רק אלוהים סולח - מתקרבים לסוף!

faery18

New member
עד 120 - דיאנה יורה ברנטה ופאוסטו עוקר לה את העיניים


לפחות הפעם חסכו מאיתנו את הסצנה המזוויעה
פאוסטו פשוט מפלצת. דיאנה לא מסוגלת לחיות עם העובדה שתשאר עיוורת ומשליכה עצמה לתהום. יאמר לזכותה שברגעיה האחרונים היא ידעה להגן על בנה ולאהוב אותו! לא הצלחתי לשנוא את הדמות הזו כמו גם את הדמות של מקריה שגם הראתה רגישות מסויימות בסצנות האילה. כנראה בגלל השחקניות הגאוניות
וגם כי הדמויות שלהן לא ממש נחשבו לקרימינליות רוב הנובלה.


למרות שמה שדיאנה עשתה היה חמור ביותר והגיע לה כלא ללא ספק! הירי בעצם היה מכוון לאביגיל אבל רנטה הגנה עלייה באומץ וחטפה את הירי במקומה
מתאו ופטריסיו אומנם הצליחו לנתח אותה בהצלחה ולהוציא אותה מכלל סכנה אבל היא נשארה בתרדמת
בינתיים המפקח מתוודה בפני אביגיל שהוא סבא שלה. מעניין שהוא שוב לא מציין החורג
ובכלל, אף פעם לא באמת הבנתי למה עשו אותו חורג ולא האבא האמיתי של פבלו. חשבתי שהסיבה תתברר בהמשך אבל זה לא קרה.


היו סצנות יפות עם הפעם הראשונה של מתאו ואביגיל באגם רק טוב שנזכרו
אהבתי מאוד את הנובלה אבל הזוגיות הזו לא ממש באה לידיי ביטוי בקושי התנשקו במהלך הנובלה הכל בגלל מתאו שרק באמצע הנובלה נזכר שהוא מאוהב בכלל באביגיל ולא בדיאנה
וכמובן גם השחקן לא הוסיף יותר מידי ליובש הזוגי הזה


אחרי שמתאו ואביגיל מגלים את מקורם גם דייגו מגלה שהוא הבן של פאוסטו וכולו רותח מזעם, מסכן הוא באמת בין הדמויות הכי מסכנות פה. ואגב כל הכבוד לו שהציל את אביגיל ורנטה ועצר את מסע הירי המטורף של דיאנה! זו כבר פעם שלישית שהוא מציל את המצב. באמת שלו יותר הגיע להיות עם אביגיל הוא הראה הרבה יותר אצילות וטוב לב במהלך הנובלה לעומת מתאו.

מה יהיה עם הכומר והמפקח? פשוט צמד הזויים. מה פתאום המפקח מוותר לטוניו ולא מכניס אותו לכלא על הרצח של לוסיו ועוד אומר לו שבמקומו גם הוא היה עושה את זה אם הייתה לו הזדמנות?
נכון שלוסיו רצח את הבן החורג שלו אבל עדיין הוא לא אמור לתמוך ברצח לא כאדם ובטח לא כמפקח
ולטוניו בהחלט הגיע כלא הוא גם שותף לרצח מליטון כל עוד שיתף עם פאוסטו פעולה ולא הודיע לאפחד!


והכומר במקום ליפול בפח כמו חובבן(את עניין התמונות הוא הביא על עצמו)ובמקום לקשקש יותר מידי מול פאוסטו(בדיוק כמו הדוד שלו שדיבר יותר מידי וחפר לעצמו את הקבר)מוטב לו שיפרוש מהכמורה ויחשוף אותו, הוא חייב את זה לרנטה


