השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
השיבה הביתה

הצד האפל והילדותי של מקס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 81 - גבריאלה שוב עוזבת את אלחנדרו

לאחר שאירנה מאיימת על גבריאלה באקדח ואלחנדרו מוכן להגן עליה בגופו למורת רוחה של אירנה ואנטוניה שחושבת שוורוניקה עשירה ואפשר לסדר נישואי כדאיות מחייכת מהסצינה ומפנה עורף לאירנה. אלחנדרו מצליח לקחת מאירנה את האקדח ומבהיר לה שוורוניקה לא ביצעה שום פשע בעוד היה כן. גבריאלה מבקשת לדבר עם אירנה ביחידות למרות הפחד של אלחנדרו ועושה איתה עיסקה שהיא תיתן לאלחנדרו לראות את ביתו והיא לא תתלונן עליה, אירנה חושבת שוורוניקה רוצה להיראות כגיבורה בעיני אלחנדרו אך היא מבהירה שתיפרד ממנו עוד היום. הן מספרות על העיסקה וגבריאלה שולחת את אלחנדרו לאישתו ולביתו וטוענת שמה שהיה ביניהם היה טעות ויש לו משפחה ומה שהיה ביניהם זאת טעות.

גונסלס מספר לבלמסדה על "חוש הריח" של צ'אקון שתמיד מצא ראיות כמו במקרה של מקס ואלברטו ובלמסדה מבין שזה יוצר חשד שצ'אקון שתל את הראיות והוא מדבר על זה עם ריקרדו והם מחליטים לדחוק את אסטריה לפינה, אך מסתבר שאסטריה כבר ברחה לאנטוניה ולמשטרה וריקרדו מבשר למקס המופתע והמיואש שהוא משוחרר. פרנסיסקה וגסטון עושים תכניות לעתיד ומקס תופס אותם במיטה וזועם ומאשים את גסטון בבגידה ואת פרנסיסקה שהיא לא השתנתה מאז אביו הוציא אותה מבית בושת. הם מזכירים שניסו לדבר איתו והוא מבהיר שלא יקבל שלאימו יהיה בן זוג והיא מתעלמת ממנו, ומתנהל כמו ילד מגודל.

לפני זה גסטון בא לדבר עם צ'אקון שמבטיח להתוודות על כל פשעיו בתמורה לערובה שיצא מזה בחיים. גסטון מזמן את ריקרדו לגבות עדות, ואניבל שומע על כך ומספר לאנטוניה ואנטוניה מציעה לדבר עם צ'אקון קודם ואניבל חושב שאין זמן, אך אנטוניה מזכירה שיש מסוקים. אניבל מגיע לאחר שגסטון שומע מצ'אקון שלא התכוון לרצוח את אינוסנסיה חברתו אלא "רק" לאנוס אותה וזאת הייתה תאונה. אך אניבל מגיע וגסטון לא מאפשר לו לדבר ביחידות עם צ'אקון, אך אניבל מציע לצ'אקון את עזרתו כסנטור של הרפובליקה וכשריקרדו מגיע צ'אקון מודה שהרג בטעות את חברתו של גסטון כי היא התנגדה, וגסטון בקושי מצליח להתאפק וגם ריקרדו מבין שהיה ניסיון אונס. ריקרדו המום שזה הפשע היחיד בו צ'אקון מוכן להודות וטוען שהוא מרגיש רע מכדי להמשיך בעדות ואין לו שום דבר נוסף להגיד. גסטון מספר על אניבל וריקרדו שואל אם הוא איים עליו, וגסטון אומר שלא יכול לקבוע זאת בוודאות.

חרטורדיס נמצאת בכלא אמריקאי שנועד למקסיקנים שמגרשים והוזה על גבריאלה ועל קונסטנסה ומדברת בצורה מאוד לא ברורה. משטרת ההגירה בארה"ב לא מצליחה לחשוף את זהותה ומבקשת לקחת טביעות אצבעות לבדיקת במקסיקו לצורך זיהוי, והעמיתות לתא מבינות שבמקסיקו תישלח לבית משוגעים.

אנטוניה אוספת את בלמסדה שבא להחלים בביתה, למרות שיש לו היסוסים בנושא.
 

