השיבה הביתה

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 75 -אנטוניה דופקת את וורוניקה

לאחר שבלמסדה מעיין במסמכים של חוליו המנוח הוא מוצא תמונה של לוצ'ו וומפה ותלונה על הונאה וכשאנטוניה מבקרת במשרדו היא מספרת שמדובר בלואיס קרבחל ארוסה של וורוניקה. לפני כן הוא מתחקר את גסטון האם הם נפגשו בכלא וגסטון מכחיש ובא להזהיר את גבריאלה. גבריאלה מנצלת את זה שאין צו חיפוש ודורשת שהכול יעשה על פי חוק ומבקשת עזרה מריקרדו שלא יכול לסרב אבל מושך זמן וממציא שהוא מצונן כדי שיתנו ללוצ'ו לברוח, אך לוצ'ו מתעקש שגבריאלה תבוא איתו כי הוא לא מוכן לפנות את הדרך לאלחנדרו.

לפני כן גבריאלה מחפשת את ריקרדו בביתו ונתקלת בפטריסיה שמזדהה עם הסבל שלה ושל קונסטנסה, אך גבריאלה מתכחשת להיותה גבריאלה וטוענת שזה לא קשור אליה, פטריסיה שואלת אם היה לה קשר למות הוריה, וגבריאלה מבהירה שלא ופטריסיה אומרת שלמרות מעשיה של אחותה אירנה תגן עליה ולא תיתן להרוס אותה, ושהיא בטח שונאת גם אותה בגלל הרומן עם אלחנדרו. גבריאלה עדיין מנסה להכתחש לזהותה, ואפילו כשפטריסיה קוראת לה גבריאלה ומזכירה את החברות שלהן, גבריאלה מתעקשת שגבריאלה מתה ומאוחר לתת לה עצות. פטריסיה מפצירה בה להפסיק את הנקמה כדי לא לאבד את הגבר שלעולם לא הפסיק לאהוב אותה. גבריאלה הולכת ופטריסיה מזהירה אותה שהיא עלולה לאבד גם את בנה, וטוענת שכאימא היא לא מבינה, אך הנקמה שלה חשובה לה מבנה דוד, וגבריאלה הולכת ומבהירה שעליה לדבר בדחיפות עם ריקרדו.

אירנה שומעת את אלחנדרו מתוודה בפני לוצ'ו שהם מאוהבים באותה האישה וזועמת על אלחנדרו שאמר שהיא אישה צעירה שלא הצליח לאהוב, אירנה זועמת שסלחה לו בגידה עם אחותה ואין לה משמעות בחייו. הוא מטיח בה שהיה כן איתה, אבל היא טוענת שהוא היה מאוהב בגבריאלה שהייתה רוח רפאים, וכעת מסתבר שהוא מסוגל להתאהב בנשים אחרות.

ריקרדיטו מצלם כלב שבורח ממנו למרתף בו מתחבא צ'אקון וריקרדיטו מבחין בו ומבקש לישון עם הוריו בטענה שיש איש רע עם שפם אצלם איפשהו וריקרדו יוצא לבדוק במה מדובר.

בלמסדה בא לבקש את עזרתו של ריקרדו ופטריסיה מחפה על השקר שהוא חולה והוא נפגש עם אניבל ומטיח בו שהמסמכים של חוליו חושפים חשד לשחיתותיות שחוליו ואניבל ביצעו ומבהיר שאם זה יתגלה כנכון הוא יאבד את חסינותו וישפט כאזרח רגיל ומצליח להלחיץ את אניבל.

חרטרודיס נמצאת על ידי כוחות הצלה ונראה שהיא מתה והם מרחמים עליה וקוראים לסיוע.

מקריו מספר לאנטוניה שאיבד הכול בגלל צ'אקון וכעת הוא זמין לכל משימה שלה, אך אנטוניה לועגת לו על שהעביר משימות ללוקאס ורצה להיות חוואי ולחיות אורח חיים ישר ואומרת שתחשוב אם הוא ראוי שתקבל אותו בחזרה ובעצמה מאושרת מהעניין.

