אנה כפול שלוש - פרקי השבוע

אנה כפול שלוש - פרקי השבוע

כרגע צופה בפרק של יום חמישי

 
השלמתי את של כל השבוע

לא אהבתי שאנה לאורה שיקרה לולנטין, עכשיו הוא משוכנע שגם אנה לאורה היא אישה שפלה, זה גם לא מתאים לאופי שלה. הייתה צריכה להפרד ממנו ולא לשקר לו, עכשיו כבר מאוחר מידיי במיוחד שנראה שכאב לו הגילוי על השקרים שלה. היה צפוי שאנה לאורה תאמין לרמירו, לא סתם הייתה מוכנה להקשיב לו אבל מסכן רמירו, מצא לעצמו אוייב חדש.
&nbsp
אבריסטו ואנה לטיסיה זוג שקרנים. לא יודעת מה עלה במוחי שאבריסטו יראה תמונה של אישתו האמיתית של סנטיאגו, אבריסטו היה צריך להיות סופר או תסריטאי יחד עם אנה לטיסיה, שניהם יודעים להמציא סיפורים כאוות נפשם.
&nbsp
אופפ למה האשמאי הזקן הזה היה צריך להגיע למקסיקו דווקא, עכשיו זה רק עניין של זמן עד שידע את הימצא של סולדד ואנה לוסיה שאגב מה גורם לו לחשוב שהיא תיענה לו? הוא יכול להיות אבא שלה. אפרופו זאת לא פעם ראשונה שהשחקן משחק עם סבסטיאן רולי, הם שיחקו כבר יחד ברובי. שמתי לב שיש הרבה פליטים מרובי חוץ ממנו וסבסטיאן רולי, אנה ברטה אספין שיחקה גם היא ברובי וגם שם בתפקיד האימהי של סבסטיאן רולי וגם גורה או מה שלא יהיה שמה של הדיירת המסתורית והמטיפת מוסר שיחקה שם בתור אישתו של האשמאי הזקן. סבלה מאלצייהמר והייתה אימו של הראשי, אלחנדרו. ואם כבר גורה היא ממש חוצפנית, מי היא שתטיף מוסר לאנה לוסיה? מה היא מתערבת? נסחפה הייתי אומרת.
&nbsp
מסכן סנטיאגו, או שמשקרים לו או שמסתירים ממנו את האמת אם כי הגזים איך שהתייחס לסולדד ואני חוששת שבעבר שלו הוא היה קר ומנוכר וגם גיליתי ספוילר עליו ועל מרסלו שבילבל אותי. מחכה לשבוע הבא אם ייסע לשם או שיוותר על הנסיעה ואם יקרה שם משהו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמרסלו עשה ממשפחה של אשתו אלים

והיה מוכן לדרוס ולרמוס כל מי שעמד בדרכם בלי לראות את הצד השני של המטבע. כי אמנם היה נראה שוולנטין עוד לא היה נכה כשמרסלו הרביץ לו, אבל אני מתחיל לחשוב שג'ינה גנבה ממנו את הפיצויים על התאונה שאותם איכשהו שילם מריאנו והוא נשאר נכה ובלי כסף דרש פיצויים ומריאנו אמר בעיה שלך תניח לי, ועוד ביקש ממרסלו לטפל בבעיה ומרסלו לא פעל עם עורכי דין כמו עם האישה, הוא פשוט הלך והרביץ לוולנטין ואיים עליו. כך שוולנטין שונא את רמירו ומריאנו ואנה לאורה בעיניו רק כלי כדי לנקום בהם, כך שזה לא כל כך כואב לו שהיא רימתה אותה זה רק מחזק את הרושם שלו שזאת משפחת נוכלים ומגביר את קור הרוח שלו, מה שלא מצדיק את השקר של אנה לאורה.