Don Nirtin

New member
גבריאלה מוציאה אותי מדעתי


שכבת עם אלחנדרו, את רוצה אותו, באה אירנה הלא ממש שפויה, את מתערערת ומחליטה להחזיר את אלחנדרו שלא אוהב את אירנה באותה מידה שאירנה לא אוהבת את אלחנדרו, ועל הדרך לבכות. עוד פעם.
&nbsp
פפפ.......
&nbsp
ועוד פפפ בעניין אחר - חרוטרודיס אסטה ויוה. עד שקיוויתי שנפטרנו ממנה.
&nbsp
ובתואר הפפפ המעצבן של הפרק זוכה כמובן מקס. מה, לאמא שלך לא מגיע להמשיך הלאה ולמצוא בן זוג? מה, רק לך מותר לשכב עם ולנטינה כאות נפשה?
&nbsp
אגב, ולנטינה ממש הייתה מיותרת בסצינות הישיבה עם אלחנדרו גבריאלה אנטוניה ואניבל. לא היה לה טקסט אפילו.
&nbsp
ועוד פפפ אחרון אחלק ללוצ'ו שמרוב קנאה וטירוף מחליט להסית את אירנה נגד אלחנדרו ו-ורוניקה מתוך תקווה שהיא תירה באלחנדרו. עד כדי כך הוא התדרדר?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בפרק 82 גם וולנטינה, גם דוד וגם גבריאלה יגידו למקס

כמה הוא לא צודק ולא הוגן כלפי אימו.

נראה שגבריאלה לא מתעניינת באירנה, הבעיה שלה שלדעתה אלחנדרו לא יסלח לה מה שתעשה לאימו, גם אם זה ייעשה באופן חוקי ונקי.

לוצ'ו באמת הדרדר והפך לרכושני וקנאי, אבל לפחות כך ללוסיה יש מי שיטפל בה כשהיא עברה לגור לבד עם אימא שמעולם לא טיפלה בה ואין לה מושג איך לעשות זאת, ממש כמו אביה עם התינוק של לוססיטה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 82 - כולם מנסים להכניס בינה במקס

מקס עוזב בזעם את אימו וגסטון ומגיע לבית של אנטוניה לחפש את וולנטינה ומודיע לה שהוא חופשי. היא שואלת אם הוא דיבר עם אימו והוא טוען שהרס לה כשתפס אותה עם גסטון ואומר את דעתו על זה. וולנטינה אומרת לו כמה הוא כפוי טובה שאימו ניצלה כל הזדמנות לבקר אותו בכלא, ומה ההבדל בינהם לאימו וגסטון והוא טוען שזה שונה, שאימו צריכה לדאוג להם ולנכדים שיבואו וולנטינה אומרת שיביא נכדים עם אישה אחרת, כי אחרי הנאום השוביניסטי שלו היא לא רוצה אפילו לחשוב איזה בעל הוא יהיה ומגרשת אותו ואומרת שהכול נגמר ביניהם. כשמקס עומד לעזוב מקריו ולוקאס מרביצים לו ומעירים את דוד, אלחנדרו, בלמסדה וולנטינה שמתערבים ואנטוניה מוחה על השחרור של מקס ובלמסדה טוען שהמליץ בעצמו מחוסר ראיות ומספר שאסטריה עזבה והיה לה הרבה כסף בבנק, מישהו שילם על העדות ואנטוניה טוענת שכעת יש ראיה שהוא פרץ לביתה אך אלחנדרו מבהיר שהוא החבר של וולנטינה ומבקש ללכת ולבקר אותה כראוי.

