השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 88 - פטריסיה מגלה את הרומן של ריקרדו ואינס

לוצ'ו ואירנה שוכבים ואירנה מזועזעת ולא מאמינה שעשתה את זה ומטיחה בלוצ'ו שניצל את שכרותו, והוא טוען שהיא נתנה לו אות להמשיך. פטריסיה מגיעה לאסוף את לוסיה לטיול ולוצ'ו מתחבא ופטריסיה שמה לב לתנועה ושואלת את אירנה אם יש לה מאהב והיא מטיפה מוסר וטוענת כמה היא אישה הגונה ולא תעשה את זה ופטריסיה מבהירה שלא התכוונה לעליב ולוקחת את לוסיה ולוצ'ו מטיח באירנה שהיא אם השנה ושקרנית השנה ואירנה מתעקשת שהם לא מאהבים.

גבריאלה אומרת שלוצ'ו היה ידיד שלה וארוס שלה והיא תגן עליו ובלמסדה מאיים לעצור אותה וגבריאלה מוכנה והיא מבהירה שלוצ'ו גנב ורמאי שהשתקם בעוד יש פושעים אמיתיים בקרבתו. הוא שואל את גבריאלה אם יש לה משהו להגיד על אנטוניה ואלחנדרו נכנס ורוצה לשמוע גם כן אך בלמסדה אוסר זאת. לגבריאלה אין ראיות נגד אנטוניה והיא לא מאשימה אותה בשום דבר. אבל מזהירה את בלמסדה שיצטרך לקבל החלטה קשה, ובלמסדה מבהיר שכבר עשה את זה, שאישתו והילד שציפו לו נרצחו כי הוא לא נכנע והמשיך את החקירה על עמיתים מושחתים ושילם את המחיר. גבריאלה אומרת שמקווה שתוכל לסמוך עליו שאצל הצדק מעל לכל. בינתיים אלחנדרו מוצא תמונה של לוצ'ו וומפה כמבוקש ולוקח אותה. בלמסדה מזמן את אלחנדרו ומבקש ממנו לדבר על גבריאלה כי כולם דיברו על מעשיה אך הוא רוצה לשמוע עליה וחושב שדרכה יכול לפענח כל מה שקורה בכפר ואלחנדרו מדבר בשבחה ובלמסדה מודה לו.

אינס באה למשרד של ריקרדו בתירוץ של לבדוק האם העבודה לא מלחיצה אותו ומונעת ממנו לתפקד ולמרות חוסר האתיקה הם שוכבים. פטריסיה מביאה את לוסיה וריקרדיטו לעבודה של ריקרדו ורואה את אינס יוצאת במראה שאחרי סקס והולכת שבורה עם הילדים. אירנה עושה סצינה לאלחנדרו ולא פותחת לו כי זה לא הבית שלו והוא צריך לתאם את הביקורים שלו מראש ומספרת שלוסיה הלכה עם פטריסיה וריקרדו מראה לילדים תמונה של לוצ'ו, ריקרדיטו לא מזהה, אבל לוסיה אומרת שזה השדון. אבל אז הוא שומע על העצב של פטריסיה ומתחקר אותה ושומע שראתה את אינס יוצאת מהמשרד ומרגישה שבורה שריקרדו בוגד בה, אלחנדרו מתעקש שריקרדו מאוהב בה, ופטריסיה שואלת אם כן מדוע לא יכול לשכב איתה, הבעיה בה שלא מעוררת תשוקה? היא מרגישה אשמה שהכירה בין ריקרדו לאינס ואלחנדרו מתעקש שעליה לדבר על כך עם בעלה. ופטריסיה מרגישה רע כי היא אפילו לא יכולה לבוא בטענות כי היא בגדה קודם.

מקס שומע את גסטון אומר שהיה רוצה להתחלף עם פרנסיסקה ואת מילות האהבה ומתנצל על האנוכיות שלו ומברך אותו ואת אימו על היחסים ומודה שיום אחד יעזוב ואימו צריכה להיות עם מישהו. פרנסיסקה מתעוררת ומדברת עם מקס וגסטון ומתעקשת להיות מאושרת ושהפעם לא תוותר ואם יכעס תהיה לו עבודה לכעוס ולהפסיק לכעוס. מקס מתנצל ומברך על היחסים שלהם וגם וולנטינה שמחה על השינוי שחל בגישתו של מקס.אחר כך פרנסיסקה מספרת לגבריאלה על השיחה עם טיגרה בזמן שעברה ניתוח. גבריאלה חושבת שאולי מדובר בחלום ופרנסיסקה מספרת איך הזיזה את התמונה והביאה ירקות לגבר כדי שטיגרה ידבר ברור. גבריאלה מופתעת שאביה הקנאי מוכן לפנות אותה לגסטון. אך פרנסיסקה גם מזהירה את גבריאלה מדבר רע שיבוא בהמשך ולא לפחד מהמוות כי יש עולם שאחרי המוות. וגם מעבירה לגבריאלה את המסר שעליה להתנפל כעת על הזאבים בכל הכוח כשהם לא מוכנים.

לוקאס נעצר בבית של אנטוניה ומובא למעצר והעדים רואים תמונות ומזהים את לוקאס בתור האיש שזרק את האבן. בלמסדה דורש מלוקאס לחתום על הודאה ולוקאס מסרב. מקס שומע על כך ובא להתעמת עם לוקאס וגסטון אומר שאם מקס לא יהרוג אותו, הוא יעשה את זה. מקס דורש לתת לו להתעמת עם לוקאס ובלמסדה מבהיר שלא ייתן לו ומאיים על לוקאס שאם יהיה חופשי שום דבר לא יציל אותו ממקס ולוקאס חותם על ההודאה. בלמסדה מספר לריקרדו וריקרדו רוצה לשמוע הודאה מפיו של לוקאס, אבל לוקאס שותק ובלמסדה לועג שהוא גיבור לזרוק אבנים על נשים, אך פוחד לדבר מול גברים.

אנטוניה מופתעת מכך שפונסיה הביאה לה קפה קר ואמרה לה שתחמם בעצמה ואומרת לה ששום דבר לא השתנה משום שהאחיינית שלה בהריון. אנטוניה הולכת לדבר עם ססיליה וססיליה מופתעת מהגישה שלה שהרי גירשה אותה מהבית ונתנה לה להרגיש שלדעתה היא לא ראויה לנכדה. אנטוניה אומרת שהכול השתנה כי היא נושאת בשר מבשרה ורוצה להשלים איתה ומזמינה אותה לארוחת ערב. קונסטנסה נוכחת בשיחה בתחפושת של ערבייה ומזהירה את ססיליה לא להאמין לאנטוניה כי היא עובדת עליה ומנצלת את תמימותה ולא ללכת לארוחת הערב, אך ההצגה של אנטוניה הרשימה את ססיליה והיא האמינה למרות האזהרה של קונסטנסה.
 