אירנה מוצאת בקבוק רעל אצל אנטוניה ודורשת ממנה הסבר ואנטוניה מציעה לה להתאבד כמו אחותה חוליה, ואירנה אומרת שאולי תשמע בקולה כי הבנים שלה היו קללה בחייהן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 76 - המשחק של ריקרדו

ריקרדו מושך זמן ומשחק את המצונן ופטריסיה מתקשה לשקר וריקרדו נאלץ לצאת לבלמסדה ולחתום על צו החיפוש, ובדרך שומע שיש בסיס לחשד שלו על השחיתות של אביו. ריקרדו גם יוצא לחפש את מי שמסתתר וצ'אקון מתחבא ויורה וריקרדו לא מצליח לראות אותו, אך חושד בו וצ'אקון בורח לבית בושת ומסתתר אצל אסטריה.

כדי לעזור ללוצ'ו לברוח גבריאלה יוצאת עם "נשים ערביות" אך בלמסדה חושד בהסתרת הפנים והשוטרים אוסרים על וורוניקה לצאת, אך באותו זמן לוצ'ו שמתחזה לגנן מצליח לברוח. כשבלמסדה מגיע קונסטנסה וגסטון מתחפשים לנשים ערביות ואין לבלמסדה בסיס לדרוש להסיר את הכיסוי ראש. הם מקווים שלוצ'ו ברח לצפון, אך לוצ'ו מגיע לתחנה של גסטון ומבקש להתחבא שם כדי לא לפנות את הדרך לאלחנדו ולהמשיך להיאבק.

אלחנדרו מתוודה על אהבתו לוורוניקה וטוען שגם היא מרגישה כך ושתפסיק לברוח ולהתכחש לרגשותיה ולבסוף גבריאלה נכנעת לו ושוכבת איתו. בינתיים אירנה הקשיבה לעצה של אנטוניה ובלעה כדורים ולא פותחת את הדלת, עד שוולנטינה ולוסיה שמות לב שהיא לא מתעוררת וולנטינה מבחינה בכדורים ומבקשת להוציא את לוסיה ולספר על ניסיון ההתאבדות של אירנה.

פרנסיסקה מקבלת פרחים מגסטון שמתנצל ובאה לבקר אותו בתחנת הרדיו אך הוא לא נותן לה להיכנס לחדר והיא חושבת שהוא מסתיר אישה איתה הוא בוגד בה ועוזבת בזעם.

אניבל אומר לאנטוניה שעליהם לחסל את בלמסדה שעושה להם צרות ועליהן להיפטר ממנו, אך אנטוניה אוסרת עליו וטוענת שזה מסוכן לרצוח שוטר ודורשת לא לגעת בו. אניבל מופתע שהרי אנטוניה הורה בקלות על לרצוח כל אחד והמום מההתרכות שלה.

מקריו שופך את הלב בפני לוקאס שכעת הוא לא מקבל אפילו את להיות הרוצח השכיר של אנטוניה וכמה שצ'אקון הרס אותו וכל זה קורה בבית הבושת בו אסטריה מסתירה את צ'אקון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 77 - אנטוניה מצילה את בלמסדה