דוד מדבר עם מקס ושומע ממקס שהוא נפרד מוולנטינה לתמיד בגלל שהוא כעס על אימו שעם גבר. דוד גם מגן על פרנסיסקה וטוען שזאת זכותה, ומקס מטיח בו את הבעיות שעשה לגבריאלה עם אלחנדרו, ודוד מזכיר שהיה אז קטן ולא הבין. פרנסיסקה וגסטון שופכים את הלב בפני גבריאלה על שמקס שוחרר ואיך הוא הגיב וגבריאלה מחליטה לדבר עם אחיה המפונק. היא באה לביתה של פרנסיסקה ובאה לנזוף באחיה מבלי לדעת שדוד נמצא שם והיא מטיחה בו כמה לא מכבד את אימו והוא טוען שהיא בוגדת בזכרו של אביו וגבריאלה טוענת שאביה היה מרוצה שיש מי שידאג לפרנסיסקה והיה מתבייש בו ודוד לא מבין איך "וורוניקה" נוזפת בדוד שלו כאילו הם קרובי משפחה ושואל אותה מי היא שתנזוף בדוד שלו ומה פתאום היא מדברת על סבא שלו שהיא לא הכירה. גבריאלה ומקס מסבירים שהיא חברה של מקס ופרנסיסקה ושמעה מהם על טיגרה, אך דוד מתעקש שזה לא נותן לה זכות לנזוף במקס ומקס מסביר שהיא עזרה לו להשתחרר מהכלא וגבריאלה מתרצת ששמעה על טיגרה ממקס ומדוד עצמו.

ריקרדו מבשר לפטריסיה על שחרורו של מקס ואניבל בדיוק מגיע להביע את זעמו על כך. ריקרדו מטיח בו שהוא מגיב כאילו הוא מושפע ישירות מזה ואניבל שואל מדוע יאשים אותו בכל גם ברצח אלברטו אספינו, וריקרדו מעמיד אותו במקום ואניבל לא מבין מדוע ריקרדו שונא אותו כל כך וריקרדו שואל אותו אם השם קונסטנסה גולדשטיין מזכיר לו משהו.

פרנסיסקה מחליטה לחשוב קודם כל על בנה ומוכנה להיפרד מגסטון וכשמקס עומד לעזוב את הבית פרנסיסקה מתחננת בפניו ואומרת שתעשה כל מה שהוא יבקש והוא מתרכך ונשאר בביתו.

בלמסדה מחליט לעזוב את הבית של אנטוניה ומבין שזאת הייתה טעות לשהות שום ומסרב לניסיונות הפיתוי של אנטוניה ואלחנדרו מתנצל לפניו על הרגעים המביכים בביתו. בלמסדה מספר לריקרדו על שעזב את ביתה של אנטוניה ומקבל טלפון מארה"ב שחרטרודיס נמצאה וריקרדו טוען שהיא עדה חשובה ובלמסדה מבקש מריקרדו לדבר איתם כי האנגלית שלו טובה יותר. ריקרדו מספר לגבריאלה וקונסטנסה שחרטרודיס נמצאה בארה"ב ומחזירים אותה למקסיקו ושלא בטוח שהיא שפויה, אך היא יכולה להזיק להן בעדות שלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 83 - בלמסדה נכנע

אנטוניה באה לבלמסדה ומנסה לפתות אותו והוא מסרב לניסיונות הפיתוי והיא מאיימת עליו שאף גבר לא דחה אותה וזאת ההזדמנות האחרונה שלו. נראה שהכול נגמר טוב, אבל בסוף בלמסדה לא מפסיק לחשוב עליה וגם היא עליו והוא מתקשר אליה ואומר לה את זה והיא מזמינה אותו כמובן לא לביתה של אנטוניה.

עוד חודש וולנטינה תהיה בגירה וצריכה לקבל את הירושה שלה ואנטוניה הפסידה בבורסה שני מליון מכסף שאינו שלה בכלל והיא מספרת על כך לאניבל כשהיא לא יודעת מה לעשות עם זה. גם אלחנדרו מגלה במחשב ושואל מאיפה היה הכסף וכמה היא הפסידה אך אנטוניה טוענת שרק התעדכנה בבורסה.

אינס מנשקת את ריקרדו כדי לנסות והוא מנשק אותה ורוצה לעצור, אך היא שואלת מדוע לעצור כשזה מצליח והם ממשיכים עד הסוף וריקרדו מאבד את בתוליו איתה. הוא מאושר שהוא נרפא והולך באושר לנסות לשכב עם פטריסיה אך הפתעה הוא לא מסוגל, פטריסיה מקבלת בהבנה שזאת רק התחלת הטיפול, אך ריקרדו נואש ופטריסיה לא מבינה מדוע היה בטוח שיצליח. ריקרדו שופך את הלב בפני אלחנדרו שהאם יכול להיות שגבר לא יכול לשכב עם האישה שהוא אוהב ובה חושק ועם אישה שבקושי מכיר זה מצליח לו, אלחנדרו דורש לפרט וריקרדו מסביר. ריקרדו פוסל את האפשרות שנמשך לאישה השנייה ואלחנדרו מסביר שקשה לקיים יחסי מין עם שתי נשים כמעט ברצף וייתכן וההתרגשות והציפיות הם שגורמים לגברים להיכשל, לאלחנדרו זה לא קרה, אבל הוא שמע על זה.