Don Nirtin

New member
89


הבלגן של אירנה+לוצ'ו+אלחנדרו+בלמסדה+גבריאלה עשה את כל הפרק.
&nbsp
כל השאר - פקה פקה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ומה עם הגילויים של אנטוניה ואניבל

שבעלה של פונסיה נרצח בבית החולים על ידי אנטוניה כי הוא היה שותף לרצח מרקוס בלטרן ופונסיה מגלה שהיא לא הרגה אף אחד.

מה עם התביעה על המכרה ותוך כדי שססיליה שומעת את "וורוניקה" קוראת למקס אח?
 

Don Nirtin

New member
יש מצב שניקרתי מעייפות תוך כדי.


זה פשוט נמאס לי המריחה הזו של גבריאלה/ ורוניקה. הגיע הזמן שזה יתפוצץ. האמת.
&nbsp
עכשיו לפונסיה למעשה אין סיבה להיות נאמנה לאנטוניה...... תודה לפה הגדול של אניבל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 89 - פונסיה מגלה שלא רצחה אף אחד

וולנטינה מקבלת בשורות מדאיגות מעורך הדין שלה וצריכה לנסוע לבירה בדיוק לאחר שהכול הופך לנפלא עם מקס. אנטוניה מזמנת את אניבל שדואג ששלטונם הולך לחלוף והיא מטיחה בו שהוא הצליח מאוד והפך לסנטור ועדיין יכול לשמור על כוחו. ומבקשת את עזרתו שהיא צריכה ממנו את שני המיליונים שהפסידה בבורסה והוא טוען שאינו כספומט ואין לו נזילות והיא מטיחה את כל החשבונות שהיא יודעת. היא טוענת שזקוק לה שהוא מאבד כוח ובלעדיה הוא יאבד עוד יותר. היא מזכירה לו שטיפחה את השאפתנות שלו ובלעדיה היה מזכיר של מושל והוא מזכיר לה שחילץ אותה מבית בושת שניהלה כשהפך אותה למאהבת שלו. אנטוניה דורשת את עזרתו ומבהירה שיכולה לחשוף קופת שרצים שלו והוא מטיח בה שגם הוא יודע את כל פשעיה, היא מאיימת לחשוף את אונס התאומות והוא מטיח בה רשימת רציחות ארוכה החל משני הבעלים שלה ועד לבנה ועד לבעלה של פונסיה ופונסיה עומדת להיכנס ושומעת. אנטוניה מזכירה שפונסיה הרגה את בעלה, ואניבל טוען שזכרונה בוגד בה, פונסיה רק פצעה אותו והוא הגיע חי לבית החולים והיא רצחה אותו שם, כי הוא היה השותף שלה לרצח מרקוס בלטרן ופונסיה שומעת הכול.

אלחנדרו מלווה את וולנטינה לבירה והם שומעים מעורך הדין שנמשך מחשבונה סכום של מיליונים והם גילו שאנטוניה הפסידה אותו בבורסה. אלחנדרו מטיח זאת באנטוניה עם שובו ואנטוניה מנסה לתרץ שניסתה להשקיע את הכסף של וולנטינה, אך אלחנדרו מטיח בו שהוא לא תמים להאמין לה ומדובר בגנבה והוא יתבע אותה אם לא תחזיר את הכסף לוולנטינה.

קונסטנסה מספרת לגבריאלה על ההזמנה של ססיליה לארוחת ערב וגבריאלה בטוחה שאנטוניה רוצה להרוג את הילד של ססיליה כפי שהרגה את הילד של גבריאלה. קונסטנסה מזהירה אותה שססיליה נופלת בפח ואומרת שעליהם להגן גם על לוצ'ו כי אלחנדרו חושד שהוא בבית מונטמר בו גרה אירנה. אלחנדרו מגיע לבית של אירנה ודורש לראות את לוצ'ו וומפה ואירנה פוגשת אותו ומנסה להכחיש שלוצ'ו נמצא ואלחנדרו מטיח בו שיודע שהשדון הוא לא דמיון והוא הראה לה תמונה של לוצ'ו ולוצ'ו יוצא ומתעמת עם אלחנדרו ושואל אם הוא מקנא והם מתחילים ללכת מכות וגבריאלה מגיעה ושומעת ודורשת שיתנו לה להיכנס ומטיחה בלוצ'ו את הסיכון ושאירנה יכולה להסגיר אותו ואירנה שואלת מה היא יודעת וגבריאלה טוענת שיודעת איזה בוגדת היא, אירנה טוענת שהיא הבוגדת כי היא המאהבת של בעלה.

אחד השוטרים של בלמסדה רואה את לוצ'ו בסביבה ובאמצע הבלגן והמריבה בין הארבעה בלמסדה דופק ודורש להיכנס, הם מחביאים את לוצ'ו וטוענים שלא הייתה מריבה אלא רק בדיחות. ובלמסדה מזהיר מבדיחות גסות שיכולות לפגוע. גבריאלה טוענת שהיא ואירנה חברות מאז שהיא מתבגרות ובלמסדה שואל איך זה ייתכן אם וורוניקה רק עכשיו הגיעה לכפר וגבריאלה טוענת שהם נפגשו לפני שנים רבות במקום אחר. בלמסדה שואל אם יש בבית עוד מישהו והם מספרים על לוסיה שלא נמצאת כעת והוא מנסה לברר אם יש עוד מישהו ומספר שלוצ'ו בסביבה ואירנה עושה את עצמה דואגת שמסוכן לביתה ובלמסדה מבטיח לתפוס אותו, אך עוקץ את וורוניקה שאי אפשר לחפש ללא צו חיפוש וגבריאלה אומרת שזה לא חוקי. בלמסדה יוצא. הוא אומר לגונסלס שלוצ'ו נמצא בפנים והם חושבים שהוא טיפש ומשאיר שוטרים ליד הבית.