המדאם לא רוצה לארח את צ'אקון וצ'אקון מקווה לעזרת אניבל שמבקש בתמורה להסיר ממנו מטען. צ'אקון מזמן את בלמסדה בטענה שהוא רוצה להסגיר את עצמו בתנאים שלו ובלמסדה נופל במלכודת למרות שמקריו שומע על אניבל וצ'אקון ומאסטריה ומזהיר את אנטוניה שמנסה להזהיר את בלמסדה, אך בלמסדה מציית להוראות צ'אקון שיורה בו ועומד לחסל אותו, אך אנטוניה מגיעה למקום ויורה בצ'אקון שבטוח שבלמסדה הזמין תגבורת ובלמסדה לא יודע מי היורה, צ'אקון נחוש לחסל את בלמסדה אבל מקבל כמה יריות מאנטוניה ומחוררת את כל גופו, עד שהוא מבין שהיורה מגן על בלמסדה, ומנסה לנסוע משם מלא פצעים, אך איכשהו נוהג. אנטוניה באה לבלמסדה עם אקדח ובעצמה לא מבינה מדוע היא עוזרת לו אך מנסה לעזור לו ולטפל בפצעיו ולקחת אותו מהמקום.

גבריאלה ואלחנדרו מבלים באושר ולא שמים לב לנייד שמצלצל ורק בבוקר אלחנדרו מגלה שאירנה ניסתה להתאבד וזה שובר את גבריאלה שמרגישה שהיא גורמת נזק. פרנסיסקה, קונסטנסה וגסטון מזכירים לה איך אירנה בגדה בה, אך גבריאלה מרגישה שהיא לא בסדר כי מחבלת בנישואין. אירנה מאיימת למנוע מאלחנדו לראות את לוסיה, אך אלחנדרו נלחם על זכותו, אך בכל זאת אירנה מתכוונת לעזוב עם לוסיה ואלחנדרו נאלץ להיפרד מגבריאלה כשהוא אובד עצות.

פרנסיסקה מספרת לגסטון על ניסיון ההתאבדות של אירנה שהיה בזמן שגבריאלה הייתה עם אלחנדרו וגסטון מבין את לוצ'ו ואז פרנסיסקה מבינה שלוצ'ו הוא מי שהסתתר בתחנה ונרגעת ומקבלת את גסטון. גסטון מרגיש נבוך ופרנסיסקה מספרת לו שגבריאלה יודעת עליהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 78 - לוצ'ו חובר לאירנה

לוצ'ו מתחזה לרופא ומגיע לבית החולים ושומע שאירנה לא רוצה לחיות ומבקש ממנה שלא תפנה את הדרך ליריבה, היא מאיימת להסגיר אותה, אך הוא מבהיר שהם יכולים להיות בעלי ברית והיא משתפת פעולה עם ההצגה שהוא רופא. פונסיה מזועזעת לשמוע שאירנה רוצה להפריד בין אלחנדרו ללוסיה, אך אירנה מגיעה לשם ולוקחת את לוסיה לבית משפחתה למרות רצונה העז להיות עם אלחנדרו שמבטיח להיות לצידה לתמיד ולבקר אותה כל יום, אך אירנה מבהירה שלא תאפשר לו.

אנטוניה מטפלת בפצעיו של בלמסדה כל הלילה והוא הוזה משנתו וחושב על אנטוניה שהוא איבד וקורא לה בשמה ומבקש ממנה להישאר כשהיא מחליטה שעשתה טעות ועומדת לעזוב והיא מופתעת שלדעתה בלמסדה מרגיש משהו כלפיה. היא מטפלת בו שעות ומביאה אותו לבית החולים כשאלחנדרו מתלונן על היעדרותה. בלמסדה לא זוכר הרבה ואנטוניה מנשקת אותו כמעט בכוח וריקרדו רואה ובלמסדה לא יודע איך להסביר ומספר שנפל למלכודת של צ'אקון כמו טירון למרות שידע שבכוונתו לטמון מערב. בלמסדה לא יודע מי הציל אותו עד שאנטוניה מגלה לו בעצמה.

אניבל מוחה בפני אנטוניה על שהצילה את מי שרוצה להכניס אותו לכלא והיא טוענת שסתם עזרה לעובר אורח שעמד להידרס ולא ידעה מי הוא.

צ'אקון לא מצליח להמשיך לנהוג ויוצא מהניידת ומתעלף.