פרנסיסקה דוחה את גסטון ומבהירה שבנה הוא הדבר שהכי חשוב לה ואין לו מקום בחייה ודוחה אותו. גסטון השבור שופך את הלב בפני גבריאלה וקונסטנסה וגבריאלה מסבירה לו שצריך זמן ומציע לו בינתיים להתמודד על ראשות הכפר, התפקיד של חוליו, גסטון מהסס וגבריאלה וקונסטנסה משכנעות אותו שכדאי להפוך את הדברים שהיפים שהוא מדבר עליהם למעשים.

פרנסיסקה אומרת לתמונה של טיגרה שתקדיש את עצמו רק לזכרו ולבנה והרוח מפילה את התמונה מהמסגרת ופרנסיסקה לא מבינה וחושבת שזאת תאונה ורוצה לתקן את זה.

גבריאלה מגיע לביקור נימוסין אצל בלמסדה כשבכוונתה לשמוע מה חרטרודיס תגיד ומצוטטת לעדות של חרטרודיס שמספרת על שגבריאלה היא ציפור דורסת שתחזור להרוס את הכפר. ורואה את כל המתים, ואומרת שאלברטו היה הזרוע המבצעת ולמה ציפה ושכולם מתים ופרודנסיה חטאה בשתיקה שמי שיושב ליד השטן אך בעצמו לא עושה כלום. היא מבלבלת לגמרי את בלמסדה וגם כשאומרת שהחרטה לא עזרה לפרננדו. גבריאלה שומעת הכול עד שריקרדו מגיע ותופס אותה מצוטטת ושואל אם היא חשפה משהו, וגבריאלה מבינה שחרטרודיס סיפרה הכול, אך בצורה מעורפלת. ריקרדו רוצה לשלוט בעניינים ומבקש מגבריאלה ללכת. גבריאלה מספרת לקונסטנסה וגסטון על מה שקרה ושהם לא השאירו את חרטרודיס במצב כל כך נורא וגבריאלה מרגישה אשמה וקונסטסה מזכירה מה חרטרטרודיס עשתה.

ריקרדו מתערב בעדות של חרטרורידיס והוא ובלמסדה מבינים שלא יצא מזה כלום, בלמסדה מבין שכל שופט יפסול עדות שלה, וחבל כי היא חשפה כמה אמיתות לגבי הפשעים שבוצעו בכפר. אלחנדרו מגיע ורואה שלוקחים את חרטרודיס וחרטרודיס אומרת שהמלחמה בין הזאבה הראשית לציפור הטורפת גבריאלה סוארס היא על אלחנדרו ובגללו יהרסו את הכפר. אלחנדרו לא מבין כלום, וריקרדו מפסיק את השיחה שאלחנדרו לא יבין יותר מדי כשחרטרודיס צועקת שגבריאלה בחיים.

לפני אירנה הולכת לבית מרקחת לקנות תרופה ללוסיה כשעלה לה החום ואלחנדרו מגיע וזועם על שהשאירה את ביתם לבד ולוסיה אומרת שנשארה עם השדון ואירנה לא נותנת ללוצ'ו לחשוף את עצמו בפני אלחנדרו. הרופא מגיע ומסתבר שמדובר בהצטטנות רגילה שלא קשורה ללוקמיה.