גבריאלה, אלחנדרו ואירנה תוהים איך להוציא את לוצ'ו כשהמשטרה בסביבה וגבריאלה מחליטה לחפש אותו, הוא מחופש לסייס שמלווה את וורוניקה הביתה ואירנה וגבריאלה נפרדות. אירנה מופתעת שאלחנדרו עזר ללוצ'ו שהרי הוא שונא אותו ואלחנדרו טוען שנראה שוורוניקה מגינה עליו ואוהבת אותו ונראה שגם היא ושואל את אירנה מדוע עזרה לו ואירנה טוענת שהוא היה טוב עם ביתה והיא עשתה את זה למען ביתה. גסטון שופך את הלב בפני קונסטנסה שפרנסיסקה השתנתה לאחר האבן והבינה שחיים רק פעם אחת וקונסטנסה שמחה שהיא שינתה גישה וגבריאלה מביאה את לוצ'ו שחזר ולוצ'ו מתנצל לפני גסטון.

לפני כן פטריסיה שופכת את הלב בפני אלחנדרו ושואלת לגבי ריקרדו והוא מתעקש שעליה לדבר איתו והיא טוענת שהרגישה יסורי מצפון כשהם ניהלו רומן ומרגישה רע שריקרדו מצליח לשכב עם אישה אחרת. אלחנדרו מנסה להרגיע אותו והיא מבינה שהוא יהיה לצד הגבר. ריקרדו מביא לפטריסיה עציץ מלא פרחים ומביא לה טבעת והיא מאושרת, אך אחר כך רואה שפתון על החולצה והיא מנסה לפתות את ריקרדו במקלחת ללא הצלחה וריקרדו טוען שלא יכול ופטריסיה מטיחה בו שהיה עם אישה אחרת והיא (פטריסיה) לא מעוררת בו תשוקה. היא טוענת שהמתנות מסגירות אותו ומספרת שראתה את אינס יוצאת ממשרדו, ריקרדו משקר שאינס באה בגלל צ'ק שחזר אליה והשפתון הוא של אימו ומתנות פשוט התחשק לו. פטריסיה מבקשת שישבע שלא שכב עם אישה אחרת וריקרדו אומר שוודאי שלא. אינס שוב מתנפלת על ריקרדו במשרד והוא מוחה על כך ורואה בהתנהגות שלה הטרדה ומאיים להתלונן עליה באיגוד הפסיכיאטרים וישללו לה רישיון. היא מאיימת לספר הכול לפטריסיה ומה יותר כואב לאבד רישיון או משפחה והיא יודעת שריקרדיטו לא בנו ופטריסיה יכולה למנוע ממנו לראות אותו, הוא מזכיר לה שמה שסיפר בטיפול הוא חשאי והיא טוענת שלא יכול להשתיק אותו או להרחיק אותה.

לפני בלמסדה חושב שאפשר להוציא מלוקאס דברים כי אנשים כמוהו קל לדובב ומדבר על כך עם ריקרדו. מקריו מנסה לבקר את לוקאס אך הוא בחקירה. בלמסדה שואל את לוקאס לגבי האנשים בעלי ההשפעה ומבקש לספר על מקריו והוא מספר שמקריו היה נהג של אנטוניה ואחר כך קנה חווה, עד שצ'אקון שרף אותה ובלמסדה טוען שהוא יודע ושואל מה מקריו עושה כעת. ולוקאס מספר שחזר להיות נהג ובלמסדה אומר שזה בטח משפיל מאוד ושואל איך משכורת של נהג הספיקה לקנות חווה ולוקאס אומר שהוא יכול לשאול את אנטוניה בעצמו הוא קרוב אליה, ובלמסדה מתחיל להבין שעם אנטוניה לא הכול נקי.

גבריאלה מכינה את מקס ומנשקת אותו וקוראת לו אחי וססיליה שומעת ומופתעת. מקס בא לתובע ובא לתבוע זכויות על אל צ'מוקו הירושה מאביו שירש מאשתו הראשונה ומספר על שכפו על אימו לוותר באיומים והתובע מבהיר שאם יוכיח לא יהיה תוקף לוויתור. אניבל מגיע וטוען שמקס שקרן ומקס מביא את הצוואה של אביה של לוסיה (האימא של גבריאלה) ומטיח באניבל שהוא זה שאיים על אימו. אניבל שואל איך יממן תביעה וגבריאלה מודיעה שתממן את התביעה ואניבל מזכיר לה שהיה תמיד טוב אליה והיא הפכה לשותפה שלהם והיא טוענת שזה לפני שידעה שהוא ואנטוניה השתלטו על המכרה בכוח ותשמח להיות שותפה של הבעלים האמיתיים. אניבל טוען שהם לא ממעמדם וגבריאלה טוענת שהמעמד לא חשוב לה ולא תיתן גרוש לגנבים ולא תשקיע עד שיתבהר במשפט למי שייך המכרה. גם אלחנדרו מוסר לאנטוניה בזמן שהוא רב איתה על מה שגנבה מוולנטינה על מסמך של וורוניקה ואומר שנראה שכדי להחזיר את מה שהפסידה תצטרך להכריז על פשיטת רגל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ניר ראית את פרק 90, הבנת בשביל מה השאירו

את חרטרודיס בחיים?
 

Don Nirtin

New member
עוד מעט


הזמנתי פיצה בדיוק, אז מחכה שיגיע כדי לראות את הפרק יחד איתו :)
 

Don Nirtin

New member
90


הללויה וברוך שפטרנו מורוניקה דאנטס.

חרוטרודיס לא חוסלה כדי שיהיה מישהו שיאמת את הסיפור. רק חבל שריקרדו לא טרח לספר לאלחנדרו שקונסטנסה חיה.

בפרק הבא- ביי ביי לילד של ססיליה. באמת, זה אחד המהלכים השקופים והברורים ביותר שלה. כולם שתו כוס יין ורק היא כוס של מיץ אדום? נו באמת!!!!!!!!!
כמו כן, מתחילים להכין את הסוף של הזוג המעצבן של הסדרה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חשבתי שרק בת הזוג מעצבנת

ואת הגבר בזוג שאתה מדבר עליו אתה אוהב.

וורוניקה דאנטס עדיין קיימת בשביל אנטוניה, אניבל, אירנה, צ'אקון ומקריו, אה וגם לוקאס רק אלחנדרו שמע את האמת בנוסף לאחרים.

נראה שהשלב הבא זה "להקים לתחיה" את קונסטנסה וריקרדו לא ממהר לחשוף את הקלפים לפני אלחנדרו כי משתף פעולה עם אימו וגבריאלה.
 

