אנה כפול שלוש

Don Nirtin

New member
במקרה הצצתי לפרק אתמול


ופטמותיו של מר רולי עמדו לתפארת, כרגיל.
 

Don Nirtin

New member
נההההה


זה במקרה היה בסוף הקלטה של אווה לה טריילרה. התעצלתי לעצור את ההקלטה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז מה הקלטת את כל הפרק של עשירים לא מבקשים רשות?

 

faery18

New member
עד פרק 12
אנה לוסיה וסולדד עוזבות למקסיקו סיטי


אחרי שסולדד מבינה שרמירו יחזור לחפש את אנה לוסיה בסן ניקולס. סולדד כולה בהיסטריה עד כדי כך שהיא בוחרת לשקר לאנה לוסיה שהיא סובלת מאיזו מחלה וחייבת להיבדק על ידי רופא מומחה בבירה
איך היא יכולה לעשות דבר כזה לבת שלה
גם אם היא ממש נואשת היא לגמרי איבדה את זה.


בשנייה אחת היא עקרה את אנה לוסיה מהכפר ומהחיים שהיו לה ואם זה לא מספיק אז עכשיו היא גם משליכה לה את הנייד לפח ומפברקת התעלפות
מה שכן, אהבתי את העובדה שכשהן הגיעו לבירה הן ישר נחתו באכסנייה של סנטיאגו
אז אולי סולדד חושבת שהיא רחוקה מרמירו אבל היא הביאה אותן היישר אל זרועותיו של החוקר שממנו היא כה חוששת
אנה לוסיה וסנטיאגו מאושרים מתמיד ולא מאמינים ששוב הגורל מפגיש אותם!


אנה לאורה כל כך תמימה וחלשת אופי עד כדי כך שאנה לטיסיה פשוט עושה איתה מה שבא לה
ואנה לאורה פשוט קונה הכל
אנה לטיסיה הצליחה להשחיר בפנייה את דמותו של רמירו, הפרידה ביניהם, גרמה לה להרגיש אשמה בתקרית עם ארנסטינה ועכשיו גם שיכנעה אותה שעדיף לה לא לבוא איתן לנסיעה עם מריאנו. אבל השיא כמובן זה איך שהיא ליכלכה על אנה לאורה בפני ארנסטינה ואמרה לה שהיא הייתה זו שהסיתה את ההגה בתאונה הקטלנית כשהן היו ילדות, כאשר לילה לפני היא בכתה לאנה לאורה שהיא נזכרה שזו היא
כמה רוע יש באנה לטיסיה ממש רוע חסר גבולות
ומה חשבה לעצמה אנה לאורה שישבה מאחורי הדלת שלה שעות והתחננה שתפתח לה כי היא רוצה להתנצל, איזה חוסר כבוד עצמי


ולנטין חמוד נראה שהוא ואנה לאורה מתקרבים, אבל יש בו משהו אפל ולא ממש ברור. מפתיע שמי ששברה לו את הלב ונטשה אותו כשהפך לנכה זו לא אחרת מאשר אותה ג'ינה שהייתה מאורסת לרמירו!

עוד דבר מעניין שמתגלה זו העובדה שאבריסטו עבד עם סנטיאגו וחיבל בחקירה על אנה לוסיה כדי להגן על סולדד! נראה שמאותה סיבה הוא חבר גם לאנה לטיסיה למרות שעדיין לא חשפו בפנינו את כל הסיפור ביניהם.

עכשיו שאנה לוסיה רחוקה מהכפר לפחות יש נקודת אור אחת - היא רחוקה מה"חברים הנאמנים" שלה אבל משום מה יש לי הרגשה שהם ייפגשו מתישהו בהמשך באמצעות אניבל והלהקה שלו


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן מהעלילה הבנתי שאבריסטו בגד במרסלו בגלל אנה לטיסיה

שהעבירה אותו לצד שלה, אבל מסתבר שהוא בגד עוד קודם כדי להגן על סולדד שיקרה לו כמו בת. למרות כל השקרים של סולדד נחמד שלפחות לא אמרה לאבריסטו שמרסלו/סנטיאגו לידן כי היא יודעת שאצל אבריסטו היד קלה על ההדק. עדיין מזעזע מה שעשתה לאנה לוסיה ועוד בכלל לא התכוונה ללכת לרופא, אבל נכפה עליה. סולדד לגמרי נואשת, נראה שיותר משהיא מפחדת להגיע לכלא היא מפחדת שאנה לוסיה תגלה שהפרידה אותה משפחתה ולא תרצה לראות אותה ותבוז לה ולכן היא מוכנה לשחק בכל כך הרבה דברים כדי להרחיק את אנה לוסיה מהאמת לגבי מוצאה.

