייה ושלישית, המשך קידום החוק זה המבחן של ביבי ובנט אם לפחות עמונה תהיה האחרונה דיינו.
 

faery18

New member
חלילה אלימות נגד חיילים/כוחות הביטחון

מה גם שחיילים לא היו אמורים להשתתף בפינוי עצמו.

מה שכן תמונות של התנגדות פסיבית ולא כוחנית של תושבים מול שוטרים שגוררים אותם אל מחוץ ליישוב בטח לא היו נוחות לביבי ובנט והיו פוגעות להם באלקטורט. בגלל זה הם עשו מאמצים כבירים למרוח אותם עם איזו "נוסחת פלאים" - ככה בלי פתרון בטוח, התושבים פשוט נתנו לביבי ובנט פרס על החרבת יישוב.

ואם הבעיה זה בג"צ לא ברור מה איילת שקד עושה במשרד המשפטים אם שום דבר לא השתנה שם. הוועדה לבחירת שופטים חייבת שינוי, דרך בחירת השופטים חייבת להשתנות-אי אפשר לבחור עם עיניים עצומות כשאסור לשאול אותם לדעתם הפוליטית. הבית היהודי לא כאלה שונים מביבי בסופו של דבר. דיבורים דיבורים ואפס מעשים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכם

דבר טוב שקרה השבוע: השגריר הפרו ישראלי שטראמפ ממנה לישראל ועובד ברצינות על העברת השגרירות לירושלים.

דבר רע שקרה השבוע: אני מצונן וכך גם הורי ואצלי זה בעיקר שיעולים. והפינוי הצפוי של עמונה.

דבר הזוי שקרה השבוע: -

דבר מעצבן שקרה השבוע: הקריקטורות של בצאלאל שהשמאל מגן עליהם כעל חופש הביטוי בעוד מאשים את הימין בהסתה.

דבר מפתיע שקרה השבוע: -

טלנובלת השבוע: השיבה הביתה, הגורל של אווה, אנה כפול שלוש, מלון הסודות, קוזיי גוניי, צ'ליקושו, גבינה במלכודת.

תכנית השבוע: -

שחקנ/ית השבוע: ארסלי ארמבולה, חורחה לואיס פילה, כריסטיאן באך, אלכסנדרה דה לה מורה, אלדו גאיירדו, גונסלו גרסיה ויאנקו, אריקה דה לה רוסה, ברברה סינגר, ג'רלדין זינאת, אדית גונסלס, אראפ בטקה, מישל וארגאס, סופיה לאמה, ניקול אפולוניו, חוויאר דיאז דוואניאס, חורחה אדוארדו גרסיה, מרתה מיחארס, אלפרדו הווארקה, אנג'ליק בויר, סבסטיאן רולי, דוד ספדה, פדרו מורנו, בלנקה גרה, סוסנה דוסמנטס, אנה ברתה אספין, לטיסיה פרדיגון, אריק דל קסטיו, לאישה ווילקינס, אריק אליאס, אירנה אסואלה, דיאנה בראצ'ו, חורחה פוסה, דומיניקה פלטה, דניאלה רומו, אלחנדרו דה מדריד, לואיס קוטורייר, קרלוס ריברה, רחינה בלנדון, אילסה סאלס, קיבאנץ' טטליטו, בוהרה גולסוי, אויקו קארייל, באדה אישצ'יל, מוסטפה אבקיראן, סמרה דינצ'ר, זרין טקינדור, האזר ארגוצ'לו, גוקשן אטש, צ'אהדאש אונור אוזטורק, פארייה אבג'ין, בוראק אוצ'יביט, מהמט אוזגור, אליף איסקנדר, דניז ג'לילאולו, אברו הלבאג'יאולו, קים קו אן, פק הא ג'ין, סו קאנג ג'ון.

קניית השבוע: הסתפרתי, ומגן לנייד החדש.

מאכל השבוע: מרק עוף, קציצות, פסטידת קציצות.

משקה השבוע: מיץ תפוחים, מיץ אשכוליות, מיץ אשכולית-אננס.

ציטוט השבוע: -

שיר השבוע: השיר בגורל של אווה בפרק 51 שהופיעה כשפביולה העלתה זכרונות במושג, שנדמה לי לפי הקול שהשחקנית שמשחקת אותה ניקול אפולוניו בעצמה שרה אותו, השיר של רמירו ואנה לאורה באנה כפול שלוש.
 

faery18

New member
תרגיש טוב יבגני!