Don Nirtin

New member
אני אומר יאללה להפיל את מגדל הקלפים המגוחך הזה


והוא הפך להיות מעצבן ב10 הפרקים האחרונים אז מבחינתי שילך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 90 - אלחנדרו מגלה את האמת

אלחנדרו מתעמת עם אנטוניה ואנטוניה מסלקת אותו מהבית ומפטרת אותו מהחברה ומאחלת לו שביתו תתייחס אליו כמו שהוא מתייחס אליה כדי שיבין מה הוא גורם לה. וולנטינה שומעת את השיחה ולא מאמינה לתירוצים של אנטוניה ומחליטה לעזוב עם אלחנדרו, כשאנטוניה מטיחה בה שהיא לא בגירה היא טוענת שזה עניין של כמה ימים. אלחנדרו אורז את המזוודות ופונסיה עוזרת לו ואומרת שבטוחה שהם ישלימו כי היא אימו ואלחנדרו אומר שהפעם זה לא יקרה והפעם הוא מוכן להאמין ומבקש שתספר לו מה שהיא יודעת. הוא שואל אם פרננדו היה עד לרצח אביהם ופונסיה מזכירה את החלומות של פרננדו כאילו אימו מזריקה משהו לאביו שיזרז את מותו ונזכר בסיוטים של אחיו שהעירו אותו בלילות ופונסיה מודה שחשדה שלא מדובר בסתם חלום ונכחה בזה ברצח מרסלו הבעל השני כשהיא מנעה ממנו את התרופות להתקף הלב.

אלחנדרו מפציר בפונסיה להמשיך ופונסיה אומרת שנראה שאימו שהאשימה את גבריאלה ברצח אחיו, נראה שהיא אחראית כי היא חיכתה לבשורות עם אניבל וחוליו והזדעזעה לשמוע שפרננדו הלך אחרי גבריאלה כאילו ידעה שהמכרה עומד להתפוצץ. והיא נכחה בכך כששמעה את אנטוניה ומקריו מדברים על כך שאנטוניה מאשימה את גבריאלה שאיבדה את בנה ורוצה שלא תמות אלא תסבול בחיים. אלחנדרו מוחה מדוע פונסיה לא דיווחה על אימו, ופונסיה מבהירה שאימו סוחטת אותה עם הרשעה על תנאי וחוץ מזה היא דאגה לו, לפרננדו, לדוד, ללוסיה ולוולנטינה שהם המשפחה היחידה שלה. אלחנדרו מבקש להישאר לבד. אחר כך הוא מבקר את חרטרודיס באישור ריקרדו שמזהיר אותו שהיא משוגעת ואלחנדרו שואל את חרטרודיס איך גבריאלה הייתה משוגעת במשפט וחרטרורודיס מספרת על הסמים שהזריקה לה שיודעת איך לגרום להזיות ומספרת שגבריאלה לא נכנעה והתנגדה ולכן הפכה לעוף דורס ומספרת על הטיפול הדומה לאימו של ריקרדו, אך ריקרדו מעמיד פנים שלא יודע על מה היא מדברת. אלחנדרו מזועזע ומרגיש אשם שהפנה עורף לגבריאלה ונזכר בכל מה שעברה וריקרדו מרגיע אותו שזאת לא אשמתו, אך אלחנדרו מרגיש אשם.

אניבל מוחה על כך שוורוניקה תומכת במקס וטוען ששותפה שלהם הייתה צריכה לתמוך בהם. גבריאלה מתעקשת שהיא לא תעשה עסקים עם רמאים ונוכלים. ריקרדו מוזעק שאביו עושה מהומה וכשאניבל מאיים להפעיל את הקשרים הפוליטיים שלו, גבריאלה מטיחה בו שהוא מודה שהוא הולך לעבור על החוק ואניבל טוען שהיא מכניסה מילים לפיו. ריקרדו מתערב וטוען שמדובר בתביעה מסחרית ואניבל מוחה על שריקרדו ידע ועומד לצידם ושואל מה הוא עשה לו וריקרדו אומר לא להעמיד פנים שהוא שכח ומטיח בו את ההפגיעה באימו ואניבל עדיין מתעקש על הסיפור שאימו נטשה אותו. אניבל מחפש את אנטוניה שמוחה על כך שהוא בא לאחר המריבה שלהם והוא מספר על התביעה של מקס והתמיכה של וורוניקה, מה שמפתיע את אנטוניה, שהפתרון שלה הוא הקל, שהכלב מת נגמרת הכלבת ועליהם לחסל את משפחת סוארס ואניבל מזהיר אותה שהם יהיו החשודים אם מה שהוא יקרה להם, במיוחד אצל בלמסדה ובנו ריקרדו, ואז מתקן האויב שלו לריקרדו. אנטוניה טוענת שלא היה צריך לאפשר לבנו לצבור כל כך הרבה כוח ואניבל מסכים איתה שזאת הייתה טעות.

דוד שואל על הארוחה עם ססיליה ואנטוניה מספרת לו שכולם עוזבים אותו שגם אלחנדרו וולנטינה ובסוף מארגנת את הארוחה להערב. דוד מתחנן בפני וולנטינה שתדחה את העזיבה שלה כדי להיות איתו ועם ססיליה ברגע הכי חשבו וולנטינה מסרבת לשבת על אותו שולחן עם אנטוניה לאחר שגנבה ממנה ולא מתכוונת להחזיר ודוד מתחנן שאם לא למענו על למען ססיליה.

גסטון ולוצ'ו חוגגים את ההצלחה של גבריאלה ומציעים לקונסטנסה לתת לאניבל עוד מכה ולהתקשר אליו, קונסטנסה מהססת, אך גסטון ולוצ'ו משכנעים אותה והיא מתקשרת לאניבל בתור רוח הרפאים של קונסטנסה ואניבל מקבל התקף לב והם מבינים שהוא נבהל. אינס מתקשרת לריקרדו בתור המזכירה של אינס ומזמנת תור כשפטריסיה עונה ואומרת שריקרדו לא יחזור למרפאה שלה ואינס מבינה שפטריסיה יודעת ואז בדיוק המשרתת מודיעה לפטריסיה שאניבל קיבל התקף לב. כשריקרדו עם אלחנדרו אינס מזמנת אותו ואלחנדרו מציע לו את עצתו, אך ריקרדו לא מקבל ורוצה להיפגש עם אינס כדי לחתוך את הכול סופית.