אנה לאורה באמת סמרטוט ואיך שהיא בולעת כל מה שאנה לטיסיה מאכילה אותה על כפית ועוד מרגישה אשמה. אך נראה שהיא לא היחידה גם ארנסטינה בלעה את הסיפור שרמירו שיחק בשתי אחיות וכשלאונור מנסה לפקוח את עיניה היא לא מוכנה אפילו לעלות על דעתה שאנה לטיסיה פועלת נגד אנה לאורה.

הניסיון להכפיש את אנה לאורה כאילו היא אשמה בתאונה ובכך להרוג שתי ציפורים במכה אחת מצד אחד לנקות את עצמה ומצד שני להגיד שאנה לאורה מאמינה שאנה לוסיה בחיים בגלל יסורי מצפון ולא בגלל הרגש שלה כתאומה מזעזע. באמת עם כל האנוכיות של סולדד היא הצילה את אנה לוסיה מאחות שטנית שפשוט חיה רק כדי למרר לאנה לאורה את החיים ואם אנה לוסיה הייתה נשארת איתן היא הייתה ממררת את החיים לשתי אחיותיה, זה הדבר היחיד שגורם לה סיפוק.

מעניין אם וולנטין דיבר ברצינות על נקמה ואמר שזאת בדיחה כי הוא חס וחלילה רוצה לנקום בכל הנשים, והוא לא התאהב באנה לאורה אלא מתנקם בה על מעשיה של ג'ינה. אולי זה העניין האפל בו, בכל מקרה אנה לטיסיה הבטיחה שבזמן הקרוב לא יקרה שום דבר בין אנה לאורה לרמירו, אז דרכו של וולנטין פנויה.

גם אני מאמין שנפטרנו ממריבל ואורלנדו, הם בטח יצוצו, במיוחד כשהראו מה קורה בכפר שהאיש שכולם חשבו שמחזר אחרי סולדד ולמעשה הוא אשמאי זקן שרצה את אנה לוסיה, מטריד את צ'אנה כשהוא מחפש את סולדד ואנה לוסיה, כך שהכפר לא נשכח, אז זה אומר שגם ה"חברים" לא.
 

faery18

New member
נראה שאתה צודק לגבי ולנטין

אחרי הסצנה המפחידה שלו בפרק 13 שרואים אותו מסתכל על תמונות של אנה לאורה שתלויות לו על הקיר בזעם, בהחלט אפשר להניח שהוא מתכנן להוציא את כל התסכול שלו עלייה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני בפרק 13 והצטערתי לדעת שצדקתי ושלוולנטין אין כוונות

טובות ואולי הוא לא התקרב לאנה לאורה במקרה, אולי הכול מתוכנן כי גילה על קשר מסוים של ג'ינה למשפחה הזאת ואולי על שהחליפה אותו ברמירו ואנה לאורה אהובתו של רמירו, בקיצור לא יהיה נחת לאנה לאורה המסכנה.
 
