שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אלה בגלל אהבתך לטלנובלות צ'יליאנית

למקרה שלא צפית בסנטה דיאבלה בסיבוב הקודם רציתי לעדכן שאת סנטה דיאבלה כתב תסריטאי צ'ילאני שכתב את רוב הטלנובלות הצ'יליאניות ששודרו בארץ. כך שלמרות שזאת טלנובלה של טלמונדו יש לה קצת סגנון צ'יליאני.
 

elall

Member
מנהל
בעיניי אין בה שום דבר צ'יליאני

לא ממש יש דבר כזה "סגנון צ'יליאני". אני יודעת שיש לך נטיה לעשות הכללה מאוד גסה לגבי טלנובלות צ'יליאניות, אבל זה לא נכון, ואמרתי את זה כבר פעם. טלנובלות צ'יליאניות מאוד מגוונות, יש כ4 הפקות שונות, יש סגנונות שונים (דרמה, מתח, קומדיה, תקופתי, נוער וכו), יש יוצרים שונים, יש שעות שידור שונות שאליהן מותאמות טלנובלות. לצערינו לא זכינו להרבה דוגמאות כדי להבין שלא כל הצ'יליאניות אותו הדבר.
מתסריטאי הספציפי הזה שציינת דווקא שודרה אצלינו טלנובלה אחת בלבד "למראית העין", שבהתחלה מאוד אהבתי, אבל אחרי הגילוי הגדול לגבי הראשי די ירד לי ממנה. לפי מה שאני יודעת הוא מחזר את המהלך הזה גם בסנטה דיאבלה. וידיעתך גם אצל תסריטאים יכולים להיות סגנונות שונים. אותו תסריטאי למשל כתב גם רימייק צ'יליאני ל"לה לולה", קומדיה שבגרסא צ'יליאנית הסתיימה בחתונה בכנסייה, הכי סוף קלאסי של "טלויסה". אז אני מאמינה שמעבר שלו לטלמונדו גם השפיע עליו והוא ניסה ב"סנטה דיאבלה" להתאים את עצמו חלקית לסגנון של ההפקה ובמקביל לנסות להתחכם ולהביא משהו מפתיע, אבל לפי הביקורות ששמעתי, סתם יצא לו משהו הזוי. בקיצור שמעתי מספיק עליה, גבי אספינו ואהרון דיאז לא כוס תה שלי, וטלמונדו גם לא בדיוק ההפקה האהובה אצלי. תודה על ההמלצה, אבל אני אוותר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לה לולה הארגנטינאית הסתיימה בחתונה

רק שבלה לולה הארגנטינאית החתונה הייתה בין הגבר שהפך לאישה לגבר שהיא התאהבה בו בהמשך ובגרסה הצ'יליאנית הבנתי שהיא חזרה להיות גבר והתחתנה עם הידידה.

אני גם יודע שהתאכזבתי מכישוף של אותה תסריאטית של התקופתיות המקסיקניות וגם אותה במאית ואותה מפיקה, אבל כגודל הציפייה גודל האכזבה, לא תיארתי לעצמי שהרמה יכולה להיות כל כך נמוכה ביחס לתקופתיות, לעומת זאת כוחו של גורל בהחלט התאימה לרמה של התסריאטית למרות שלא הייתה תקופתית.

גם חשבתי שאלברטו גומס תסריטאי גרוע כי שנאתי אצלו את לוסיה שלי (מלאך מרדן) ומרינה וגם מחתולה פראית לא נפלתי ובכוכבים מדברים גיליתי שהוא גם כתב את המתחזה שמאוד אהבתי וגם ים של אהבה הייתה ברמה גבוהה יחסית לטלנובלות שלו ליובנסיון חתולה פראית, סוד של אהבה, לוסיה שלי וגם למרינה של ארגוס, דווקא ים של אהבה נראתה לה עילוי בשביל אותו תסריטאי, גם מסתבר שהוא גם כתב בשביל טלוויסה את אחד הלהיטים שלה המתחזה.
 
למעלה