פונסיה מספרת לגבריאלה שאלחנדרו רב סופית עם אימו ואומרת שהיא לא מבינה איך יצא טוב לאור האימא שיש לו ואירנה גם כמו אנטוניה רק טיפשה יותר וגבריאלה מבינה שהוא נפרד מהן, סימן שהבין שהן רעות, אך עכשיו הוא לא יודע מי הוא, כי גילה מי אימו, ולה מאוד כאב לאבד את אביה. פונסיה אומרת לגבריאלה שלא מגיע לאלחנדרו להישאר לבד ובודד. בדיוק אנטוניה מגיעה וכולם מתחבאים והיא שואלת את גבריאלה מדוע כשותפה שלהם היא תומכת במשפחת סוארס וגבריאלה מתרצת זאת בכך שאיתה תצטרך להתווכח על הכול ומשפחת סוארס הבטיחו לו שהיא תחליט. אנטוניה מכחישה את הטענות של גבריאלה שהמכרה שייך לאביה של לוסיה אישתו הראשונה של טיגרה וטוענת שהמסמכים מזוייפים וגבריאלה מבקשת ממה להירגע שהכול ייחשף במשפט.

גבריאלה מחליטה להזמין את מקס ופרנסיסקה לגור אצלה וזה נראה מעורר חשד, אך לגבריאלה לא אכפת כי עליה להגן על יקיריה. וולנטינה מספרת לפרנסיסקה שעזבה את הבית של אנטוניה והולכת לגור עם אלחנדרו במלון ופרנסיסקה מזמינה אותה לגור בביתה שהרי ממילא היא ומקס נוסעים לבירה ויגורו ביחד. מקס מבשר לפרנסיסקה שיעברו לגור אצל וורוניקה, וולנטינה לא מבינה ופרנסיסקה מסרבת שהיא רוצה לגור בביתה הנוח באיחוד שכלתה הסכימה לגור אצלם ומקס מופתע איזה כלה, וולנטינה שואלת אם יש לו עוד חברה, ומקס טוען שאימו מעולם לא דיברה כך על מישהי ופרנסיסקה מבהירה שישנו בחדרים נפרדים. גסטון מגיע ומודיע שקבע תאריך לחתונה בקרוב וגם מקס וולנטינה חושבים להתחתן.

גבריאלה מגיעה לבקר את אלחנדרו והוא שואל מי זאת והיא עונה והוא שואל אם היא וורוניקה והיא אומרת שלא, שהיא גבריאלה סוארס.

בלמסדה מנסה לתחקר את לוקאס ושואל איזה עבודות עושה אצל אנטוניה והוא טוען שהוא נהג ובלמסדה מופתע שהרי גם מקריו, נהג, בשביל מה לאנטוניה שני נהגים. בלמסדה שואל על משפחת סוארס ולוקאס מספרת ששונא אותם כי גבריאלה אחראית לפיצוץ שהרג את אחיו והשאיר אותו לבד והוא שונא את דוד כי דוד חשב שהוא טוב ממנו מאז שהיו ילדים.

אנטוניה שומרת כדורים להפסקת הריון וכשכולם יושבים לכבוד ססיליה, גם בלמסדה מוזמן וגם פונסיה יושבת כאורחת, אך כשמגיע רגע שתיית האלכוהול, אנטוניה מזכירה שלססיליה אסור ומבקשת להביא תה מיוחד שפונסיה מכינה וססיליה אכן שותה ממנו ואנטוניה במפגן של צביעות מקבלת את ססיליה והתינוק ורואים בפרומו של הפרק הבא שססיליה תאבד אותו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 91 - אלחנדרו שומע את כל האמת

גבריאלה אומרת לאלחנדרו שהיא גבריאלה וטוענת שהוא ידע את זה מזמן, והוא מודה שבהתחלה היא הצליחה לעבוד עליו, אבל אחרי הנשיקה הבין וכיבד את רצונה להסתתר וקיווה שהיא תתעשת וזה אכן קרה. אלחנדרו שמח שהיא חיה גם אם חזרה כדי להעניש אותו, והיא מודה שלא הצליחה לשנוא אותו, אבל שונאת את האנשים הקרובים לו וזה לא הולך להשתנות ואלחנדרו אומר ששווה להילחם על אהבתם ולוותר על הנקמה וגבריאלה טוענת שהנקמה זה כל מה שיש לה ואלחנדרו טוען שיש לה אותו. היא שואלת אם לא רוצה לדעת איך ביימה את מותה, ואם אחראית לפשעים שקראו לאחרונה או ניסתה למנוע אותם ולאלחנדרו לא אכפת והוא רוצה להיות איתה. הוא מבקש ממנה לספר כל מה שקרה והיא לא רוצה, אך אלחנדרו מתעקש לדעת.

גבריאלה מספרת איך שהכול התחיל עם היעלמות אביה והיא באה לחפש אותו אצל אנטוניה והיא שלחה אותה למכרה, וכעת יודעת שזאת הייתה מלכודת. היא מספרת איך הגיעה למכרה ומצאה את אביה גוסס לאחר עינויים וניסתה להציל אותו ואז הגיעו פרננדו עם הקורים ופרננדו הזהיר אותה שאימו רוצה לרצוח אותה, אך היא לא האמינה והוא חילץ אותה בכוח והגנה עליה בגופה כששמעה את הפיצוץ ואמנם הוא פגע בה, אך נתן את חייו למענה. ואם משהו לא היה חסר לה זה זמן לחשוב ואימו אחראית לפיצוץ והיא ניסתה לרצוח אותה ואת אביה, ורצחה את בנה. היא מספרת על הדבר הנורא שאימו עשתה שמנעה מהילד שלהם להיוולד ואלחנדרו מספר שאמרו לו משהו אחר והיא מסבירה שהיא זוכרת היטב מקריו חיכה לה בתא והעביר לה מסר מהבוסית והמסר הוא לבעוט לה בבטן עד שתאבד את הילד. אלחנדרו רוצה לכסח את מקריו ולהרוס את אימו וגבריאלה מסבירה שאין להם ראיות ולכן היא צריכה להסתתר מאחורי וורוניקה דאנטס. אלחנדרו שואל מדוע סיפרה לו עכשיו והיא אומרת ששמעה שרב סופית עם אימו ויודעת שהוא הרוס עכשיו, כי איך שלא יהיה היא אימו והיא הרגישה הרוסה לאחר רצח אביה.