אגב אנה לאורה לא הייתה מאמינה לרמירו לולא שמעה את אנה לטיסיה משתוללת על שמריאנו מתכוון להתחתן ולהביא ילדים ואחר כך על התכשיט שארנסטינה רצתה להביא לג'ני. אנה לאורה שמה לב לבעיה שהמשפחה לא ראתה משהו כמו 25 שנה, אנה לטיסיה זקוקה לפסיכיאטר, היא לא מוכנה לחלוק אהבה עם אחיותיה ועם אף אחד היא קנאית ומבחינתה הכול או כלום, כל אדם אחר שמשפחתה אוהבת זאת מבחינת גניבת תשומת לב ממנה. לכן היא יכלה לחבר את זה לרצון שלה לסכסך בינה לבין רמירו, כי היא כבר ראתה שאנה לטיסיה לא מלאך כמו שארנסטינה ומריאנו חושבים.

מרסלו בהחלט היה חסר רגישות כלפי סולדד, אבל אפילו לאנה לוסיה היה מוכן תחת אקדח לחשוף לאנה לוסיה את כל האמת כדלי של מים קרים כמו שמריפס שפכה על אלכס בכוחו של גורל שהיא ואיוון ההורים שלו.

הייתי בטוח שאנה לטיסיה כבר תגלה שמרסלו מסתובב בסביבה של איינקי כשהוא צילם תמונה שלו, אבל אנה לטיסיה בחרה לדפדף בכל הנייר עד שנגמרה הסוללה. והיא עדיין לא בטוחה שמרסלו חי, כפי שאבריסטו אמר לה.
 

faery18

New member
הדיירת המסתורית משום מה מרשה לעצמה להסתכל על כולם מלמעלה

מעצבנת
מעניין מה הסיפור שלה.

האשמאי הזקן שיחק גם ברק אלוהים סולח את הכומר הראשון. פה הוא נראה לא ממש קשור לתפקיד שנתנו לו חח..

ועוד לגבי הקאסט, השחקנית שמשחקת את החברה הטובה של ארנסטינה שיחקה גם ב"בלב הסערה" כאמא של אסתרסיטה שם בעצם ראיתי אותה לראשונה אבל משום מה פה היא נשמעת ממש צרודה, מקווה שלא הייתה לה מחלה בגרון או משהו.

לגבי שאר הדברים שכתבת עדיין לא הגעתי
 

faery18

New member
עד פרק 19


מסכן רמירו עכשיו לא רק ארנסטינה משתלחת בו אלא גם מריאנו, והכל בגלל אנה לטיסיה והשקרים שלה
אני ממש אוהבת איך שאנג'ליק משחקת את הדמות שלה היא פשוט תותחית! חח איך היא רצה עם העגילים וחשבה שזה בשבילה ואיך שהחווירה אחרי שהבינה שזה מתנה מסבתא שלה לג'ניפר
הרג אותי גם איך שהיא חיקתה את אנה לאורה בגיחוך(או בעצם את עצמה
)"אה ג'ני מנקנטהה!"


רק מריבל הייתה חסרה לאנה לוסיה על הראש
עד שנפטרה ממנה חח.. איזו דמות מעצבנת וקנאית!
איך שעשתה לאנה לוסיה פרצופים אחרי שחשבה שהיא וסולדד עזבו את הכפר רק כדי שאנה לוסיה תצטרף ללהקת הריקוד של אניבל, ואיך שהיא חשבה בסוף שאנה לוסיה דיברה עם אניבל רק על עצמה
לא ברור איך אנה לוסיה סובלת אותה ומחשיבה אותה "חברה" עם כל הקטעים שהיא עושה לה.

