סקר: מה ה"הכי הכי" שלכםםם

סקר: מה ה"הכי הכי" שלכםםם

עשו את הסקר הזה לפני עשר שנים מאז עזבו והצטרפו חדשים ואיתם הטלנובלות, הז'אנרים והטעם.

מה הנובלה הכי-טובה-שנראתה-מעולם-על-מסכי-הטלויזיה לדעתכם?

למה?

אילו יכלתם, הייתם משנים בה משהו? מה?

מה הסצינה שהכי הכי אהבתם איי פעם בנובלה , שהכי זכורה לכם?

מה הסצינה הכי גרועה שזכורה לכם?

מה הסצינה הכי מצחיקה שראיתם בנובלה?

מה הסצינה הכי חזקה, שריגשה אותכם, שהעלתה אפילו דימעה או שתיים ?

סיפור מצחיק שקשור לנובלה או צפיה בנובלה....

לדעתכם הדמויות שמטרתן היחידה היא להצחיק באמת מצחיקות? או שזה מיותר ועדיף פשוטות להביא בדיחות שמשתלבות כזה בעלילה?(כמו דבי ב"חיים שלי" או הילדים האלה שהסתכלו מתחת לחצאיות ב"רבלדה")

איזו נובלה הכי הייתם רוצים לראות (ולא ראיתם) שלא משודרת כרגע על מסכינו ?

איזו נובלה הכי הייתם רוצים שיביאו לארץ?

מאיזה גיל אתם רואים טלנובלות?

מה היתה הנובלה הראשונה שלכם?

יש לכם שירים של טלנובלות במחשב?

מה השיר האהוב עליכם מעולם הנובלות?

ולסיכום.יש עוד משהו שבא לכם להגיד ?
 
עונה

&nbsp
מה הנובלה הכי-טובה-שנראתה-מעולם-על-מסכי-הטלויזיה לדעתכם? קשה לבחור אחת. כי אין משהו ספציפי. הייתה רק אחת אבל היא לא שודרה בארץ. נגיד מחפשים את אליסה
&nbsp
למה? כי נהנתי ממנה מכל פרק ופרק היא היחידה שאהבתי אותה בגלל הסדרה עצמה ולא בגלל שחקנים או כימיה של שחקנים או דמויות.
&nbsp
אילו יכלתם, הייתם משנים בה משהו? מה? לא הייתי הורגת את אליסה
&nbsp
מה הסצינה שהכי הכי אהבתם איי פעם בנובלה , שהכי זכורה לכם? סצינה לוהטת בין רודריגו לכרמן במכונית מקח אותי רודריגו ואם אפשר עוד אחת אז הסצינה שאיזבל חותכת את עצמה לאחר מותו של פדרו חוסה מבקשת סליחה בעל החיים ועל המוות.
&nbsp
מה הסצינה הכי גרועה שזכורה לכם? כל הסצינות של מרלן פבלה בחתולה פראית במיוחד כשהיא ניסתה לבכות. מאז היא השתפרה אבל בחתולה פראית זה היה זוועה
&nbsp
מה הסצינה הכי מצחיקה שראיתם בנובלה? הסצינות של אלשנדרי נרו כשהוא מדבר באנגלית באימפריה וגם בחוקי משחק
&nbsp
מה הסצינה הכי חזקה, שריגשה אותכם, שהעלתה אפילו דימעה או שתיים ? זכורה לי רק סצינה אחת כזו והיא שרומרו מתוודה על אהבתו בפני אתנה כשהוא שיכור בחוקי משחק.
&nbsp
סיפור מצחיק שקשור לנובלה או צפיה בנובלה.... לא יודעת אם מצחיק אבל תפסתי את אחד מדיירים רואה טלנובלה בויוה שזאת הייתה שלוש פעמים אנה. אה כן שהאקסית של אחי התגנבה כשאמא שלי ואני ראינו טלנובלה וזה היה האומץ לאהוב והיה סצינה של התינוקת של מרים ודניאל והיא התלהבה מהתינוקת.
&nbsp
לדעתכם הדמויות שמטרתן היחידה היא להצחיק באמת מצחיקות? או שזה מיותר ועדיף פשוטות להביא בדיחות שמשתלבות כזה בעלילה?(כמו דבי ב"חיים שלי" או הילדים האלה שהסתכלו מתחת לחצאיות ב"רבלדה") זה תלוי בסוג הסדרה, בשחקנים ובאיזה הקשר.
&nbsp
איזו נובלה הכי הייתם רוצים לראות (ולא ראיתם) שלא משודרת כרגע על מסכינו ? נקמתה של אריאנה
&nbsp
איזו נובלה הכי הייתם רוצים שיביאו לארץ? הזורו פג תוקפו אז למה לא לאס אמזונס
&nbsp
מאיזה גיל אתם רואים טלנובלות? לא זוכרת אבל לפני קום ויוה
&nbsp
מה היתה הנובלה הראשונה שלכם? נראה לי קסנדרה או לנצח נשים קטנות לא זוכרת מה היה קודם
&nbsp
יש לכם שירים של טלנובלות במחשב? יש לי בסמארטפון. אני כמעט ולא משתמשת במחשב.
&nbsp
מה השיר האהוב עליכם מעולם הנובלות? אין משהו ספציפי בנוגע לשירים אבל רוב השירים של דויד ביסבל יש לו שירים מרגשים.
&nbsp
ולסיכום.יש עוד משהו שבא לכם להגיד ? הסיבה שכל כך נהנתי ממחפשים את אליסה זה בגלל שראיתי בלי שום ספוילר אחד. ההנאה הייתה מובטחת.
 