ססיליה חוזרת הביתה עם דוד וולנטינה ומסרבת לגשת לרופא כשהיא מתחילה להרגיש כאבים וחושבת שהכול בסדר ושהילד בועט וולנטינה מסבירה שמוקדם מדי לזה. אך ססיליה חוזרת הביתה ומספרת לקונסטנסה כמה היה נפלא ואיך פונסיה ישבה כאורחת וקונסטנסה אומרת שאנטוניה לא דמוקרטית כזאת וזה לא מתאים לה. ססיליה ממשיכה להתעלם מהסימנים עד שבבוקר דוד מספר על כך למשפחתו ונמצא עם ססיליה כשהיא מדממת חזק ומזמינים אמבולנס.

אלחנדרו שומע מגבריאלה שקונסטנסה הסנדקית שלו בחיים והוא שמח ומבין את השינוי בגישה של ריקרדו וגבריאלה מספרת שקונסטנסה גרה אצלה או יותר נכון היא גרה אצל קונסטנסה כי הכסף שבו השתמשה כדי לחזור הוא הכסף של קונסטנסה. ואז אלחנדרו שואל איך הן הצליחו לברוח ובדיוק קונסטנסה מתקשרת ואלחנדרו מבקש לא לענות, והיא אומרת שזה דחוף כי קונסטנסה לא הייתה מטרידה אותה עם משהו שולי במיוחד כשהיא יודעת איפה היא. גבריאלה מקבלת את הבשורות הרעות ואומרת לאלחנדרו שאנטוניה עשתה זאת שוב היא הרגה את הילד של ססיליה ועכשיו עליה להתלבש כמו וורוניקה. אלחנדרו שואל כמה זמן תמשיך עם הנקמה והחיים האלה וגבריאלה מבקשת שישאל את אימו, שדעתה הוסחה לרגע והיא כבר תקפה את אנשיה, והיא מתכוונת להגן על ססיליה. גבריאלה מספרת שהיא וקונסטנסה ניצלו בזכות לוצ'ו וומפה שהגיע למוסד ואלחנדרו מבין שבגלל זה היא דואגת לו ומגינה עליו.

דוד דואג לססיליה ומרגיש אשם שלא רצה את הילד ואולי בגלל זה הילד לא נולד. דוד מחכה לססיליה כשהיא לא בהכרה וגבריאלה שואלת את דוד מה ססיליה אכלה או שתתה אצל אנטוניה ודוד טוען ששום דבר שאחרים לא אכלו ושוב החשדות האלה נגד סבתא שלו ויוצא בזעם. אלחנדרו נכנס ושואל לפשר התגובה של דוד והיא אומרת שניסתה לרמוז שאנטוניה הרגה את הילד ונראה שבנה אוהב את סבתא שלו ולא תוכל למנוע ממנו מלהיפגע. גבריאלה שומעת מססיליה על התה ששתתה במקום אלכוהול וגבריאלה בטוחה שהיה בו סם להפסקת הריון. גבריאלה נעזרת בפונסיה, כדי להשיג ראיות, אך המשרתות שטפו הכול, כולל הכד של התה. גבריאלה מקווה שבדיקת הדם של ססיליה תוכיח שההפלה הייתה מכוונת.

ריקרדו נפרד מאינס וטוען שהקשר בין מטפלת למטופל לא רק לא אתי אלא גם מזיק למטופל. ריקרדו מגיע להיות עם אביו ופטריסיה מוחה על שהיה קשה להשיג אותו והוא טוען שהיה במשרד והיא מטיחה בו את השקרים ואת זה שהיה עם אינס. ריקרדו רוצה לראות את אביו, אך אניבל רוצה לראות רק את אנטוניה. אנטוניה מטיחה בבלמסדה את החשדות שלו כשהוא מספר על החקירה של לוקאס ואת שנאתה למשפחת סוארס ושבלמסדה מקובע על העניין וטוענת שאם היא כל כך חשודה מדוע הצילה אותו מצ'אקון? הכי קל היה לתת לו למות, שייתן לה להנות מהספק, אולי אין לה מה להסתיר. בלמסדה ואנטוניה מבקרים את אניבל ואניבל מספר לאנטוניה שדיבר עם קונסטנסה שהיא התקשרה אליו והיא בטוחה שהוא הוזה. אנטוניה יוצאת ומספרת זאת לאחרים וגסטון רואה את בלמסדה ושומע שהוא היה עם אנטוניה ועוקץ אותו שהתפקיד שלו כעת גם ללוות את אנטוניה.

אניבל מדבר עם ריקרדו ואומר לו שהוא בטח יודע את הסוד שאימו בחיים, אך ריקרדו מסרב לדבר עם אביו על זה. פטריסיה מוחה על הבגידה של ריקרדו עם אינס וטוענת והוא מטיח בה שהיא האחרונה שיכולה לבוא אליו בטענות והיא טוענת שאמר שסלח לה את הבגידה עם אלחנדרו אבל נראה שלא. ריקרדו מודה שלמרות מה שהוא יודע על אביו לא חשב שכל כך יכאב לו כשהוא בסכנת חיים ופטריסיה מכבדת את הכאב של ריקרדו. למחרת אינס מתקשרת לזמן את ריקרדו לפגישה ופטריסיה דורשת שתפסיק להטריד את בעלה כשהיא עונה במקומו. היא דורשת מריקרדו לבחור ואם לא יעזוב את אינס, תעזוב אותו עם ריקרדיטו.

גסטון מבשר לוולנטינה, פרנסיסקה ומקס שהם ינשאו בעוד שבוע. מקס מציע לנצל את ההזמדנות ולהתחתן נישואים אזרחיים בבירה וולנטינה מסכימה. ססיליה שבורה לאחר אובדן הילד וולנטינה מרגיעה אותה שתוכל להרות שוב ושצריכה אותה בתור שושבינה ומספרת על חתונתה הקרובה עם מקס ואנטוניה מצוטטת לשיחה.

לוצ'ו מגיע בלבוש סייס לבית של אירנה ואירנה מופתעת שהוא מסתכן כשהבית מוקף משטרה ולוצ'ו טוען שהתגעגעה אליה ואל הילדה. לוצ'ו ואירנה שוב שוכבים ולוסיה מאושרת שהשדון חזר וכשלוצ'ו הולך ואירנה נפרדת ממנו הוא מזהיר אותה שנראה שהיא לא נפרדת מסייס אלא ממאהב, והשוטרים שמוצבים בבית לא חושדים בתחפושת הסייס של לוצ'ו.