לפחות דבר אחד טוב יצא מכל זה - עכשיו אנה לוסיה באמת יכולה להתקדם בתחום האקרובטיקה האווירית במסגרת הלהקה של אניבל שנחשבת ליותר חזקה וידועה. אהבתי את הסצנה שאנה לוסיה ומריבל הראו ללהקה את הביצועים שלהן על הבדים
אהבתי גם איך שהכיאורוגרף העיר למריבל שיעבוד איתה על הטכניקה והריכוז חח


נראה לי שולנטין עבד אצל מריאנו או שהיה גר באחד מהבניינים שברשות חברת הנדל"ן שלו כי נראה שהוא שונא גם אותו בטענה שלא קיבל ממנו מספיק פיצויים-כנראה על הנכות. בעוד שהאמת היא שג'ינה גנבה לו אותם... כנראה הוא רוצה לפגוע במריאנו ורמירו דרך אנה לאורה כי מבחינתו הם אשמים בנכות שלו ובכך שאיבד את ג'ניפר שעוד אחרי זה הלכה עם רמירו וסיימה במוות. מוות שנגרם ככל הנראה לא בשל התאבדות אלא על ידי חנק-אני אומרת שלאנה לטיסיה יד בדבר
-אם מחברים את כל הפלאשבקים.

לא ברור למה סנטיאגו סומך על אבריסטו אחרי שהוא כיוון אליו אקדח. לא ברור גם איך זה שהוא ואנה לוסיה לא חושדים שאבריסטו תכנן לשלוח אותו למעצר ולשחרר אותו כדי לקנות את אמונם אחרי שהוא בעצמו אמר להם שסנטיאגו היה פושע. זה לא נראה להם מעבר לצירוף מקרים? הם ממש תמימים בקשר אליו.

נראה שמרסלו מתחיל להזכר לפחות בדירה שהייתה לו עם אנה לטיסיה במקסיקו סיטי אחרי שביקר את איניאקי שקנה את אותה הדירה! והוא עוד מחכה לפגוש את אנה לטיסיה שהיא מבחינתו עכשיו לא יותר מ"האישה שעובדת עם איניאקי והתגוררה שם בעבר"
ויותר מזה! הוא גם נתן לאיניאקי לצלם אותו ולהראות לה את התמונה כדי לראות אם היא מכירה אותו
אין ספק שהולך להיות מעניין


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אנה לוסיה וסנטיאגו לא יכולים לשער שלאבריסטו יש כאלה

קשרים שהוא יכול לגרום לשוטרים לעצור ולשחרר לפי הוראה כאילו הם עובדים אצלו. והמעצר של סנטיאגו תוכנן מראש. אגב אני לא פוסל את האפשרות שאבריסטו עצמו חנק את ג'ינה למרות שהיא הייתה נכדה ביולוגית שלו.

מריבל בהחלט מעצבנת והכריאוגרף העיר לה בצדק, שהיא מרוכזת באנה לוסיה ולא בעצמה ורק רוצה לבלוט יותר מאנה לוסיה, הם להקה אחת, אין פה תחרות. והסצינות שעשתה לאנה לוסיה, לפחות טרחה להתנצל כשסולדד סיפרה על "מחלתה".

גם אני חושב שוולנטין קיבל את הפיצויים ממריאנו וג'ינה לקחה אותה לעצמה והוא דרש לעצמו פיצויים שיהיה לו ממה לחיות ומריאנו סירב לשלם פעמיים ולכן הוא שונא את מריאנו ורמירו. וגם מסתבר שמריאנו לא כזה תמים הוא לא שלח לוולנטין עורכי דין כמו לאותה אישה שתובעת אותו, אלא שלח את מרסלו להשתיק אותו ומכיוון שמרסלו לא עורך דין ולא שוטר, היה די ברור שמריאנו רצה שישתיקו אותו בכוח או באיומים.