 

faery18

New member
מאחורי הקלעים של הסצנות האחרונות של דיאנה

מסתבר שהשתמשו גם בכפיל
מגניב. סצנות קטלניות ללא ספק


 

evglev1

Well-known member
מנהל
לכומר כבר לא אכפת לפרוש מכמורה

מצידו שפאוסטו ילך לאפיפיור ויראה לו את התמונות שלו עם חימנה וידיחו אותו, בזה הוא הפתיע לטובה, אבל אז פאוסטו שלף שפן מהכובע אני ארצח את אביגייל אם לא תעכב את הגירושין שלי מרנטה. אגב פאוסטו התוודה במה שעשה לדיאנה שלא במסגרת ווידוי. והקטע שהכומר שאל אותו מה אימו עשתה לו, היה גם בגרסה הקודמת שנדמה לי שזה היה בבית חולים אחרי שרנטה הפילה ילד מפטריסיו (מכיוון שנשארו רק שלושה פרקים, אני סמוך ובטוח שכאן זה לא יהיה, אז אני מרגיש חופשי לא לכתוב את זה כספוילר) פאוסטו התוודה בפני הכומר החדש על כל פשעיו על כך שרצח את הדוד שלו ואת הבן של סימונה, שבגרסה הקודמת היה בערך פי שתיים יותר צעיר מבגרסה הזאת ושהילדים של בנו מתאו הם למעשה הילדים שלו, ושהוא אחראי לעיוורון של רנטה כשניסה לרצוח אותה, והכומר שאל אותו מה הוריו עשו לו שהוא נהיה כזה מפלצת ומהתגובה הכמעט רועדת של פאוסטו, הכומר הבין שנגע בנקודה, וגם הצופים, גם כאן הייתה תגובה יותר מתונה אבל תגובה שמעוררת אותה מחשבה כשהכומר שאל מה אימו עשתה לו.

המפקח זה בדיוק כמו בגרסה המקורית ששם מרסלינו היה אביה של תאודורה והוא רצח את לוסיו בעידוד פאוסטו ולעיני פאוסטו והמפקח שגם הייתה לו בת, אמר שגם הוא היה נוהג כמוהו כלפי האנס של ביתו וחיפה עליו שבתמורה יתעשת ויהפוך לאב ובעל ראוי, מעניין מה יקרה כאן למרסלינו שפה הוא לא רק מושחת אלא גם קרימינל. אבל שם כמובן מרסלינו לא נסחט על ידי פאוסטו ולא החביא גופה בשבילו וגם לא גנב כסף מחוליאן או ממישהו אחר. כך שבזה הם הלכו בצורה עכבית ולזכותו של המפקח אפשר להגיד שהוא היה הגון לא כשוטר אלא כאדם, כי כשלוסיו שכנע אותו שברונו הוא הרוצח של פבלו, היה נראה שהוא מצטער שברונו מת, לא כי הוא רוצה להכניס אותו לכלא, אלא כי הוא רוצה לרצוח אותו בעצמו. לפחות הוא סיפר לסימונה שתדע שהבן שלה גדל עקום ושתטפל בזה. מה גם שהמסר של מקס היה שלמרות הרצח של אחיו של פאוסטו אם אימו של מקס לא הייתה עוזבת אותו בשביל אחיו של פורפיריו לוסיו היה הופך לאדם טוב, למרות שהפך לרוצח, אז בגלל זה למרות הרצח רוצים לתת הזדמנות שנייה לאנטוניו שלא לתת לפאוסטו לעשות ממנו לוסיו 2 ונראה שהמבחן כבר הגיע בהוראה לרצוח את מקס שאגב חימנה הבינה שמקס משתף פעולה עם דניאלה כדי לנשל אותה, והרעילה את פאוסטו שצריך לרצוח את מקס כי הוא מסוכן בשבילו, ומצד שני אין את הערובה שפורפיריו הבטיח לו.

מפתיע שפאוסטו הכה את דייגו והזמין את הרצח שלו בחתונה למרות שהוא ידע שהוא הבן שלו, בעצם למה אני מופתע? רק משום שבגרסה הקודמת הוא לא ידע? הרי הוא הורה לרצוח את דיאנה עם התאומים כשהיה בטוח שהתאומים שלו, אגב בגרסה הקודמת הם באמת היו שלו, כך שמפתיע שכאן הילד ששרד הוא באמת הבן של מתאו ולא אחיו כמו בגרסה הקודמת.