האמת הופתעתי שסולדד הסכימה לקבל את העזרה של סנטיאגו

ועד פרק 12 עשה רושם שהיא מקבלת אותו למרות החששות ולפחות היא אנושית שלא רצתה לערב את אבריסטו כשהוא שאל אותה אם היא ראתה את סנטיאגו וסולדד שיקרה לו ונראה שקיבלה את סנטיאגו כבן זוגה של אנה לוסיה. עוד לא ראיתי של השבוע אני משלימה בסופי שבוע עם אמא שלי אבל ממה שראיתי היא לא מתנגדת כרגע למרות שזה זמני לפי פרק 13 שכתבו ויוה תקציר. סולדד בעצם מצילה את אנה לוסיה אם זה מה"חברה" שלה ואורלנדו האובססיבי ואם לא די בכך הזקן האשמאי התברר שרוצה את אנה לוסיה למרות שיכולה להיות הבת שלו אם כי בהתחלה הייתי בטוחה שהוא סתם סיפר לסולדד כי לא היה לו אומץ להתוודות על אהבתו אליה וזה נפלט לו אהבה לאנה לוסיה אני מקווה שנפטרנו ממנו אנה לוסיה לא צריכה שני אובססיביים אליה.
&nbsp
אנה לטיסיה ממש רעה קיצונית בלי שום טיפת אנושיות היא לא מסוגלת לאהוב אף אחד ויודעת לזרוע נזק לכולם ולא מסוגלת לראות את אף אחד מאושר. גם בזה סולדד הצילה את אנה לוסיה מבלי לדעת זאת. אנה לטיסיה בנוסף בגדה במרסלו והתנשקה עם רמירו בעודה נשואה למרסלו שאגב שוב פעם סבסטיאן מגלם דמות של גבר נבגד שאשתו צוחקת עליו ולא אוהבת אותו רק שפה הוא מצא אהבה חדשה. מעניין אותי לדעת למה היא התחתנה עם מרסלו, היא לא טיפוס נאמן וראינו גם שהיא בילתה עם גבר אנונימי כאילו הוא נער ליווי בקיצור מין פרחה כזאת שלא מסתפקת בגבר אחד והגבר היחיד שאהב אותה היא פגעה בו.
&nbsp
אנה לאורה מעצבנת עם התמימות שלה, איך לא קולטת את הרוע האמיתי של אנה לטיסיה, היא לא מסווה את הכוונות שלה וזורעת לפעמים עקיצות לאנה לאורה ואנה לאורה בנאיביותה או טיפשותה לא מבינה את זה ועוד ארנסטינה שתמיד חשדה בכוונותיה של אנה לטיסיה פתאום מאמינה לה. מזל שיש את לאונור דמות עקבית ואמינה שתמיד ידעה את פרצופה של אנה לטיסיה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סולדד די נדחקה לפינה, נגמרו לה התירוצים

היא נאלצה ללכת לרופא שאין לה תור אליו, וסנטיאגו סידר שיקבלו אותה והיא לא הצליחה לטייל ולא ללכת לרופא, היא לומדת להכיר את סנטיאגו וגם מגלה אנושיות כשלא מספרת לאבריסטו כי היא מכירה את השיטות שלו. אבל עדיין הייתה שמחה לו סנטיאגו היה מתרחק מהם, כי בכל רגע הוא יכול להיזכר שהוא מרסלו הבלש ונראה שיותר משסולדד מפחדת להגיע לכלא היא מפחדת שאנה לוסיה לא תעריך את זה שגידלה אותה וברגע שתגלה את האמת תשנא אותה על שהפרידה אותה ממשפחתה ולא תרצה לראות אותה אפילו בתמונות.
 
אין ספק שהיא פועלת מתוך אנוכיות

כמו קרולינה מכוחו של גורל. שתיהן לא רוצות לאבד את היקר להן מכל והן פועלות בניגוד לחוק רק שאצל קרולינה זה הסתיים בטוב כי היא הבינה מהר שהילד שייך למשפחה אחרת וסולדד כבר חיה שנים שהיא עוברת על החוק למרות שניתן להבין את החשש שלה ממרסלו. הוא הפחיד אותה במאסר לכל חייה מבלי להבין את הנסיבות שלה ושכח לרגע שהוא רק חוקר לא שופט ועוד שרגשותיו של מרסלו מעורבים בכך כי מדובר בגיסתו, אחותה של אישתו האהובה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קרולינה למדה בדרך הקשה

האימא הביולוגית מריפס הבטיחה לה הרים של זהב, ושהיא רוצה רק את המשמורת והילד יהיה איתם והתמימה האמינה ומסרה לה את המידע שהיא הייתה זקוקה לו כדי לשחק אם דואגת בפני השופט וכשקיבלה את מה שרצתה שלחה אותה לאזאזל ובכך הבינה שהזיקה לעצמה שנפרדה מהילד והזיקה לילד שנמצא בידי מכשפה שמסוגלת להרעיב אותו למוות כי אין לו שום משמעות בעיניה, אז למען הילד נאלצה לחבור לכל מי שיציל אותו מהאימא הגרועה ביותר.