רמירו בהחלט מסכן מאוד איך שמריאנו רואה באנה לטיסיה תלית שכולה תכלת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא יודע אני פשוט תוהה מי היה יכול

ובעצם את צודקת לאנה לטיסיה התאים לרצוח אותה וליצור יסורי מצפון לרמירו שהיא התאבדה.
 

faery18

New member
יש מצב שאנה לטיסיה פרקה עלייה את זעמה אחרי שרמירו זרק אותה

כי אנה לטיסיה הבינה שעכשיו הוא יכול להיות עם אנה לאורה. יכול להיות שבנוסף היא גם פחדה שג'ינה תלשין עלייה לרמירו כי הן היו הרי בעלות ברית
אנה לטיסיה השתמשה בה כדי להרחיק את רמירו מאנה לאורה.
 
על אחריותך


מסתבר שדמותו של סבסטיאן רולי יש לו מין פיצול אישיות מה שמסביר לי למה הוא כל כך אגריסיבי מצד אחד כמו שראינו פתאום עם סולדד וכמו שהיה כמרסלו ומצד שני הוא רגיש ואצילי כסנטיאגו. מעניין מתי זה יתגלה ואם זה יקרה מתי שזכרונו ישוב אליו.
 

faery18

New member


לא הבנתי זה לא בגלל איבוד הזיכרון? זה אומר שבתור מרסלו הוא היה לעיתים גם רגיש כמו סנטיאגו? וכסנטיאגו הוא יהיה בהמשך גם אגרסיבי יותר כמו מרסלו? או שרק אחרי שיחזור אליו הזיכרון הוא יחזור להיות קשוח יותר?
 
לא יודעת


אם ראית אבל היה קטע שסנטיאגו מצא את סולדד מחזיקה תמונה של מרסלו והתחיל לחקור אותה, לצעוק עליה ולהתעצבן מה שהבהיל אותה וגרם לה להזכר באיך שהתייחס אליה לפני התאונה שלו. לפי הציוצים של סבסטיאן מרסלו חוזר ועוד איך.
 

faery18

New member
כן עכשיו שהשלמתי ראיתי

אבל הוא לא היה קשוח יתר על המידה בסצנה הזו, הוא פשוט מתוסכל מהעובדה שהיא הכירה אותו אבל ממשיכה לשתוק. בפלאשבק לעומת זאת רואים שהוא היה ממש קשוח איתה אבל גם היא כמעט איבדה את זה, מה היא מאיימת עליו עם סכין
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם כך


התאונה שהביאה לאובדן הזיכרון עשתה לה רק טוב והשאירה אותו רק עם האישיות הטובה שלו.
 

faery18

New member
פרקים 20-21 סופסוף אנה לאורה התחילה להקשיב לרמירו!


נראה שהיא גם מתחילה לקלוט שאנה לטיסיה לא יציבה. רמירו ממש חמוד איך שהוא דיבר אלייה מהלב ובכנות, אהבתי גם את הנשיקה הראשונה שלהם בסוף ואת השיר שלהם ברקע ששר דוד ספדה ומתנגן לפעמים גם בסוף הפרקים

&nbsp
למרות הכל אנה לטיסיה לא רואה בסוף את התמונה של מרסלו/סנטיאגו - באסה
ועכשיו היא עוד נדחפת למכירת הדירה שאיניאקי מנסה למכור לרמירו ובטח תציב לו תנאים בלתי נסבלים
חבל כי אם הוא היה רוכש את הדירה הוא היה יכול לפגוש את סנטיאגו שהיה מבקר את איניאקי באותו הבניין..

&nbsp
סנטיאגו רואה את סולדד מחזיקה את התמונה שלו כמרסלו ויוצא עלייה בטענה שהיא מכירה אותו, ואי אפשר להאשים אותו כי היא ממש שקופה
מה שכן, הוא באמת היה ממש קשוח איתה לפני התאונה לפי הפלאשבק שהיה לה באמצע הוויכוח שלהם, אבל מה שבטוח זה שהוא הוציא את האקדח אחרי שהיא איימה עליו בסכין, והוא הרי בסוף וויתר לה ולא המשיך להכריח אותה לקרוא לאנה לוסיה כי הם לא נפגשו בסוף בזמנו.

 
למעלה