דוד לוקח את מקס למועדון שמקס לא רוצה להיות בין סנובים וססיליה מביאה לשם את וולנטינה והם מבינים שהם טמנו להם מלכודת וססיליה מודה שהיא ודוד תיאמו ביניהם. מקס משלים עם וולנטינה ומסביר לה שהשלים עם אימו, אך היא מופתעת שמקס לא קיבל את הבן זוג החדש אלא פרנסיסקה עזבה אותו ביוזמתה וולנטינה מטיחה בו שהוא שכפה עליה לעשות זאת. דוד וססיליה הולכים לראות סוסים כשלמעשה הם הולכים לשכב באורווה, הפעם עם אמצעי מניעה שיש לדוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 84 - פטריסיה מנסה לתחקר את אינס

היא באה לשאול אותה על הטיפול והיא מבהירה שזה סוד מקצועי ופטריסיה מספרת שריקרדו בה נחוש לשכב איתה ואינס שואלת אותה אם הם שכבו ופטריסיה אומרת שזאת שאלה אינטימית ואינס אומרת שהיא מחזירה לה ומזכירה שזה חשוב לטיפול ופטריסיה מספרת שהוא לא הצליח לשכב איתה. ריקרדו בדיוק מגיע ואינס מוחה על שלא קבע פגישה ולא דפק בדלת וריקרדו אומר שזקוק לה דחוף ופטריסיה הולכת וריקרדו מבהיר לאינס שזקוק לה והם מתנשקים בלהט וריקרדו עדיין לא מבין למה אם פטריסיה זה לא מצליח, ואינס טוענת שאולי הוא כבר לא חושק בה.

אלחנדרו מופתע לראות את מקס וולנטינה ביחד ודוד וססיליה מגיעים ואלחנדו מטיח בהם שמה שוולנטינה ומקס עשו זה מה שעושים זוגות במועדון והוא מוצא שאריות של אורוות סוסים על ססיליה והם טוענים שראו סוסים והתלכלכו וססיליה הולכת ואלחנדרו מבין מיד ושואל דוד אם לפחות נשמרו ודוד מבטיח שכן.

גבריאלה מחליטה לבקר את חרטרודיס ולוודא שהיא באמת משוגעת ולא מתחזה וקונסטנסה מזהירה אותה שיכולים לחשוד והיא מזכירה שרצתה למנות אותה למנהלת בית החולים ועליה להתמודד עם השלכות מעשיה. אלחנדרו שם לב להיעדרות אימו כשהיא שוכבת עם בלמסדה ואומר לפונסיה שלפחות עכשיו היא לא מעמידה פנים והוא יודעת בדיוק מי הגבר שלה. כשהם שוכבים בלמסדה שואל על גבריאלה ומספר לאנטוניה שגבריאלה מתה אך עדיין חיה אצל אחרים בכפר, אנטוניה טוענת שמזמן קברה אותה ורודריגו ומספר מה חרטרודיס אמרה לו עליה שהיא ואנטוניה יהרסו את הכפר בגלל אלחנדרו ואנטוניה באה לבקר את חרטרודיס ושומעת ממה קשקושים על זאבה ראשית שהסוף שלה שונה שהיא לא תמות שיהיו לה רגליים אך לא תוכל ללכת וידיים שלא תוכל להזיז והיא תתחנן למוות שלא יגיע. אנטוניה דורשת ממנה את המסמכים שמפלילים אותה בדיוק כשוורוניקה מגיעה ושומעת את זה ורוצה לדעת במה מדובר ואנטוניה מעמידה פנים שהיא לא יודעת וגם חרטרודיס מתחמקת.

גסטון מודיע ברדיו על כוונתו לרוץ לראשות הכפר, מה שמזעזע את אניבל שזה מה שהיה חסר לו, אבל הוא בטוח בכישלונו של גסטון.

האנשים של גבריאלה רואים את לוצ'ו מחופש לגנן מסתובב וגבריאלה מבקשת להביא אותה וצוחקת שחשב שלא תזהה אותו, מביאים את לוצ'ו בכוח וגבריאלה אומרת שלא יודעת אם לשמוח שהוא בסדר או לכעוס עליו ושואלת אם באמת חשב שלא יזהו אותו בתחפושת הזאת. לוצ'ו מזכיר לה את הבטחתה להינשא לו והיא מזכירה שהמשטרה תעצור אותו ולוצ'ו מציע שתעזוב איתו. גבריאלה מסרבת ומבהירה שלא תהיה לא עם אלחנדרו ולא איתו, ותרצה להקדיש את עצמה לבנה. גם קודם היא אומרת לקונסטנסה שהאבה היחידה שהיא לא מוכנה לאבד היא האהבה של בנה. לוצ'ו מסרב להגיד לגבריאלה איפה הוא מסתתר וגבריאלה שולחת אנשים לעקוב אחריו.