מרסלו בהחלט לא דומה לסנטיאגו טוב הלב, הוא כחוקר היה יותר עורך דין מחוקר, גם לרמירו הוא שפך הכול על ג'ינה ומבחינתו היה ברור שהוא עוד קורבן של ג'ינה, אם כי גם כחבר היה מחויב למסור את המידע, אך גם ג'ינה וגם סולדד מבחינתו היו מכשפות על מטאטא שלא יכול להיות להן שום צידוק וצריך לשלוח את ג'ינה לאזאזל ואת סולדד לכלא. ייתכן ואם היה פוגש את אנה לוסיה כמרסלו היה שופך בפניה הכול ללא הרדמה כמו שמריפס אמרה לבן שלה שחשב שהוא הבן של סבא שלו מי הם הוריו הביולוגיים ככה בבת אחת ללא רגישות. כך שייתכן שרמדיוס שינתה את האופי של מרסלו וסנטיאגו הרבה יותר רגיש ממרסלו.
 
אולי בעצם סולדד צודקת

בזה שהיא חוששת מהצל של מרסלו ושהוא לא רגיש בניגוד לסנטיאגו ואולי רמדיוס האצילה אותו וכמו שאמרה לה סולדד, היא לא הכירה אותו לפני כן ומבחינתה הוא זר. למרות שמרסלו עדיין לא רע מפלצתי אבל הוא פחות רגיש למרות שהוא אהב מאוד את אנה לטיסיה פשוט יש בו צד פחות רגיש למרות שאי אפשר לדעת כיצד היה מגיב אילו היה מגלה את האמת על אנה לטיסיה. חבל שלא הראו לנו איך מרסלו מתאהב בה ואיזה בנאדם היה במקום רק פלאשבקים קצרים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן יש לה בסיס לחשוש כי מרסלו היה מאוד אכזר

ולמעשה מול אנשים זרים הוא היה כמו רובוט ובעצם לא רק מול אנשים זרים, גם את אבריסטו הוא לא ניסה להבין ומבחינתו הוא היה סתם בוגד ששיבש את החקירה. אבל ייתכן ומרסלו עשה אידליזציה למשפחה של אהובתו ולרמירו ולכן מבחינתו כל מי שפגע בהם באיזשהי צורה מבחינתו היה מפלצת מהגהינום וכשהוא היה מול סולדד הוא הגיב כאילו הוא בעצמו היה ארנסטינה ואנה לאורה (ולדעתו גם אנה לטיסיה) שחיפשו את הילדה 20 שנה ולא ידעו אם היא חיה או מתה.
 

faery18

New member
יכול באמת להיות שסנטיאגו התרכך הודות לרמדיוס

יחד עם זאת אנחנו לא ממש מכירים אותו כמרסלו ולא יודעים מה באמת גרם לו להיות כל כך נוקשה אבל אני מאמינה שבתוך תוכו הצד הרגיש הזה תמיד היה קיים בו.
 

faery18

New member
סולדד לא אישה רעה אבל פועלת בצורה הזויה

נכון שהיא פוחדת לאבד את אנה לוסיה אבל ככה להלחיץ ולהדאיג אותה כאילו יש לה איזה משהו נורא? לא מקובל
אבל מובן שאין מה להשוות אותה לאבריסטו
אגב מה הקטע שלו עם המסטיק??
 

faery18

New member
פרק 13 - מסכן רמירו


בגלל השקרים של אנה לטיסיה כולם נגדו כולל אבא שלו שמגרש אותו מהבית, אבל מה שעשתה אנה לטיסיה חוזר אלייה כבומרנג אחרי שהיא מבינה שרמירו חזר לסן ניקולס להמשיך בחיפושים אחרי אנה לוסיה כדי להחזיר את האמון של אנה לאורה חח מגיע לה
אגב איזה מצחיק היה איך שארנסטינה אמרה איפה יכולה להיות עכשיו אנה לטיסיה ה"מסכנה" כשהיא כל כך "פגועה" ואז שנייה אחרי הראו אותה רוקדת במועדון

&nbsp
אבריסטו מגיע לבירה נפגש עם אנה לוסיה ומספר לה שקרים על סנטיאגו כאילו הוא פושע
בעוד סולדד מבינה שגם רמדיוס מכירה את אבריסטו והפעם כמעט מתעלפת באמת
 
למעלה