elall

Member
מנהל
עונה

ואוו אחרי כל כך הרבה שנים שצפייה, כבר קשה לזכור מה ראיתי ומה אהבתי

טוב אני מניחה שהכוונה לטלנובלות ששודרו פה בישראל, ולא כולל כל מה שראיתי באינטרנט

מה הנובלה הכי-טובה-שנראתה-מעולם-על-מסכי-הטלויזיה לדעתכם? אני בטי מכוערת. ואני אשכרה ראיתי 3 גרסאות שלה... הקולומביאנית (שהיא הכי הכי), מקסיקנית (חצי), רוסית .

למה? כי עם הצלחה לא מתווכחים. למי שלא ידע היא נכנסה לספר השיאים של גינס כטלנובלה הכי מצליחה מכל הזמנים. לפי ויקיפדיה היא שודרה ב100+ מדינות, תורגמה ל25 שפות וזכתה ל28 רימייקים. כמובן שאני ראיתי אותה לפני שכל זה היה ידוע, אבל אין ספק שבאותה תקופה היא נחשבה כמשהו מאוד חדשני, שילוב של הומור ודרמה שנעשה בצורה מאוד טובה וכמובן שחקנים שעשו עבודה מאוד טובה.

אילו יכלתם, הייתם משנים בה משהו? מה? לא...

מה הסצינה שהכי הכי אהבתם איי פעם בנובלה , שהכי זכורה לכם? סלוודור/פדרו דונוסו (מריו סימארו) נחשף/מגלה מי הוא בפני אנדרס (מרטין קרפאן) ב"על החיים ועל המוות).

מה הסצינה הכי גרועה שזכורה לכם? לא זוכרת....

מה הסצינה הכי מצחיקה שראיתם בנובלה? כשארמנדו/פרננדו נאלץ להתלבש כדראג קווין ב"בטי מכוערת"/"יפה היא לא" (מצורף קליפ שעשיתי עם חיימה קמיל בגרסא המקסיקנית).

מה הסצינה הכי חזקה, שריגשה אותכם, שהעלתה אפילו דימעה או שתיים ? כשחולייטה מתה ב"חמישה גברים ואישה".

סיפור מצחיק שקשור לנובלה או צפיה בנובלה.... לא זכור לי...

לדעתכם הדמויות שמטרתן היחידה היא להצחיק באמת מצחיקות? או שזה מיותר ועדיף פשוטות להביא בדיחות שמשתלבות כזה בעלילה?(כמו דבי ב"חיים שלי" או הילדים האלה שהסתכלו מתחת לחצאיות ב"רבלדה") מיותר אם אין להם תפקיד כלשהו בעלילה. אבל לרוב יש, אז לא מפריע לי. חוץ מברזילאים שלפעמים מגזימים ועושים חמולה שלמה של "מצחיקים" וזה כבר סתם מיותר.

איזו נובלה הכי הייתם רוצים לראות (ולא ראיתם) שלא משודרת כרגע על מסכינו ? לא נראה לי שיש חיה כזאת חח, מה שאני רוצה, אני רואה באינטרנט.

איזו נובלה הכי הייתם רוצים שיביאו לארץ? זורו (אם משהו ישן), ואם משהו חדש אז "מהממות" הצ'יליאנית שאני רואה עכשיו באינטרנט.