גם אני לא מבין מדוע מאז המפקח סיפר לרנטה שהוא אביו של פבלו, אף אחד בסדרה לא שומע שהוא אביו החורג, או ששינו את התסריט באמצע כי גם לרנטה, גם לקונסטנסה וגם לאביגייל הוא נתן להבין שהוא אביו הביולוגי של פבלו וסבא ביולוגי של אביגייל. באמת יהיה טיפשי אם רק הצופים ידעו שהוא אב חורג והדמויות יחיו עם המחשבה שהוא אב ביולוגי.

באמת טוב שחסכו מאיתנו את סצינת עקירת העיניים ומעניין אם פאוסטו דיבר אמת כשאמר לדיאנה שהוא חיפש את אביגייל דווקא בגלל שהיא הבת של רנטה בה הוא היה מאוהב, והיא הכי קרובה אליה, אבל בדרכו החולנית מסתבר שאהב את רנטה ולכן מזדעזע מהאפשרות שהיא מתה ולא רק כי כספו אבוד במקרה כזה. היה מוזר שלפני ההתאבדות היה נראה שדיאנה מתחרטת על מעשיה כשהיא נפרדת.

דייגו באמת היה גדול כשדיאנה ניסתה למנוע מאביגייל להציל את רנטה, הוא הציל את שתיהן מדיאנה, דיאנה באמת הייתה מפלצתית בקטע הזה.

אגב בגרסה הקודמת אביגייל התחתנה בתולה והסדרה הסתיימה כשהיא בתולה, זה שפה הראשיים שכבו, אמנם 8 פרקים לסוף, אבל שכבו, זה חידוש.
 

faery18

New member
אם הוא יפרוש בזמן וידווח עליו בזמן פאוסטו לא יספיק לממש את

איומיו

&nbsp
כן נראה שעברה על פאוסטו ילדות קשה שתרמה לעיצוב דמותו המזוויעה

&nbsp
קרוב לוודאי שמרסלינו יהיה עוד קורבן של פאוסטו. אחרי שהוא יצא נגדו הוא די חפר לעצמו את הקבר

&nbsp
בגרסה המקורית הראשיים בכלל לא שכבו?
מפתיע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת שאין ראיות נגד פאוסטו חוץ לגבי ניסיון האונס של אביגייל

כי הווידוי של מקס לא מוכיח כלום, לוסיו היה יכול לשקר למקס כדי לתרץ את פשעיו וכמו שהוא נשבע על הצלב בפני הכומר שסתם שיקר לרנטה ולא הרג את פבלו כך הוא יכול להישבע בחקירה ששיקר לכומר. אבל בהחלט אפשר להציב שמירה לאביגייל ורנטה וכל מי שצריך.
 

Don Nirtin

New member
זה אחד הדברים שלא אהבתי ששינו מחבקי אותי חזק


במקור הם יוצאים לטיול רומנטי. דבורה/דיאנה מבקשת מפדריקו/פאוסטו כוכבים, והוא אכן מגשים לה את המשאלה. רק לא מה שחשבה

&nbsp
ופה? עקירת עיניים והיא סוג של מתאבדת בעצמה

&nbsp
ובפרק הבא את הולכת להתאכזב מאוד מדייגו. ומהתסריטאים המטומטמים באופן כללי.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל כך מיותר