השגריר
אני לא אתפלא כלל וכלל אם דווקא ביבי יהיה זה שיתנגד להעברת השגרירות

&nbsp
אומנם מאווה כבר פרשתי אבל את השיר של פביולה אני מכירה עוד מאז שהטלנובלה רק התחילה - כשחיפשתי בזמנו את שיר הפתיחה נתקלתי גם בשיר של פביולה וזו אכן השחקנית ששרה יש לזה אפילו קליפ, אני מניחה שאתה מתכוון לשיר הזה
נראה שהיא אוהבת לשיר-היא גם צילמה את עצמה כשביצעה חלק משיר הפתיחה
יש לה קול חמוד




 

evglev1

Well-known member
מנהל
תודה רבה ואכן זה השיר

בפרק הופיע רק חלק קטן מהקליפ של ארבע דקות. אכן יש לה קול מאוד יפה.

בדיוק לפני כחודש קיבלתי מכתב ממפלגת זהות של פייגלין שעיקרו שטראפ בא עם רצון טוב להעביר את השגרירות וביבי אומר בו נחכה עם זה, תכיר את העובדות ואז טראמפ מבין שביבי לא שווה כלום והולך לפוטין ומסכים להכיר בקרים כשטח רוסי ואז פוטין מבקש ממנו לסדר נסיגה ישראלית מרמת הגולן וטראמפ מסכים. נראה שיש בסיס לחשש שלהם, אם כי לדעתי הם משקרים במצח נחושה כשהם אומרים שלפי הסקרים הפנימיים שלהם, מפלגתם מקבלת 17 מנדטים ואפילו הראו סקר של מאגר המומחות, של זהות עם 17 מנדטים, הבית היהודי עם 14 והליכוד וש"ס מתרסקות, בהחלט טוב מכדי להיות אמיתי. ובתשקורת כשאלי ישי עבר בסקרים את אחוז החסימה, הראו אותו בסקרים, ומפלגת זהות קיימת מאז הבחירות ועדיין לא היה אף סקר שבו היא עוברת את אחוז החסימה. אז בעניין הזה הם שוטפים את המוח כמו כל מפלגה שלפי הסקרים הפנימיים שלה מצליחה בגדול, אבל החששות שלהם לגבי ביבי והליכוד לגמרי מבוססים.
 

faery18

New member
האמת שאפילו על פייגלין אני לא סומכת
גם הוא התחיל בליכוד


וקלטת את סיבוב הפרסה של ליברמן? לא להאמין מודה שהוא הצליח לעבוד עליי כהוגן
כיום אף אחד לא מספק את הסחורה שם כולם מבטיחים הבטחות ריקות מתוכן.
&nbsp
תראה את ביבי, עד שטראמפ ניצח ביבי מאגף אותו משמאל עם השתי מדינות שלו
מה הקשר עכשיו
במקום לנצל הזדמנות.. פשוט מכה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ליברמן רק רוצה להיות שר ביטחון

גם שר ביטחון בממשלת גלאון מספיק טוב בשבילו, נראה שהכול נועד כדי לסחוט מביבי את משרד הביטחון. לדעתי ליברמן מכין את עצמו להיות מספר 2 אצל לפיד, ואם לאחר הבחירות הבאות ליברמן ימליץ על ביבי אופתע מאוד. נראה שליברמן מכין את עצמו להיות הסגן והדובר של לפיד. גם האמירה שלו לסכם עם טראמפ על בנייה רק בגושים זה בדיוק המצע המדיני של לפיד ואפילו של המחנה הציוני.

לגבי פייגלין, פייגלין קיווה להפוך את הליכוד למפלגה בצלמו ובדמותו על ידי התפקדות אנשי שלומו למפלגה, אבל כמו שהליכודניקים פחדו להעמיד בראשם את דני דנון, כמובן הם פחדו להעמיד בראשם את פייגלין ואפילו לשרון אחרי שירק עליהם במשאל על היציאה מעזה הם היו מוכנים לבחור בו שוב, העיקר להיות בשלטון, לקח לפייגלין יותר מדי זמן להבין את זה. אבל מצד שני אם פייגלין רק ישב באופוזיציה כמו ליברמן בהתחלה ולא יתפשר על העקרונות זה יהיה התירוץ המושלם בשביל ביבי להקים ממשלת אחדות עם לפיד ולהאשים את פייגלין.

באמת דבילי איך ביבי מאגף את עצמו עם רעיון שתי המדינות כשהוא לא נדרש, במיוחד כששמלאנים כמו שלום ירושלמי וא.ב. יהושע כבר אומרים שחזון שתי מדינות לשני עמים כבר לא ריאלי.
 
למעלה