מאיזה גיל אתם רואים טלנובלות? 8 נראה לי...

מה היתה הנובלה הראשונה שלכם? עשירים גם בוכים

יש לכם שירים של טלנובלות במחשב? כן, מאז שיש אינטרנט שניתן להוריד בו שירים, תמיד היו

מה השיר האהוב עליכם מעולם הנובלות? שיר נושא של זורו (מצורף)

ולסיכום.יש עוד משהו שבא לכם להגיד ? -



 

faery18

New member
דווקא החמולה של טופאו בשדרות ברזיל למשל קרעה מצחוק
בסצנות

שהם נסעו לקאבו פריו עם הטרנטה המקרטע ההוא אם את זוכרת
היה שם בלאגן שלם חחח הגעגועים
אחת הברזילאיות


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל לעומת זאת הבלוגר החופר באימפריה

ומישל ופטריסיה בשדרות ברזיל היו מיותרים לגמרי. אגב גם למקסיקנים יש חולשה כזאת עם אדוביחיס ואפיחניה בחבקי אותי חזק ורק אלוהים סולח וצ'וצ'ו ומצ'ה בכישוף. בים של אהבה לעומת זאת קטעי הצחוק של אוריאנה היו נהדרים.
 

faery18

New member
אל תזכיר לי


מישל ופטריסיה היו בשובל של שקרים אם אני זוכרת נכון.
&nbsp
האמת שחשבתי שיהיו יותר קטעים של אדוביחס ואפיחניה ברק אלוהים סולח, ככה שיחסית הן היו די נסבלות חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן עשיתי את הטעות שלך ובלבלתי בין שמות הסדרות

בטח שובל של שקרים.

אכן יש משמעות שברק אלוהים סולח יש 12 פרקים פחות מבחבקי אותי חזק, ולא היו יותר מדי קטעי חוליו-חוליאן ואדוביחיס ואפיחניה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כשהאימפריה התחילה כתבת בזמנו

שהיא לא טובה כמו בזמן שישנת, מעבר לים ויומן חיים אבל היא יותר טובה משובל של שקרים ועוד איזה סדרה ברזילאית שנטשת, אז במקום שובל של שקרים כתבת שדרות ברזיל.
 

faery18

New member
יבגני הזכרון שלך פשוט קטלני חח אין דברים כאלה באמת מרשים

הזכרת לי נשכחות
 

elall

Member
מנהל
כן, אבל העניין הוא שלרוב אצל ברזילאיות חצי מהקאסט

זה החמולות. בשדרות ברזיל חוץ מללקו ומשפחתו היו גם את סואלן ורוני וכל מה שמסביב, שזה היה אחלה, אבל זה כבר עניין של טעם/מזל, הרבה פעמים זה פשוט מרגיש כל כך מיותר. עכשיו גם בחוקי המשחק אני ממש לא מתחברת לחבורת הליצנים שם (שתי חבורות ליצנים ליתר דיוק).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בזמן שישנת ושדרות ברזיל היו הברזילאיות היחידות שראיתי

בהן הדמויות הראשיות היו במרכז וקיבלו יותר במה מדמויות משניות. בעצם גם הראשית בהלוחמת, אך לא הראשי. ברוב הברזילאיות ובטח ברוב הברזילאיות ששודרו בארץ הראשיים לא מקבלים יותר זמן מסך מהראשיים. אגב כך היה גם בפאפי ריקי הצ'יליאנית והיו גם טלנובלות אחרות כאלה כמו הסערה של טלמונדו ובחיים שגנבו ממני של טלוויסה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עונה

מה הנובלה הכי-טובה-שנראתה-מעולם-על-מסכי-הטלויזיה לדעתכם? קסנדרה ששודרה בערוץ 22. בערוצי ויוה האלמנה, ובשנים האחרונות האומץ לאהוב.

למה?
קסנדרה קודם משום שזאת הטלנובלה הראשונה שלי והיא משכה אותי ולמעשה שם הכול הוכרע במשפט ולא הרשיעו חף או חפה מפשע למרות שהנאשם היו מול שני תובעים מטעם משפחת הקורבן ומטעם המדינה.

האלמנה משום לחמות שהאשים את כלתה ברצח בנה על לא עוול בכפה, הייתה הזדמנות לכפר על כך ולהתקרב לכלתה ונתנו במה לחלק הזה של הסדרה לאחר שנחשף שה"נרצח" בעצם חי.