בחבקי אותי חזק רצחו את המקביל לפטריסיו והשאירו רמז לסיכוי בין כריסטינה (רנטה) למפקח וחוסה מריה (דייגו) היה נשוי למריה דל כרמן (אביגייל) בכנסייה והיה צריך להרוג אותו כדי שהראשיים יתחתנו בכנסייה. פה פטריסיו חי, המפקח מאוהב בהלנה והיא בו ודייגו נשוי לניאבס שמאוהבת בו ורק משום שהם מתו בחבקי אותי חזק מצאו תירוץ להרוג אותם פה, למרות שלא הייתה בעיה להשאיר את פטריסיו שנרצח בחבקי אותי חזק חי ולרצוח את ויסנטה שלא מתה בחבקי אותי חזק. כמו בחיים שגנבו ממני שכמעט כל הרעים שמתו בחיים שגנבו ממני ישבו בכלא או התחרטו באהבת אמת אבל דווקא אחד מהרשעים הבודדים שמת באהבת אמת (רמון) בחיים שגנבו ממני הגיע לכלא, אבל בכל זאת התעקשו להרוג בסוף את חוסה לואיס כמו באהבת אמת, למרות שבסוף חזר להיות טוב ומת כשהציל את הילד של אלחנדרו ומונסראט.
 

Don Nirtin

New member
הסוף הזה הוא אחד הסיבות שאני שונא את הטלנובלה


טוב, זה והעובדה שמארק טאצ'ר שם.
 

faery18

New member
אאוץ' שומעים את הקנאק חח


ובאשר לדייגו בהחלט מאכזב תסריטאים טיפשים
 
דייגו הרג את אלנה


כשהמטרה הייתה להרוג את פאוסטו,מבלי כוונה נפלט לו כדור אל אלנה.פרק מאוד עצוב
.ומתאו עוד לקח על עצמו את המוות
.אפשר אבל לנסות להבין למה.
הסוף של דיאנה היה נוראי
.מעניין מה יהיה הסוף של דניאלה וחימנה
.
מחר נגמר
.סאבין מוסייר ממשיכה עם המשחק המצויין גם פה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל כך מיותר רק משום שמקבילתה בחבקי אותי חזק

שם המקבילה של דיאנה שלחה לה סלסלת פירות מורעלת ברעל עכברים כי המקביל של פאוסטו חשש שהיא תספר למקביל של מתאו שהוא תוצאה של אונס (כך זה היה שם) והמקבילה של דיאנה החליטה לעשות טובה למאהב שלה שאחר כך רצח אותה כשעלו על זה שהמקבילה של הלנה לא מתה מוות טבעי והרוצחת היא המקבילה של דיאנה, אז המקביל של פאוסטו חנק אותה למוות שלא תחשוף אותו.

שם גם המקביל של פאוסטו רצח את המקביל של פטריסיו, והיה רמז שהמקבילה של רנטה תישאר עם מפקח המשטרה, פה פטריסיו בחיים והלנה ולאפראין יש רומן, כך שזה היה מיותר לגמרי.
 

faery18

New member
שלומי טוב לראות אותך פה!

גם אני מתה על סבינה מוסאייר

אני רואה שגם אנה כפול שלוש אתה רואה. מה עם מלון הסודות אתה לא צופה? היא גם מצויינת, סופסוף תקופתית בויוה
 


אני ממש אוהב את אנה כפול שלוש למרות שהיא קלאסית שבא להקיא

צריך להשלים 4 פרקים של אנה כפול שלוש ו-3 פרקים של מלון הסודות שאגב מעולה
 

faery18

New member
דווקא הרעיון של שלישיית תאומות לא שכיח במיוחד

אני גם מאוד נהנית מהנובלה אנג'ליק עושה פה עבודה מצויינת!
&nbsp
נחמד שאתה צופה גם במלון הסודות
ויוה שיחקו אותה עם הרכישות האחרונות
 