אלחנדרו בטוח שהשדון של לוסיה הוא פרי דמיונה כשלוסיה ממשיכה לדבר על השדון. אך כשאלחנדרו ולוסיה משחקים מחבואים ואלחנדרו מחפש את לוסיה מתחת למיטה הוא מוצא בגד של גבר ודורש הסבר מאירנה ואירנה מבהירה שאין לו זכות, שהוא בגד בה לא פעם אחת ואין לו זכות לעשות סצינות קנאה. הוא טוען שהיא הכניסה גבר הביתה כשהבת שלה בפנים. לוסיה מתערבת ואומרת שהבגד של השדון. ואירנה מבקשת לא לערב את ביתה ואלחנדרו טוען שהיא עירבה אותה כשלקחה אותו מביתו ששם היה לה טוב והיה מי שיטפל בה כתירוץ להיות עם המאהב שלה ומאיים לתבוע את המשמורת על לוסיה ואירנה מבהירה שלא תיתן לו להפריד אותה מביתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 85 - ססיליה בהריון ואנטוניה מגלה זאת

וולנטינה וססיליה יושבות לאכול וססיליה מספרת על חוסר התיאבון שלה והולכת לשירותים להקיא וולנטינה מעלה את האפשרות שהיא הרה, כי היא סיפרה לה שכמה פעמים שכבה עם דוד ולא נזהרה וססיליה ישר תופסת את עצמה ואיך דודתה תתאכזב וגם וורוניקה וולנטינה מופתעת מהשליטה של וורוניקה בחייה, ססיליה מבינה שהיא בהריון לפי האיחור, אך וולנטינה מתעקשת על בדיקת ההריון והן קונות ארבע בדיקות הריון שונות וכולן חיוביות. אנטוניה עדה לכל השיחה הזאת כשהיא מצוטטת מאחורי הדלת ומחליטה לא לאפשר לילד להיוולד.

מקס שם לב שפרנסיסקה עצובה וכנראה בגלל גסטון ואומר לה את שהוא אפס לעומת אביו ופתאום נשפך עליו המרק ומקס לא מבין ופרנסיסקה מבטיחה לא להיות עם גסטון ואז סלסלת הפירות מתהפכת. פרנסיסקה מבינה שטיגרה מנסה ליצור קשר, אך מקס מתקשה להאמין, הם לא יודעים מה המסר ומקס חושב שזה דווקא בגלל הרומן עם גסטון ודוד מגיע כשמקס קורא בלעג לטיגרה שידבר וצוחק עליהם כשפרנסיסקה לא יודעת אם טיגרה בעד הקשר שלה עם גסטון ומקס בטוח שנגד. מקס ודוד מחליטים ללכת אל החברות שלהם. ודוד צוחק שמקס חושב שהתהפכו דברים כי טיגרה כועס וטוען שאולי טיגרה כועס כי הוא מנדנד לאימו. הם פוגשים את וולנטינה וססיליה ודוד שם לב שססיליה עצובה וחושב שמישהו פגע בה וססיליה מסבירה שזה שהוא שהיא מצפה לילד ודוד מקווה שזאת טעות וולנטינה מבהירה שארבע בדיקות אישרו את זה. דוד אומר שהילד לא יכול להיוולד וססיליה עוזבת בזעם וולנטינה מטיחה בו את חוסר הרגישות ודורשת שישיג אותה כדי להתנצל ודוד הולך אחריה ודוד אומר לוולנטינה שאם הייתה בהריון היה מאושר ונוסע איתה, וולנטינה אוהבת לשמוע זאת.