והאומץ לאהוב משום שכבר בפרקי 20-21 הראשי גילה שאהובתו החדשה לא אשמה בכלום והיא קורבן כמוהו וכבר מפרק 21 לא ניסה להתנקם בה וניסה לעזור לה ולהתקרב אליה.

אילו יכלתם, הייתם משנים בה משהו? מה?
בקסנדרה לא הייתי הורג את הרמיניה שאמנם היא החליפה את נכדתו של בעלה בתינוקת מתה כדי להבטיח את הירושה לבנה, אבל אחרי שהיא גילתה שהאשימה חפה מפשע ברצח בנה האהוב והרוצחת הייתה מול האף שלה ואחרי שהיא התחרטה הייתי נותן לה לחיות עם בנה השני וכלתה הטרייה ולכפר כמו שאהבתי שכן היה בהאלמנה, למרות שהאלמנה פרפקטה לא ביצעה שום דבר פלילי והייתה קורבן של עורך הדין שלה, והרמיניה כן. ולמרות שזה מנוגד להגיון הסדרה גם את הצועני רנדו לא הייתי הורג והייתי נותן לו להיות עם יריצה זאת שהייתה מאוהבת בו חד צדדית ולא נענתה.

בהאלמנה כמובן לא הייתי הורג את האחות של הראשי בתאונה המצערת רגע לפני שאימה התפייסה איתה ונותן לה להיות עם הרופא שהיא הייתה מאוהבת בו וכבר נענתה לו, אין ספק הקטע הטראגי של הסדרה, שאחר כך הסתבר שהיה משום שהשחקנית שהיא גם זמרת הייתה צריכה לצאת לסיבוב הופעות.

באומץ לאהוב הייתי משאיר בחיים את אלונסו, אבל זה לא כל כך אפשרי כי הוא היה מעיד נגד דיוניסיו ואיסדורה והסדרה הייתה נגמרת, אבל בכל זאת איכשהו הייתי רוצה שאלונסו וחימנה ישארו בחיים וישארו ביחד.

מה הסצינה שהכי הכי אהבתם איי פעם בנובלה , שהכי זכורה לכם?
כשבקסנדה לאחר שלואיס דוד הודה ברצח אחיו כי היה בטוח שקסנדרה הרוצחת כי היא פלטה דברים שנשמעו לי ולמעשה היו נשמעות לכל אחד כמו הודאה באשמה, אז כשהוא חטף אותה והזה כשהיה פצוע והיא גילתה שהוא לא הפליל אותה אלא להיפך מחפה עליה, הביקור שלה אצלו בכלא כשהיא מספרת לו שגם היא חפה מפשע, והכאב שהוא נאלץ להמשיך לדבוק בהודאה שלו כי מבחינת הרשויות ברור שאחד מהם הרוצח.

ובהאלמנה כשאמדור מנסה לאנוס את אליסיה לאחר שהוא "קם לתחיה" ופרפקטה מגינה עליה ולגמרי בצד של כלתה וכך גם משלימה איתה.

מה הסצינה הכי גרועה שזכורה לכם?
בהקמע כשמריאנה שהייתה אבודה כמעט 100 פרקים נמצאת ומתחילה להיזכר בעברה היא נרצחת בסופו של דבר. וגם לפני כן הדודה שלה נרצחת מבלי להספיק לפגוש אותה. "הקמע של הסאדיזם" קראתי לזה.

מה הסצינה הכי מצחיקה שראיתם בנובלה?
כשבתשוקת הנצים ארמנדו (המקביל של אוליסס) חובט מכות רצח בשק בו נמצא רובינסקי (המקביל של מלקוביץ' או ניקולסון) כשהוא בטוח ששם נמצא פרנקו (המקביל של סמואל), וחובט ומקלל עד שמבחין בעוד שק עם הפושע השני ומביא שחבט באדם הלא נכון. וגם ההתעללות של ארמנדו בממו (המקביל של רוג'ר) בבית חולים לאחר שגילה שהוא תיאם עם אישתו לרצוח אותו ובניסיון הרצח השלישי נפגע בעצמו.

מה הסצינה הכי חזקה, שריגשה אותכם, שהעלתה אפילו דימעה או שתיים ?
בבובה פראית כשמילגרוס שומע מהאב מנואל מי אביה ומסיקה שאיבו אחיה, כבר אחרי הפעם הראשונה בבית הנטוש ובטוחה ששכבה עם אחיה וכל המאמצים שלה להיפרד ממנו בביטחון מוחלט שהם אחים.