פונסיה תופסת את דוד עם בקבוק ומטיחה בו שאסור לפתור דברים עם אלכוהול ושלא יהפוך להיות כמו אביו. ואנטוניה מגיעה ומשתיקה את פונסיה וטוענת שלא תיתן לה להשמיץ את פרננדו ושתדע את מקומה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 92 - אלחנדרו מגן על עצמו

פטריסיה מגיעה למשרד של אינס ומוחה לפניה על הבגידה ומדוע היא רוצה את בעלה. אינס בהתחלה מכחישה, אך כששומעת שריקרדו הודה, היא מודה ואומרת שפטריסיה צריכה לזוז הצידה. היא מודה שזאת אובססיה אך טוענת שהיא חזקה. פטריסיה מטיחה באינס שהיא זונה, ואינס מזכירה שריקרדו לא מתפקד עם זונות, אבל גם לא מתפקד עם החברה הקרובה, האחות שהיא מתיימרת להיות וטוענת שהוא בליבו לא יכול לסלוח לו את הבגידה עם אלחנדרו ואם היא אוהבת את ריקרדו עליה לזוז הצידה ולתת לו לבחור. ריקרדו המום לדעת שפטריסיה וריקרדיטו עזבו ופטריסיה מגיעה עם ריקרדיטו לבית של הוריה בו כעת גרות אירנה ולוסיה.

גונסלס מדווח לבלמסדה שאף אחד חוץ מאלחנדרו והסייס לא מגיע לבית של משפחת מונטמר ובלמסדה נזכר שלא היה שום סייס כשהוא ביקר שם ומטיח בגונסלס את חוסר היעילות ודורש לעצור את הסייס. כשפטריסיה וריקרדיטו מגיעים לוצ'ו בדיוק מודיע לאירנה שהוא יגיע וכשהוא מגיע הוא מופתע כשגונסלס מנסה לעצור אותו ומזהה אותו בתור לוצ'ו וומפה, אך לוצ'ו מצליח לברוח, תוך בעיטה בשוטרים ועדיפת האקדח ופטריסיה ואירנה שומעות יריות ופטריסיה לא מבינה במה מדובר, לוצ'ו מצליח להסתתר מהשוטרים שמחפשים אותו. פטריסיה מנסה לברר עם אירנה את פשר העניין של היריות כשהיא עוברת לגור שם עם בנה ואירנה טוענת שלא הרשתה לה להישאר ופטריסיה מטיחה בה שזה גם הבית שלה.

לפני כן החום של לוסיה עולה ואלחנדרו בא לתמוך בה ולוסיה חוששת שהיא הולכת למות בגלל שכולם עצובים ואלחנדרו מרגיע אותו. הרופא מודיע על הצורך לעשות בדיקות נוספות, אבל נראה שלא עקרו לגמרי את הלוקמיה ואירנה מזועזעת ודואגת מאוד לביתה.

בזמן מריבת אירנה ופטריסיה ריקרדו מגיע ומבקש מפטריסיה לחזור ופטריסיה מסרבת ומבטיחה שיראה את ריקרדיטו מתי שירצה, אך ריקרדו טוען שחזר גם בשבילה ופטריסיה מתעקשת שלא מעוררת בו תשוקה והוא נישא לה כדי להסתיר את הבעיה שלו מאביו ועם אינס הוא מתפקד וזה מה שכואב לה. ריקרדו טוען שזה הפוך, שהוא סלח לה בגידה עם אלחנדרו ולכן גם היא צריכה לסלוח לו. אירנה מתחילה לצוטט לשיחה ושומעת שפטריסיה אומרת שזה שונה, כי הם סיכמו בהתחלה שתוכל לבגוד בו, וריקרדו מזכיר לה שסיכמו שזה יהיו מישהו מחוץ לכפר וחוץ מזה לא העלה על דעתו שזה יהיה עם חברו הטוב ביותר, כך שזאת גם בגידה. ריקרדו אומר כמה היא חשובה לו, ואומרת שאולי אינס צודקת שהיא כמו אחותו ואף אחד לא רוצה לשכב עם אחותו, ריקרדו מופתע שפטריסיה דיברה עם אינס וטוען שעליה לא להקשיב לה אלא לו ומתחנן בה שתחזור אליו והיא מסכימה בתנאי שלא יתראה עם אינס יותר והוא מסכים.

פטריסיה חוזרת הביתה וריקרדו מחבק אותו וכשהם מתנשקים אניבל מגיע עם מקל, ומטיח בריקרדו את האדישות לאביו וריקרדו מודה שדאג לו ואניבל טוען שחזר הביתה לאחר ששוחרר רק בזכות הנהג. לוצ'ו מעודד את קונסטנסה להתקשר שוב לאניבל, אך היא מתעקשת שהוא כבר יודע, ולוצ'ו שואל אם מתכוונת להניח לו וקונסטנסה לא רוצה שיקבל התקף לב וימות והיא מודה שהיא מבינה את גבריאלה והעונש שלו על שכלא אותה 20 שנה והרחיק אותה מבנה לא יכול להיות קל כמו מוות והוא צריך להתייסר כפי שהיא התייסרה.

אנטוניה מצוטטת לשיחה בין ססיליה לוולנטינה ומבקשת לדבר עם ססיליה. ססיליה התמימה מצטערת שאיבדה את בנה ואנטוניה טוענת שאין תירוצים שזה בה להראות לה שלא הייתה ראויה לשאת את בנה ובטח לא להיות עם דוד. ססיליה מופתעת משינוי הגישה של אנטוניה ושואל לפשר העניין ואנטוניה אומרת שהיא שונאת אנשים שלא יודעים את מקומם ולא תסכים שדוד יהיה עם מישהי כמוהה שלא ממעמדם.

פרנסיסקה דואגת שחתונה תוך שבוע והיא יכולה להיות עוד בתחבושות וגסטון אומר שהיא המומיה האהובה עליו, ויתחתן איתה עם תחבושות או בלי, היא מבשרת לו על החתונה האזרחית הקרובה של וולנטינה ומקס ובדיוק בלמסדה מגיע ושואל את פרנסיסקה על לה צ'מוקו. היא מסרבת לדבר איתו בטענה שכולם יודעים שהוא עם אנטוניה, אחד האנשים שכפו עליה לוותר על המכרה, בלמסדה מבקש לתת לו הזדמנות ופרנסיסקה מסרבת לנהוג בתמימות. בלמסדה שואל את גבריאלה לפשר התמיכה שלה במשפחת סוארס כנגד שותפיה, ומטיח בה שאולי זה רצון להשתלט על העסק של השותפים וגבריאלה נעלבת וטוענת שזה לא כך. בלמסדה טוען שהתמיכה שלה במשפחת סוארס היא מוזרה והיא שולחת אותו לברר למי היה שייך המכרה לפני שהתגלה שיש בו זהב, והוא לא עניין אף אחד. הוא טוען שהיא בטוח ביררה קודם והיא טוענת שהיא נזהרת מלהיכנס לעסקים עם סחטנים ונוכלים. אלחנדרו בדיוק מגיע ובלמסדה מופתע לראות אותו, ושואל מה הוא עושה שם ואלחנדרו מבקש להתרגל לראות אותו בבית של וורוניקה. בלמסדה טוען שהיה הגיוני שהיה לצד אימו, והוא טוען שהוא בעד הצדק ומה איתו? בלמסדה מופתע אך מזהיר אותם שהסתרת מידע והפרעה לחקירות משטרה, הן עבירות שדינן מאסר.