לוצ'ו מתגנב לבית של אירנה שמוחה על כניסתו, אבל הוא אומר שאם לא הסגירה אותו בבית חולים לא תסגיר עכשיו. גסטון מספר לגבריאלה וקונסטנסה שלוצ'ו לא עזב ורב איתו כי ניסה להגיד לו שאין לו סיכוי עם גבריאלה והם עובדי עצות כי לא יודעים מי חוץ מהם היה יכול לעזור ללוצ'ו להסתתר והכינוי שגבריאלה הדביקה לו הודיני שאין להם מושג איפה לחפש אותו.

מקס נואש שדוחים את המשפט שלו כי ריקרדו ובלמסדה בטוחים בחפותו, אך במשפט הכול נגדו וברור שהוא יורשע. וולנטינה מבקרת אותו וטוענת שטעה לגבי אנטוניה והיא בסדר, אך הוא מבהיר שאנטוניו מפחדת בגלל המפקח החדש.
 

Don Nirtin

New member
נזכרתי באמצעות פרק 77 ו78


באסירה - איך לולו וקוברה חוררו זה את זה ועדיין היה להם כוח להמשיך לסחוב זה את זה עד שקוברה פוצץ רימון ופחות או יותר הרג את שניהם.
&nbsp
ככה גם נראה צ'אקון ששורד יריות כאילו כלום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן צ'אקון חטף בערך אותו מספר יריות כמו שני אלה

שירו זה בזו וחוררו זה את זה, אם כי למעשה לולו עשתה לקוברה מה שאנטוניה עשתה לצ'אקון, אבל לקוברה נשאר כוח לתת לה ירייה שתשכיב אותה ובסוף להחזיק אותה ולפוצץ ביניהם את הרימון.

ממה שנשאר מצ'אקון אם מקריו היה מוצא אותו והורג אותו זאת הייתה המתת חסד.
 

Don Nirtin

New member
חבל שאני יודע שצ'אקון לא ימות כרגע


וחרוטרודיס עוד לא צצה. לפי דבריך היא לא נפטרה, ככה ש....
&nbsp
וקצת נמאס לי מאירנה. היא מלאה בטינה, רוע ומרמור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 79 - לוצ'ו מלמד את אירנה להיות אימא

אירנה לא יודעת להכין ארוחת בוקר ולוסיה מנסה לעזור לה אך היא מגרשת אותה ואף קוראת לה מרגריטה בטענה שאביה כפה עליה שם שהיא לא רצתה. לוצ'ו מחליט לעזור בבישול ומטיח באירנה את ההתעללות בילדה. אירנה אומרת שלא מבינה למה ילדה אותה והוא מטיח בה שילדה אותה כדי להחזיק את בעלה כי היא לא אוהבת אותה. אלחנדרו מבקר ומדבר עם לוסיה והם מאושרים להיות יחד אך אך אירנה מגרשת אותו ומבהירה שלא תיתן לו לראות את הילדה. לוצ'ו שומע הכול וכשאלחנדרו הולך מטיח בה שככה היא מרחיקה ממנה יותר את אלחנדרו ואפילו הוא מצדיק אותו והיא שואלת אם הוא כזה מומחה למה לא הצליח להחזיק את וורוניקה לצידה. לוצ'ו מבהיר לה שהיא מפסידה בכל תכונה לוורוניקה ושהיא עושה הכול לא נכון, שגברים לא אוהבים נשים היסטריות. אירנה משאירה את לוצ'ו לטפל בלוסיה כשהיא שומעת רכילות על אלחנדרו ולוסיה חושבת שלוצ'ו זה גנב שפרץ לבית אז לוצ'ו טוען שהוא שדון ומצליח לשעשע את לוסיה.