סיפור מצחיק שקשור לנובלה או צפיה בנובלה....
כשצפיתי בזינגרה ועוד לא ממש ידעתי ספרדית, אבל ידעתי שחמס זה לעולם, אבל כשבזינגרה בשיר הפתיחה הופיעה המילה חמס, וזה היה בדיוק כשהייתה אינתיפאדת אל אקצא, אז שרתי לי "נהרוג אנשי חמאס".

לדעתכם הדמויות שמטרתן היחידה היא להצחיק באמת מצחיקות? או שזה מיותר ועדיף פשוטות להביא בדיחות שמשתלבות כזה בעלילה?(כמו דבי ב"חיים שלי" או הילדים האלה שהסתכלו מתחת לחצאיות ב"רבלדה")
תלוי ובסדרה ובדמויות בבובה פראית ובחיים שלי, הדמויות הקומיות במקום, כי הן טלקומדיות, אבל בהאסירה גאיירדו הארוס של מונה ליסה היה מיותר כמו גם כל הטלנובלה בתוך טלנובלה שהכניסו עם סיפורי האהבה של המשרתים שלא קשורים לכלום ומפריעים לרצף הצפייה בדמויות החשובות יותר מפרסומות באמצע טלנובלה וגם הסיפור של המשרתים שהיו אמור להצחיק היה מגוכך. לעומת זאת פנצ'יטה המשרתת בחתולה פראית זה דווקא היה קטע קומי טוב. וגם בהאלמנה הדמות של מגטאו וקטעים קומים עם אם ובת שזכו בלוטו דווקא היו במקום. לעומת זאת בחבקי אותי חזק ורק אלוהים סולח הקטעים עם אדוביחיס ואפיחניה נראו לי מיותרים לגמרי.

איזו נובלה הכי הייתם רוצים לראות (ולא ראיתם) שלא משודרת כרגע על מסכינו ?
זורו חרב וורד, בגלל שזה מהתסריטאים האהובים עלי של האסירה והסערה וגם של בלב הסערה וגם עם כריסטיאן מאיר בדמות קאבוי ותקופתית של טלמונדו שהתקופתית היחידה של טלמונדו שראינו הייתה בגידה שיצרה את הרושם המוטעה שטלמונדו לא יודעים להפיק תקופתיות.

איזו נובלה הכי הייתם רוצים שיביאו לארץ?
לאס אמזואנס או לאס בנדיטס אם ערוץ 24 יועיל בטובו למכור את זכויות השידור שהוא לא מממש לערוץ שמשדר גם להוט וגם ליס.

מאיזה גיל אתם רואים טלנובלות?
מגיל 15-16 שצפיתי בקסנדה, אבל אז הייתה הפסקה של שנתיים שלוש עד שצפיתי בבובה פראית ובמתחזה.

מה היתה הנובלה הראשונה שלכם?
קסנדרה.

יש לכם שירים של טלנובלות במחשב?
לא, אבל עד שהוידאו שלי מת באופן סופי מוחלט הקלטתי שירים וקליפים מטלנובלות לקלטות וידאו. ובעצם גם קטעים נוגעים ללב מטלנובלות.

מה השיר האהוב עליכם מעולם הנובלות?
השיר של השיבה הביתה שהיה בפרק 81 שהוא שיר הנושא השני של הסדרה שעוד מעט יחליף את הפתיח המקורי בפרקים המתקדמים. של אני הבעלים שלך.

ולסיכום.יש עוד משהו שבא לכם להגיד ?
הטלנובלות האהובות עלי בכל הזמנים לפי סדר מהאהובה ביותר:
1. קסנדרה.
2. האלמנה.
3. האומץ לאהוב.
4. השיבה הביתה.
5. הזר.
ויש עוד הרבה, אבל לא אדע מתי לעבור מהאהובות ביותר לסתם אהובות ואחר לסתם נחמדות.
 