אנטוניה מורה לפונסיה לתת לדוד מרק ופונסיה טוענת שהיא נותנת לו פרס על החמרמורת והיא עושה את אותה הטעות שעשתה עם פרננדו שמנסה לשלוט בו באמצעות האלכוהוליזם. אנטוניה אומרת לה שתשתוק ותציית להוראות שלה. בלמסדה מגיע ושואל את אנטוניה איך הוא אמור לסמוך עליה אם בנה לא סומך עליה ועבר לצד וורוניקה ומשפחת סוארס ואנטוניה מופתעת. גונסלס בדיוק מדווח שהסייס היה לוצ'ו וומפה והוא ברח להם ובלמסדה מוחה שהוא מוקף חסרי תועלת ואנטוניה מבקשת לבדוק אצל וורוניקה ובלמסדה אומר שגם כלתה אירנה מסתירה את לוצ'ו שהוא היה בביתה ואנטוניה מופתעת ועושה את עצמה דואגת לנכדתה ובלמסדה מרגיעה אותה שלוצ'ו לא טיפש להתקרב לשם שוב.

בלמסדה מתחקר את אירנה שמכחישה שלוצ'ו וומפה היה בביתה וטוענת שמדובר בעובד שלה ובלמסדה לא מבין למה דחף את אנשיו אם אין לו מה להסתיר ומבקש את שם וכתובת העובד ומזהיר את אירנה מהסתרת נמלט, אך אירנה משחקת אותה קשוחה ומכחישה את כל ההאשמות. אחרי שבלמסדה הולכת היא דואגת ללוצ'ו שמגיע ומדבר עם קונסטנסה והמום לשמוע שגבריאלה הלכה עם אלחנדרו לבית משפחת סוארס ואלחנדרו כבר יודע שהיא גבריאלה. לוצ'ו מתעקש שזאת טעות ואי אפשר לסמוך על אלחנדרו שהרי אנטוניה היא אימו וקונסטנסה טוענת שהוא בעד צדק, ולוצ'ו מתעקש שאלחנדרו יבגוד בהם כשיגיע זמנה של אנטוניה לשלם, אם לא עשה זאת כבר והפך למרגל שלה. בדיוק אירנה מתקשרת ללוצ'ו ושואלת לשלומו שדאגה לו ולוצ'ו מודה שהיה קרוב להיתפס אבל הצליח לחמוק אך ביתה מוקף משטרה כעת והוא לא יוכל לבקר אותה יותר.

אנטוניה שואלת את מקריו לעקוב אחרי משפחת סוארס וגסטון תופס אותו על חם, ומקריו טוען שהיה שם במקרה וגסטון דורש ממנו להתרחק ומקריו מטיח בו שלא יכול לאסור עליו להיות ברחוב. גסטון מספר זאת לפרנסיסקה, מקס ווולנטינה ומתקשרים לגבריאלה והיא אומרת לחכות לה ושאף אחד לא ילך. מקס מתעקש שעליהם לסדר עניינים לחתונה וגסטון טוען שעליו לציית לאחותו. וולנטינה מזכירה שאחותו מתה ומקס מתעקש לא לשמור סודות מוולנטינה ומספר שאחותו חיה, וולנטינה מבינה שוורוניקה היא גבריאלה. גבריאלה מגיעה עם אלחנדרו שמעדכן אותם שהוא יודע הכול ומקס מבקש לסמוך על וולנטינה וגבריאלה מסכימה.

גבריאלה מספרת שמקריו עוקב אחריהם וזאת אומרת שאנטוניה מתכננת מתקפת נגד, ומקס מטיח בה שהיא מדברת על התקפת נגד ומביאה את הבן של האויבת שלהם. גסטון טוען שזה נכון, אלחנדרו עלול שוב לבגוד בה. אלחנדרו המום מגסטון שדווקא הוא חושד בו. גבריאלה לא רוצה לדבר על העבר, אבל אלחנדרו מתעקש ואומר שנכון שהוא הפנה עורף ברגע הקשה, ונתן לאימו לעבוד עליו, אך לא בגד בה, והוא ניסה להוציא אותה מהמוסד, ברור שנכשל, אבל ניסה, ומה הם עשו כדי לעזור לגבריאלה? גסטון מטיח בו שעשה מה שאנטוניה רצתה והתחתן עם אירנה מונטמר והוליד איתה ילדה. אלחנדרו מזכיר את השם לוסיה, השם שהוא וגבריאלה התכוונו לתת לילדה שלהם ולכן בחר בשם, על שם אימה של גבריאלה ובזכות לוסיה הוא חי, כי החיים ללא גבריאלה היו גהינום בשבילו, ובלי ביתו היה מתאבד.

אנטוניה שופכת את הלב בפני אניבל שאלחנדרו וולנטינה עברו לצד וורוניקה וסוארס והם גם מתכוונים לתבוע אותה על שני המיליונים שהפסידה בבורסה. אניבל טוען שאלחנדרו לא מסוגל לזה ואנטוניה אומרת שהוא לא מכיר אותו. אנטוניה אומרת שהגרוע מכל שההון של סן מרטין הולך ליפול לידיים של מקס סוארס כי הוא עומד להתחתן עם וולנטינה ברגע שתהיה בגירה. אנטוניה אומרת שתמנע את זה, היא אומרת שצריך לרוצץ את ראש הנחש, וכעת מקס עומד בראש משפחת סוארס ואם יפטרו ממנו, פרנסיסקה תישאר חסרת אונים ולא מזיקה. אניבל שואל מה תעשה והיא אומרת שבינתיים שלחה לעקוב אחריהם, וכבר תחשוב מה לעשות.
 
למעלה