סקר טלנובלות המצופות של טלויסה

camidulce

New member


 

faery18

New member
עדיין לא הבנתי אם המועמדת זו טלנובלה או סדרה


גם היא וגם יאגו שאופיר הוסיף בסקר בויוה נראות לי כמו סדרות(?)
בכל אופן מקווה שויוה יקחו בחשבון את התוצאות:] תודה על הסקר!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם למלון הסודות לא הייתי קורה טלנובלה

למרות שיש זוג ראשי. ודווקא מפתיע אותי שאלה (לא את) שבזים לז'אנר הטורקי והקוריאני מתים שיביאו ז'אנרים בספרדית שאינן טלנובלות, כאילו רק השפה חשובה? דווקא בגלל שזה טלוויסה אני חושב שביאגו בניגוד לאזל הטורקית יעשו סוף טוב כמו בחיים גנובים הארגנטינאית שהראתה את הצדדים הכי מכוערים של תעשיית הסחר בנשים, כולל השוטרים והשופטים שמשתפים פעולה, אבל המציאו זוג ראשי שלא היה ראשי מבחינת זמן המסך וסידרו לו סוף וורוד וגם לסיפור המרכזי היה סוף טוב. אז אני מניח שביאגו למרות שזאת סדרת פשע טורקית במקור יצבעו את זה בצבעים של טלנובלה, אם כי את הסיפור הראשי שהראשית מעידה עדות שקר שמפלילה את הראשי הם לא יכולים לטייח כי אחרת לא תהיה סדרה, כך שכבר העניין של הראשית עושה דברים רעים יהיה.

לגבי המועמדת גם לא יודע. אבל סך הכול ממה ששודר בויוה רשימה של מה שאי אפשר לקרוא לו טלנבלות:

מישהו צופה בך
חיים גנובים
אין שטוחות בגן עדן
סנטה דיאבלה
פאפי ריקי
מחפשים את אליסה
למראית עין
מכשפות

כך שנראה שזה לא בקריטריונים של ויוה, וגם טלמונדו למשל קוראים לכל מה שהם מפיקים טלנובלות גם אם מדובר בסדרות פשע או/ו נרקונובלות.
 

faery18

New member
מלון הסודות אומנם גם מותחת אבל אני כן מרגישה טלנובלה

הזוג הראשי כל הזמן שם, מתקרבים מפרק לפרק, הם חלק משמעותי מהעלילה גם בגלל שהם בעצמם חוקרים ומחפשים תשובות. חוץ מהם יש כמובן עוד זוגות כמו בלן ואנדרס ויולטה וחסינטו סופיה ואלפרדו ובטח יהיו עוד. לעומת זאת כשצפיתי בטריילר של המועמדת לא הרגשתי אווירה טלנובלית זה ממש מרגיש כמו סדרה, גם מבחינת האווירה הכללית.
 
יאגו זה רימייק לאזל הטורקית

שכחתי להוסיף אותה וכשנזכרתי כבר היה מאוחר מדי
&nbsp
&nbsp
לדעתי המועמדת ויאגו הן טלנובלות כי יש זוג ראשי מאוהב לא טיפוסי אמנם נכון. נשים בשחור דווקא היחידה מבין כל השאר שהיא סדרה ויש לה יותר מעונה אחת ואין שם סיפור אהבה בין זוג ראשי. זה שלוש נשים שסובלות מבעליהן. זה מין חקירה כזאת ומתח פחות רומנטית והיא לא מתאימה לויוה
 
למעלה