faery18

New member
עונה


מה הנובלה הכי טובה שנראתה מעולם על מסכי הטלויזיה לדעתכם?
טרה נוסטרה
כמה מפתיע


למה?
הפקת ענק תקופתית מושקעת ביותר שבין היתר כללה צילומי וידאו אמיתיים מהתקופה המדוברת(המאה ה-19)כקטעים מקשרים, נעשה שימוש באביזרים אמיתיים מאותה תקופה, רחוב שלם שנבנה במיוחד. אין תקופתית שהעבירה את רוח התקופה יותר טוב מטרה נוסטרה. כל כך מדוייקת ועוד עם העלילה המרגשת של סיפור האהבה הענק בין הראשיים שמאבדים אחד את השנייה בירידה מהאונייה ונפגשים שוב אחרי חודשים ארוכים, ועם כל הרקע ההיסטורי שמבוסס על המציאות שהייתה בזמנו-ההגירה האיטלקית לדרום אמריקה בעקבות המשבר הכלכלי החמור שהיה שם. כל כך מרגש ואמיתי


אילו יכלתם, הייתם משנים בה משהו? מה?
הייתי מוסיפה לה עוד ועוד ועודד פרקים


מה הסצינה שהכי הכי אהבתם איי פעם בנובלה , שהכי זכורה לכם?
https://www.youtube.com/watch?v=3ZjcmcwPO4w
המפגש המחודש של מתאו וז'וליאנה אחרי שלפני כן איבדו אחד את השנייה בירידה מאוניית המהגרים
הם עברו כל כך הרבה עד שזה קרה ככה שצריך לראות את כל הטלנובלה כדי להבין כמה עוצמתי זה היה סצנה ממש מרגשת יפה ובלתי נשכחת שאגב ציינתי אותה בעוד סקר או שניים שהיו פה בעבר


מה הסצינה הכי גרועה שזכורה לכם?
https://www.youtube.com/watch?v=DP0v67kEsr0
מתהום של תשוקה - דמיאן חוטף את אליסה שנייה לפני שהיא מתחתנת עם גאל והם מגיעים לחוף יפייפה אומנם היו כמה קטעים יפים שלהם שם אבל כמובן שזה היה חייב להסתיים רע כמו בערך רוב הקטעים שהיו להם


מה הסצינה הכי מצחיקה שראיתם בנובלה?
https://www.youtube.com/watch?v=oCR7eYDtBe4
מאין טיפשות בגן עדן - קנדי וסנטיאגו נפגשים לראשונה בדרך אממ איך נאמר? לא ממש שיגרתית
קורעXD

מה הסצינה הכי חזקה, שריגשה אותכם, שהעלתה אפילו דימעה או שתיים?
הסצנה שציינתי למעלה יותר מטרה נוסטרה+2 סצנות מתשוקות: קמילה המיואשת שמאבדת תקווה לגבי גורלו של ריקרדו מגלה שהיא בהריון ממנו ומתמלאת באושר והתרגשות

https://www.youtube.com/watch?v=a8DyCERxX7Q
וסצנה נוספת-ליסבטה מנסה לחטוף את התינוק של ריקרדו וקמילה, כל העולם אחרייה
ולבסוף ריקרדו מתאחד עם בנו ומצליח להציל אותו ממנה

https://www.youtube.com/watch?v=N2Dh-sp_4Vw&t=7s

סיפור מצחיק שקשור לנובלה או צפיה בנובלה? --

לדעתכם הדמויות שמטרתן היחידה היא להצחיק באמת מצחיקות? או שזה מיותר ועדיף פשוטות להביא בדיחות שמשתלבות כזה בעלילה?
דמויות מצחיקות תמיד הכי כיף לראות במסגרת טלקומדיה ואם מדובר בנובלה רגילה אז זו שאלה של מינון אבל זה לא מזיק ותמיד מוסיף:]

איזו נובלה הכי הייתם רוצים לראות (ולא ראיתם) שלא משודרת כרגע על מסכינו?
אם הכוונה לטלנובלה שהפסדתי והייתי רוצה לראות אז - החיים שגנבו ממני.

איזו נובלה הכי הייתם רוצים שיביאו לארץ?
לאס אמזונאס, יין האהבה, כל התקופתיות הברזילאיות של הרצועה של שש בברזיל שויוה אף פעם לא רכשו, נובלות איטלקיות.

מאיזה גיל אתם רואים טלנובלות? 10

מה היתה הנובלה הראשונה שלכם? קטנטנות

יש לכם שירים של טלנובלות במחשב?


מה השיר האהוב עליכם מעולם הנובלות? הפתיחים של תשוקות הזר וטרה נוסטרה וגם הפתיח המהמם של מחר ולתמיד


ולסיכום, יש עוד משהו שבא לכם להגיד? אחלה סקר!












 
למעלה