פרנסיסקה וגבריאלה נושאות ממצבו של מקס בגלל אסטריה וגבריאלה אומרת שאם שילמו לה הם יכולים לשלם יותר. פרנסיסקה מבקשת לדבר איתה בבית בושת שפרנסיסקה עבדה בזמנו ופרנסיסקה מנסה לדבר עם אסטריה כאימא ואסטריה מבהירה שלא חייבת לה כלום, אבל לעיתונאי שלה אולי תעשה טובה ואז הן מתחילות לריב ונעצרות על ידי המשטרה וגסטון בא לשחרר את פרנסיסקה וגבריאלה משחררת את אסטריה ומציעה לה פי עשרה ממה שנתנו לה כדי לספר את האמת, אבל היא מבוהלת והיא מבינה שמאיימים עליה ומציעה לשלוח אותה לארה"ב ולעזור לה להסתדר שם, אך אסטריה מבקשת לעזוב אותה ומודה שהיא רוצה לעזוב את הכפר.

אלחנדרו שופך את הלב בפני ריקרדו על מה שקורה עם אירנה שמפרידה בינו לבין לוסיה וריקרדו מזהיר אותו מלקחת את הילדה ומציע לו למצוא עורך דין לעניינים קטינים שיגן על זכויותיו. אלחנדרו מרגיש לא יוצלח בכלום ומשתכר וגסטון ששומע מגבריאלה רמז לגבי אסטריה מספר לה מי שהוא שבמצב נואש. אלחנדרו משתכר ואומר כמה חייו כישלון ושאיבד את גבריאלה וגבריאלה וגסטון לוקחים את אלחנדרו השיכור למצודה, אך אירנה רואה אותם ומגיעה לשם לעשות סקנדל.

ריקרדו מתקדם בטיפול עם אינס ומספר שחושק באשתו. אינס מציעה לו טיפול עם מומחה שזה למעשה להתנסות בסקס, אבל ריקרדו חושב שמדובר בזונות, ואינס מבהירה שלא וריקרדו עדיין מהסס.

מישהו מוצא את צ'אקון מעולף וגונסלס מוצא ניידת ליד המקום בו בלמסדה נורה ונשלחות דגימות לבדוק אם זה דמו של צ'אקון. אנטוניה ואניבל מחליטים להיפטר מצ'אקון ואניבל מטיל על לוקאס לחסל את צ'אקון אם הוא חי לפני שהמשטרה תמצא אותו ומקריו מתנדב למשימה. צ'אקון נמצא קודם על ידי הרשויות והוא איבד כליה, הפך לאימפוטנט ופצוע ירי בשני מקומות ובקיצור הפך לשבר כלי וריקרדו מבהיר לו שיש לו רשימה ארוכה של פשעים ויישב כל חייו בכלא אלא אם יסגיר את שותפיו, האחות לא מבינה מדוע ריקרדו כל כך קשוח עם פצוע קשה שהפך לשבר כלי והוא מבהיר שאם הייתה יודעת רק חצי ממה שהוא עשה הייתה מצדיקה אותו.
 

Don Nirtin

New member
פרק די טוב


כלומר, כל החלק הזה של לוצ'ו מלמד את אירנה דברים שאף אחד לא טרח ללמד אותה.
&nbsp
ושום מילה על גבריאלה ואלחנדרו ששוב פעם חוזרים ונפרדים וחוזרים כמו קונדום משומש. זה כבר מעייף ומייגע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן מסתבר שאירנה דומה לאבא שלה שלא לימד אותה כלום

על להיות הורה. מעניין אם מרקוס בלטרן גם היה שתיין, כי אלחנדרו כמו אחיו שוקע באלכוהול בכל פעם שיש בעיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב לפטריסיה היו אותם הורים עלובים, גם אותה אף אחד לא לימד

אבל היא יצאה אחרת לגמרי ולמדה תוך זמן קצר.
 

Don Nirtin

New member
פטריסיה בתחילת הסדרה לא הייתה נחמדה


אבל פטריסיה התחילה להשתנות אחרי שנתקלה בתאונה בשם אלברטו אספינו ז"ל.
 
למעלה