לפני כן אנטוניה מוצא את התמונה של אנטוניה שמתה לבלמסדה עם כתוביה שבאהבה אנטוניה ומבינה שלה הוא קרה כשהוא הזה ובלמסדה מסביר לה שהוא אלמן, והיא שואלת מדוע לא הבהיר לו שכשהיה פצוע לא דיבר אליה והוא מודה שנמשך אליה. בלמסדה צריך לתחקר את גסטון ואנטוניה אומרת לא להאמין לו שהוא אויב שלה ובלמסדה מבהירה שהקשר שלהם לא יגע בעבודה. בלמסדה שואל את גסטון לגבי טיגרה וגבריאלה וגסטון בטוחה בחפותה של גבריאלה ובלמסדה שואל מי אם כן אחראי לפיצוץ במכרה וגסטון אומר שהזאבים שהשתלטו על לה צ'מוקו, חוליו מונטמר, אניבל ויאגס ואנטוניה גרה ושאנטוניה עומדת בראש, בלמסדה מטיח בו שלא יכול להאשים ללא הוכחות וגסטון מבהיר שהוא מביע את דעתו ולא מאשים רשמית. גסטון מספר לגבריאלה שנראה שיש משהו בין בלמסדה לאנטוניה שהוא די הגן עליה כשניסה להעיד נגדה.

אנטוניה מדברת עם בלמסדה על דברי גסטון ומבקש שיבטיח לה שלא יפקפק בה ובלמסדה מבהיר שלא יכול להבטיח זאת. אנטוניה מוחה ואומרת שאם כן זה נגמר ביניהם וגבריאלה שראתה נשיקה ביניהם לפני הוויכוח מטיחה בבלמסדה את הקשר שלו ובלמסדה מכחיש, גבריאלה מבהירה שחשבה שבא לחקור פשעים לא פתורים וזה עלול להפריע לו, ובלמסדה מספר שהחבר הכי טוב יושב בכלא שהוא הכניס אותו לשם כשגילה שהוא מבצע פשעים, אך גבריאלה שואלת אם מה שהיה מסוגל לעשות לחבר יהיה מסוגל לעשות לאישה שהוא חושק בה. בלמסדה מבטיח שהידידות שלו עם אנטוניה לא תפריע לו ואנטוניה מגיעה ומנשקת את בלמסדה מול כולם וגבריאלה אומרת שתמונה אחת שווה אלף מילים ועוד איזה תמונה.

גבריאלה יושבת עם גסטון ואומרת לו שצדק ובלמסדה אומר לאנטוניה שוורוניקה בדיוק כמוהה שרוצה לשלוט בכפר באמצעות גסטון שמתמודד. אנטוניה חושבת שוורוניקה היא חיקוי עלוב שלה ושואלת את בלמסדה אם הוא מתעניין בוורוניקה והוא אומר שלא במובן שהיא חושבת. הוא שואל את אנטוניה אם רוצה אותו למרות שלא בוטח בה והיא לועגת שאם הוא רוצה להאמין לגסטון שמתמודד באמצעות שקרים והשמצות שיבושם לו, רק אם הוא חושב שהיא רצחה את בנה והכורים איך הוא כל כך לא זהיר איתה. בלמסדה שואל מה מרגיז אותה יותר שהוא לא בוטח בה או שהוא מתעניין בוורוניקה. גבריאלה וגסטון חוששים מהקשר בין בלמסדה לאנטוניה שיטה את החקירה וגסטון מציע לחשוף זאת ברדיו כדי שבלמסדה יזהר, אך גבריאלה מחליטה לתת לבלמסדה להנות מהספק ואולי זה הפוך ובלמסדה מפתה אותה כדי לחקור אותה וגסטון מודה שלא חשב על זה.

פרנסיסקה לא מבינה את הסימנים שהיא מקבלת מטיגרה ושואלת את טיגרה אם יבהיר אם הוא כועס כי הייתה עם גסטון או כי נפרדה ממנו ושישלח אות. ועולה התכנית של גסטון ברדיו על אהבה ופרנסיסקה לא מבינה ואז הרדיו מתנתתק ופרנסיסקה מוחה שטיגרה לא ברור.