Don Nirtin

New member
וואו איזה סוף מאולץ


ומזורז

&nbsp
נתחיל מרנטה - למה זאתי עוד עיוורת למען השם?
&nbsp
התאומות - במקור אחת הלכה לכלא והשנייה השתגעה. פה אחת גורמת למקריה לרצוח את השנייה (פלוס תינוק שבכלל לא נולד) והשנייה......?
&nbsp
טוניו ומקס מתחרטים והכל..... טו לייט. אגב, זה ממש באופנה שגברים חתיכים הופכים לכומרים בסדרה הזו. רק שאין להם מוח בקודקוד.
&nbsp
ו.... חוליאן מת? נו שיהיה.
&nbsp
דחוס, דחוס, דחוס, דחוס, מעייף, מעייף, ואת כל האקשן ישמרו לפרק הסיום שגם יהיה דחוס ומעייף ומייגע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רנטה לא עיוורת היא מתחזה לעיוורת

בטח למרות הכעס על ההריון של חימנה, פטריסיו כבר ישמע מרנטה על שתי החימנות.

כן אותי מרגיז שדווקא התאומה עם המצפון פה נרצחת על ידי מקריה שפה הרבה יותר שטנית מרקלה מחבקי אותי חזק. עכשיו אני מנחש שמכיוון שדניאלה סידרה שבכל מסמכים היא תופיע בתור חימנה והיא ומקס דאגו שטביעות האצבעות שלה ירשמו כטביעות אצבעות של חימנה ושל השנייה כדניאלה, אז עכשיו אפשר לאשפז את חימנה כאילו היא דניאלה והיא לא יכולה להוכיח שהיא לא.

מקס עם הלוקמיה הולך לשבת בכלא על כך שחיפה על אביו והרכיב קלסתרון מזוייף, מיותר כמו גם המעצר של לינדה ממילה של כבוד, המקבילה של בלינדה בתשוקת הנצים, שהשאיר טעם רע בפה למרות הסדרה הנפלאה. אבל לפחות כאן לא ישכחו את מקס לאחר מעבר הזמן ולא ישאירו את תאודורה לבד.

ניאבס עזבה ומצא בחור חדש ודייגו לבד עם דומינגו, העיקר למנוע מדייגו להיות מאושר בסוף הסדרה גם עם זה וגם עם הרצח של הלנה.

ובכלל שמתי לב שההפקה הזאת אכזרית בתהום של תשוקה רצחו לקראת הסוף מלא דמויות טובות, במיוחד את הכומר של רנה קאסדאס שבגרסה שהבאת בזמנו פרק ממנה בגרסה המקורית שלא שודרה בארץ הוא נשאר בחיים. בחיים שגנבו ממני רצחו מלא דמויות שבאהבת אמת או התחרטו או הגיעו לכלא ואת הרשע היחיד שנרצח בסוף אהבת אמת, בחיים שגנבו ממני שמו בכלא, אבל לפחות את אימו של סבסטיאן רולי השאירו בחיים בניגוד לאימו של פרננדו קלונגה. אבל עדיין המון מוות ב-50 פרקים אחרונים. וגם כאן כפי שכתבתי למרות שלהלנה כבר יש אהבה דאגו לרצוח אותה בדרך טיפשית וגם בידי דייגו שזה תירוץ מצויין לא לתת לו סוף טוב ועכשיו גם את חוליו/חוליאן הרגו, לא שאכפת לי ממנו אבל הרבה מקרי מוות מיותרים בסוף גם של דניאלה, מעניין כמה אכזריים הם יהיו בסוף אנה כפול שלוש.
 

Don Nirtin

New member
אני כבר ספיילרתי את אנה כפול 3


מי שהיה צריך למות/להיכנס לכלא - נכנס/מת.
רק דמות אחת נשארה בכיסא גלגלים כעונש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הבנתי את זה מהספוילר של רנת על העונש


של אנה לטיסיה כשהיא כתבה שהיא תהיה בבית משוגעים ותקבל עוד עונש, הבנתי שהעונש שלה יהיה נכות כמו שיש לאנה לאורה, אם כי חשבתי שתהיה ללא רגל כמו אנה לאורה, אבל לאנה לאורה יש פרוטזה, כך שכיסא גלגלים זה עונש יותר רציני.
 
למעלה