ססיליה רבה עם דוד על כך שהוא לא רוצה את התינוק אך רץ אחריה עד למצודה והוא מבהיר שאין לו מקצוע והיא מטיחה שהיה די גבר לעשות ילד. גבריאלה רוצה לדעת על מה הם רבים וססיליה הולכת. גבריאלה שואלת את דוד ודוד מבהיר שססיליה בהריון והיא שואלת אותו מה ייעשה. בינתיים ססיליה שופכת את הלב בפני קונסטנסה שדוד כזה פחדן וקונסטנסה מבינה שהוא פוחד מאוד וססיליה טוענת שהיא מבוהלת יותר, אך רוצה את הילד, וקונסטנסה מבהירה שגברים חושבים בצורה שונה בעוד הנשים מתחילות לאהוב ברגע שנוצר בבטן. דוד מודה בפני גבריאלה שהדבר הכי הגיוני הוא שהילד לא יוולד, וגבריאלה מטיחה בו שזה הפתרון הכי קל מבחינתו לרצוח את הילד שלו, ודוד מזכיר שמדובר רק בתאים וגבריאלה מזכירה שגם הוא היה תאים ונולד כי אימו החליטה ללדת אותו ושססיליה זקוקה לו שהילד לא יגדל ללא אב כמוהו. דוד מטיח בה שאין לה זכות להתערב בחייו ולדבר עליו ככה והיא סוטרת לו על ההערה החצופה שאלו החיים שלו. בינתיים וולנטינה מבשרת לפונסיה את הבשורות הרעות שססיליה בהריון.

מקודם ריקרדו מבקר את אימו והם מביעים תקווה לגבי החקירות של בלמסדה, קונסטנסה רוצה לבקר את הנכד ושואלת על פטריסיה וריקרדו מופתע והיא מזכירה שביקש לחבב אותה. קונסטנסה מופתעת שריקרדו שרגיל לדבר על משפחתו כל הזמן פתאום מתחמק. כשריקרדו חוזר הביתה פטריסיה שואלת אותו איך היה בביקור של אימו והוא מתרחק ודורש שתניח לו.

לוסיה מתעלפת כשהוריה רבים והיא נלקחת לבית החולים ואירנה מאשימה את אלחנדרו. אלחנדרו נשאר כל הלילה עם לוסיה ואירנה מספרת על כך ללוצ'ו. לוצ'ו מוחה על שרבה מול הילדה והיא מספרת שזה בגללו שהוא חושב שהיא מסתירה מאהב, לוצ'ו מזכיר שאין ביניהם כלום ואירנה רוצה לתת לאלחנדרו לקנא והם שמחים על הקנאה שלאירנה יש משמעות עבור אלחנדרו ומרגישים בדרך הנכונה. לוסיה פוחדת להשאיר את השדון לבד ואלחנדרו מתחקר אותה אם השדון נותן גם לאימה לראות אותו והיא מספרת שלפעמים השדון מבשל לאימה וגורם לשתיהן לחייך ולצחוק. לוצ'ו מתחפש לרופא ומבקר את לוסיה שמופתעת שהוא יכול לצאת מהבית והוא אומר שביקש רשות ועל קסמים שהוא עושה ולוסיה מבקשים שיעשה קסם שהוריה לא יריבו ולוצ'ו אומר שזה קסם שדווקא היא מסוגלת לעשות. אנשיה של גבריאלה לא מצליחים לעקוב אחרי לוצ'ו וגבריאלה מתייחסת לזה בהבנה שלא סתם הוא מכונה הודיני.

אניבל מבקר את חרטרודיס שקוראת לו זאב והוא רואה אותה משוגעת וצוחק על המצב שהיא הגיע. היא שואלת אם ראה את אשתו והוא טוען שעפר לא יכול לעשות כלום וחרטרודיס אומרת שהיא רוח יותר יפה מכשכלאו אותה. אניבל מספר לאנטוניה על הביקור ואנטוניה שואלת מדוע הוא מודאג שהרי הם השתיקו את חרטרודיס וצ'אקון, שצ'אקון שוכנע שלא כדאי לא לדבר וחרטרודיס אף אחד לא יתייחס ברצינות לדבריה. אניבל טוען שלא יכול להיות קר כמוהה כשבלמסדה הטיפש יושב לו על הראש וריקרדו בז לו ושואל את אנטוניה איך היא רגועה כל כך ואנטוניה מבהירה שבלמסדה בכיס שלה, ולכן שלא יקרה לו טיפש.
 
למעלה